A hit fontos (2., teljesen irreleváns rész)

2009.12.14. 11:36 angelday

Rövid háttér:

Nem biztos, hogy mindenki ismeri, de a Margit-szigeten egész futószezonban lehet Nike cipőket próbálni egy vicces piros kamion mellett. Aki egyszer arra jár, majd próbálja ki, teljesen veszélytelen dolog: fel lehet húzni a cipőket és bennük futni egy-két kört, ezt akár többször is meg lehet ismételni, aztán eldönteni, melyik volt pásszentosabb.

Vágás.

Ismerkedjünk meg Gabriellával, aki az utolsó cipőtesztre úgy ért ki, hogy sajnos már nem volt ott a piros kamion. Egyébként teljesen jogosan panaszos levelet írt, ami előbb keringett egy darabig a neten, aztán eljutott a Homárig (!), végül a megfelelő helyre érkezett, és a Futóblog ponton-segítő csapata (persze kenyéradó gazdánk szervezésében) ROBBANT RÁ, így Érdre mentünk egy külön időpont keretében Gabiékhoz, hogy behozzuk a lemaradást. :-)

Ebből készült az alábbi videó:

It's all in a days work for... Bicycle Repair Man!

41 komment

Címkék: kamion nikeplus futócenter cipőteszt

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr491595403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ketszeri 2009.12.14. 12:08:47

Marketinges pupákok figyelem! így kell
1. az ügyféllel bánni
2. vírusvideót készíteni
3. imaget építeni

Valószínűleg a Nike egyik egyik legjobban elköltött 20E forintja volt ez a kiállás.

bagolybagoly 2009.12.14. 12:41:36

Nagyon szeretem egyébként a fogyasztói panaszokat. Ennél már csak azt szeretem jobban, ami a nem-fogyasztói panasz. A margitszigeti piros kamion egy ingyenes lehetőség. A működésről, és annak időkereiről nem hiszem, hogy a cég elszámolással tartozna azok felé, akik nem fizetnek ennek igénybevételéért. Úúúúúúúgy szeretnék én is nyávogos, nyűgös fogyasztó lenni, hogy de akkor meg miért nem volt az én méretemben a kedvenc színemben az a mintás toronyóra lánccal .... na megyek, figylem most már a kapucsengőt, hogy jön-e hozzám a Nike.

zsolababe 2009.12.14. 13:31:12

a Nike-nak jar egy pont mindenkeppen :))) ugyes :)))

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.12.14. 16:27:14

Hang nélkül néztem végig. Vett végül cipőt? A mozgása alapján nem kezdő a sporttárs.
Ez jó húzás volt a Nike-tól. :)

angelday 2009.12.14. 16:41:33

Az nem derül ki a videóból (sem hanggal, sem a nélkül), ezért külön írom, hogy Gabi nem kapott ingyen cipőt. Ingyen cipőtesztet kapott, hiszen az maradt ki az életéből.

FutoBolond 2009.12.14. 17:05:10

hello, vid nem megy, ffox, win, nalam lehet a hiba?

FutoBolond 2009.12.14. 17:07:06

jozsi, miert nem rakjatok fel az ilyesmit egyszeruen a youtube-ra? a plastik/futoblog tengelyen idorol-idore beleutkozok a "video nem megy" temaba, mashol mindig minden korrekt. na jo, az indavideo kulfoldrol meg sokkal rosszabb, de Jozsitol apple szintu blogszolgaltatast varunk :-)

angelday 2009.12.14. 17:12:03

@FutoBolond: megfixáltam, megnéznéd?

FutoBolond 2009.12.14. 17:56:51

Jozsi, koszi a gyors user-care-t, de egyelore meg vakition feher.

FutoBolond 2009.12.14. 17:59:00

mas gebasz is lehet, egyelore ie alol sem megy.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.12.14. 18:21:26

Nekem is ffoxom van Win2000 alatt, minden oké.

M.Islander 2009.12.14. 18:36:43

a videjó remekül fut Vista alatt, Nike-nak nagy pirospont az ötletért, örömmel hallom, hogy Angelday-nek megjött a kedve a futáshoz!, hóesésben amúgy is rendkívüli élmény, csak ajánlani tudom:

ma felrajzoltam egy óriási havasi gyopárt (18km) a HHH-ra enyhe hóesésben:
connect.garmin.com/player/20527265
(ha valaki nem ismeri fel és ez bármilyen irritációt okoz, a jezuska@menny.hu címre írjon)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.12.14. 19:12:18

Nálunk, itt napkeleten, még nem esik. Napsütés volt egész nap. De már jön a hideg, mert alacsonyan fagynak a varjak.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.12.14. 21:46:19

Érdekes: a tesztelőnek is görcsöl a lába a Pegasusban. Nekem is azóta vannak görcsölés-problémáim, amióta Pegasusban futok.... Igaz, nekem főleg a vádlimban és a combomban...

zsolababe 2009.12.15. 00:26:01

@doncii: na vegre valamire felkaptad a fejed :)))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.15. 06:45:27

klassz szerveződés! beugorhattatok volna hozzánk is, itt nem kell tolatni.
tegnap elmentem futni, sötét, hódara szemembe, botladozás, inkább haza. 34 perc, 6 kiri.

xhege 2009.12.15. 09:14:59

@rrroka: Nekem ma hajnalban csípős szél, jeges havas úton csúszkálás, de leküzdöttem a kitűzött 10 km-t és az időm is csak kb 20 másodperccel lett rosszabb, mint szokott, pedig azt hittem nagyon óvatosan tolom.

rodriguez 2009.12.15. 09:36:14

@mîkæl: tegnap kora reggel a HHH-en még elég jól esett, remélem megmaradt még valamennyi hó fent...
viszont megvolt sajna első kutyás 'élményem' a szintúton. Tudom, volt itt már külön kutyás poszt is, akkor nem egészen értettem a hozzászólásokat, most kezdem csak felfognia, amiket írtatok :-)

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2009.12.15. 09:55:05

Hát beugorhattatok volna, ha már Érden jártok! :)

Én a múltkor Porsche-tesztautózást szerettem volna, de szóba sem álltak velem. Írok is nekik, hátha házhoz hoznak egyet (pirosat kérek, ha lehet).

bitliszbá 2009.12.15. 11:02:36

Csak a marketingről jutott az eszembe....

Az idén nem lehet esetleg blogos mezt rendelni? (én tavaly lemaradtam, meg lehet, hogy valakinek elkopott...) ????

weakest link 2009.12.15. 11:20:24

@bitliszbá: a futóblogos póló engem is nagyon érdekelne...lennék reklámarc :-)

Mylady 2009.12.15. 12:28:11

Józsi, ebből nem lesz Re: poszt a homáron? Úgy kellene. Ha már az ügyfélpanasz is onnan indult.

angelday 2009.12.15. 12:50:53

@Mylady: rajtuk múlik. Én mindenesetre elküldtem Szilynek és Jackyllnek a linket tegnap.

Mylady 2009.12.15. 15:02:56

@angelday: @Gabriella és István: ja, OK.
Csak úgy érzem, tényleg megérdemli a Nike.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.15. 16:04:12

@xhege: nekem mindig ellenségem volt a pofámba eső hó, pályán is komoly tízmásodperceket lassított. :(

@Lemúr Miki: ha már jönnek, akkor átballagnék én is kipróbálni, oksa? :D

@bitliszbá: ha nem is elkopott de nekem rozsdafoltos lett, mert rajta felejtettem a siófoki rajtszámot a hülye fejemmel.. :( két pötty van rajta a didáimnál, lassan kopik, de azért jól jönne egy új, vagy egy új design! DaMartian tessék szervezkedni! :)

@Gabriella és István: @angelday: ez így nagyon korrekt szerintem. egyébként azt nem mondták meg, h miért lett vége olyan korán a cipőtesztnek ha estig volt meghirdetve?

DaMartian 2009.12.15. 16:25:52

@rrroka: Ezt már korábban is tudtuk... Nagyon vacak idő volt és órákig nem is nézett arra senki..

szászgabi 2009.12.15. 20:01:27

:) ott a pont a posztért!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.16. 05:19:18

@DaMartian: ja, értem, van benne ráció. kellene egy telefonszámot adni, ahol szar idő esetén fel lehet hívni a cipőteszt kamiont, h kintmaradtak-e, ne menjen senki potyára, mert járhatjátok be utána ország-világot személyes cipőteszttel. :)

paklis 2009.12.16. 20:49:06

Sziasztok, van valakinek tapasztalata a NIKE+ os SPORTBAND rol? Erdemes ilyet venni? Jol mer? A tapasztalatokat elore is emgkoszonnem

DaMartian 2009.12.17. 10:52:38

@paklis: Persze hogy érdemes, de én nem dícsérem halálra mert elfogult vagyok, és a többiek leszedik a fejem : )

DaMartian 2009.12.23. 11:37:22

@Gabriella és István: Hát igen, ebből látszik, mennyire hiteles a Homár. Nekik csak a fikázásnak van hírértéke. Arra épül az egész oldal, hogy mindenkit alázzanak, akár igaz a kritika akár nem. Az az ideológia, hogy minden cég, különösen a multik szemetek, és csak élősködnek a fogyasztón és ott vágják át őket, ahol lehet. Szelektíven olyan cikkeket tesznek fel, ami ezt az ideológiát alátámasztja, persze hogy olyat nem fognak megjelentetni, ami azt mutatja, hogy esetleg ez nem igaz! Nem a hiteles tájékoztatás a fontos számukra! De örülök, hogy megoldódott a dolog, és kedves tőletek, hogy legalább ti értékeltétek a gesztust! Remélem jó lesz majd a cipő amit választottál! Boldog Karácsonyt és jó futást!

angelday 2009.12.23. 16:15:13

Akárhogy gondolkodik is a Szily-Jackyll Homár-páros, a korrektség jegyében mindenképpen ki kellett volna linkelniük ezt a posztot az övék mellé.

Azt hiszem megengedhetem magamnak, ha a jövőben pöcsarcúaknak hívom őket.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.23. 20:16:05

@DaMartian: szerintem nem volt ebben koncepció, rohadtul karácsonyoznak, és nem volt idejük kitenni. inkább szempont, h mennyi látogatót hoz, mint az, h jó vagy rossza sztori. a legjobb ha nagy vita lesz belőle, mert az egycsilliárd látogatás...

@angelday: nem lesz belőle veszekedés? :DDD

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.12.23. 20:50:37

@angelday: pöcsarcú! Há-há, ez jó, felveszem a szókincsek közé.
A Homárt néha én is olvasom, de az ottani megjegyzések nagyon bénák, évek óta ismételgetik magukat: első, második, ez már a hétvégi poszt? Batz papucs, fontosch, Ede, stb. Olyan, mint egy csehovi párbeszéd, mindenki elbeszél a másik mellett, csak semmi mondanivalója nincs. Na, ezt már ott is el akartam mondani, de nem láttam értelmét. Pedig egy-egy posztból többet is ki lehetne hozni.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.12.23. 20:51:38

@angelday: hű, az előző megjegyzésem félreérthető! A pöcsarcút nem neked szántam!

DaMartian 2009.12.24. 00:45:55

@rrroka: mint tudjuk a negatív hírnek mindig nagyobb hírértéke van (sajnos) mint a pozitív üzeneteknek... Ez tény. Ezzel együtt a korrekt tájékoztatáshoz hozzátartozik mindkét oldal bemutatása. Ezesetben úgy tűnik ez nem cél...és nem hiszem hogy a karácsony miatt, de legyen Neked igazad!!! Én örülnék a legjobban ha tévednék..

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása