LeFaGYSZ 2015 beszámoló

2015.02.24. 08:03 szasza75

Hétvégén a Börzsönyben voltam egy teljesítménytúrán – gondoltam belevágok egy extrémebb kihívásba. Hogy miért extrém a LeFaGYSZ 2015?

Ez a túrasorozat mindig az év eleji téli időszakban van megrendezve, így a természeti körülmények a téli időszak miatt adottak. Másrészt, a túra nem bővelkedik a futóversenyekhez hasonló frissítés szolgáltatással: konkrétan semmilyen ellátás nincs. Az eredetileg 58 és 48 km-rre kiírt táv végül változott, pontosabban csökkent (54 és 44 km).

A rövidebb távon indultam, kis késéssel a 7 órakor kezdő rajt után lódultam a túratársak nyomába. Egy futóhátizsák és egy övtáska, 1,5 liter folyadék, ennivaló, izolációs fólia, telefon és egy hágóvast vittem magammal. (A hágóvas remek választás volt.) Még a kényelmes viseletű Nike Vomero is megszelídült a jégen.

cipo.jpg

Persze mindkét lábamon volt:

cipo2.jpg

A tavaszi meleg légmozgás, szikrázó napsütés, szuper útvonal, sportos, de nem megszakítós tempó. Ilyen volt az utam. Ennyire hosszút másfél éve futottam és a futásaim jellemzően 10-15 km körüliek, így jelentős szenvedésre készültem a táv második felében – de ez szerencsére nem jött el.

A szavak helyett beszédesebbek a képek, Viktor videóján. Igaz ő a hosszúra ment, de azért én is feltűnök pár másodpercre:

Végül az útvonal, paraméterek egyebek (klikk a képre):

lefagysz_terkep.jpg

Persze hazavittem Barnusnak is, amiért mentem:

baba.jpg

Két hét múlva a Bükki HARD-on a helyem, illetve ezen a hétvégén a Buda Trailen kattintgatok, frissítek. És ti? Merre?

3 komment

Címkék: tél teljesítménytúra Lefagysz

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr437207171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szelesg76 2015.02.24. 09:04:09

Jó a beszámolód, köszönöm!
Én belekóstolok a Buda Trailbe, megyek "megfutom" és gyönyörködöm remélhetőleg.

a_vízirögbis 2015.02.24. 10:21:47

Istenem, hányszor ültem s*ggre, mielőtt beszereztem egy ilyen hágóvasat! Havas-jeges túrákhoz kötelezővé tenném.

bellone 2015.02.25. 21:28:32

Készül a nagy visszatérés?

Sajnos idén a BükkiKi egybeesik a Mátraheggyel, egyiket ki kell hagynom. Utána még nemtom mi lesz, de MB az tuti.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása