Motivációs üzenet a hétvégére – Isten hozott a darálóban

2013.09.13. 11:44 angelday

Nem új reklám, viszont magyar felirattal érkezik:

A reklám egyébként 2012 februárjában készült a TCU Baseball (Texas Christian University) szezonjára. A reklámot a Red Productions cég készítette. A magyar fordításról nincsenek információk, de köszönjük, bárki volt is.

12 komment

Címkék: reklám motiváció nike

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr945510671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

think different 2013.09.13. 15:16:32

Nem értem a Nike logót a végén, amikor tele van Saucony, Brooks, Salomon használó trail runnerekkel, láthatóak a logók és olvashatóak a felíratok...

2013.09.13. 17:14:02

A videót egy olyan blog fordította a felirat végén látható szöveg szerint, ahol kimerítő cikkben értekeztek a hosszútávfutás egészségtelen és hiábavaló jellegéről. Amikor ezt szóvá tettem, és érveket-tényeket kértem állításukat alátámasztandó, elegánsan kimoderáltak. :D
De most akkor mit akartak ezzel a futásra serkentő videóval?
Néha nem értem az embereket...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.09.14. 10:30:52

tegnap megnéztem a videót, szóltam a főnöknek, hogy a meló mára elég volt és elmentem terepfutni 15 kirit, javítottam 5 percet a legjobb időmön. :)

@saaby.: jó fos egy blog az.

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.09.15. 10:00:14

Azért villant fel a pipa a végén, mert közben nem nagyon volt. :-)

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.09.15. 12:12:46

A grindot inkább taposómalomnak fordítottam volna. Skid Row: Slaves to the grind!

himmelhergott 2013.09.16. 15:15:23

egy villanásra látható az eritropoetin sárga-fekete apostola is...

Gehehejza 2013.09.23. 20:03:18

Ki nem állhatom ezt a videót. Nézzézek végig 'szakmai' szemmel és számoljátok meg, hányszor csinálnak benne TOTÁLIS hülyeséget a kedves szereplők. Ez a film olyanoknak készült, akik a karosszékből szurkolnak és álmodoznak.

Gehehejza 2013.09.23. 20:10:20

0.33: gyerek ellöki a támadóját - nice!
0.35: erőnléti edzés - WFT??
1.01: hegynek felfele sprint, AHA
1.12: szevasz haver, jó volt a hátadat nézni
2.07 - bakugrás terepen, jó ötlet
2.12: igen, ilyeneket kell fordulni földúton
2.23: hiszen te egy GLADIÁTOR vagy
2.26: ez a hegynek felfele sprint valami gyermekkori trauma lehet
2.56: ja, törzsedzésre nincs is jobb gyakorlat

és ez csak egy gyors szemle volt. és a szövegről még nem is beszéltem! :-D

angelday 2013.09.23. 20:46:54

@Gehehejza: szerintem kezeljük a helyén a dolgokat – ez nem egy szakmai videó, hanem egy hangulatot, motivációt akar az embernek adni, megnézed, aztán fickósan távozol a számítógép mellől

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.09.24. 07:40:26

@Gehehejza: a hegynek felfele sprint még elmegy dombos résztávnak, de ez a bakugrás terepen dolog nekem is nagyon fura, egy tv reklámban is szerepel hasonló, ott dombtetőn ugrat a csávó sziklás talaj felé... ne próbáld ki otthon kategória. :) bár múltkor láttam a terepfutás.hu Fb oldalán pár downhill futás videót, igencsak elcsodálkoztam, h mennyire mernek lefelé teperni...

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása