Duplaradír VS Csokicerka eredményhirdetés

2009.09.13. 16:04 angelday

Majdnem elfelejtettem kiposztolni, hogy múlt vasárnap a félmaratonnal véget ért a Duplaradír vs. Csokicerka megmérettetés. Ennek az eredményei a következőképpen alakultak:

Nézzük meg azt is, kik volt a legjobb 10 ebben a kihívásban:

Gratulálunk mindenkinek, aki futott! Karcsi eredménye elszámolhatatlan! Zsola másodikként már annyire belelendült a dologba, hogy létrehozott egy új kihívást is, viszont mi is tervezünk megjelenni egy újjal, erről nemsokára további információk érkeznek majd.

35 komment

Címkék: eredmények top10 kihívás duplaradír csokicerka

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr531379156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolababe 2009.09.13. 17:33:05

2hettel a kihivas meghirdetese utan vettem sportbandet..utana meg egy serules miatt nem tudtam eleget futni...de ha mindez nincs, akkor is eleg necces, hogy masodik lettem volna ugyanigy:) Karcsi eleg sokat fut... amit letrehoztam challenge-t, abban is elso...en asszem' csak az otodik:)))))... gondoltam, amig nem talaltok ki ujat addig is legyen vaami ami a lustabbakat futasra osztonzi es hat az sem mellekes, hogy ha csak virtualisan is de legyen egyutt a csapat..ki tudja, a jovoben lehet, hogy tok jo dolgok tudnak elsulni az ilyenekbol... tudod a futoblog szekta:)...bar ha belegondolok 2000evvel ezelott volt egy szekta, amelyik a vezetojukkel egyutt ossz-vissz 13tagbol allt..majd egyszer a vezetojuket keresztrefeszitettek, harmadnapon feltamadt es most ehhez a szektahoz tartozik az az emberiseg egyharmada:)))) szoval barmi lehet.... :))))))

pappito · http://pappito.com 2009.09.14. 04:25:35

grat!

miért MI, miért nem Km?

angelday 2009.09.14. 16:19:54

MI, mert rossz lehet a profil settingjeimben valami. Egy alkalmas napon majd fixálom.

bitliszbá 2009.09.15. 11:46:07

@zsolababe: Hali Zsolababe, nem hívnál meg a kihívásodra? Vagy csak írd meg a nevét oszt' majd jól csatlakozom... köszi

zsolababe 2009.09.15. 13:26:19

@bitliszbá: nikerunning.nike.com/nikeplus/?l=all_challenges,1075711311 mar beraktam ket masik posztba is de hamar elsikkad a bejegyzesek kozott :) hajra! :))

leilana 2009.09.16. 09:22:56

Csatlakoztam én is:)

Der Medvebocs 2009.09.16. 17:24:01

@zsolababe: Lehet, hogy volt már említve, de akkor elsiklottam mellette, a 20-i tó kerülés mikor kezdődik? És van lehetőség kerékpártárolásra az indulási ponton?

zsolababe 2009.09.16. 18:10:10

@Der Medvebocs: azt irta a Pok Jano, hogy 10kor kellene indulni..gondolom ez ugy is lesz... az Agardi nagy parkolobol indulunk..szerintem ott nem fognak hozzanyulni a biciklihez vasarnap napkozben..plane, hogy csomoan ottmaradnak..termeszetesen azert lancold le :)

zsolababe 2009.09.21. 08:25:42

Megtortent tegnap a velencei futas... most nem volt igazi "verseny" ..nem volt rajtszam, rajt-cel kapu, startpisztoly semmi..csak egy rakas jofej futo es remek hangulat... a legjobb hangulatu verseny magyarorszagon meg mindig..es ezt nalam sokkal nagyobb "versenytapasztalattal" rendelkezok is egybehangzoan allitjak... szoval remek volt..tavasszal biztosan megyek ismet:)

Nylonman 2009.09.21. 08:57:15

@zsolababe: Kicsit meleg volt, de ehhez képest nagyon jó időt hasítottál... ja és elég karakteres a motorod festése :)

zsolababe 2009.09.21. 10:10:57

@Nylonman: ennel sokkal melegebb idoben is futottam mar korbe a tavat...de egyebkent tenyleg jo idot mentem, magamhoz kepest ...a 2'27" az eddigi legjobb, amit itt futottam de ahhoz kepest, hogy a Gabor(Potter) a Spuribol 1'38"-at futott...hmm...mondjuk en annyit 99%, hogy soha nem fogok tudni futni..na jo igazabol 100% de adtam egy kis eselyt a csodanak is:) ..te mennyit mentel? Meg hat odajohettel volna, hogy legalabb ismerjuk egymast :)

Nylonman 2009.09.21. 10:40:22

@zsolababe: Bocs, hogy nem mentem oda, de a párommal foglalkoztam, aki végigkísért bringával. (legalább vacsi legyen:) ) Javítanom kellett a helyzetemen, mert kicsit antiszociális voltam Pákozd után és tőlem nem megszokott módon nem nagyon voltam beszélgetős:)
Nekem is viszonylag jól sikerült. Az elejét kicsit elbohóckodtam, hol túl gyorsan, hol túl lassan, de a végére beálltam egy teszt maratoni tempóra. Az órám a végén 2:05:25 nél állt meg, amivel elégedett vagyok, viszont nagyon lemerültek az akkumulátoraim :)

Tartsunk a héten hídfutós estét? Mondjuk szerda?

zsolababe 2009.09.21. 10:52:27

@Nylonman: nekem a szerda, akar meg jo is lehet... legfeljebb Pesten alszom aznap..reggel ugyis lesz dolgom eleg koran..szoval eljen a szerda!!! :)

DaMartian 2009.09.21. 12:00:06

Zsolának igaza van, tényleg az egyik legjobb verseny az országban! Én most picit szégyelltem magam, mert kifogyott a benzin a kocsimból reggel, így irány a kút (még jó hogy a kísérőbicikli bent volt a csomagtartóban) kanna, majd vissza a kocsihoz, de emiatt az intermezzo miatt egyrészt negyed órát késtem a rajtról, másrészt nem volt időm sütit ropogtatnivalót, üdítőt vinni a közösbe, így pironkodva frissítettem... Mondjuk múltkor rengeteg cuccot vittem, meg tavasszal akkor duplán pótolom majd! : )
Én is maratoni tesztidőt mentem (illetve icipicit gyorsabbat 4:55) de ezúttal nem éreztem úgy, hogy ezt a tempót még 14 kilin keresztül tudnám tartani... Eléggé megborultam. Jó mondjuk a domborzat meg a meleg, de ilyen "rövid" táv ennyire még nem szedett szét! Szerintem ez látszott is rajtam utána... Ez volt az utolsó hosszúm maraton előtt, mostantól már csak gyorsítok, de remélem 2 hét múlva ennél jobb formában leszek!!!
Pók Janinak köszönöm a szervezést, végre élőben is megismerhettem. Zsolának gratula a jó időhöz (kemény hogy nem értem utol, azt hittem el sem jött : ) de azért reméltem, hogy utána megtartjuk a csárdázós ebédet amit már sokszor reklámozott, de elég hamar lekoccolt...
Hídfutás nekem a héten max pénteken jó, de jövő héten bármelyik nap mehetünk! ; )

DaMartian 2009.09.21. 12:03:58

Ja és egy kis technikai adalék! Az új SportBandem kalibrálás nélkül!!! MÉTERRE PONTOSAN 28 kilit mért!!! Mondjuk a táv nyilván nem méterre pontosan ennyi, de azért komoly volt, hogy a célban fordult 28-ra, és elvileg zsola GPS-e szerint is ennyi a táv. Ráadásul elég szintes is az északi oldal, de még ez sem csapta be a chipet... Szóval anélkül hogy újrakezdeném a: "mennyire profi/gagyi a Nike+ témát, engem sokadszorra is meggyőzött!!!

zsolababe 2009.09.21. 13:57:44

sajnos le kellett lépnem mert új blokk van a motoromban és be kell járatni ennek örömére leurottung Velencéről Szolnokra ebédelni és hát a vasárnap véges volt:) pedig jó lett volna a Kemencesben egy kozos ebéd :) na majd legközelebb

Der Medvebocs 2009.09.21. 16:41:49

@zsolababe: Gratulálok az idődhöz én is! Kicsit bánom, hogy nem tudtam veled tartani a tempót, de a Pákozd utáni hosszú egyenes nagyon sokat kivett belőlem. Bár az is igaz, hogy ott már olyan távolság következett, amelyen még sosem jártam futva:-), illetve sajna nem nagyon éreztem a távolságot. Azért a 2:32-es idővel elégedett vagyok. Így úgy érzem, hogy még nem jutottam el a teljesítőképességem határához, szóval van még esély a gyorsulásra. Az én GPS-em 27.85km-t mért.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.09.21. 19:17:58

Ma nálunk, Nyíregyházán volt a Nike cipőbemutató kocsija! 12,3 km/h sebességgel téptem el mellettük, de nem állhattam meg, mert időre futottam. Csak azt sajnálom, hogy nem a félmaratonos pólómban mentem, hogy lássák, félig-meddig én is klubtag vagyok. :)))

zsolababe 2009.09.21. 19:58:17

@DaMartian: latom nem toltotted fel a kilometereid a nikeplus ra...kivarsz mi? :))))) majd a vegen robbantasz.. :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.22. 16:05:49

@DaMartian: most látom a pénteket, az nekem is jó lenne hídfutni! még valaki?

@zsolababe: király időt toltál, majdnem egy percet minden kirin a tavaszihoz képest, ah jól számolom. én érdet bringáztam körbe az érdkörbe nevű rendezvényen (erdfigyelo.blog.hu/2009/09/20/korbeertunk_megint), kb ugyanennyi táv de több időbe telt. :D

zsolababe 2009.09.22. 17:57:05

@DaMartian: Mi annak a singlet-nek a neve, amiben futottal a Nike-n mert kellene nekem is olyan es azt hittem a race day singlet de nem talalok olyat..... HELP!!!!!

manor 2009.09.22. 20:22:11

Ma észrevettem, hogy ropog a térdem, a tipikus hóropogás hangot produkálja. Egyelőre csak akkor, ha leguggolok és nem is fáj. Ezzel mit lehet kezdeni?

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.09.22. 21:31:23

@manor: Nekem is szokott ropogni, de tipikusan akkor, ha a) nem melegitem be ES b) extrem mozgast vegzek vele (=guggolas).
Bemelegites ami nalam bevalt: félguggolas, amikor labszar-terd = derekszog es ennel nem melyebbre, ebbol ~10. De a guggolas kerulendo, alapvetoen.

manor 2009.09.22. 22:07:41

@doncii:
a guggolás már extrém mozgásnak számít?:) Ajaj, pedig most akartam elkezdeni egy láberősítő programot, így elég nehéz lesz...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.23. 08:43:03

@manor: nyújtásnál guggolni tilos! max az a derékszögű amit doncil írt. ez volt az egyik első dolog amit az edzőnk anno a fejembe vésett: ha lenyújtottál és leguggolsz olyan mintha nem is nyújtottál volna.

Dani_ 2009.09.23. 10:36:05

@rrroka: szerintem manor nem nyújtásra gondolt, hanem guggolásra mint erősítő gyakorlatra:)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.23. 11:22:36

@Dani_: ja, hogy konditeremben? az jó tud lenni, ha nem ropog a hó az ember térdében... :) ha igen akkor meg kell várni a tavaszt.

DaMartian 2009.09.23. 13:20:14

@zsolababe: Vannak Raceday Singletek, de amiben vasárnap futottam olyat már nem hiszem hogy bárhol találnál, mert az a felső cirka 6-8 évvel ezelőtti modell : ) Az én egyik kedvencem (amiben a félmaratont futottam) aminek az elején van egy áttetsző hálós zseb, amibe be tudod rakni a rajtszámodat, és így nem kell biztosítótűzni! Az atom versenyszerkó, kár hogy már 8 éve használom így hiába csak versenyekre hordom, már kezd nagyon szétkopni... De Szűcs Csabitól kaptam ajándékba olyan Nike futómezt, amit ő még a 80-as években használt. BRUTÁL!!! MA 5 pecet nem bírnék benne! : )

DaMartian 2009.09.23. 13:28:28

@rrroka: Megyünk akkor péntek éjjel??? rrroka, zsola, szasza??? Többiek???

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.23. 15:28:54

@DaMartian: én mennék vhova, csak kérdés mennyire gondolod az éjjelt éjjelnek? :) zsola nem ér rá, szasza HHHra menne a zajosbüdös hidak helyett, amit mondjuk megértek. túl liberálisak vagyunk mondtam már? :) HHHn lehet ingyér parkolni?

zsolababe 2009.09.23. 15:56:38

@DaMartian: nekem is kellene olyan, amibe bele lehet rakni a rajtszamot...van valami olyan modell..mert en nem talaltam sehol a neten..:(

..nekem sajnos nem jo egeszen januarig egy pentek -szombat este sem...megelhetesi ugybol kifolyolag :)

DaMartian 2009.09.23. 16:55:41

@zsolababe: A mi vonalunkban sajna nincs ilyen, én is US-ben vettem az enyémet...
Felőlem hétköznap is mehetünk hidat futkorászni! Nekem szinte minden jó, annyi hogy kedd-csütörtök csak 11 után, mert addig edzésen vagyok.. : )

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.25. 09:47:15

@DaMartian: a ma esti futás már nem gyün össze? délután nem nagyon leszek gépnél, és még nem tudom azt se hogy hogy alakul az egész... kicsit mozgalmasra jött össze a péntek, de viszek futócuccot, ha más nem haverral futunk egy szigetkör+odavisszát.

GBetti 2009.09.25. 14:28:02

Tudtok segíteni?Sokáig térdproblémákkal küszködtem,most már szerencsére jó ideje nem jelentkezik..Sokat futok betonon,nemigen van más lehetőség,de nincs is bajom vele,csak féltem a lábam.Nem tudom a széles cipőkínálatból kiválasztani,melyik lenne erre a talajra a legjobb cipő,pedig lassan kellene egy új.Most Pegazus van közel 1000km-el..Talán shox???..Vomero???Ja igen..és kissé kifelé dől a bokám.Köszi!!

DaMartian 2009.09.25. 18:33:48

@Kate23: SHOX-ot nem nagyon javallanék a leírak alapján! Ha a Pega jó volt a Vomerot is szeretni fogod, mert az ugye a Pega luxusváltozata. Betonra és kifelé dőlő lábra mindenképp nagyon puha cipő kell, ebben pedig a Vomero a nyerő! A SHOX kemény. Az inkább a mázsás amcsiknak jó!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása