Edzés előtt

2011.11.14. 08:12 szasza75

Valakivel előfordult már olyan futás előtt, hogy nem működött a pulzusmérő jeladója? Az alábbi rövid felvételen a jeladó mellkasöv szakszerű üzembehelyezését láthatjuk:

A rossz hang miatt kis segítség az értelmezéshez: ha nincs benedvesítve nem adja a jeleket. Ezért mindík be szokták nyálazni, nedvesíteni a futás előtt. Fridman zacskó vízzel operál. :-)

14 komment

Címkék: videó mérés jeladó

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr133375103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.11.14. 11:41:58

Volt hogy kevés volt a vizem-amivel általában lelocsolom-,s nemes egyszerűséggel ráköptem és szétkentem. Igen, tudom mennyire gáz, de nyalogatni akkor sem fogom, és az se szebb! :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.11.14. 18:18:10

Nem néztem meg a videót, mert nem tudom, de a Polar pánt szárazon feltéve egy ötperces izzadtsággal már mér.

Irén a Szirén 2011.11.14. 21:27:26

Párdon, de beírom ide is, egyáltalán nem kapcsolódik a poszthoz, sorry.

Elkezdtem egy 5 km-es edzéstervet, 6 hetes, végigcsináltam, most csinálom a 10 km-eset, egész jól megy. A 7. héten járok. Utána a félmaratonit szeretném, április 1-es Vivicittára.

Néztem csomó félmaratonos edzéstervet, de én nem értem, hogy van ez. A legtöbb edzésterv 3-4 edzést ír egy hétre, hétvégén hosszúfutással. Ez eddig okés. De az 1. és 2. edzésnap nem megy 5-6-7 km felé.

Nos. Hogy lesz ebből félmaraton és lesz-e?

Köszi, üdv

2011.11.15. 00:12:23

@BGy: A Suunto meg 2perc után bibibí! :) De igazad van, ha szakad a víz úgyis mérnek. Én ettől függetlenül bepancsolom-így, vagy úgy- mert zavar amikor csipog hogy nem látja ver-e még a szívem. Mert azt még szeretném egy darabig! :)

@Irén a Szirén: Lesz!
Sok edzéstervet átnyálaztam, és soha nem követtem-ebben ne kövess! :) -de a lényeg az összes lefutott kilométerek száma. Ha heti 3-4-szer futsz az nagyon klassz, és hidd el, menni fog a félmaraton! Viszont nem strapálhatod agyon magad rögtön 20km-es futásokkal, az nem fejlődést, hanem sérülést hozna! De az egészről nálam sokkal okosabb fiúk is adnak majd tanácsot.

DaMartian 2011.11.15. 11:26:45

@Irén a Szirén: ez így teljesen rendben van, ne aggódj!

Irén a Szirén 2011.11.15. 12:02:15

Ász, hogy válaszoltatok! De akkor még lehúznék egy bőrt rólatok. :-)

Január 8-ra végzek a 10 km-es edzéstervvel, de most hétvégén megpróbáltam megy-e. HÁt ment, nem is szenvedtem, tök jól esett a futás, ellenben az idő...(most nagy levegőt veszek és leírom): 72 perc. Így a köv. kérdés, hogy reális-é nekem az az ápr. 1. Vivicittá félmaraton?

Kösz, üdv

Irén a Szirén 2011.11.15. 12:03:06

Ja, még egy. Az ötpróbás 8 km meg 53 perc lett. Így ez a 72 perc meglehetősen kiverte nálam a biztosítékot.

Irén a Szirén 2011.11.15. 12:06:21

És még egy utolsó. :-) 12 hetes félmaratonos edzéstervet szeretnék elkezdeni, eztet ím:

edzesonline.hu/edzesterv/64/felmaratoni_edzesterv_kezdoknek

Nnna.

pumchi 2011.11.15. 17:26:16

@Irén a Szirén: Hehe. Télen nem rohangálunk ám, mint az őrült. Örülünk neki, ha "tök jól esett a futás", és ebből merítünk kedvet és erőt a következőhöz, hátha az is ilyen lesz (sajnos néha nem).

Viszont ha most márciusig nem foglalkozol az idővel, nagy valószínűséggel áprilisban is ki fogja verni a biztosítékot, csak nem ebbe az irányba. :)

Irén a Szirén 2011.11.15. 17:41:09

@pumchi: Hát rendesek vagytok, az biztos.

De tényleg.

M.Islander 2011.11.15. 19:03:06

ehhez minimális mennyiségű marhanyál is elegendő - télen azért elég meredek ez a zacsis megoldás, gondolom egyből belefagy a mellkasszőrbe, oszt jónapot.

Siluka 2011.11.18. 10:36:29

@Irén a Szirén: Majd írj léci, hogy neked hogy megy a fejlődés ezzel, jól jönne a bíztatás :) mert nálam is a ugyanez a célkitűzés, de én még csak a nike+os 5km-est csinálom, ami elvileg 12 hetes, de lehet a vége előtt áttérek majd én is erre, és/vagy előtte a 10kmesre :)

miszter iksz 2011.12.01. 13:24:42

Pf, az én polar övem (két és fél éves RS200) is kb. így üzemel. Látom másnál is hozza a szintet. Folyó víz alá tartom 5-10mp-ig az egyik és a másik felét is, aztán amikor felveszem megtörölközök, mintha uszodából jöttem volna. Beöltözök, nyújtok, melegítek - ezalatt elhagyja a jelet, ezért újra víz alá tartom, és ha szerencsém van végig bírja az edzést - persze nem mindig. Köszönöm, polar!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása