Szombati Futóklub

2011.02.20. 18:44 szasza75

Ezen a szombaton a szokásos 9 és 4,5 km-es távokon kívül merészebbek egy 19 km-es távot is vállalhattak.

Hogy MC Markocsánt végül ki pótolta a tombolasorsoláson, nem tudom, de a terv az volt, hogy szombat reggel 08:00-ás indulással érintsük a Nagy-hárshegyet és a Jánoshegyet, aztán még időben visszaérkezzünk a megérdemelt tea-rétes kombóra.

Negyedmagammal otthonról futottunk a Fenyőgyöngye parkolóig, ahol nagy meglepetésemre még 14-en vártak ránk. 08:03-kor el is indultunk nagy lelkesen, de azt illetően, hogy mi vár ránk a fagyott talaj helyett, fogalmunk sem volt. A futás első része kedélyesen vidám hangulatban telt. További három fő a Határ-nyeregnél csatlakozott hozzánk, így huszan dagasztottuk nagyjából egy tempóban a sarat. A Nyéki-hegy lejtőjén ért minket a talaj menti feketeleves: a Nagy-hárshegy már szórta a mezőnyt, aztán valahogy ismét összerendeződtünk és a János-hegyre szinte egyszerre értünk fel. A tervezett 1:15-ös időnél  6 perccel gyorsabban értünk utunk legmagasabb pontjára, majd összerendeződtünk egy fotó erejéig.

Lefele is csúszott és egyre nehezebb volt. A hűvösvölgyi útnál kezdtem el érezni a reggeli hiányát, hirtelen éheztem el, szerencsére az életmentő tartalék csokit betettem az övtáskába, amit séta közben majszoltam el. A 19 km-es táv, benne 850 méter szinttel, alaposan szétszórta a mezőnyt a végére. Indulástól számítva 2 óra 13 perc alatt értünk vissza a parkolóba.

Bőven volt tea és isteni finom túrós rétes, jól belakmároztunk. A tomboláról nem tudok beszámolni, mert nem vártam meg a sorsolást, hazakocogtam egy forró fürdőre. Köszönöm mindenkinek aki eljött, remélem nem bántátok meg.

Videót is készítettünk az eseményről:

11 komment

Címkék: videó hhh sár hármashatárhegy experience fenyőgyöngye

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr592675113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M.Islander 2011.02.20. 19:20:36

Szasza,

ha ezt a beszámolót időben látom, ma nem a HHH-ra, hanem a Margitszigetre mentem volna 21 km-t futni - az út végig csúszott: a fás részen a jégtől, a nyitott területen a 5-15 cm mély sártól...
azért nem volt rossz, egy rövid ujjúban és egy széldzsekiben nyomtam víz és minden féle nassolnivaló nélkül, de nem fáztam :o)
alapozásnak remek volt.

bitliszbá 2011.02.20. 19:34:39

mondjuk ki, jó volt. És ha valamiért érdemes korán kelni, akkor ez az.

Én még azért délután 2 szigetkörrel levezettem :)

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.02.20. 19:52:39

Szasza, tévedtem. Bizony van némi izomláz az aszfaltfutás által nem érintett területeken :-)
Pedig a 850m szintből 800-at csak "sétáltam"...

angelday 2011.02.20. 21:08:08

@mîkæl: csütörtökön raktuk ki az ajánlót, meg persze a Nike hírlevélben is megírta Juan. De ettől még elkerülhette a figyelmed, hiába, aki nem naponta olvas Futóblogot. :D

pannonfunk 2011.02.20. 21:51:49

Hősök vagytok!

3:30-nál van a tuti szederbokor. Menjünk nyáron is egyszer, akkor én is csatlakozom :)

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2011.02.20. 21:58:02

@mîkæl: szép kör, mondjuk ahogy néztem nem tervezted meg az útvonalat előre :-)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.02.21. 07:06:29

Gratulálok! Jó a terep, ezeket szeretem. Két hét múlva én is tolok egy 30-ast a Bükkben. Terepfutás rulez (vagy mi?).

Steve51 2011.02.21. 17:44:18

Hja és a cipők hogy néztek ki.De már rendben vannak hála a mosógépnek.Ez tényleg egy vaddisznó futás volt. Volt egy jó pár vállalkozó vaddisznó.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.02.23. 07:09:05

Köszi a futást, jó kis kört mentünk toronyiránt :-)
Volt is bajom rendesen másnap (harmadnap is).
Hiába, mostanában a hegyi, dombfutásaimat is az erdőgazdálkodás betonútjain tolom, és ez a dagonya kicsit másképpen terhelt.
Remélem száraz időben is megfutjuk egyszer így közösen...

pannonfunk 2011.08.13. 13:14:42

@pannonfunk: Közel egy kiló szedret szedtünk ma ott :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása