Hétfő (folyt.)

2010.07.26. 20:18 angelday

A szigetre nem akartak jönni szokványos futópartnereim sokaságai, így lakóhelyem környékén vágtam neki a távnak egyedül.

Előtte még felhívtam Szaszát, hogy adjon elméleti alapozást mielőtt elindulok. A beszélgetés nagyjából így zajlott:

- Szevasz fátter!
- Szevasz fátter! Jössz futni fátter?
- Nekem ma pihenőnapom van az edzésterv szerint. Fátter. Egyébként vásároltam töpörtyűt, meg szalonnát és már bontom is a sört.
- Oké fátter, akkor elmegyek egyedül. Remélem nem esik.
- Nyugi fátter, nem fog esni, viszont ha esik, akkor fátter egy érdekes élménnyel leszel gazdagabb!
- Köszi fátter, csaó fátter.
- Fátter.

A futás meglehetősen eseménytelenül zajlott mintegy 6 klikkig, amikor is vége lett. Mert úgy döntöttem, hogy 6 klikkre leszek ma jó. Bár 4 körül már nagyon a végét éreztem, messze volt az ebéd, csak egy kis gyümölcslevet ittam előtte, de feltettem magamnak az erőt adó, totem-kérdést, az "Azok vagyunk?"-ot és úgy sikerült.

Mivel az utcánkat túrják kicsit lejjebb, úgy döntöttem, hogy a tartó léceken fogom elvégezni a futás utáni nyújtógyakorlatot.


azért ilyen homályos a kép, mert párás a telefon is

Szerdán Szaszánál folytatjuk egy 5-10 klikk közötti HHH-val. Meglátjuk.

66 komment

Címkék: város futás hétköznapok szasza

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr782178192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy hang a hátsó sorból 2010.07.26. 20:53:51

En kellemesen szarra aztam a szigeten, de nem baj, mert ma megleptem magam egy akcios Kayanoval, es muszaj volt kiprobalnom. Fekete-feher-arany, nagyon pimp.

Steff76 2010.07.26. 21:06:04

A HHH az nagyon jó ötlet! Van egy tuti 10,001 klimós (?!) köröm, úgy, hogy a vége egy kellemes lezúdulás az Árpád kilátótól, a Glück Frigyes úton, majd fel a felső hangárhoz, onnan pedig a pihepuha gyepen le Hidegkút felé. Bár asszem Szaszának sem ismeretlen a terep.... Titok, hogy merre toljátok szerdán?

Ha ott megy a 10 akkor nem is értem a "sziget 2 k" szindrómát?!

laciii79 2010.07.26. 22:09:45

AD: Mindig megtorpansz. Valahogy el kéne mozdulnod a holtpontról. Most is 6 kilinél (mert én csak így hívom) egyszer csak vége lett. Mi az hogy vége lett? Nem merted feszíteni tovább a határaidat. Pedig kellene, az mindenkinek jót tesz.
Na, majd a HHH-n! Hajrá!

angelday 2010.07.26. 22:21:23

@laciii79: 4 KLIKK UTÁN FESZÍTETTEM A HATÁRAIMAT ÉS ABBÓL LETT A 6!

laciii79 2010.07.26. 23:28:43

@angelday: Nem kétlem, hogy mindent megpróbálsz, de valahogy hihetetlen számomra, hogy valaki, aki edz rendszeresen, odateszi magát rendesen ne tudja átlépni a 6 kilis határt.
Mi lenne, ha belegyalogolnál itt-ott? Aztán később menne anélkül is.

paklis 2010.07.26. 23:54:04

Szerdán sziget? hánykor, szeretnék egyszer már találkozni veletek élőben:)

laciii79 2010.07.27. 08:43:59

@angelday: Hajrá! Szerda egy ideális nap lesz erre!:-)

laciii79 2010.07.27. 08:48:12

@angelday: @paklis: Mennék én is veled, veletek...mindig fájó szívvel hallgatom a szigetes, HHH-s meg egyéb élménybeszámolókat, meg cipőteszt, meg egyénre szabott edzéstervek, közös edzések...csak hát én szegedi vagyok...sajnos. Szeged egy tök jó hely amúgy, csak így egy csomó jó közösségi dologból kimaradok.
Innen a futóblogról mindenesetre megpróbálok annyi infót felszedni, amennyit csak tudok. :-)

Bertold74 2010.07.27. 09:31:30

Sziasztok!
Én is évek óta futok de az igazi fejlődés élményét 1-2 természetes "adalék":) hozta meg!
Nem hittem a lúgosításban de tévedtem és ha lenne bárki, akit érdekelne, hogyan lehet drasztikusan csökkenteni az izomlázat, írjon.
Még annyit, hogy a cipő az alap(!) és a csúcsok csúcsa nekem mostanság a NB....

Sziasztok

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.27. 09:33:48

@laciii79: Megértem a problémádat, annak ellenére, hogy én budapesti vagyok, csakhát a 11. kerület nem pont a sziget közelében van, ezért nekem rendszerint marad a Kopaszi gát. Ma viszont meló után történjen bármi is, elmegyek a szigetre. Bár, amint hallom, holnap lesz a "buli", de akkor más dolgom van. Mindegy, ma megnézem, mi is az a misztikus erő, ami annyira odavonzza az embereket. Ja, és nem utolsó sorban futni is fogok. :-)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.27. 10:00:39

Ha jól látom, 8-ig van nyitva az Atlétikai Centrum. Szerintem 7-re legkésőbb oda tudunk érni. Remélem, tényleg lesz ott valaki, aki el tud látni jobbnál jobb tanácsokkal. :-)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.07.27. 10:03:24

@laciii79: ne sajnáld, hogy szegedi vagy! Én éltem Pesten, szerintem oda születni kell. Nem tudtam megszokni, nem emberléptékű és naponta órák mennek el az utazással. Emiatt is költöztem haza Nyíregyházára.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.07.27. 10:11:12

Szerdán a HHH-n talákozunk, a Fenyőgyöngye étteremnél. Mondjuk 7 órakkor.

effe 2010.07.27. 10:14:05

@azilinha: ma én is a szigetet támadom!

szerintem nincs semmi misztikus erő, hacsak a fákat és a sok zöldet annak nem tekintjük. :)
(számomra pedig még nagymamám közeli lakhelye is annak számít)

mákosnudli 2010.07.27. 11:05:41

Én két hete kezdtem futni, egyre jobban esik (mármint nekem). Az elmúlt esős napokban is mentem, kifejezettem élveztem az esőt. :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.27. 11:09:01

@effe: Mikor mész és mennyit fogsz futni?

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.27. 11:18:32

@mákosnudli: Nagyon jó, csak így tovább. Lehet, hogy lesznek hullámvölgyek, de ne add fel, idővel annyira meg fogod szeretni, hogy ki se bírod, hogy ne menj el. :-) Milyen rendszerességgel futsz?

DaMartian 2010.07.27. 11:33:27

@egy hang a hátsó sorból: Hűűű! Az klassz darab! Bár gondolom a Fekete-Fehér-Arany így már az első futás végére Fekete-Sáros-Aranyra változott! Nem baj, így legalább úgy nézhet ki, mint amibe már jó sok kilométert pakoltak : )

DaMartian 2010.07.27. 11:38:59

@azilinha: Ma én is Szigetelek olyan 7 körül... Ha a Budai oldalon láttok egy marslakó kinézetű figurát, nagy fehér kampóval a fülében, piros pólóban ide-oda sprintelgetni (vagy éppen meghalva csoszogni) az én leszek : )
Vagy menjek Futóblog pólóban? Ebben az időben belefér a hosszúujjú : )
Apropó póló... Tegnap este 8-körül az Árpád hídra felvezető gyalogos rámpán láttam valakit Futóblog pólóban, rá is köszöntem. Ő ki volt?

effe 2010.07.27. 12:05:28

@azilinha: 1/27 -7 körül megyek, kb. 1 kört tervezek, mert messzebbről indulok (Árpád hídi lakótelepről nagymamalátogatás után)

@DaMartian: mi lesz a nagy fehér kampó a füledben? :-o
szerintem nem kell hosszúujjú póló, főleg a sprintelgetéshez.
én csak rövidujjút hoztam mára.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.27. 14:45:52

@DaMartian: Akkor lehet, hogy fogunk találkozni. Nekem a fekete térdzokni lesz az ismertető, mert most érkezett meg a rendelt kompressziós futózokni. Kíváncsi vagyok, mit tud ez a cucc. Ja, és világoskék póló, fekete nadrág.

Hol lehet szerezni ilyen futoblog pólót? Vagy meg kell küzdeni érte érdemi munkával? :-)

DaMartian 2010.07.27. 15:57:34

@effe: A nagy fehér kampó amatőrségem megtestesülése és annak fizikai kivetülése. A belőle ordító zene pedig biztosítja, hogy MINDENKI ne csak LÁTHASSA, de HALLHASSA is, hogy mennyire AMATŐR vagyok : )

effe 2010.07.27. 16:33:42

@DaMartian: jaaaa. így már értem :)

akkor ma minden fekete zoknisnak és fehér kampósnak integetni fogok :)

leilana 2010.07.27. 16:48:43

Én voltam tegnap a Szigeten futni, de nem láttam kampós fülűt :-) Habár lehet azért nem, mert szakadt az eső... Engem nem zavart, sőt! Imádok nyáron esőben futni! Felfrissít, és ilyenkor futom a legjobb időket. Villámlás esetén pedig még gyorsabban megy :-D

DaMartian 2010.07.27. 17:10:53

@leilana: Ez azért lehetett, mert tegnap a Jedi Padawanommal futottam, és olyankor nem viselek fülhallgatót... : ) Szarrá ázás nekünk is megvolt, így gondolom egy időben voltunk kint : )

effe 2010.07.27. 21:23:40

@azilinha: én ígéretemhez híven integettem ma a szigeten egy kék pólós, fekete nadrágos fekete zoknis lánynak. meglepetten nézett. ha nem te voltál, akkor elnézést kérek attól, akire ráijesztettem :)

amúgy hogy tetszett a sziget?

fehér kampós marslakót viszont nem láttam.

Steff76 2010.07.27. 21:32:11

@szasza75:
AD:
milyen útvonalon tervezitek a holnapi HHH-kört? Ugyan nekem a Fenyőgyöngye pont a "másik oldal", mivel a repülőtér felől jövök, de szívesen csatlakoznék, ha nem zavarok !? (És persze, ha nem ragadok a melóban...) Jut eszembe, magyar vizsla is jöhet?

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.07.27. 22:07:02

Vizsla jöhet :-)
őszintén szólva még nemtudom. Ugye van egy alap kör ami 9 km ha a hármasheti úton indulunk fel, lehet akkor ekveszem már az elején a kedvüket, így valószínűleg a következő útvonal lesz- Kis ízelítőt kapnak egy rövid emelkedőből is, ez a határ nyeregtől a sárga fel - : ez egy 6 os kis karika: www.gmap-pedometer.com/?r=3913812 ez egy kicsit hosszabb www.gmap-pedometer.com/?r=3913812, de majd AD-ék eldöntik mit szeretnének :-)

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2010.07.28. 01:43:13

@DaMartian: akkor éppen elkerültük egymást, mert én is akkor voltam a szigeten, de pár méterrel előrébb voltam Angyalföld felé :) (Szintén futóblog pólóban).

Egy sráccal egymásra köszöntünk, aki szintén a pólóban volt, szerintem rá köszönhettél, emlékeim szerint Pelyi volt a hátára írva, de erre most nem esküszöm meg.

leilana 2010.07.28. 08:47:52

A Futóblogós pólóra (ha lesz egyszer talán :-P) mégiscsak kellene név! Amúgy hogyan ismerjük fel egymást? :-)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.28. 09:47:17

@effe: Emlékszem, szerintem én voltam. :-) Gondolkoztam is, hogy vajon ismerlek-e, vagy a futoblogi leírás alapján azonosítottál-e be. Na, akkor egy ember már megvan! :-)

Jó volt a sziget, lenyomtunk két kört (én pontosan 51 perc alatt), aztán bementünk a nike klubba regisztrálni meg beszéltünk kicsit Sanyosszal. Sajnos már késő volt, ezért Rékával a nyújtógyakorlatokra nem tudtunk sort keríteni, így azt majd legközelebb.

Nagyon hangulatos a szigeten, hogy ennyi ember fut, jó a "feelingje", csak az a bejutás a Margit-hídon... Bringával jövünk a Lágymányosi hídtól, és egészen a Margit-hídig ott a (végre) remekül megépített bicikliút, viszont a hídfőtől a szigetig türelemjáték és akadályverseny a bejutás. Ti hogy bírjátok? Szerintem legközelebb inkább elmegyünk az Árpád-híd felőli bejárathoz.

csétomi 2010.07.28. 09:53:30

@szasza75: lehet tudni valamit a merész maratoni célokról, amiről DaMartian írt? Első pillanattól gyanús volt nekem az edzésterved!:)

bitliszbá 2010.07.28. 10:34:06

@azilinha: a Sziget JÓÓÓÓ!!!
Minden szempontból. A zöld a város közepén. A víz a város közepén.
A futók, akikkel lehet versenyezni, beszélgetni, vagy csak figyelni őket.
Lehet szembe futni, hogy mutasd milyen jó vagy:), és azért, hogy megnézd, hogy a többiek milyen jók :))
Lehet követni valakit, lehagyni valakit, utolérni, visszaelőzni, hagyni hogy menjen csak, gondolatban kihívni még egy körre, vagy csak mosolyogni amikor szembejön egy ismerős.
És figyelni: a gyerekeket, a nyugdíjas párokat, a szerelmeseket a padon, a hajléktalant, ahogy alszik, a turistákat ahogy fényképeznek és kipróbálják a rekortánt, a kertészeket, a kajakosokat, buszsofőröket, a TAXISOKAT!!!, a bringásokat, a kutyásokat, a strandolókat.

A Sziget, bár nekünk hétköznapi és megszokott - egy csoda. Egy kis oázis a város közepén. Bár már mondták itt a blogon, hogy a Sziget a mi Central Parkunk, szerintem nem.
A Sziget az a Sziget, és lehet róla rosszakat is mondani, de akkor is a MIÉNK!!!!

A felújítás egyszer véget ér, és remélhetőleg még több ember jön ide futni, beszélgetni, sétálni, biciklizni.

Az Árpád-híd felől is sok bringás jár, van bringatároló is.

bitliszbá 2010.07.28. 10:36:09

@leilana: pl. lehet beszélgetni :))))

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.07.28. 10:54:00

@csétomi: hát, olyan 3 óra (talán)...ami október 10 ig necces, lehet második próbálkozásra Firenze

effe 2010.07.28. 10:58:26

@bitliszbá: én általában szemben szoktam futni, tényleg nagyon szórakoztató :)

de azért a Kopaszi gát is igazi kis oázis.

bitliszbá 2010.07.28. 11:05:16

@effe: egyszer megnézem azt is, de nekem Dunakesziről az már tényleg a világ túlsó széle :)))

DaMartian 2010.07.28. 11:05:55

@effe: igen...én végül csak este fél 10-kor merészkedtem ki... addig folyamatosan győzködtem magam, hogy ma nem akarok menni... nem sikerült : ) Hál Istennek : )

csétomi 2010.07.28. 11:06:03

@szasza75: hát ezz valóban nem szotyi!:). Gondoltam végigtolhatnánk az egészet, nem csak az első 12 km-t, mint tavaly:) Bár nekem idén kevésbé merészek a terveim a tavaszi összhullás után most kezdem utolérni magam, de 3:05-3:10-re talán még jó lehetek...

effe 2010.07.28. 11:07:09

@azilinha: akkor jó, örülök hogy nem mást ijesztgettem :)
én gyalog szoktam bejutni a szigetre. úgy könnyebb, mert lehet előzgetni, bringával az már egy kicsit macerásabb.

DaMartian 2010.07.28. 11:08:45

@leilana: Szerintem aki akar rá nevet, annak priviben meg tudom oldani... Igaz annyival is később lesz kész, és persze nincs ingyen, de szerintem is úgy fullos.. És ha már ennyit várunk rá...

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.28. 11:42:26

@bitliszbá: Ez nagyon szép hozzászólás volt, és a bejutási nehézségek ellenére is egyetértek. Tök jó, ahogy leírtad, hogy milyen embereket is lehet ott látni, és valóban, mind a sziget jellegzetes képéhez járulnak hozzá. Amíg óbudai lakos voltam, gyakrabban jártam oda, de azért heti 1 alkalmat talán a XI-ik kerületből is megér. Itt van nekünk ugyan a Kopaszi gát, ahol futni ugyanúgy lehet, de az érzés tényleg nem ugyanaz.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.28. 11:46:37

@effe: Azért a szembefutók sokszor zavaróak, de végülis inkább csak sötétben, meg ha ketten egymás mellett, meg hosszú pórázos kutyával. Lehet, hogy egyszer majd én is kipróbálom (egyedül, világosban és kutya nélkül). :-)

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2010.07.28. 12:11:37

@DaMartian: lesz új futóblog-póló? Név nélkül? Névvel? Vagy ez hogy van? Információt! :)

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2010.07.28. 12:12:53

@azilinha: a szembefutókat én se szeretem, van egy iránya a szigetes futókörnek, tessék arra futni :)

effe 2010.07.28. 12:20:31

@azilinha: a ketten-hárman egymás mellett futók-sétálók minden irányban zavaróak.

a pudingot én nem használom, mellette futok vagy a betonon vagy a sóderen, így túl nagy akadályt nem jelentek :)

DaMartian 2010.07.28. 12:46:12

@Tschöppy: effe-hez hasonlóan a pudingot én sem használom, így senkit nem zavarok menetiránnyal szemben. Én hol így szoktam, hol úgy, fő a változatosság : )
Pólóról már AD postolt ha jól emlékszem!

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2010.07.28. 14:35:26

@DaMartian: a puding esetünkben a rekortán? Mindig tanulok valamit :)

Egyébként a szembefutókkal nincs nagy gond, túloztam kicsit persze :) Sokkal jobban zavar a zenélő kútnál a futópályát járdának használó túristák, vagy az összevissza keresztbe-kasul sétálgató andalgó szerelmesek.

A legszebb ilyen egyébként az volt pár hónapja, amikor két (valószínűleg) olasz hülyegyerek az elektromos kocsival a futópályán nyomta kb. a Pala magasságában.

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2010.07.28. 14:44:39

@DaMartian: a pólós posztot nem nagyon találom, csak azt láttam, amiben a szingapúri póló vs. futóblog póló dologról ír.

DaMartian 2010.07.28. 14:52:06

@Tschöppy: Igen...leánykori nevén futótakony : )

laciii79 2010.07.28. 15:03:47

@Tschöppy: Szerintem is csak az az összehasonlítós poszt van. Kéne egy csak a mi (jövőbeni) pólónkról. Mikor? Hogyan Névvel? Név nélkül? Kiknek? Mennyi? Meg ami még kell.
@angelday: Lehetne egy poszt a futóblogos pólóról, mindenről ami vele kapcsolatos és amit tudni kell?

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.28. 15:06:04

@laciii79: Egyáltalán hogy lehet ilyen pólót rendelni, vagy milyen módon lehet kiérdemelni?

laciii79 2010.07.28. 15:19:02

@azilinha: Na, pl. ezt sem tudom...legalábbis én, és szerintem nem csak ketten vagyunk.
Szóval ezért is kellene AD-től egy all-inclusive poszt, amiből mindent megtudunk! :-)

laciii79 2010.07.28. 15:22:11

Úgy tűnik elszállt a kommnetem.
@azilinha: Igen, ez is kérdés, számomra is, és szerintem nem csak ketten vagyunk.
Ezért kéne AD-től egy minden infót tartalmazó poszt erre vonatkozóan.
Előre is köszönjük!

laciii79 2010.07.28. 15:22:56

@laciii79: Nem szállt el, hurrá! :-)

effe 2010.07.28. 15:26:59

@Tschöppy: a "Run unleashed" posztban van a pólóról szó, ide másolom:

"Póló: régóta húzódik, sok terv is készült, de el kell mondanom, hogy a Tökéletes Futóblog Pólót akarjuk megalkotni. Lehet, hogy a grafikai tervező munka soha nem lesz kész, csak a jövő héten. Ezúttal valószínűleg nem fogunk terveket ütköztetni, hanem egyszerűen megtaláljuk a tökéleteset. Stay tuned!"

én attól félek, hogy a soha nem lesz kész verzió valósul meg :(

DaMartian 2010.07.28. 15:38:24

Lesz póló nyugi, csak sajna nem egyszerű a logisztikája ; )

xhege 2010.07.28. 16:14:38

@DaMartian: Legutóbb lemaradtam. Az újabb pólóról nem szeretnék. Remélem összejön...

bitliszbá 2010.07.28. 16:27:48

A pólóra mindeféleképpen igényt tartok én is!!! A tavalyiról pont lemaradtam, de ha most pont azalatt lehet csak rendelni, amíg nyaralok és nem leszek netközelben, akkor meg fog ütni a guta is!!!

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.28. 16:44:48

@DaMartian: Nem lehetne előre leadni a rendeléseket?

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2010.07.28. 16:54:52

@effe: Köszönöm.
A kereső az egy halál sajnos, nem nagyon találtam meg.

Ha lesz póló, venni fogok, az biztos. Még anyám is ráizgult, amikor látta rajtam a tavalyi spar félmaratonon az originál futóblogpólót :)

Zime 2010.07.28. 18:08:52

Ezúttal én is akarni fogok pólót (rövidujjúról volt szó, igaz?), márha nem lesz olyan randa, mint a múltkori... :P :)

Névvel, természetesen.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása