Szombaton: Futóklub a Margitszigeten

2010.11.30. 16:58 angelday

Ugye nem felejtettétek el, hogy mostantól minden szombaton más helyszínen van Futóklub (és csak akkor!), amire mindenkit szeretettel várnak a szervezők, így például a Futóblog SZTÁRJAI? *nevet*

A tervezett program: 09:00-kor találkozó a szokott helyen az Atlétikai Centrum (MAC) bejáratánál, bemelegítés, közös futás (kinek mennyi), utána pedig tea, csokimikulás, igazi Mikulás, jó hangulat, cipőteszt stb.

Ugye nem felejtettétek el, hogy szombaton már december 4 lesz? Ez tehát a releváns csokimikulás hétvége. Hiába, így függnek össze a dolgok.

Remek ötletem van egyébként arra vonatkozóan, hogyan pótolhatnánk be az elmúlt Futóblog community képeket: aki jön, keressen engem (ezen a videón a jobb oldali nem szép ember, de gavallér) és mondja azt, hogy, figyelem — Józsi, a közös fotózásra jöttem.

Egészen addig csináljuk ezt, míg mindenki oda nem gyűlt és akkor fotózás.

Szasza valami fotóstanfolyamon lesz, viszont Winkler, DaMartian és én ott leszünk. Engem nyugodtan megszólíthattok, sőt, tegyétek meg. Nem fogok mindenkit nick alapján ismerni. Winklert is megszólíthatjátok, hiszen a marcona külső érző lelket takar.

Facebookon itt lehet visszaigazolni a részvételi szándékot.

 

33 komment

Címkék: mac hétvége programajánló mikulás futóklub

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr572483899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolababe 2010.11.30. 20:09:21

reggel 9??????!!!!!!!!! Ne vicceljetek mar :)) ..en koran kelo vagyok de telen reggel 9kor nem vagyok hulye kimenni futni...amiota hideg van a futas 12 korul van amikor sut a nap es a legmelegebb van...reggel 9????? ...belehalnek pedig szivesen mennek:(

b.fruzsi · http://kmkovek.blog.hu/ 2010.11.30. 20:33:40

Nagyon szívesen mennék, de egy esküvőre megyek Debrecenbe, ott kell ropnom! :-D A résztvevőknek viszont km-ben gazdag Mikit kívánok! :-D

B4rb4 2010.11.30. 21:25:06

Sziasztok. Sajna egyéb elfoglaltság miatt én sem tudok menni, vasárnap azonban Tatabányán lesz a 19. Stop Mikulás futás. Arra benevezek. Ez lesz a valaha első versenyem!!
Drukkoljatok Szőnyi Ferenc sportársunknak, aki épp most futja a 844km-t a double deka ironman-en Mexikóban!!

racemachine.blog.hu/

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.11.30. 21:27:54

@zsolababe: szivemből szóltál :-)

Azért fontolgatom, hogy kimegyek, de csak a társaság kedvéért...

Nem úgy volt, hogy hétközben (szerdánként?) is lesz valami edzés a Népstadionnál? Van erről infó valahol?

angelday 2010.11.30. 21:48:41

@zsolababe: gyere már el, odaadom a Futóblog pólódat!

Judit76 2010.11.30. 22:33:52

@zsolababe: Csatlakozom!!! Nektek nincs ágyatok??? Én olyan szívesen futnék már veletek, de télen, hétvégén, hajnalban az én "öreg" csontjaim ezt nem bírják....:-))))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.12.01. 05:34:58

vasárnap Velencei-tó kör Agárdról 10:15-kor! ( hosszutav.blog.hu/2010/11/22/december_5_en_ismet_velencei_to_kor ) @zsolababe:, akkor már ébren vagy? :D

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.12.01. 05:35:40

ezt a szombat reggelt én is biztos kihagyom.

xhege 2010.12.01. 08:26:13

@zsolababe: :))) Én ma is fél hatkor toltam. Ez volt az idei tél első havazásban futott hajnalom. Nagyon feldobott, imádom a telet. Hétköznap sajna én csak hajnalban tudom megoldani a futást, így nekem a 9 óra szinte késő délután :)

xhege 2010.12.01. 08:30:49

@rrroka: nekem ez az egyik "célversenyem", amire mindenképp szeretnék egyszer elmenni. A táj gyönyörű és az eddigi beszámolók alapján a hangulat is remek. Eddig mindig csak az időpontokkal volt bajom, csakúgy, mint most is :( Sajna vasárnap délelőtt el nem halasztható programom van. Egyszer azonban ott leszek, nem ússzátok meg!!!

bitliszbá 2010.12.01. 08:35:09

Sajna ezt családi elfoglaltság miatt kihagyom :(
de vasárnap én is futást tervezek a kis tó körül, mint rrroka.

bitliszbá 2010.12.01. 08:36:07

@Navixaf: Népstadion: kedd-csütörtök 1/2 6, Vajda Zsuzsi tart edzést

bitliszbá 2010.12.01. 08:36:49

@bitliszbá: vagy 6 (most elbizonytalanodtam)

sanyosz 2010.12.01. 09:37:35

Eddig szinte csak azok szóltak hozzá, akik nem jönnek...pedig ismerve a társaságot garantált a jó hangulat és még sportértéke is lesz. Aki tud hozzon Miki-sapit.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.12.01. 10:08:50

@bitliszbá: vá, akkor talizuuunk! :) már ha lejutunk. kocsi vs hó...

bitliszbá 2010.12.01. 10:19:21

@sanyosz: Jövő héten megígérem, hogy ott leszek!!!

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.12.01. 10:20:43

Én sajnos a Velencei-tavat hagyom most ki, mert a férjem azt mondta, hogy ő félmaratoni távnál hosszabbra most nincs hitelesítve. Nélküle meg egy lépést se! :-)

A szombati program viszont nincs kizárva, hogy játszik, bár a szombat hajnali időpont tényleg nem túl baráti, főleg, ha péntek este bulizunk. De nem tartom kizártnak, hogy végül mégiscsak rávesszük magunkat. Vonzónak tűnik a cucc.

angelday 2010.12.01. 12:37:44

Reggel 9 egyébként nekem is elég kegyetlen, főleg, hogy túrázni megyek a menyasszonyommal.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.12.01. 12:43:05

Én megyek Mikulás futásra, igaz, hogy Nyíregyházán. Gyertek ide, itt 10-kor kezdődik! :)))

-Mariann- 2010.12.01. 16:45:58

Én is csak azok táborához tudok csatlakozni, akik sem a Miki futásra, sem Velencei tó körre nem mennek. :(((
Ha itt lennék BP-en mindkettőre mennék mindenképp!
Viszont muszáj "hazamennem" a téli gumikért (160 km-re), korábban nem tudtam, karácsonyig meg nem húzhatom ki.
Ma reggel majdnem a busz oldalára kenődtem egy kanyarban, ami száraz úton is necces néha (bár sztem téli gumival is el tudnám játszani ugyanezt a megcsúszást..)
Azt már nem tudom pontosan, hogy hogyan, de nagyon ügyesen sikerült visszakormányoznom, mikor megindult a busz felé, ami mellettem a külső sávban jött.. majd keresztbe akart (volna) fordulni, mire vissza tudtam rakni egyenesbe..végül sikeresen beértem a munkahelyemre. Huhh.. :)
Még jó, hogy senki nem ült mellettem, aki rám hozta volna a frászt!

(Majd kiderült egy kollégám pont azon a buszon volt és onnan szemlélte. :) Mondta h. abban a kanyarban pár éve vele is ez történt.)

DaMartian 2010.12.01. 17:22:10

Ezt a bulit szépen "rászerveztétek" a Szigetfutásra. Mivel az utolsó 2 alkalommal a leggyorsabb illetve a második leggyorsabb időt futottam így szombat reggel nekem ott lesz jelenésem hátha sikerül megint valami jót domboritani... Ha nem fagyok szét utána átnézek Hozzátok is : )

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.12.01. 18:28:12

@DaMartian: legyűröd már snecit a hendi futáson? (19 perc alatti ideje van)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.12.03. 15:28:30

Ugye, a Mikifutásnál, amikor éppen nem futunk (pl. gyülekezünk), be lehet menni a futoklub épületébe és ott van fűtés? Tudom, csak a kényesek tesznek fel ilyen kérdéseket, de azért érdekelne a válasz. ;-)

DaMartian 2010.12.03. 16:40:48

@azilinha: A futóklubnak "épülete" sajnos nincs... De a MAC aulájába minden bizonnyal bemehetünk...

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.12.03. 17:31:07

@DaMartian: Az is jó. Szerintem én megyek. Remélem, nem fog elriasztani a korai időpont. Nagyon szeretnék cipőt tesztelni, és érdekel az egész cuccnak a hangulata. És - nem utolsó sorban - szeretnék egy nagyot futni. :-)

Amúgy kíváncsi vagyok, milyen lesz a mai nap. Én már most mondom, hogy nem fog gyarapodni a km-gyűjteményem, mert péntek van, és ez már elég ok. :-) De bizonyára lesznek nálam szorgalmasabbak.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.12.03. 18:05:40

@azilinha: bizony-bizony, lesznek szorgalmasabbak, a mellkaspánt már rajtam is van, hamarosan indulok. De hát tudod, nem csatát, hanem háborút kell nyerni. :)))

-Mariann- 2010.12.03. 22:50:07

@BGy: menjetek csak... majd jövök én is :D

eleonora05 2010.12.04. 07:00:43

Jövő hét végén én is csatlakozom, most nagy kitartást kívánok Nektek a Mátrából, ahol indul a szánkótúra;) Majd írjátok meg, milyen volt a futás:)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.12.04. 15:05:53

@BGy: Látom, a decemberi listát eddig magasan vezeted. Ezek szerint inspiráló ez a verseny. :-)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.12.04. 18:05:26

@azilinha: inspiráló és most van is rá időm. Ma 15 km-t terveztem, ebből 4.5 volt a Mikulás futás, de estére ellustultam, úgyhogy holnap reggel korán kell kelnem, még a család előtt, hogy az 50 km meglegyen erre a hétre. :) Jövő héten több melóm van, úgyhogy előre kell dolgoznom. :))

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása