Nike+ app motivációs üzenetei

2013.08.09. 18:41 angelday

Ha egy dolog miatt nagyon érdemes ajánlani a hivatalos Nike+ appot futáshoz, akkor a benne levő motivációs marketing miatt. Se szeri, se száma azoknak az üzeneteknek, amikkel mindig löknek egyet rajtunk. A minap ez jött be nekem:

nikeplus_motivacio.jpg

Magyarul: "Nem érhetsz be elsőként, ha soha nem kezded el."

Bejön.

8 komment

Címkék: marketing motiváció nikeplus

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr915454146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagykrisz_2 2013.08.09. 19:23:37

a to start nem jelenti a versenyen startolást is?
mert úgy több értelmét látom. ugyanis a józsi féle fordítás mégis kinek szólna? aki fel sem bír kelni a fotelből, azt nem érdekli, hogy nem lesz futamgyőztes. szerintem ez azoknak szól, akik edzenek, de nem járnak versenyre.
tehát nem lehetsz aranyérmes, ha nem versenyzel.

angelday 2013.08.09. 19:45:00

@nagykrisz_2: ezt elvileg akkor mondja, amikor még sem a haverjaid, sem te nem futottatok semmit a hónapban és akkor jön egy ilyen üzenet – így sem?

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2013.08.09. 19:47:44

Androidon próbáltam a megjelenéskor az appot, sajnos nem volt elég kiforrott ill. egy darabig tetszettek ezek a motivációs üzenetek meg "plakettek", de egy idő után már uncsi volt, hogy minden futás után elértem valami nagy mérföldkőt.

Gondolom ios alatt már kiforrott a dolog ill. aki itt kezdte el naplózni a futásait az már nem jön le, én viszont androidon csak a 3. legjobb futós appnak tartom a 3 kipróbált közül.

zalko 2013.08.10. 07:36:03

@pantomimes: Amikor már a barátaid is azt használják, akkor elég korrekt kis program. Amúgy iPhone-al szinte kötelező.

zalko 2013.08.10. 07:36:48

@angelday: Nincs valahol olyan hely, ahol hasonló célokra felkészülő embereket lehet találni Nike+-ra?

gyanta 2013.08.10. 10:42:47

több sebből vérzik ez az app,nem ajánlanám senkinek.nem mér jól,nem összesíti pontosan a km-eket,gyakran nem szinkronizál.androidra a többi a futó app sokkal jobb.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.08.15. 07:23:40

@angelday: én akkor hagytam el a nike appot (android), amikor észrevettem, hogy a website nem képes összegezni a terep és utcai futásaim távjait, valamint hét futásból négyszer szarul mért vagy leállt. Pedig a motivációs üzenetek és badge-ek szerintem tök jók.
találtunk persze pár alternatív módszert a nike weboldalra feltölteni az adatokat, de egyik sem tökéletes. részletek: hosszutav.blog.hu/2013/07/19/elszaladtam_kenyerert

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása