Rocky Balboa :')

2009.11.22. 11:36 angelday

59 komment

Címkék: zsola rocky steps

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr521543391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

John C. Arvay 2009.11.22. 14:01:44

Vazze! Ez tényleg Phillyben van! Király!

manor 2009.11.22. 14:08:47

Józsi, reszelj még rajta egy kicsit, Ubuntu+FF kombó alatt csak fehér üresség látszik...

M.Islander 2009.11.22. 14:12:49

elvetemült fanoknak itt egy bréking videó, ezzel legalább hétfőig kibírják:
www.youtube.com/watch?v=3CBv3KuNJ7s

megj.: a Belga vszínűleg rá gondolhatott a "nézd milyen csúnya az arca!" strófánál (Gólem).

angelday 2009.11.22. 14:57:41

@manor: megokosítottam, most jónak kell lennie. Azért a whitespace parser igen ratyi lehet eze(ke)n a platformon, böngészőn.

manor 2009.11.22. 15:18:41

@angelday: Kösz, most már hasít!
Azért én egy ilyen mutatványt valószínűleg csak éjjel 2 körül mernék megjátszani, amikor senki más nincs ott rajtam kívül, elkerülendő a helyiek megvető tekintetéből kiolvasható "na, megint egy hülye turista, ezek soha nem unják meg??" üzenetet.:)
Az érzés viszont megfizethetetlen, az tuti, így nem lehet kihagyni!:)

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2009.11.22. 15:49:30

Zsola, ez nagyon ott van! :) Ilyen fílinggel biztos nagy egyéni csúcsot futsz a maratonon (főleg, hogy ez lesz az első) :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.11.22. 17:46:31

Hej! Nem Rocky, hanem Gorky! Ott van bazi nagy betűkkel a háttérben! :)))

zsolababe 2009.11.22. 19:02:52

megtortent:) minden vilagszam:) jon majd a post meg kepek :)

helemburgis 2009.11.22. 20:05:34

@zsolababe: gratula! a meset meg varom/varjuk. :)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.11.22. 20:20:04

@zsolababe: Gratula a maratonhoz ! Várjuk a postot! Kicsit mintha felcsúszott volna néhány kg, jól láttam? Vagy csak a sok ruha a 6 fokban ? :)

zsolababe 2009.11.22. 20:47:15

@Ivan Grasso: a sok ruha :)))) meg azert plusz 10kg :) ..amibol szerintem mar csak plusz 7 van meg ill most a maraton utan par napig csak plusz 4 kg :)))) egyebkent a videon en is elszornyulkodtem..az eletben azert nem vagyok ennyire kover :)))))
addig is
nikerunning.nike.com/nikeos/p/nikeplus/en_US/plus/#//runs/detail/673512769/1753201201/all/allRuns/

John C. Arvay 2009.11.22. 21:21:02

@zsolababe: ISSSSZONYATOSSSSAN nagy király vagy! Gratula, és minden irigykedésem a Tiéd :) remélem a 2010-es NYC-in együtt gyúrhetjük a kilcsiket!

helemburgis 2009.11.22. 22:43:19

@zsolababe: nyugi, a videon se vagy köver, ne butaskodj... nagyon szep egyenetesen vegigmentel, kiralysagos futas volt! :) Jo pihit!

zsolababe 2009.11.23. 04:15:53

@sirelancelot aka orijoci: koszonom:) biztos ott leszek barmi is tortenjek :)
@helenburgis: egyebkent a sportband ugye atlagol nagyon csunyan, de tenyleg egyenletes tempobanmentem vegig..nem mertem gyorsitani mert nem tudtam hogy birom majd..viszont igy kb 140es pulzussall letoltam:) ...azert a videon sajnos kover vagyok... mondjuk az eletben sem vagyok sovany..na jo kover sem :))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.23. 09:26:39

tippelek: 3:45?
megnéztem 3:54, az se rossz! :D látszik, h nem merted tolni, ennél te garantáltan jobbat tudsz a tippem szerinti tíz perccel. minimum.

helemburgis 2009.11.23. 10:05:31

@zsolababe: gondolom, a garmin is rajtad volt. Nem teszed a gps nyomodat is nyilvanossa? ;) Jo lenne benne gyönyörködni. :)

xhege 2009.11.23. 11:24:55

GRATULÁLOK Zsola! És rögtön 4 órán belül, nem semmi... Egy 10 év és én is megcsinálom :)

leilana 2009.11.23. 11:27:43

@xhege: akkor már ketten vagyunk a 10 éves projecttel :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.11.23. 11:47:38

Gratulálok! Akkor most már kiléptél az "egyszerű amatőr" futók klubjából? A maraton teljesen más dimenzió. Zsola, maratonista lettél!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.23. 13:01:41

@BGy: ne felejtsük el, h zsola előbb lett ultra a két velencei körrel, mint maratonista! :)
én addig nem akarok maratont futni, amíg lazán nem megy 4 órán belül. sőt igaziból ötpercessel lenne a jó, ami 3:30...

zsolababe 2009.11.23. 13:29:08

@rrroka: talalkoztam itt olyan arccal, akinek az elso marathonja volt es 3.3-ra tervezte:)) ..mondjuk o komolyan is vette a felkeszuest is...pl elozo nap atmozgato futas(ami nalam annyi volt hogy felfutottam 10lepcsonyit a muzeumnal a video kedveert:D) meg gnocci-t vacsorazott szemben az en Philly Cheesesteak-emmel ...ja es keszult ra 5evet :))))))

bodlac 2009.11.23. 13:42:19

Hogy ki milyen időt tervez, az alapvetően azon múlik, mennyire tud futni, nem azon, hogy hanyadszor.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.23. 14:44:24

@zsolababe: én öt évet nem szánok rá, de kettőt igen. ebből eltelt már egy... :)

FutoBolond 2009.11.24. 07:59:25

@zsolababe: Zsola, gratulalok :)
En jovore az elso maratonomat 4fel, 5 koze tervezem :) 4 ala csak almaimban maszik le :)

addig is keresek a kornyeken egy alkalmas szeles lepcsot :-)

leilana 2009.11.24. 10:32:46

Tényleg, lesz akkor szombaton Futóblogos csápolás a koncerten? Hm? :)

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2009.11.24. 13:39:39

@FutoBolond: Én idén szerettem volna futni Firenzében, de nem készültem fel, úgyhogy a terv az, hogy jövőre futom az első maratonomat valahol. Nagyjából 4.30 körül szerintem menni is fog, ha meg ledobok 4-5 kilót, és úgy edzek, talán lesz jobb is. :)

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.11.24. 16:14:27

@zsolababe: Gratu mester, itt is, fegyelmezett, profi teljesitmeny, a sulyod is optimalis, liheges nelkul lekocogtad, ne viccelj.

@manor: Semmi ilyen nem volt. A verseny eloestelyen volt ellenben kb. ketszaz konstansan a lepcsokon ulo futo/turista, akik kozul percenkent felfutott egy, mikozben a haverja mobillal kamerazta, de tenyleg percenkent min. egy. Evkozben biztos vannak turistafikazo helyi lakosok, de ezen az esten futo-community volt :) A sok barom, minket (Zsolat & engem) is beleertve :))

zsolababe 2009.11.24. 16:22:45

@doncii: igazan kiraly te vagy..majd beleirom a beszamoloba is ugyis:))) vegul is 22nel rosszul leptel, elestel, alig birtal felallni de felalltal, gyalogoltal elkezdtel futni es 4.33 al beertel..mit akarsz meg??? ez a sikersztori nem az enyem aki elindultam 5.30ales befejeztem ugyanannyival es nem tortent semmi :))))

zsolababe 2009.11.24. 16:36:34

Az gaz ha en ma el akarok menni futni??? Mindenki heteket pihen meg nincs kedve futni meg ilyesmi nekem meg van.... remelem ez normalis dolog... ha nem irja senki, hoy nem szabad, akkor en kb masfel ora mulva elmegyek kocogni egy 10est..mert van kedvem :)

ritti18 2009.11.24. 23:49:33

@zsolababe: fully respect és big gratula! JUST DID IT!!!

zsolababe 2009.11.25. 01:28:04

na. mivell senki nem tiltakozott toltam egy rovid atmozgatot de csak 4.5-t :) majd holnap futok tisztessegeset..mar nincs izomlaz sem..azert ez gondolom nem normalis 2nappal a maraton utan..lehet hogy azert nincs izomlazam mert nincs izmom? :))) most viszont nekiallok a nike-val vitatkozni levelben..mert az uj Airmax ugy feltorte a labam, hogy csak pegasusban tudtam egyaltalan jarni is..pedig direkt a maratonra vettem(suggested by DaMartian:)) ) most, hogy helyrejott a labam ma felvettem probabol de csak vezettem meg par lepest setaltam benne vasarolgatas kozben es ismet ugyanazon a ponton a felsoresz varrasa kezdte brutl modon nyomni a labam..annak ellenere, hogy meg csak nem is 10es hanem 10,5os szoval jol visszakuldom nekik ha hgyjak ..inkabb adjanak helyette egy feleannyiba kerulo Pegasust az arkulonbozetet sem kerem vissza:))) a Nike Air Pegasus a legjobb futocipo, ami valaha volt a labamon..ezt kimerem jelenteni :))))

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.11.25. 13:48:54

@zsolababe: Az én Pegasusom oldalt nyomja a lábam, ahova a Nike pipát varrták.... Vajon szétesne a cipő, ha lefejteném?

M.Islander 2009.11.25. 13:55:18

zsolababe 2009.11.25. 01:28:04
Gratula,
én a Nike Lunartrainerrel szívtam meg uígy: a tavalyi Nike 10k futáson ezt kértem a futáshoz és 3km után úgy feltörte a sarkam, hogy vérző sarokkal értem el a célig. Lehet, hogy 3 grammal könnyebb és ez q sokat jelent profi szinten (cipőfűző rövidebbre vágása: további 0,2g!!), de nem elég stabil/nincs tartása.
ha 5-6 kg-mal könnyebb lennék, talán még érdekelne is ez a pár grammos különbség.
így viszont nálam elnyerte a világ legszarabb futócipője címet és azóta sem akadt kihívója (ezen kívül még egyetlen futócipő sem törte fel a sarkam).

DaMartian 2009.11.25. 14:25:51

@mîkæl: az a szar cipő nekem az egyik kedvencem. Mondjuk lehet szerencsés vagyok, mert nekem Nike futócipő még sosem törte fel a lábam, a Lunar nekem illeszkedésre, kényelemre, tartásra is tökéletes...arról nem beszélve, hogy ha nem vágom le a fűzőt, akkor is közel 200!!!grammal könnyebb, mint más edzőcipők. Az már nem elhanyagolható!
@zsola: sajnálom, hogy nem jött be az AirMax. Nem jó minden cipő minden lábra. Én nagyon szeretek benne futni, és most akarom rendelni a második párat ID-n! Bár a Pega és a Lunar is olyan kedvencek, hogy erősen dilemmáztam melyiket válasszam...

zsolababe 2009.11.25. 17:40:07

@mîkæl: a Lunartrainer nekem is megnyomta erosen a labujjamat az elejen, amikor futottam egy hosszabbat benne..de miutan helyrejott a labam azota tudom hasznalni siman csak max ilyen 10-15km-es tavokra...de az AirMAx az akkor is tori a labam ha csak setalok benne vagy rajtam van:(
@DaMartian: visszakuldom a Nike-nak ..azt irtak megvizsgaljak ..remelem ugyesen vizsgalodnak mert azert az elmult egy evben tobb mint 2500$-t koltottem Nike cuccra csak a site-on es ennyit asszem' elvarhatok, hogy kicsereljek egy olcsobb cipore ugy hogy a kulonbozetet sem kerem vissza :)

M.Islander 2009.11.26. 10:46:41

zsolababe 2009.11.25. 17:40:07
nem lehet, hogy nem megfelelő méretű cipőben futsz, ha nyomja a lábujjadat. mióta a Spuriban javasolták, hogy 42,5-43-as lábra 44-es futócipőket vegyek, nincs ilyen gondom, csak a felső fűzőlyuk használatát kellett elsajátítani :o)
link.brightcove.com/services/player/bcpid1329255460?bctid=1332234594

további cipőfűzési tippek különböző problémákra:
www.runnersworld.com/article/0,7120,s6-238-267--12334-0,00.html

2 éve a WestEnd Nike shop-ban az eladó tanácsára vettem egy felsőkategóriás 42,5-es futócipőt (ez volt az egyetlen méret a kiválasztott cipőből)... végül nagystílű ajándékozás lett belőle.
remélem azóta javult az eladók felkészültsége (pl. tudják, hogy mire való a futócipőkön a legfelső cipőfűzőlyuk), mindenesetre azóta sem vettem Nike futócipőt (jelenlegi készlet: 2 asics, 1 mizuno, 1 adidas)

blackspeed 2009.11.26. 14:04:23

Én mostanában akarok cipőt venni, Nike Equalon 3-ban (vagy 4-ben) gondolkodtam, de nagyon felkeltette az érdeklődésem a Lunarglide. Tapasztalatok azzal kapcsolatban esetleg?

zsolababe 2009.11.26. 17:55:34

@mîkæl: 10est hordok nike-bol ..de raadasnak 10,5est vettem ebbol mert mostanaban arra szoktam ra:) ..de nem is ott nyomta meg az AirMAx hanem a felso resz varrasanal... a lunarbol egyebkent erdemesebb fel szammal nagyobbat venni mint egyebkent a nike-bol mert kicsit mas a kaptafa vagy csak a felepites miatt...

DaMartian 2009.11.27. 03:41:22

@zsolababe: nekem is ekkora a lábam, ha mégsem veszik vissza az Air Maxet szívesen elhasználom : )

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.27. 08:28:10

@mîkæl: tyű micsoda trükk! tulajdonképpen mire való?

GBetti 2009.11.27. 08:28:20

@mîkæl: Nekem Nike cipőm van..De mire is való ténylegesen a legfelső lyuk?Csak mert én használom..: )Tudatlanul..

helemburgis 2009.11.27. 09:24:13

@blackspeed: volt szerencsem a Lunarglide-ot egy esti edzesre elvinni. Viszont nagyon hamar, 4 km utan megvaltunk egymastol, ui. nekem nem nyujtotta azt a stabilitast es csillapitast, amire szüksegem van, a terdeim is jeleztek, hogy valami nem stimmel. Uhogy nalam ez az 'ott segit be, ahol kell' szlogen nem jött be, s hiaba van ez a cipö az idei RW Ev Futocipöje valasztasnal a stabilcipöknel felsorolva, en inkabb maradok a rendes, hagyomanyos stabilcsukaknal, szerencsere van eleg valasztek.. Ettöl függetlenül egy neutralis, s mindenfele izületi panaszoktol mentes futonak lehet, h jo valasztas ez a cipö. Egy plusz futocipönek. :)

DaMartian 2009.11.27. 10:56:26

@helenburgis: Én erőteljesen külső talpélre terhelek, így a kifelé döntő LunarGlide nekem nemhogy nem ideális, de konkrétan káros...de helenburgissal ellentétben eddig mindenki áradozott róla aki próbálta... Futópados pronációs mérések alapján Structure Triax illetve ASICS GEL Nimbus-nál nagyobb stabilitást mutatott, ám azoknál (sőt még sok neutrális cipőnél pl. Pegasus) lényegesen puhább. Szóval azért tudhat valamit, de az örök igazság itt is helytálló: NEM JÓ MINDEN CIPŐ MINDEN FUTÓNAK!!! Ettől még nem sz@r csak épp lehet számodra nem ideális! A LunarGlide nekem sem jó! Sőt a Structure sem. Ettől még akinek arra van szüksége, annak lehet az a világ legjobb cipője!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.11.27. 11:55:39

@DaMartian: Igazad van! Én is ezt mondom mindig. Nekem is van egy Nike Air Span 5 cipőm, töri a sarkamat és a lábujjamat véresre, sőt eltört mindkét talpán a műanyag valami középen. Ekkor éreztem, hogy az én lábamat más fából faragták, mint ennek a kaptafáját és vettem egy másikat. Amikor azt vettem, még nem értettem ennyire a megfelelő cipő kiválasztásához. Azóta nem ért meglepetés egyik cipőmnél sem. Ismerni kell a futóstílusunkat, lábunk paramétereit és úgy kell választani. Próbáltam a Pegasust, nekem az a legjobb a Nike-k közül.
A legszebb futóstílus a térdnél összekötött lábú lányok, akik kívülről félkörben hozzák előre a lábukat, magyarul csámpáznak. Nekik nem cipő kell, hanem egy vezető sín, ami nem engedi a haladás síkjából kilépni a lábat oldalra. :)))) Kicsit még dolgozom rajta és jelentkezek a tervekkel.

blackspeed 2009.11.27. 13:36:34

@helenburgis: Köszi a választ, neked is DaMartian! Majd ha lesz alkalmam, kipróbálom a Lunarglide-ot, hogy kiderüljön, "összeillünk-e". Az Equalon számomra eddig szuper volt, ha a Lunarglide nem jön be, tudom mit válasszak...
DaMartian, cipőtesztek tavasztól lesznek újra a Szigeten?

helemburgis 2009.11.27. 15:22:57

@DaMartian: Blackspeed megkerdezte, h volt-e mar vkinek talalkozasa a kerdeses cipövel. Mar elnezest, h le mertem irni a szemelyes tapasztalatomat. Egy szoval sem allitottam, h sz@r, ellenben pont az került megfogalmazasra, hogy ez a csuka nekem (s csak nekem) nem bizonyult idealisnak, annak ellenere, hogy a futostilusomnak meg talan meg is felelne, tovabba az 'örök igazsagra' is kitertem, azaz h masnak meg jo lehet. ;)
Attol, h vki nehanapjan egy-egy termeket vmiert nem emel az egekbe (de nem is pocskondiaz), meg azt az embert nem kell rendszeresen kiabalas olvasatu felkialtojel-rengeteggel meg beragadt capslockkal helyretenni. Szerintem. Enelkül is tudja mindenki, h überlojalis vagy a ceghez. ;)
Pisz.

DaMartian 2009.11.27. 16:27:14

@helenburgis: egy szóval sem mondtam, hogy bárki ne írhatna le itt bármit, sőt én is mondtam, hogy nekem sem megfelelő pl. a LunarGlide. Amellett hogy lojális vagyok őszintén le szoktam írni a dolgokról a véleményemet, azt is ha bármi nem tetszik a cég termékei közül, szóval nem hiszem hogy szó érhetné a ház elejét. Az első mondat szólt Neked, a többit már abszolut általánosságban írtam, mert sajnos elég gyakori ez a hozzáállás. Szóval egyáltalán nem lettél helyretéve.

helemburgis 2009.11.27. 18:09:40

@DaMartian: ohpardon...mivel a valaszod konkretan nekem jött, ugy ertelmeztem, hogy a nagybötüs, meg a 'szamodra nem idealis', stb. reszek is nekem, s nem csak ugy altalanossagban irodtak. Ezexerint egy kis felreertes törtent, örülök, h tisztazodott. ;)

zsolababe 2009.11.27. 20:59:54

@Sekiwake: nem tudom szetesne e a cipo ha lefejted a pipat rola..de, hogy semmi ertelme nem lesz az biztos:))) jo cipot gyart meg egy-ket gyarto, amiert Nike-t veszek az konkretan maga az, hogy NIKE a cipo :))))

M.Islander 2009.11.28. 09:09:15

rrroka · hosszutav.blog.hu 2009.11.27. 08:28:10
a) 1-1,5 számmal nagyobb cipőt érdemes venni futáshoz, hogy ne essen le/feketedjen el a körmöd idővel, ne keletkezzenek vízhólyagok
b). a videón látható fűzéstechnikát érdemes alkalmazni, így a bokánál olyan jól megfogja a cipőt, hogy nem lötyög.

Kate23 2009.11.27. 08:28:20
azért a videót tanulmányozd, a felső lyukba nem úgy kell befűzni, mint a többibe - az, hogy egyszerűen oda is befűzöd, nem ér sokat.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.28. 10:42:03

@mîkæl: köszi, ezt kipróbálom, hátha megment a körömfájósditól is...

Mylady 2009.11.28. 10:45:06

Jah, hogy a legfelső lyuk nem csak dísznek van? :)

@BGy: A futóstílushoz: testneveléstagozatos általános iskolába jártam. Heti öt tesióra + kötelező edzések. Rengeteget futottunk, többnyire rendezett sorokban, párosával... Pont mint az amerikai filmekben, a hadseregben, mikor kiképzés van, meg ilyenek. Gyönyörű volt.
Aztán egyszerű sima gimibe kerültem, ahol kb 10 iskolából voltak osztálytársaim. Akkor tudatosult bennem, hogy mennyit jelentett az az általános iskola. Ha láttál már olyan szedett-vedett csapatot, mint ott. Az osztálytársaim jelentős része egyszerűen nem tudott futni. Nem gyorsan, vagy sokat. Egyáltalán nem. Az elején majdnem sírtam... Nagyon nehéz volt megszokni.

zsolababe 2009.11.28. 17:38:33

back in town:)))) este Alcatraz!!! :))) ...erkezes utan egy oraval mar a Szigeten futottam szoval.... hulye vagyok :))) a maraton utan kihagytam egy napot de azotan napi 10et tolok....sajnos nem hajtottam elegge a maratonon ezek szerint..gondoom 146-os pulzussal nem er versenyen futni :)))

zsolababe 2009.11.29. 20:00:29

@ritti18: tegnap az Ottoek atnyujtottak az ajandekot, koszonom orultem :)))

zsolababe 2009.12.08. 20:10:29

jo persze :)) koszonom ...mar felavattam :)))

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása