Eredményhirdetés

2009.04.22. 11:09 angelday

Véget ért a Férfiak és Nők kihívása, a nemzetközi Nike kampány, benne Magyarország, abban a Futóblog és azon belül is 10 személy versenye, mely utóbbi kilométer versenyében én lettem az utolsó. (Bár a közismert küzdősport mondás szerint "én sohasem veszítek", úgyhogy.)

Hétfő este összejött a 10 futóból végül 9, hogy megálljon és énekszóval köszöntse az alkalomra öltönybe bújt Szász Norbertet, aki a legtöbbet futotta ebben az öt hétben (én pedig a legkevesebbet, de, mint megtanultuk, én sohasem veszítek, szóval).

Pezsgő is volt, melyet átadtunk a győzteseknek, úgy, hogy ne legyen sértődés (és nem volt).

Az este során egyébként egy szűk csoport alkoholt is fogyasztott, ebből az élményanyagból lehet, hogy még kiteszünk ide egy backstage videót (én szóltam). Most viszont nézzük meg az eredményeket:

I. GLOBÁL

II. MAGYARORSZÁG

III. FUTÓBLOG OLVASÓK

IV. FUTÓBLOG SZERZŐI KIHÍVÁS 

Azt mondjátok "guippino" a nemzetközi versenyben 1315,29 km-t futott, míg Szasza, a háztáji győztesünk "csak" 439,05-öt, angelday pedig 70,18-at? Mi ez az embertelenség? Ez azt jelenti, hogy a világbajnok nálam mintegy húszszor futott többet, de Szaszát is lenyomta szinte kilire pontosan HÁROMSZOR.

Pedig azt már megmondtam, hogy Szasza a klasszikus endorfin-junkie. És nála a világbajnok háromszor többet futott. Képtelenség.

Elképesztő melók vannak ezen számok mögött, Winkl air például a legutolsó felpakolt eredményében majdnem megcsinált 20 kilométert, ez neki az egyéni legjobbja. És büszke is rá a maga módján!

A Futóblog szerzői kihívásában a csajok igen jól megszorongatták a fiúkat, különösen az utolsó nap reggelén volt pinaszőrszálnyi a távolság.

DaMartian a látványos ultrafutás kezdése után a végére lebetegedett, kicsit szerintem túlvállalta magát, de így is szép lett a teljesítménye. Összességében mindenki derekasan küzdött, és én már megmondtam a backstage videóban is, hogy a Nike plus lehet, hogy professzionális futáshoz öcsi, viszont ez a közösségesdi dolog nagyon el van találva benne. Igazából várjuk a szoftver új változatát, ahol nem Flash oldalon kell szerencsétlenkedni és lassúskodni (mert lassú), hanem igazi web2-es felületen tudunk még jobban koncentrálni.

Remek volt a kihívás, mindenki jól érezte magát, még azok is, akik amúgy nem szokták magukat jól érezni.

27 komment

Címkék: magyar kovács nike kihívás kammerer nikeplus men vs women

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr731079681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

még nickem sincs 2009.04.22. 15:50:12

nekem is tetszett. de. értem én, h a Nike+ csak iPod nanóval működik, de sajnáltam, h kizárólag ezzel lehetett csatlakozni a challenge-hez. én iPhone-nal mértem a távot, és Nike-ban futottam, lett is több, mint 100 km az 5 hét alatt, mégsem tudtam beadni a közösbe :(

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.22. 16:45:28

Ez az oldal is hamarabb betöltődik, mióta jobb oldalon nem kell megvárni, míg az eredmények animációja "lefut". :))) Ez a flashről jutott eszembe. Sok cég a helyi gépen kipróbálja a fullextrás flash animációját vagy a kreatív, de progi optimalizálásban járatlan kiscsávó bemutatja, hogy milyen fasza, csak arra nem gondol, hogy a világ másik végén egy fél nap, mire letölti a csóringer érdeklődő. Az ilyenektől kiver a víz. A másik gyönyörűség a terméklista feltétele nyomdai minőségű, 30 Mb-os PDF-ben. De elkanyarodtam egy kicsit, csak elkapott a gépszíj...ja, és még az apehes AbevJava-ról nem is szóltam...az mekkora fos!!!!!!!!

angelday 2009.04.22. 16:49:09

Nálam is gyorsabb. Hallelujah! Abevjava tényleg fos. Persze sok pénz elment rá gondolom.

boibo 2009.04.22. 17:14:59

@angelday:
és
@BGy:
Csak most, hogy emva-monitoringot csináltam, jöttem rá, hogy annyira nem is fos az abevjava. Túl lehet szárnyalni... :(S

@mindenki, aki részt vett a csellendzsben:
Gratulálok az elért eredményeitekhez!!! :)

dzsulájka 2009.04.22. 17:19:31

Helló!

Hányan fogtok ezentúl blogolni, hogy vége a vérsenynek?

zerushunter 2009.04.22. 20:04:38

sokan:)
jó volt, köszönjük, szaszának gratu

szászgabi 2009.04.22. 21:16:47

Üdv!
Nos az úgy volt, hogy azt ígértem ha eljön a megfelelő alkalom, akkor fogok kommentálni ide. Szóval lehetett itt Ferrara maratont futni, terep100-as útvonalat végigtolni, vagy a szigeten a felhozatalt méregetni (pedig ott azért én is nyitva tartom a szemem...:)), mégis úgy érzem, hogy igazán most jött el az idő, hogy írjak.
GRATULÁLOK NORBI!!! :)

Persze mindenkinek, aki végignyomta ezt a pár hetet és gyűjtögette a kiliket, főleg a lányoknak! A végén már nagyon izgultam annyira szoros volt. :)

manor 2009.04.22. 22:24:35

Az hogy lehet, hogy a magyar futók között nem szerepel szasza? Ahhoz külön kellett volna csatlakozni?

angelday 2009.04.22. 22:38:15

@manor: Szasza és Winkler ketten alkotnak egy félszemű királyt a számítástechnika területén.

Critmiss 2009.04.23. 00:16:04

Bocsánat, hogy off, de ma felmerült bennem a kérdés: hogyan lehet olyan igazi szép szoborlábakat, amolyan futóbalerina-lábakat csinálni? Főleg a fiúkon látványos - van valami férfipilates titkos klubokban, vagy mi? :) És mennyi ideig kell csinálni, hogy így kialakuljon?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.23. 06:16:13

@BGy: @angelday: én szeretem az abevjavát mert azt mondja, h kapok vissza pénzt... :)

a kihívásokban nem volt kicsit igazságtalan (a futoblogos 5 vs, 5-t kivéve), hogy feltehetőleg sokkal több férfi fut, mint nő? így persze könnyű volt több kirit gyűjteni. vagy vhogy átlagoltak?

DaMartian 2009.04.23. 07:44:01

@rrroka: Nem volt megtiltva a hölgyeknek, hogy többen csatlakozzanak! : )
Amúgy meg (a Global challenge-ben legalábbis) átlagra is többet mentek a férfiak!

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.04.23. 08:23:39

Zazie: ezt nem is értem... szoborlábak? Pilates? :-)
gabry, zerushunter: kösssz
én meg most olvasom a blogot és tepertőt reggeliztem :-)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.23. 09:42:59

@rrroka: AbevJavaval az a bajom, hogy rettenetesen lassan tölt be egy új nyomtatványt, és a memória egészét lefoglalja magának. Be is szoktam pöccenni rendesen, de nem merek az APEH-nak anyázós levelt írni, mert másnap tuti, hogy kopognak az irodám ajtaján, hogy öt évre visszamenőleg átnéznének mindent. :)) Írtam már nekik levelet, többet is, de nem reagálnak rá. Az eddig használt nyomtatványkitöltő gyorsabb volt. Most megint ideges lettem...
Ráadásul gratulálni is elfelejtettem a győztesnek. :(
Gratulálok, Szasza! Jó tepertőzést, én svábkolbászt vacsoráztam és futni sem voltam. Majd ma.

ötvenszázalék 2009.04.23. 09:48:57

azt a pinát húzd már ki teljesen.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.23. 12:15:05

@BGy: hát nekem kettő darab személyi jöv adót kellet csak kitöltenem, 4 bejegyzéssel szóval nem okozott nagy gondot. :)

Ras · http://futo.blog.hu 2009.04.23. 18:50:28

@BGy: ez a hetem nekem is meglehetősen vékony lesz, bár nem a csellendzs vége miatt. Cserébe szombaton Gejzirit, vasárnap Olimpiai futónapok Vp. :)
Jahh és neveztem a Nikre-ra ;)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.04.23. 22:05:09

Legközelebb a lányok 15 000 km előnyt kapnak. :)

Jó lesz így?

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.04.25. 23:07:33

"guippino" aki megnyerte a global-t, nem egy személy, hanem egy brooklyn-i tűzoltóegylet hat tagja. Felváltva minden nap beletoltak a chip-be legalább egy maratont. Ami a poén, hogy az egyik tagnak műlába van!
Hogy honnan tudom mindezt? Nem tudom! Most találtam ki az egészet! De akár így is történhetett nem?

DaMartian 2009.04.26. 18:17:57

Giuppino állítólag létező figura, mert annyira sok km-t tölt fel, hogy sokan kritizálták már. Azt mondják egy olasz profi.

Ras · http://futo.blog.hu 2009.04.27. 19:05:55

@DaMartian: 33km/nap nem irreális szerintem, ha valaki profi maratonista

igali 2009.05.06. 20:57:29

Hogy őszinte legyek, teljesen véletlenül kerültem erre az oldalra, de nagyon tetszik!
Két okból írok.
Sajnos nekem nincsen Nike+ cipőm, se szenzorom, "csak" egy nyert iPod touch 2G-m van. Már többször is kiváncsi voltam, hogy mi az a beépített program Nike+ +ipod. Aztán megtudtam, hogy milyen csodálatos dolgot találtak ki, futás, verseny, szórakozás, egészség. Ez ám a nem semmi! Talán majd egyszer nekem is lesz ilyen cipőm, és szenzorom, és beszállok a versenybe, és támogatni fogom a férfiakat!

A másik ok, amiben segítséget kérek!
Ép egy iPod touch blogot készítek (jelenleg még csak próbálgatom, de már majdnem teljesen készen vagyok). A blog alaprendszere Worpress, és találtam egy remek kiegészítőt. A kiegészítővel meg lehet jeleníteni a felhasználó adatait, természetesen a nike+ adatait, hogy ki az, mennyit futott stb...
Ahhoz, hogy látszódjon, be kell írnom 10 számot, az ID-t. Nem tudom, hogy a Férfiak- nők ellen statisztikának mi az ID száma, mert nagyon szívesen betenném a blogomba (esetleg még más személyek adatait is). Ezzel talán még másoknak is kedvet adok a remek hobbihoz, sporthoz!
Ha valaki tud ebben segíteni, akkor kérem írjon a tealista@freemail.hu email címre!

angelday 2009.05.06. 23:45:52

igali, a versenynek, amint látod, már vége van. Azt tehát ne tedd be, mert nem sok értelme van.

igali 2009.05.07. 17:53:10

@angelday:
Hát jó, akkor azt nem, de valakinek az adatait, szívesen betenném, csak kellene az a 10szám, vagyis az ID-je (nem a belépési ID, hanem, valami más ID).
Vagy hol lehet megtudni a többiekét? esetleg más versenyek ID-jét? Gondolom van globális férfiak- nők elleni verseny.
Ha valaki tud adni linket, hogy hol szerezhetem meg ezeket a publikus ID-ket, nagyon örülnék!

igali 2009.05.07. 18:15:53

Közben ráleltem, hogy lehet html forrást is betenni a blogba. Azzal csak egy profil adatait lehet kitenni, de ennek is már nagyon örülnék! Ha valaki megadja a z alábbi adatokat, megköszönném, és szívesen kitenném a blogomra!
Tehát, a profilnál Edit, és ott a share my profile. Ezután grab the code, és azt kérem bemásolni és elküldeni az email címemre.

Persze továbbra is szeretnék kitenni valami nagy verseny eredmény is ;)

És ezzel elnézést kérek, ha ezekkel az üzenetekkel esetleg zavarom az oldalt!
Többet nem kívánok írni. Aki segít annak köszönet jár, aki nem, az pukkadjon meg :P

DaMartian 2009.05.07. 19:21:31

@igali: itt az enyém, ha megfelel:



Többiektől bocs a helyfoglalásért...

igali 2009.05.10. 21:16:02

@DaMartian:
őőő, sehol sem látom a kódsort, amit betehetnék :S

Légyszíves emailben küld el, lehet, hogy itt nem is fogja mutatni, lehet, hogy a blog automatikusan kitörli az ilyen webes kódsorokat.
Email címem: tealista@gmail.com

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása