Te vagy a fasza gyerek, Szasza én tudom

2011.11.18. 11:34 mgergoo

Hát ja. Házhoz jövök a pofonért, nincs mese, nagyon csúnyán beleszaladtam a késbe, ezzel a fogyásos versennyel. Szasza hideg profi, szépen fogy, én meg nem tudom mire hogyan reagál a szervezetem, másfél kilóval vagyok több, mint 5 hete. Vicc.

Gyakorlatilag bármit csináltam most ebben az 5 hétben, nem volt elég a fogyáshoz. Első két hétben napi 1500 Kcal alatt kajáltam, és heti 50 km felett futottam (amennyit eddig még soha), de híztam 1,4kg-t. Ekkor kaptam olyan kommenteket, hogy a csökkentett tápanyagbevitel és az intenzív edzések hatásárára a szervezetem vészüzemmódra kapcsolt, kicsit engedjek ki a kajából.

Ennek megfelelően harmadik héten 2000-2200 Kcal környékén ettem, de minden eddiginél többet futottam és 60km fölé tekertem a kilométerórát. Múlt hétvégén egy szombati gyors edzésen megfájdult a térdem, amit vasárnap még okosan megterheltem a pilisi túrával. Ez oda vezetett, hogy lejtőn lefelé gyalog is meg kellett állnom, alig tudtam lebandukolni a célba. A siófoki félmaraton előtt két héttel nem hogy futni nem tudtam, gyalogolni is alig...

Azóta nem futottam, kenegetem a térdem, cipőt mostam, illetve rettegek, hogy vasárnap bírja-e majd a félmaratont, ahol eredetileg 2 órán belüli időt terveztem. Szóval, ügyes vagyok, mesterien beégettem magam az egész futóközösség előtt és megmutattam hogyan nem tudok gombnyomásra fogyni, és még szét is verem a térdemet. (Kell egy ilyen hülyegyerek a Futóblogra.) Ha lehet, akkor ne kövessetek inkább ezekben a dolgokban, és inkább mindig az ellenkezőjét csináljátok, mint amit én. Például cipőt NE mossatok mosógépben

A versenyről viszont fontos elmondani, hogy a Nagy Közös Táblázatban 47 versenyző adatai sorakoznak, vannak igazán komoly sikerek, 4% feletti fogyások, olvadnak a kilók. Kérek minden résztvevőt, azokat a lopakodó típusokat is, akik csak a mai mérlegelés adatot kívánják publikálni, hogy itt az idő! Mindenki legyen kedves kitöltögetni az utolsó adatokat, jövő héten eredményhirdetés!

19 komment

Címkék: verseny fogyás szasza dk

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr693391415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyensúlyban · http://apaegyensulyban.blog.hu 2011.11.18. 12:27:07

grat, minden résztvevőnek, riszpekt a fogyóknak, karcsúbb jövőt a hízóknak ;)

tboykacsa 2011.11.18. 13:15:35

Gergő, én már csak attól híztam 3 kilót, hogy TI elindítottátok ezt a fogyásos versenyt... :)

e_easy 2011.11.18. 13:20:03

Gergo, hogy egy klasszikust idezzek: "Eleg nehany apro eletmodbeli valtoztatas: semmi zsirban sult etel, sor helyett tomeny, heti harom gyuras egy helyett, taxi helyett seta, tobb kokain, semmi fu es igen, ujra dohanyzom. Az eredmeny? a kilok mar el is szalltak" :))

leozin 2011.11.18. 14:00:28

Az étkezést hogy csinálod? Szerintem olvass mellé picit, minimum kéne vitaminokat szedni, plusz fehérjét bevinni, l-carnitint se lenne rossz ötlet edzés előtt inni meg ilyesmiségek.

Irén a Szirén 2011.11.18. 14:31:05

Oh, hát végre az én területemre tévedtünk, fogyókúra, hippijé!

Az az 1500 kcal milyen kajákból tevődik össze?

Most megállítom a kezem, nagyesszét tudnék írni a témában. :-)

Irén a Szirén 2011.11.18. 14:36:19

Ja, még valami, egyáltalán nem égetted be magad, én tök bírom, hogy ezeket is leírod, szerintem ez cool. :-)

És akár két órán belül vagy kívül, hajrá.

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.11.18. 15:28:40

@leozin: L-carnitint toltam nyáron, de nem tudom, hogy okozott-e valamit, ezért szép lassan elmaradt. Ha sokan írjátok, hogy szedjem, akkor visszatérek.
@Irén a Szirén: Megint beleszaladok a késbe, de reggelire melegszenya, vagy két zsemle májkrém 6-700Kcal értékben. Ezen kívül két fött kaja volt sült répa, csirkemell, saláták stb. egyenként 350-450Kcal, így jött ki az 1500Kcal nagyságrendileg.

Irén a Szirén 2011.11.18. 16:02:56

@mgergoo: ugrom azt a részt, hogy minden szervezet, emberi test másmilyen, valamint az "én nem értek hozzá, de az a véleményem" szóvirágot...

Saját tapasztalatból: 164 cm vagyok, két éve 92 kg, most 67, arra kellett rájönnöm, ha én ránézek egy zsemlére, híztam két kg-ot. Ez van. Én úgy fogytam le az első 20 kg-ot, hogy nem ettem kenyeret, péksütit és tésztát. Semmit nem sportoltam mellette (erre ma már nem vagyok büszke), tök normálisan ettem. És ez 20 kg-ot jelentett.

Ez a kenyér/tészta/péksüti Bermuda-háromszög a tök üres kalória vonulat, világon semmi tápértéke nincs, utána tudsz nézni internettón. (Ja, igen, persze kurva finom...tudom.) :-)

Ha futásra igaz, hogy "nem a távolság öl, hanem az iram", akkor meg kajára, hogy nem a mennyiségtől hízol, hanem a "tartalomtól".

Négy szelet Esterházy-torta lehet, hogy csak 1500 kcal, de a cukor/fehérliszt, stb...tartalma meg kurvanagy. Tápértéke pedig a nulla felé konvergál. Üres kalória, nulla tápérték, rost...stb...

A sült répa, csirke, saláta vonal szerintem okés. Töksok zöldség/gyümölcs/teljes kiörlésű cuccok, stb...

Ellenben még az is eszembe jutott, hogy ha Te 1500 kcalt eszel, és mellette ennyit sportolsz, mondjuk naponta elégetsz futással 500-600 kcalt...hát férfiszervezetnek az a maradék 900-1000 kcal...hát finoman szólva nem sok. Ez meg ugye a jól ismert jo-jo effektus és tartalékolás téma, lásd internet.

És persze még az is lehet, hogy a szervezeted beállt kicsit stand-by üzemmódra, nálam ez volt 72 kg-nál, nem akart mozdulni, aztán egyszercsak gyí.

És végül: ha profi fogyókúrázók lennétek a női nemből pontosan tudnátok, hogy ezen versenyezni egy marhaság. :-)

Táplálékkiegészítők, vitaminok témakör röviden: hát én ezekben nem hiszek, de valaki biztos kurvajól megél belőlük.

Inkább zőccség, gyümölcs...

Meg a nagy ijedtségre most egy cigi...:-)

Jesselton 2011.11.18. 18:39:15

Tudjátok azért nem volt túl szerencsés Márton nap környékén zárni a versenyt. A libavacsorák nem kedveztek a fogyókúrának. Bár tény, hogy karácsony környékén zárni megint értékelhetetlen lenne számomra :)

kacs74 2011.11.18. 20:27:36

Helló

Én nem szeretnék szuper tanácsokat adni, de hasonló cipőben járok mint te.
Tavaly nyár végén kezdtem el orvosi tanácsara fogyni és idén tavaszra elértem a 95-96 kg súlyt. Ennek a nagyja (~20 kg) az első 3 hónapban ment le, 90 %-ban betartott paleolit diétával és rendszeres futással. De azóta hiába küzdök időnként (kevesebb kaja, több mozgás), nem tudok tovább fogyni sőt, ha több időm van mozogni még nő is a súlyom, de szerencsére a derékbőségem nem változik. Úgyhogy, én beletörődtem és nem is küzdök tovább a fogyással. Az maximum 135 kg súlyhoz képest a 96 kg körüli súly és a jó kondíció szerintem megfelelő.

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2011.11.19. 00:04:20

Basszus, edzésen akartam méredzkedni és elfelejtettem. De mindenki megnyugtatására, a "tervezett" 3-4 kilónyit biztosan nem fogytam.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.11.19. 09:14:52

A csodabogyók piaca tényleg jól megél a fogyókúrázókból.

leozin 2011.11.19. 09:36:38

Szerintem érdemes utánaolvasni bodybuilder.hu-n az étkezéses rovatnak. Az alapoktól fogva nagyon sok igazság van, és ez nem reklám de szerintem nagyon hasznos kis oldal. :) A péksüti megvonás vonulatot támogatom: én így fogytam le 15kg-t 68ról.

kismajom2 2011.11.19. 13:45:21

ne legyetek már ennyire bénák, pont itt a futóblogon :) nem a nyers tömeg számít, hanem a testzsír%... azt is illik tudni, hogy az izom ugyanakkora térfogaton nehezebb mint a zsír. nem igaz, hogy sportoltok, fogyni akartok és ennyire nem vagytok képben :)
szóval nagyon valószínű hogy nem zsírt növesztesz, hanem izmosodsz kedves posztíró :)
konklúzió: vegyél egy normális mérleget, ami méri a fenti adatot.
jó futást, sok fehérjét és kevés kalóriát!

Burgermeister 2011.11.20. 16:27:47

Néhány gondolat.
-Csökkentsd kb. 15-20%-al a szénhidrát mennyiséget
-A testtömeg méricskélés egy dolog. Mérjed az izom és zsir %-ot is. Már néhány ezresért lehet kapni ilyen mérleget. És akkor látod, hogy stagnál a sulyleadás de közben csökken a zsir mennyiség, nő az izom. Tehát van fogyás!!!
-Nekem aki bevált, napi 3-4 étkezés. Vacsora csak zöldség gyümölcs és heti 3-4 esti futás.

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.11.21. 10:27:42

@kismajom2: @Burgermeister: hipiszupi mérlegem van, kávét is főz és a szemetet is leviszi, nem izmosodtam 5 hét alatt másfél kilót sajnos.

Perrito 2011.11.21. 15:32:09

Én ebben az évben semmit nem fogytam, pedig a futásba belehúztam. A súlyom csak gyarapodott (2-3kg). Vastagodtam. Nem mondanám, hogy izmosabb vagyok, bár a kívülállók nem így látják. Iszok fehérjét, rengeteg zöldség, gyümölcs, néha persze egy kis tészta meg néha egy-egy sör:-) na ezért nem fogyok, tudom:) De hajrá minden "nevezettnek" a versenyben!

kismajom2 2011.11.22. 08:17:37

Gergő,
Az is számít mikor méred magad, mennyire (de)hidratált éppen a tested, stb. 1,5 kiló simán összejöhet ennyiből. Ugyanis az kb scifi kategória, h hirtelen meghízol miközben nem emeled a kalóriabevitelt és nem csökkented a terhelést.

leozin 2011.11.22. 10:35:01

Oké hogy az izom nehezebb mint a zsír de egy kiló izmot nehezebb felépíteni mint a zsírt... Sokkal sokkal... Azért gondoljunk bele, egy kg zsír az 9000 kcal!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása