Szombaton szívvel-lélekkel!

2011.02.10. 18:14 angelday

Most szombaton ismét a Margitszigeten találkozunk ebben a gyönyörű tavaszi időben. A program nagyon hasonlít majd a szokásoshoz, lesz közös bemelegítés, futás (kétféle távon), forró tea, rétes, cipőteszt és az elmaradhatatlan tombola, de a közelgő valentin nap miatt kitaláltunk egy különlegességet is: olyan kört fogunk futni, ami szív alakot formáz. Akinek van Nike+ GPS eszköze, megörökítheti ilyen formában a saját futását is (amit megoszthat például kedvesével a Nikerunning.com oldalon — az elmélet az, hogy ha futunk, a szívünk akkor is kedvesünké!), de akinek pl. csak sima SportBand-je van az sem marad ki a jóból, mert a weboldal Route Boss funkciója lehetővé teszi, hogy a futásokat hozzárendeljék majd a két útvonal valamelyikéhez, az alábbi linkeken:

Kétféle távot fogunk futni, egy rövidebbet és egy hosszabbat. Mind a kettő kiadja a szívet, amit itt összekombináltunk egy ábrába:

Érdemes megjegyezni, hogy fut egy kihívásunk: a Budapest versus Vidék Futóklubok,   tehát érdemes majd GPS kütyüvel nem rendelkezőknek is töltögetni a kilométereket.

Találkozó: szombaton 9:15-kor a Margitszigeti Atlétikai Centrum mellett a kamionnál, maga a futás 9:45-kor kezdődik, a bemelegítés a kettő között.

A helyzet az, hogy ebben a posztban a valentin nap miatt (a későn ébredők kedvéért: hétfőn lesz hivatalosan) megpróbálunk elsütni még egy lapos szóvicc poént: a sorsolást nem más tartja, mint EM-SZÍV Markocsán. :D

Gyertek el.

21 komment

Címkék: ajánló térkép valentin nap futóklub

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr402652109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stones70 2011.02.10. 20:04:00

Éljen sok áááá Mc Markocsán Sanyosz :)))

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.02.11. 08:37:05

Hű, ez kemény! Legközelebb fussunk Hello Kitty fejet. Minden ilyentől rosszul vagyok. Nekem sikerült a nőnapról is leszoktatni az asszonyt, ezt meg soha nem is ünnepeltük. :)))

angelday 2011.02.11. 09:03:47

@BGy: tehát nem is gondolod igazán komolyan. :(

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.02.11. 09:12:07

@BGy: @angelday: A futás az futás, szerintem tök mindegy, milyen alakban nyomjuk. Azaz: nem kell szeretni ezeket az ünnepeket, elég csak a futást. (Sajnos most magam ellen beszélek, mert alighogy visszatértem az utazásból, melóznom kell szombaton, így nem tudok menni.)

Winkler Róbert 2011.02.11. 09:28:58

Szép tavaszi idő speciel nem lesz, sajnos. Én pedig Diósdon tesztelem a Cougart, de azért hajrá! Én majd valamikor este futom a magam szívecskéjét.

effe 2011.02.11. 09:41:57

nekem nagyon tetszik az ötlet. a karácsonyi is tök jó volt.
én is szeretek ilyeneket játszani a gps-szel. csak szombat hajnalban nem szeretek futni :(

angelday 2011.02.11. 10:01:51

@effe: a karácsonyi is jó volt, csak béna a grafika!

sanyosz 2011.02.11. 10:45:18

Akinek hosszú ez a táv, az futhatja rövidebben is, jobb pitvarból a bal kamrába...
@angelday: szóvicced meglehetősen progres-szív volt :)

sanyosz75 2011.02.11. 17:18:22

most szombaton én is pas-szív leszek. :)

-Mariann- 2011.02.11. 20:02:25

Na ne szív-assatok! :P

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.02.11. 20:20:03

Holnap egy 22 km-s hokiütő alakút futok. :))

-Mariann- 2011.02.11. 20:26:43

@BGy: Én azt sajnálom, hogy sokan vannak rosszul bármilyen "ünnepléstől" .. Nekem a nőnappal kapcsolatban az a kedves emlékem van (mára sajnos csak emlék), hogy az egyik nagypapám minden nőnapra vett játszintot nagymamámnak. De a másik nagypapám is minden nőnek, legyen az gyermek vagy felnőtt a családban örömet okozott egy kis virággal, nem csak nőnapkor és minden ünnepnek, vagy alkalomnak megadta a módját.
Teljesen mindegy szerintem, hogy pl. a Valentin napot is ki és miért is találta ki - sokan azt nem szeretik benne, hogy "kötelező jellegű" - de ez akkor igaz, ha Te annak érzed és nem SZÍV-ből jön :D ( ha már ilyen jól mennek a szív-es szójátékok itt) :)

A legjobb az, mikor ezek mellett még saját kis "ünnepeket", meglepetéseket találsz ki. ;-)

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.02.12. 09:10:34

Jók ezek az ünnepek, de szerintem csak a megfelelő szinten kezelve. Engem az zavar, hogy a marketing teljesen rászállt erre az ünnepre. A csapból is ez folyik. :(

DaMartian 2011.02.12. 13:37:49

@BRandom: nincs olyan "ünnep" amire a marketing ne szállna rá. De hát ez a dolguk. Sajnos még Mindenszentek is jó biznisz bizonyos termékeknek, pedig annak aztán tényleg nem erről kellene szólnia, ahogy a karácsonynak sem stb. Ettől még nem az ünnep a rossz vagy az ötlet, meg az elv, ez a fogyasztói társadalom átka. De ha függetleníteni tudod magad a nem szimpatikus körítéstől, és arra a részre koncentrálsz ami a lényeg lenne: figyelem, szeretet stb. akkor abból csak jó sülhet ki, mert örömet okozol a szeretteidnek. Szerintem ezért volt jópofa ez a mai futás is... Mozogsz, azt teszed, ami a hobbid, de közben kicsit gondolsz másra is. Futás közben tökmindegy milyen formában futsz, mégis kedveskedsz vele másnak...és nem mellékesen senki nem keresett rajtad ezzel egy forintot sem : )

-Mariann- 2011.02.12. 18:51:34

Ez a szíves futás nagyon aranyos ötlet volt, szívesen futottam. :)))

-Mariann- 2011.02.12. 18:55:14

..és a társaság, a tea, a rétes, a tombola. :) Minden szuper volt, fiúk-lányok!

Remélem Maci, a fehér uszkár jön máskor is! ;-) Nagyon jófej, barátságos és okos kutyus!

pannonfunk 2011.02.12. 21:19:10

Bizony, megint szuper volt. Pedig kicsit félve mentem ma, azt hittem, hogy a tegnapi 14 kilim miatt fogok SZÍVni, és jeleznek az izmaim, hogy nem regenerálódtak még. Aztán magam is meglepődtem, hogy a harmadik kilométerig tartottam a Vajda Zsuzsiékkal a tempót az élbolyban, és utána se nagyon maradtam le. Végül 28:30-cal életem első fél órán belüli szigetkörét futottam :) Utána a szíves futás már csak a hab a tortán volt.

Zime 2011.02.14. 10:39:57

Mélyen elítélek mindenkit, aki szombat reggel korán felkel, hogy fusson... :P

effe 2011.02.14. 12:41:55

@Zime: ezzel én is így vagyok.

ezért még péntek este próbáltam egy szív alakot futni a margitszigeti nagy réten.

elég nehéz volt a rét egyik végében állva besaccolni, miből is lesz szív alak. na, olyan is lett :(

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.02.14. 12:53:25

@Zime: @effe: +1 szombat hajnalt nem preferáló. :-) (De azért egyszer majd erőt veszek magamon.)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása