Yours Truly

2011.03.01. 08:33 szasza75

Hétvégén ismét futottunk egy kellemeset. Sokak számára vasárnap hajnali 9-kor indult el a Yours Truly esemény mezőnye. A nagyok 50 km-t futottak, a közepesek 25 km-t, a kicsik meg kevesebbet. Én terveztem, hogy hétvégén futok végre egy rendeset szombaton és vasárnap is, de a hét elején kezdődő nyavalyám miatt orvosi javallatra nem tettem.

9-kor szépen összegyűlt a mezőny és ki-ki elkezdte a saját távját, tempóját. Hogy ne érezzem magam haszontalannak, inkább fotózgattam egy kicsit és sétáltam egy nagyot a Margitszigeten. Ha nagyon erősen visszagondolok, az elmúlt 3 évben nem is sétáltam a szigeten, azaz sétáltam, csak repültem is közben.

Inkább csak fotózgattam a szigeten, ebből kb. 150 kép madarakról, valamint 40 darab kép a kerítésbe beakadt levelekről készült, így szerény audiovizuális összeállításomat az alábbiakban tekinthetitek meg:

Végül egy fontos közérdekű információ a tombolával kapcsolatban: a 67 és 94-es sorszámú tombola nyertes láb- és pólómérettel együtt jelentkezzen a nagy.peter kukac ultrabalaton.hu címen!

10 komment

Címkék: videó összefoglaló yours truly futóklub

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr932696808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angelday 2011.03.01. 08:33:36

1:15-nél sanyosz75 miért nem fut és babrál csak az órájával? :DD

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2011.03.01. 11:07:10

50 kirit lekörözni a szigeten? az nem teljesen komplett dolog szerintem. :)

bitliszbá 2011.03.01. 11:51:40

@rrroka: köszi :) tavaly január, idén január. Bár nekem papírom van róla, hogy tényleg nem... :D

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2011.03.01. 12:55:14

@bitliszbá: nnna, ahelyett, hogy jöttél volna hozzánk! igaz itt nincs víz körbe, tudom hogy az neked fixáció. :D

bitliszbá 2011.03.01. 13:27:37

@rrroka: most nem mentem sehova - aludás volt :)
a yours trully-t csak 50-ben érdemes egyébként :b
Jövőre ígérem elmegyek. tetszett a "kiscsoportos" foglalkozásotok. Ja és van víz is arrafelé? nem?

doncii · http://doncii.blogspot.com 2011.03.01. 14:50:25

Hajnali 9 ora?? Ideat majdnem minden verseny 7-kor indul, vagyis egy atlagos felmaratonnal 9-kor mar a metro fele bandukolok hazafele. Szeretnek csak egyszer az eletben 9-kor rajtolni :)

Ettol fuggetlenul grat minden 50k-s orultnek!

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.03.01. 15:50:06

@doncii: Ha reggel 7-kor kezdődne egy futóverseny, le se feküdnék előtte. :-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2011.03.01. 16:09:38

@bitliszbá: figyelj, mehetsz két kört, nincs megtiltva! :) de lehet jövőre már mi is tudunk 50-t futni! víz van, erek, patakok, fingszagú gyógyvíz, meg a duna. :)

doncii · http://doncii.blogspot.com 2011.03.01. 16:25:22

@azilinha: A tisztanlatas kedveert, pelda a Brooklyn Half, ugye a szomszedos varosresz, en Manhattanben lakom, a Belvaros, az megm ondjuk Kobanya-Kispest. Szamoljunk vissza:
- 7-kor rajt
- 6:30-ra kene a starthoz erni, leadni rucit, wc, stb
- 6-kor kell kiszallni a metrobol, mert 20p seta a start a legkozelebbi metrotol
- 5-kor metron kell uljek, de mivel hetvegen hajnalban ritkabban jarnak, legyen 4:50
- 4:30-kor kelek, de csak mert elozo este mar mindent, meg a szenvicsem is elore kikeszitettem

Es ezt minden istenverte felmaratonnal, amit a varosban szerveznek. Varoson kivulin nem is indulok. Na ezert tenyleg nem erdemes lefekudni.

sanyosz75 2011.03.01. 16:34:49

@angelday: a futásra volt bő két órám. :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása