Flow

2009.11.06. 17:00 szasza75

Amikor Pész Attila barátom átküldte e-mailen TDS (A Mont-Blanc kör egyik résztávja) beszámolóját, annak elolvasása után percekig azon gondolkodtam, hogy a futás milyen szerepet tölt be életünkben. Napi rutin, esetleg önmegvalósításunk egyik formája? Eszköz valami eléréséhez vagy egyszerűen csak mert olyan pillanatokat élhetünk át, amelyeket csak így tudunk megélni? Attila sok-sok éve fut, ha jól emlékszem volt olyan 1500 napja amikor minden nap futott egy Mátrában szerzett bokaficamig. A közös futások alkalmával sikerült megértenem, hogy őt mi mozgatja. Köszönöm ezt is neki és azt is, hogy iránymutatásával és rugdosásával másfél év alatt sérülésmentesen futottam mintegy 5000 km-t. Az alábbiakban olvashatjátok élménybeszámolóját augusztus végi futásáról:

TDS beszámoló

És egy kis film:

 

8 komment

Címkék: attila futás mont blanc tds pész

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr251494283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.11.06. 17:36:49

Koszi szasza, nem semmi, a beszamolo es a video. Jobban indult a napom toluk.

Dr. Fire 2009.11.06. 18:19:44

Nem csodálkoztam a végén, amikor a legszebb mondatot olvastam: jövőre visszajövök.
Minden elismerésem. Nem nagyon találok szavakat arra, hogy röviden kifejezzem a nagyrabecsülésem, bár az kis gyöngeség, hogy nem vártad meg a 67. kilométernél lévő frissítőpontot, hanem már előbb is ettél, kis csalódás, de nem baj.
Asszem reggel elmegyek futni, pedig azt mondtam magamban, esőben semmiképp. No de ki nem tojja le, hogy esik?

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.11.06. 18:52:45

Azt a leborult szivarvégit! Ez aztán teljesítmény! Én meg egy kis 25 km-s síkterepi futás után is hősnek érzem magam. :I

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.11.06. 18:53:54

A matematikai függvényeknek is vannak lokális szélsőértékei, ebből levezetve én lokális hős (local hero) vagyok. :)))

Lockna 2009.11.06. 19:29:39

Gratula a nem mindennapi szaladáshoz.

Egyébként ez mit jelent: "Néhány lépéssel később egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy lesüllyedt a harántboltozatom. Készültem rá évek óta, meg tudom, hogy ez egy tipikus futó probléma..."?

Meg honnan veszi észre az ember szaladás közben?

M.Islander 2009.11.07. 19:05:54

fantasztikus teljesítmény, az inspiráló videó is lenyűgöző!
azért ilyen távon csak következő életemben indulok.

Dr. Fire 2009.11.07. 19:45:28

@Lockna: A haránt lesüllyedése évek alatt zajlik le, ha egyáltalán. Ez volt a poén. :)

De azért ma figyeltem magam, hogy észreveszek-e harántproblémákat. :)

bodhiszattva 2009.11.08. 01:12:08

gratulalok a baratodhoz

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása