Jelek

2011.05.01. 09:14 angelday

mgergoo írja "Ötike története" hozzászólásai közt:

Tegnap feltúrtam az házi archívumot, mégiscsak találtam magamról fincsi kis 125kilós before képeket, annyira megörültem neki, hogy vékonyabb vagyok, mint a képeken, hogy úgy döntöttem-határoztam, hogy indítok egy blogot, aztán ma kimentem a Margit-szigetre új cipőt tesztelni és láttam Zsolát hátulról, ezt isteni jelnek veszem, nincs megállás, rettegj félmaraton legyűrlek!

Hajrá. Tegnap esőbe hajló idő volt, én is leumbuldáztam egy karikát, 5 km — 30 perc! Egyébként nálam az isteni jel az volt, amikor a Budai-rakparton megláttam kerékpáron azilinhát elsuhanni. Sajnos nem vett észre, így ráerősítettem a futásra. Ma anyák napja van, én pihenőnapot tartok.

16 komment

Címkék: idézet motiváció jelek azilinha

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr952868480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.05.01. 11:07:42

Főoldali posztban link a blogomra? AD, Te aztán tudod, hogy kell nyomást tenni az emberre. Ezek után próbáljak majd sumákolni a futással... Köszönöm :-)

angelday 2011.05.01. 11:16:37

@mgergoo: elvárjuk, hogy felhúzd te is a SUB-90 pólót!

Vegyi Ali 2011.05.01. 14:32:06

Én tegnap 4 karikát umbuldáztam :) Olyan jó volt az idő.

pannonfunk 2011.05.01. 17:27:14

Lassítsál, Józsi, mert nyár közepére el fogod veszíteni a motívációdat. Neked még túl sok a 6 perc/km tempó, hosszú távon demotiválni fog. Szerintem. Hypoxiás leszel, és 30 perc futástól még be se indul az endorfin termelés. Fussál inkább 6'30"-6'40"-es tempóban 2 szigetkört, és akkor megérted, hogy miről beszélek.

Jesselton 2011.05.01. 18:59:10

Ma anyák napja van, és zuhogott az eső. Szasza mégis vigyort csalt az arcomra kétszer is, amikor megláttam a HHH-en a fordulóban. Utólag jöttem rá, hogy ő nem is ismer engem, talán ezért nézett rám furcsán, amikor ráköszöntem... Hajaj... ismertek lettetek fiúk :)

almare 2011.05.01. 19:07:39

Egyetértek pannonfunkkal. Nekem nincsenek súlyproblémáim, 54 kiló vagyok, viszont sokkal kezdőbb, mint te, AD (szeptemberben kezdtem futni). Ma voltam a Samsungon, 3 km-en, 18 perc alatt értem be, ami kicsit sok volt ahhoz képest is, hogy most futottam először terepen (és micsoda terepen! :) ) és nem éreztem magam közben olyan jól. Igaz, utána meg tökjó volt :) Nekem az a problémám, hogy túl gyorsan futok, de ennél lassabban csak akkor megy, ha nagyon koncentrálok rá. A héten az első szigetkörömet 37 perc alatt abszolváltam (az edzéstervben 30' könnyű futás szerepelt). Valahol a kettő között van az ideális tempóm, azt hiszem.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.05.01. 20:33:08

@pannonfunk: @almare: Nekem is az segített abban, hogy "rászokjak" a futásra, hogy lassan futottam. Tavaly nyáron kezdtem inkább kocogni, mint futni, jó lassan, viszont olyan örömmel, amit régebben el se tudtam volna képzelni, hogy a futás tud adni. És azóta is futok, pont tegnap néztem, hogy áprilisban 15 nap futottam :) Amúgy most már az a célom, hogy gyorsuljak, most egy olyan edzéstervet csinálok, de az alapot ezek a jó lassú futások adták.

almare 2011.05.01. 20:47:19

@csiripiszli12: Hálistennek motivációs problémáim nincsenek, mióta nem vagyok beteg és tudok futni, de az tény, hogy meg kell tanulnom lassabban futni, vagy talán inkább ésszel futni. Talán a pulzusmérő segít majd benne.

angelday 2011.05.01. 21:20:18

@pannonfunk: nem rossz gondolat. Egyébként a 6-os tempó felé történő elcsábulásom azért történt, mert lihegett mögöttem egy SRÁC, és hajtott a BÜSZKESÉG.

pannonfunk 2011.05.01. 22:25:48

@angelday: Áh, engem a gyaloglók szoktak lehagyni, és volt, hogy 5'20"-as tempóban próbáltam utolérni őket, de nem ment :) Onnantól kezdve nincs büszkeség (főleg amikor kislányok kacsáznak előttem...), csak a futás öröme :P

zsolababe 2011.05.01. 23:23:57

tok mindegy milyen tempoban futsz..nem a sebesseg szamit es meg csak nem is a tav..az szamit mennyi idon keresztul futsz..attol lesz allokepesseg... legalabbis szerintem:)) ma az eso miatt csak 12km-t futottunk hegyen :)

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.05.02. 09:37:54

@mgergoo: Elég szigorú vagy magaddal , legalábbis a blog címéből ítélve. De mi lesz, ha egy év múlva egy szálkás ultrafutó néz vissza rád a tükörből? Változik a blog címe? :-) Hajrá, én is szurkolok neked !!

@zsolababe: Tejesen igazad van!
Viszont áll a zászló, hogy AD azon az 5 km-en totálisan kihajtotta magát, viszont ha mondjuk 30 helyett 40 perc alatt futja le, és marad ereje még egy körre, az jobban előreviszi a projekt szekerét.

angelday 2011.05.02. 10:05:47

@Sekiwake: hozzátenném, hogy éppen kezdett csöpögni az eső és Linda is várt rám, úgyhogy ezért is húztam meg magamhoz képest. Aztán beültünk a szigeti Champsbe és ettünk egy sallert.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.05.02. 10:53:32

@angelday: Ugye öntet nem volt rajta :-)
Jó len már olvasni egy olyan bejegyzést, ami arról szólt, hogy szép nyugis tempóban ledaráltad a 2 szigetkört.
Ultrabalatonra készülsz?

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.05.02. 12:58:23

@angelday: Örülök, hogy motiváló jelenség volt számodra a bringázásom. :-) Bocs, hogy nem vettelek észre, de ott a nagy kavalkádban csak arra szoktam figyelni, hogy elkerüljük az ütközéseket, mert kicsit szűkösnek tűnik a rakpart a bringás-futó-gyalogos kombónak.

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.05.03. 09:04:00

@Sekiwake: Tartsak ott és akkor szívesen átnevezem :-)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása