Szombati valentin napi körök

2011.02.14. 10:21 angelday

Először is némi szombat délelőtti Futóklub hangulatkép MCM főszereplésével (akiből állítólag soha nem elég — "láve", hamarosan hallani fogjátok!):

A futásról: feltűnt nekem, hogy túlságosan rövid a valentin napi kijelölt szív (még a nagyobb is néhány km-es kör volt csak), így aztán kifejezetten érdekelt, hogy a komolyabb futókat hogy fogja ez motiválni. Hát az lett a megfejtés, hogy egy teljes szigetkör után indult a kis- és nagy szív. Persze mondanom sem kell, hogy záróbusz-emszív-Markocsánnal mi értünk be utolsónak, mindenki már csak minket várt, hogy indulhasson a mért szív GPS jel. Én persze taktikusan egy körnek rajzoltam fel mindent, íme a végeredmény:

Persze a kisebb távot felvettem kamerára, de az abból készített gyorsított felvételt senkinek nem ajánlom megtekintésre. Mindegy, ha már megcsináltam, itt marad:

Apropó, ha csinálnánk egy Futóblogos játékot és Nike futócipőt lehetne nyerni, melyik modellt válasszuk főnyereménynek?

17 komment

Címkék: hétvége nap videó valentin futóklub

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr732659807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bitliszbá 2011.02.14. 11:32:39

Szerintem két modell jöhetne szóba nyereményként: vagy a blog fejlécében is szereplő Lunarglide, vagy a már-már kult cipővé nemesült Pega.

Személy szerint igazán a Vomero-t favorizálom, de a felső kategóriát nem szokta egyik cég sem sorsolgatni :(

M.Islander 2011.02.14. 11:39:08

Lunar Eclipse-re szavaznék, ha mégis sorsolgatnának top cípőt

DaMartian 2011.02.14. 11:58:10

Én igazából nem egy adott típust sorsolnék, hanem a nyertes által szabadon választható Nike futócipőt! Mert nagyon jó kis csuka mondjuk a Vomero, de ha valakinek stabil cipő kell, akkor mit csináljon vele?
Ezzel pedig megcáfolhatná a Nike azt a sztereotípiát is, hogy felső kategóriát nem sorsolgat : )

Zime 2011.02.14. 12:41:55

@DaMartian: Nekem megfelel így, csak az a fontos, hogy én nyerjek!

sanyosz 2011.02.14. 12:51:38

igazából egy ID-s cipő lenne a legjobb megoldás

angelday 2011.02.14. 13:15:16

@DaMartian: ez most poén, vagy megvalósítható? Lehet itthon ilyesmit rendelni?

bitliszbá 2011.02.14. 13:36:31

@DaMartian: nem a Nike-t szóltam le, csak a tapasztalat beszélt belőlem, meg egyébként is, én még sose nyertem semmit :)

Az ID-s cipő jó ötlet, akkor már csak egy naci kéne és tetőtől talpig "bitliszbá" feliratban futhatnék :)

Most a Balaton Szupermaraton rajtszámomon is rajta lesz...

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.02.14. 13:42:50

@angelday: öntapadós betűkből gyorsan kirakni az ID-t , ráfújni egy kis festéket, a betűket leszedni és kész is az ID-s cipő. Ezt ott a tombolasorsoláson meg lehetne csinálni. Sokan örülnének egy vadi új, frissen összefestett cipőnek. :)))

DaMartian 2011.02.14. 13:53:31

@angelday: Már több, mint fél évtizede van nálunk is ID... Ez még nem volt a Nike blogon? ; ) Legfrissebb infok mindig azonnal mennek, de a jó öreg bevált dolgok meg újdonságként hatnak? : P

wilco 2011.02.14. 15:08:14

ha már kicsit a cipőkről van szó, az airmax-ek milyen típusú, kiknek ajánlható cipők? múltkor voltam fent a honlapon és láttam hogy az új 2011-est hirdetik, csak ezért kérdezném, mint laikus :)

sanyosz 2011.02.14. 16:33:27

@DaMartian: érdemes lenne ezt a témát elővenni (ha már volt, leporolni :))

DaMartian 2011.02.14. 16:44:32

@wilco: Ez így elég komplex. Az Air Max maga nem egy cipő, hanem egy technológia, aminek a legnagyobb előnye a brutál erős csillapítás. Ennél fogva előszeretettel használják pl. kosárlabdában meg teniszben. Futásnál meglehetősen ritkán használt dolog, mivel az energia elnyelése is meglehetősen intenzív, ami ugye futásnál nem igazán előnyös... Legalábbis azoknak, akik teljesítményorientáltak. Könnyű akkor kitalálni, hogy az Air Max futócipő (Mint pl. az Air Max 2011) olyanoknak jó, akiknek a csillapítás a legfontosabb. Tehát azoknak akik sokat futnak betonon, főleg hosszú távokat, meg akik esetleg az átlagosnál nehezebbek. Na és fontos hogy ne ebben akarj egyéni csúcsot futni, és legyen egészséges a lábad, neutrális futómozgással, mert a stabilitás pl. nem épp az Air Max előnye... Nekem nagy kedvencem ultra távokon, meg hosszú edzésekhez, mert egyrészt tökéletesen védi az ízületeidet több órás betonfutások alatt is, ráadásul használat közben nem keményedik el úgy, mint a habanyaggal ellátott csillapítások...

wilco 2011.02.14. 17:07:27

@DaMartian:
köszi a választ. én kezdő futoként mondjuk nem mondhatom hogy a teljesítményorientáltak közé tartozom :) de pl én a lunarnál 15-20 km után szoktam érezni a keményedést, nem zavaró módon még, lehet hogy akkor érdemes a hosszabb edzésekre egy ilyen cipőn is elgondolkodni?

(illetve még hozzá kell tenni hogy az új modell elképesztően jól néz ki :))

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.02.14. 21:53:41

Hát én erről a futiról megint lemaradtam, viszont aznap lefutottam életem első félmaratoni távját :)

Cipőtéma: Én nemrég leptem meg magam egy LunarElite-el, azt nagyon szeretem. De ahhoz próbálgatnom kéne hogy választani tudjak milyet is szeretnék, szóval támogatnám azt az ötletet, hogy az választ aki nyer :)

Steve51 2011.02.15. 20:41:41

Én most kipróbáltam és használom a Vomero-t .Le a kalappal, azóta nem is fájnak a virgácsok, nincs vádligörcs csak futás.Végre :)

zerushunter 2011.02.16. 05:31:39

ohha, mi lenne a cipő? lunar elite + , vagy bármelyik lunar technológiás cipő - én pl lehet egy versenycipőt bepróbálnék :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása