Megnyitottuk a tavaszt

2010.04.01. 20:54 angelday

Szerdán MC DaMartian elvágta a tavasz szalagját, bemutatta a Futóklubokat is, de sajnos ezen nem tudtam részt venni, mert akkor még mindig futottam! A szokatlanul nagy, 5 km-es táv miatt rendesen beöltöztem, illetve a hátizsákomat is összekapcsoltam több ponton, hogy ne lötyögjön rajtam, miközben erre a hatalmas távra vállalkozom. Egyes, engem hat-feles tempóval lehagyó futók úgy kommentálták, hogy "ultrára mész? nehogy szakállt növessz!" de én csak legyintettem, folytattam utam, melynek végén ún. "walking pace"-re váltottam, hogy sikerrel teljesíthessem ezt a nem mindennapi távot. A legvégén annyira keménynek éreztük magunkat, hogy az alábbi felvételeket készítettük:

Elindult a 2010-es futószezon is, sofa king cool.

12 komment

Címkék: tavasz cool king akik évi zsuzsi barabás szasza damartian sofa angelday futnak

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr521887852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Németh Laci 2010.04.01. 21:19:35

Király volt ez a laza kis futás. Élveztem.
Köszi.

Németh Laci alias EX LAZO most már itthonról

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.04.01. 21:24:02

A szezonkezdésről jutott eszembe...

hogy felraktam pár személyes tapasztalatot a Gordon Pirie futó módszerről a blogomra.

Ha valakit érdekel... a sérülésmentes futásért.

manor 2010.04.01. 22:39:49

Mondták, hogy újra összeállt a Wu-Tang Clan, de én nem hittem el.
A képeket látva viszont már nincs több kérdésem.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2010.04.01. 23:03:21

Nem január 1-én indult az idei szezon? :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.02. 05:22:20

AD és jól esett az 5 kiri? lesz belőle több is? Winkler szerényen tol egy tókört (Lemúr Miki, ugye lenyomjuk?!) a maratonra készülve. nálad mi a haditerv?

Bloom77 2010.04.02. 14:36:12

Hadd jegyezzem meg, hogy Barabás Évin látszik, hogy fut....:)))))

FutoBolond 2010.04.03. 00:31:52

Toltunk ma 13km-t haverral a kastelyparkban, remek idoben remek idovel.

Ismet itt a tavasz, iden mar harmadszor!

FutoBolond 2010.04.05. 21:23:01

@Amirah: valahogy ereztem, hogy azert kerdezed, mert te meg Godollon futsz :)

Szerintem azert a godolloi kastelypark sem "csak", nagyon szep hely az is, eleg sokszor jartam mar en is ott, bar meg sosem futocipoben :-)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása