Az úton tovább

2013.05.28. 12:18 szasza75

A Terep 100 után értelemszerűen megpihen a test és a lélek. Hiába úsztam meg bármiféle sérülés vagy húzódás nélkül, a leharcolt szervezet igényli a pihenést. Az izomláz eltartott 2-3 napig, aztán két futásmentes nap után a KEDD Esti Szesz-en mentem futni egyet.

Roncsolás nélkül azért nem sikerült megúszni: a test kimerültségét jelzi, hogy az immunrendszerem legyengült és egy apróbb megfázásszerűt is begyűjtöttem. Pihenés, C vitamin, limonádé és apró kocogások sora következett. A versenyt követő második héten már jobban voltam, de a fáradtságot továbbra is éreztem. Szerda reggel el is mentünk Csapó Tomival és Lúdtalppal egy hajnali Balboára, de nem igazán ment.

Elvetettem a Kinizsi 100-on való indulást, nem esett volna jól. Szellemi futóutam kiteljesedését a "Futni Születtünk" c. könyv olvasásában láttam meg. Még nem olvastam el teljesen a könyvet, de azért olykor komoly mosolygással vagy fejcsóválással reagáltam le a Leadville 100-as futóverseny dramatizását. Az útvonalon rendeznek amúgy MTB versenyt is. Lenyűgöző képsorok ... Race across The Sky.

Apropó Sky. Múlt hét pénteken megnéztem a SKYRUN következő állomását. Helyszíne az ULTRABALATON versenyközpontja lesz, időpontja május 31-én pénteken este. Szerdán készítek pár fotót az útvonalról, kiposztolom majd ide. Titkos vágyam, hogy az 1212 méteres útvonalon valami hasonló ováció fogadja az indulókat. Tömött sorokban a szurkolók hada. Meg tudjuk csinálni valahogy így?

És hogy ne tűnjön erőltetettnek, a helyszínen szurkolók között kiosztunk 5 db SKYRUN fejkendőt, illetve 5 darab ingyenes nevezést a SKYRUN ez évi fordulóira.

De ha már ULTRABALATON. Gőzerővel készül a szervezőcsapat a szezon legnagyobb futórendezvényére. A spirituális utat minden éveben körbejárom pár alkalommal, jó lenne már egyszer futni is rajta. Ahogy minden évben, idén is a szervezői gárdát erősítem. Aki szeretne csatlakozni a frissítőgárdát erősíteni, az kérem, jelezze nálam.

Haladok az úton tovább, csak most nem annyira futva...

1 komment

Címkék: videó Ultrabalaton skyrun

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr935321633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blas83 2013.05.28. 16:37:27

@szasza : azért majd ha elolvastad a könyvet, akkor kíváncsi lennék a véleményedre. Meg hogy mondjuk mit gondolsz erről a cipőkérdésről, amiről tulajdonképpen a könyv próbál egy vitatémát csinálni, vagy hogy szerinted tényleg lehetséges-e egy hosszútávú terepfutást minimális védelmű cipőben megcsinálni. Sok féle véleményt hallottam/olvastam már róla.

Mondjuk nekem, akinek még a maraton se volt meg, annyira nem tűnt túlzónak a leadville verseny leírása :) Még montival is durván hangzik

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása