Tudsz futni virtuálisan?

2011.03.09. 16:14 angelday

Négy billentyűvel, a QW és OP-vel, kell irányítani az alábbi figurát és minél messzebb futni vele (vigyázat, a képre kattintva jön be az igazi játék!):

Kinek mennyi a rekordja?

Másrészt ki az, aki a legidegesebb lesz 15 percen belül? Könnyen széttörhet valami az asztalon, ez ezeknek a játékoknak a legfőbb bajuk. :)

29 komment

Címkék: flash játék futás

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr82725158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.03.09. 16:48:32

hmm... 2.8 méter egy csukafejessel, de úgy leizzadtam közben, mint egy kellemes iramjátékos edzés után. Akinek van pulzusmérője szerintem tegye fel, mielőtt kipróbálja :)

angelday 2011.03.09. 17:52:04

50 méternél jön a GÁT. :D

2011.03.09. 18:52:51

a 2.8-at előre és hátra is tudom :)

effe 2011.03.09. 20:31:21

hejj, de nehéz spárgában futni! :)

pannonfunk 2011.03.09. 23:04:48

@angelday: 100-nál meg a jump :) ahol bugos a program, hiába vágódtam hanyatt, nem állt meg a játék. Még fetrengtem a homokozóban egy darabig, aztán meguntam....

xhege 2011.03.10. 08:36:17

4,2 m a végén hátra szaltóval tarkóra esve :)))

angelday 2011.03.10. 08:39:51

@pannonfunk: na erről a 100 méteredről egy videót megnéznék :) nekem 10 se megy, videót láttam róluk csak.

Edward Nygma 2011.03.10. 09:59:06

kerek 2.
ja, meg hátrafelé 1,8 :D

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.03.10. 10:21:53

Vááá, én mentem előre hátra, térden csúszva, aztán 3.5 méternél orra estem :)
Hát ez nem egy user barát játék, nem tetszik :D

leilana 2011.03.10. 10:36:54

2,3 előre 0,7 hátrafelé. Kb. mint életem első súlylökése....

Nannycsuri 2011.03.10. 10:43:37

@effe: +1
ez nem munkahelybarát játék, mert hangosan röhögök...

2011.03.10. 11:04:34

nah, 20.6m-el új futóblog rekord,

Igazából miután a bal lábát kinyújtotta és a sarkán meg a jobb térdén támaszkodott csak a Q és W betűket nyomogattam és térden ugrálásban bármennyit lehet haladni.

Végre egy futószám, amiben én vagyok a legjobb a blogon (mármint az online térden ugrálásban). Fel kéne keresni a BSI-t, hátha jövőre a Nike félmarathonon már ezzel is lehetne indulni :P

pannonfunk 2011.03.10. 12:59:00

@angelday: gyakorlatilag csak a q és w billentyűkkel terpeszben, bal lábbal előre araszoltam közel spárgában, néha egy-egy o-t is kellett nyomnom, amikor hátra akartam esni. A gát vicces volt, úgy az 55. méterig húztam a jobb bokámmal magam után, amikor valahogy le bírtam rázni.

Most dolgozom, de este esetleg pár screenshotot felteszek...

2011.03.10. 13:13:27

@pannonfunk: igazából látom, hogy ugyanazt a módszert használod, mint én.

Ezzel addig lehet haladni szerintem, amíg meg nem unod a dolgot, én is csak azért hagytam abba 20 méter után, mert próbáltam újítani valami másik mozgásformával :)

angelday 2011.03.10. 13:21:13

@pannonfunk: dehát azzal leninjáztad a cuccot. Rendes futást kell produkálni itt is, az életben is.

2011.03.10. 13:37:30

@angelday: nem olyan rég volt egy hír az indexen, hogy egy srác rekorddal nyert egy úszóversenyt úgy, hogy egyszer sem jött a felszínre, de kizárták, mert úszásban ez szabálytalan, maximum 15 métert szabad így megtenni. (sportgeza.hu/sport/2011/02/18/delfinmozgas_viz_alatt_a_leggyorsabb_uszas/

Gyaloglásnak is vannak ugye szabályai, ott nem hagyhatja például el a két láb egyszerre a talajt ha jól tudom.

Itt jön viszont a kérdés, hogy futásnál van e valami hasonló szabály, vagy ott teljesen szabad stílusban lehet haladni, tehát adott esetben egy futóversenyen szabályos e mondjuk ha békeügetés szerűen haladok (ha nem ér le a kezem)? Ezt tudja valaki?

Viszont ha jól tudom, akkor a gátat nyugodtan "el lehet ütni" semmi büntetés nem jár érte, ha valaki "leninjázza", elég büntetés az idő veszteség amit a gát leküzdése okoz.

pannonfunk 2011.03.10. 13:42:38

@viito: @angelday: Gátat el lehet ütni, ütik is el versenyeken rendesen. Mondjuk itt az időt nem méri a rendszer, de ha elkezdesz rendesen futni, akkor nyom zenét a program. Nekem fél másodpercnél tovább nem sikerült :)

angelday 2011.03.10. 13:50:51

Azt se felejtsétek, hogy a billentyűket egyszerre is lehet nyomni. :D

2011.03.10. 14:19:35

közben utánaolvasgattam a magyar atlétikai szövetség szabálykönyvében, és nem látom, hogy lenne bármi rendelkezés a futás stílusával kapcsolatban.

Ami viszont érdekes, hogy a gátat szándékosan nem szabad fellökni (tehát az mégsem megy, amit én gondoltam, hogy egyszerűen átszaladok a pályán).

Másik érdekesség, hogy lehet 0, 1 és 2db cipőben is versenyezni, mondjuk megnézném, ahogy valaki 1db cipőben odaáll a 100méter olimpiai döntő rajtjához, a többiek meg a röhögés miatt kikapnak :P

Mylady 2011.03.10. 21:15:49

@viito: A cipős szabály valószínűleg azért született, hogy ne kelljen kizárni azt, aki útközben elhagyja egyik-másik cipőjét. Ahogy azt láthattuk már jópár eseményen.

Olyan szabály is van, hogy ha valaki összeesik a célvonalon, akkor számít az eredménye, ha saját lábán távozik.

Mylady 2011.03.10. 21:24:10

A gát úgy van kirakva, hogy borulhasson. Ha jól emlékszem, úgy van a szabály, hogy kézzel ledönteni nem lehet, kitérni (elmenni mellette) nem lehet és (talán) meg kell kísérelni az átugrását. A ledöntést azért sem büntetik, mert nyerni nem lehet vele. Ha valaki jóütemben átrepül felettük, sokkal gyorsabb, mint ledönteni.

epsilonx 2011.03.10. 21:26:18

58,5 méter. Ez a gát ez kemény, először eldöntöttem, és toltam magam előtt, majd amikor végre sikerült rajta átvergődnöm magam, hasra estem. :D

Ez a játék maga a pokol.

2011.03.10. 21:41:36

@Mylady: csak emlékezetből, mert még délután olvastam, és most nem akarom megint megkeresni, de a gátnál elég pontosan meg van határozva, hogy mekkora erőhatásra kell felborulnia (ha jól emlékszem talán 3.5kg).

Az egyértelmű volt, hogy gyorsabb, ha átugrod, mintha ledöntöd, viszont ami pont ezért újdonság volt nekem, hogy a szabálykönyv kijelenti, hogy szándékosan nem is döntheted le, ha mégis, akkor a bíró kizár (valamint persze alatta sem mehetsz át), pedig szerintem a szándékos gát döntés is lassabb lenne, mint az átugrás felette.

Én azt hittem, hogy nyugodtan, akarva is döntögethetem a gátat (mondjuk úgy, hogy simán nekirohanok szemből), úgyis annyira lelassulok, hogy semmi értelme ennek a technikának, de a szabály alkotók ennél szigorúbbak voltak.

Mylady 2011.03.10. 22:22:07

@viito: "A versenyből ki kell zárni azt a versenyzőt, aki lábát vagy lábfejét a gátvétel pillanatában a gát
tetejének vízszintes síkja alatt húzza el, vagy nem a saját sávjában veszi a gátat, vagy ha a futó
vezetőbíró véleménye szerint szándékosan dönti fel azt. A kéz rosszhiszemű használata nem
kétséges, de nem könnyű eldönteni, hogy a lábával mikor dönti fel szándékosan a gátat a futó. A
célbíróknak és a pályabíróknak azt kell nagyon figyelniük, hogy a versenyző a gátat annak teljes
magassága alatt több centiméterrel próbálja-e venni, és esetleg kihasználja súlyát és
sebességét a gát leküzdésére."

Mylady 2011.03.10. 22:24:30

@viito: Én egyébként érteni vélem: ha arra vállalkoztál (neveztél), hogy átugrod a gátat, akkor az a minimum, hogy megkísérled átugrani.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.03.15. 22:49:12

Végre egy játék, amit két perc után abba tudtam hagyni :))

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása