Tavaszi hídavatás

2012.01.07. 14:19 angelday

Remek időnk volt szombaton, sütött a nap, 4-5 fok körüli hőmérséklet, Margit híd avató futás. Futócipőt is vettem, DK-val elkezdtük a távot, ami tökéletesen az én poroszkálásomra lett méretezve. Majdnem 4 km (3,89-et mértem, 6:30-as tempóval), a híd két oldalán végig, remek volt. A végén kiderült, hogy van már új Knipl induló:

Szerintem azért a régit még nem üti ki a trónjáról!

Jövő szombaton Hármashatárhegy jön (Szász Norbert jelenlétre számíthatunk), a mai napról készült galériát hamarosan publikáljuk majd a Futóblog Facebook lapján!

Frissítés: Kiraktuk a képeket, katt a képre!

margithidfutas.jpg

2 komment

Címkék: videó összefoglaló margit híd futóklub

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr853526409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M.Islander 2012.01.09. 15:25:45

hánykor lesz a HHH találkozó szombaton?

angelday 2012.01.09. 15:44:09

A nélkül, hogy egyeztettem volna, 9:45-ös gyülekezőre lehet számítani.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása