Supernatural running

2009.05.05. 17:33 DaMartian

35 komment

Címkék: nike supernatural running advertisement fkk

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr131104590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-L- 2009.05.05. 20:30:41

Hehe, ez megint egy marha jó videó. :D

TaDaM87 2009.05.06. 01:57:11

sztem az ötlet szar, de a megvalósítás profi

Nylonman 2009.05.06. 11:00:58

DM!
"Erről" jut eszembe.. sikerült megfutni a 22 percet szombaton?

DaMartian 2009.05.06. 11:21:20

@Nylonman: Neem... Már az elején éreztem, hogy nincs bennem erő aznap.. Fél perccel kicsúsztam, és 20 másodperccel még a múlt havinál is gyengébb lett, pedig gyorsabbnak tűnt.. A végén azért is kerestem valami pörgős zenét, hátha segít. Na majd jövő hónapban.. : )

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.05.06. 12:04:51

@DaMartian: Egyszer megfuthatnánk együtt azt a 22 percet! Nylonmannel sikerült pár hete. Ja neki nem! :-)

DaMartian 2009.05.06. 12:23:03

Szasza: Igazából én a 20 perc alattit szeretném újra megfutni...a hétvégén csak az volt a cél, hogy jobb legyen, mint az előző havi. A hendikepp pontgyűjtés miatt..
Tényleg Nylon! Neked meglett a 21 alatt? Gondolom!

Nylonman 2009.05.06. 13:32:03

@DaMartian: jó ötlet volt a kütyün való matatás, de nem választottál elég pörgős zenét :)
Nekem meglett a 21-en belüli. Kicsit megint alulértékeltem magam és végül 20:08 lett. De végülis az is 21-en belül van. Ha nem pofázom el az egészet megint, akkor szerintem 20-on belül is lehetett volna.
Szasza! Majd augusztusban megbeszéljük ;)
jujj... téllegláttam ma Mr. Winklert a kajáldában. Brutál módon lefogyott, és az a "behajtós" szakállmódozat nagyon ütős.

DaMartian 2009.05.06. 13:56:38

@Nylonman: Gratulálok! Utálok reggel kelés után kialvatlanul tempót futni, főleg rövid távon...olyankor még alszom. A vasárnap reggeli kosármeccseket is mindig rühelltem. Kellett egy félidő mire magamhoz tértem. Ráadásul a rohanásban elfelejtettem felvenni a csuklótávirányítót. Ha az rajtam van, nem kellett volna az iPoddal tökölni és nem veszítek annyi időt... Egy maratonon megéri pepecselni vele pár másodpercet ha találsz valami ütős zenét amitől aztán pörögsz, de 20 percnél ez nem fér bele! A nagyobb baj az, hogy sajnos nem ezen múlt! : )

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.05.06. 16:41:07

A Szigetkör 20 perc alatt? Hűha, jó tempó! Holnaptól négy napot Pesten vagyok, kipróbálom. :))) Van ott oxigénsátor a befutónál?
Supernatural? Egyes természeti népek felkötötték a cerkájuk végét az övükre, hogy könnyebb legyen futni, ne zavarja őket. A cím alapján már féltem, hogy ilyesmiről lesz szó. Nem tudnak közös pólót gyártatni. :)))) Ja, és a túlélőkést hová teszik?

(whizz) 2009.05.06. 18:34:33

Ez a nike free már pár éve piacra lett dobva 1.0től 9.0ig.
Próbálta már vki? Sérülés megelőzésben, rehabilitációban sztem jól működhet, kiegészítő cipőként.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.05.06. 21:10:50

@Nylonman:
Mivel fogyott le Winkler? Mennyit és milyen gyorsan? Érdekelne! Legjobb lenne, ha ő mondaná el!

zsolababe 2009.05.06. 22:35:40

En is neztem, hogy winkler menyit fogyott.. nagyon brutal :) a supernatural jo otlet persze ...de azert biztos idegesitene hogy himbalodzik :) .. a veget az ovre kotni jo otlet persze... szeretnem ha megvalosithato lenne... de annyira lent hordjam az ovet, hogy elerjen odaig? :):)

zsolababe 2009.05.06. 22:36:16

..ja es persze hova raknam a tulelokest? :))))))))

FutoBolond 2009.05.07. 10:39:51

@Ivan Grasso: remelem, nem valami Kropkó bogyótól :)

Bár Winklert ismerve azt siman el tudom hinni, hogy lefutotta a ballasztot...

DaMartian 2009.05.07. 12:33:21

@(whizz): Nagyon jó a Free, régóta használom! Lekopogom, nem is volt még sérülésem térdtől lefelé, pedig kosarazom, ahol elég gyakoriak a bokasérülések!

@zsola: abba az övbe amihez hozzákötöd a szerszámot, a túlélőkést is bedughatod! : )

Ras · http://futo.blog.hu 2009.05.07. 17:40:01

@zsolababe: azért egy tökös futó szerszáma keményebb a késnél...
jaaa leesett, arra gondolsz hogy megsérülne a túlélőkés? :D

zsolababe 2009.05.07. 18:54:04

@Ras: persze:) a vilagert sem szeretnem ha kicsorbulna a tulelokes:) ..mi van ha jon egy kutya, vagy punkok.. vagy eppen a napot kell ledofni vele mert nagyon sut? :))))))

zsolababe 2009.05.07. 18:55:59

..ja ma nem annyira supernatural de azert futottunk egy kellemes 34km-t ...meg ezalatt sem voltam szomjas es azert ez mar megijeszt mert nem normalis.. olyan 30nal magamba eroltettem ket korty vizet mert kicsit szegyelltem magam :) ..mondjuk utana a rettenet bolognai spagetti rantotthus combo melle azert megittam nem keves folyadekot :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.05.08. 09:47:05

@zsolababe: a pucér futó a túlélőkést a fogai közé szorítja szerintem! :D

@DaMartian: tanácsodat kérném. úgy néz ki az adkóm beadja a kulcsot 550 káem után, mert nem bírja a sarka a dombról lefele futást (persze előtte föl is mentem :) ). elkezdett nyekeregni. :(
első kérdésem, van-e olyan nike cipő, ami betonra van tervezve, de erősebb sarka? az adidasnál szemlátomást az a gond, hogy el van átlósan felezve a sarka, és a kisebb hátsó rész nem bírja az érkezést.
a másik kérdés az, h van-e a nikenak olyan outlet boltja, mint az adidasnak a borároson, ahol kb féláron lehet mérerhiányos csukákhoz jutni?
sosem volt még nike cipőm, de ez a csippes móka szerintem jó lehetőség, és el tudom képzelni, h valaha élek vele... :) viszont nincs most 25-35K pénzem sajnos egy teljes áru nike+ra.
köszi!

manor 2009.05.08. 09:58:35

@rrroka:
A te csukád talpán is ilyen a bevágás?
www.shoeguide.co.uk/media/product_images/main/PRO704_803_adidas-response-control-7-womens-2008-5.jpg
Az enyém kezdettől fogva nyikorog, bár nem mindig, van, hogy felváltva a jobb vagy bal. Ez szerintem nem feltétlenül válóok, én legalábbis nem tapasztaltam, hogy rossz lenne a csillapítása, pedig ezt a térdem mindig jelzi.

DaMartian 2009.05.08. 10:10:10

@rrroka: a bevágás nem véletlen! Nekünk is már majd' minden cipőnkön teljesen leválasztott becsapódási zóna található, mert így finomabb a talajfogás. De nem hiszem hogy a Nike cipőknél gondot okozna a lejtmenet. Legszívesebben egy Vomerot ajánlanék Neked, de az nem olcsó mulatság, viszont bátran javasolnám a Pegát, mert az olyan, mint a Sokol rádió volt: minden kibír!

manor 2009.05.08. 10:26:44

@rrroka:
Közben utána olvastam ennek a nyikorgás dolognak. Lehet, hogy nem is a cipőtalp nyikorog, hanem a talpbetét... Itt vannak hasznos tanácsok: hintőpor, vazelin, WD-40(!!)
www.thriftyfun.com/tf864007.tip.html

FutoBolond 2009.05.08. 12:04:55

@rrroka: a nagy kerdes inkabb az, ha a cipod nem birja a lejtorol lefele futast, hogy birjak az izuleteid?

nekem anno azt tanitottak, dombra csak felfele szabad futni. vagy ezt mar vegigfutott felmaraton utan elfelejthetem?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.05.08. 14:05:22

@manor: pont ilyen, de nyikorog akkor is ha kézel mozgatom, ebből következtettem, hogy megy tönkrefele. a linkedet amjd otthon meglesem, köszi!

@DaMartian: köszi! és ócsóbolt van-e?

@FutoBolond: lefele óvatosan futok, de ugye ha fel kell menni akkor le is kell jönni vhogy. most találtam egy lankásabb lefelét, ami kicsit hosszabb is, így arrafele megyek, pont az izület kímélés miatt.

manor 2009.05.08. 14:12:04

@rrroka:
Esetleg még érdemes a két talprészt összekötő ív alól kioperálni, ami ott összegyűlik.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.05.09. 13:00:31

@manor: ott nincs semmi, a múltkor szigeten beleléptem egy kutyahagyatékba és muszáj volt alapos tisztításnak alávetnem. :)

zsolababe 2009.05.11. 18:43:27

@jacky13: attol fugg mekkora a sulyod mennyit futsz milyen tartast igenyel a labad stb stb... a structure mindenkepp jo ha sokat fogsz futni es csak most kezded es nem akarod, hogy fajjon barmid is mert az tartja a legjobban a labad.. de tokeletes a vomero is ..vagy a pega.. a helyedben inkabb a release-ek kozott neznek korbe mert nem biztos, hogy 130dollart kell kiadni egy cipore, amikor az elozo szinu verziot, ami meg mindig ugyanez a cipo csak mas a szine, azt mar 79 dollarert is megkapod...

Steve01 2009.05.11. 22:13:14

@rrroka: Én is a Vomero-t ajánlom. Januárban vettem egy Vomero 2-est, ami lényegében ugyanaz mint a 3-as csak a színe más. Azóta csak azt használom.Nagyon bejött, pedig áll egy-két komoly cipőm a szekrényben (többek között egy 49990 Ft-os Asics Gel Kinsei 2, meg egy 37990Ft-os Adidas Adistar). Tavaly nyáron a Nike boltban 33000Ft volt, én meg a Premier Outletben vettem 15390Ft-ért!Ha jól tudom mostmár a Vomero 3-akat árazzák le, mert itt a 4.
Néha a Decathlonban is ki lehet fogni. Most is van tavalyi pega 15990-ért, csak elég mérethiányos.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.05.12. 05:34:56

@Steve01: köszi a tippet, még jól is néz ki a csuka. mondjuk az p outletbe sosem jutok el kocsi híján, így most azoknak a véleményeknek akarok hinni, akik megnyugtattak, h még jó az adkó cipőm. :)

DaMartian 2009.05.12. 12:12:26

@jacky13: Ez olyan, mintha azt kérdeznéd terepjárót vegyél vagy sportkocsit? Hát attól függ mire akarod használni? Ennek a 2 cipőnek a tulajdonságai totál különbözőek! Az egyik embertelenül jól csillapít (Vomero) a másik meg nagyon stabil (Structure) Ezért döntően futóstílustól függ a döntés! Ha erősen pronálsz vagy fáj a térded, derekad, achillesed, bokád, akkor Structure. Ha sokat futsz betonon, és a talpad, vagy a sípcsontod fáj akkor Vomero. De látatlanban nehéz okosat mondani, mert egy térdfájásnak is ezer oka lehet! Ha nem fáj semmid, én inkább a Vomerora szavaznék, az neutrális/semleges modell, ennél fogva ha nincs lábproblémád, kényelmesebb, mint a Structure. Súly indiferens, mindkét cipő elbír akkor is ha esetleg túlsúlyod van... Viszont ha a lábfejed széles, akkor megint csak Vomero a nyerő!
@Steve01: picit korrigálnék! A Vomero 3 sok tulajdonságban valóban hasonlít a 2. generációsra, de azt azért nem mondanám, hogy csak új szín! Azért fejlesztettek rajta ezt-azt, és picit szűkebb is lett! Én a kettesben nem tudtam futni, ez a 3-as ellenben szuper!!!

Zime 2009.05.12. 16:41:26

A Vomero tényleg nagyon jó betonra, de az is igaz, hogy egyenletlen talajon meg-megbicsaklik benne a bokám (azért nem vészes). Viszont nem bántam meg, hogy ezt választottam, sőt!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása