Londonban az idő: szép!

2010.12.12. 15:58 angelday

Milyen volt a 3om-as5+1árh10-9 get together? Én Londonban vagyok, az idő itt csodálatos, de úgy hallom otthon havas-esős-latyakos. Szép volt azért a HHH? Sokan mentetek? Jó buli volt? Ott volt végül Winklair? Szász? Nagy? Mennyi kérdés!

Most viszont a saját futásomról akartam írni. Itt Londonban nem volt csapadékos a hét, sőt, egyre szebb lett az idő, a munka meg jelentős, de a hét közepével szerencsére ez csillapodott. Tegnap plázáztunk, ma viszont úgy döntöttem, hogy nekilendülök és futok egyet. De merre induljak? Ez volt itt a kérdés. A hotel a Hammersmith metrómegállónál van, Google mapsen kinéztem, hogy a Hyde Park lesz a célpont. Nagyjából 2-3 klikkre volt tőlem, mi bajom lehet? 12 körül lódultam.

A Hyde Parknak egyébként két része van, az egyik fele a Kensington Gardens (ennek a sarkába érkeztem meg csapzott állapotban és sapka nélkül), a másik a Hyde Park. Irtózatosan nagy park méretekkel nézve, ezt csak később vettem észre. Úgy voltam vele, ha már itt vagyok, akkor elfutok a végéig, aztán onnan haza.

Meg is csináltam, ráadásul vitt magával az újdonság élménye is, viszont a vége felé már vágyakoztam volna a forró vizes fürdőbe, amit elterveztem menet közben. A vége 11 kilométer lett, és noha belegyalogoltam, belefényképeztem erre-arra, nagyon jó kis futás kerekedett belőle, örülök, hogy megcsináltam. Íme a térkép:

Nagyon elégedett voltam a technológiával is, a telefonom ugye nem képes a londoni telefonszolgáltatótól adathívásra, így a GPS (TomTom) és a Nike+ GPS szoftverekkel futottam. A 4.2-es szoftverrel gyönyörűen futott egymás mellett a kettő, a térkép alkalmazással mindig megnéztem, merre vagyok, a Nike+ GPS alkalmazás pedig közben rögzítette a futásom részleteit. Ebben tudtam ellenőrizni, hogy hány km-nél járok és mióta futok. Remek párosítás volt!

20 komment

Címkék: london futás hyde park nikeplus

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr922511006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blory 2010.12.12. 18:09:38

Nikerunning-ra fel szoktad tolteni ? Ott meglehet nezni a futasaid ?

effe 2010.12.12. 18:40:37

Na végre! AD lefutotta Londonban a 2 szigetkört :-)

angelday 2010.12.12. 18:46:46

Nem tudtam feltölteni, mert a hotelben nincs wifi net. :)

laciii79 2010.12.12. 19:12:00

@effe: Ja, Londonba kellett menni, hogy meglegyen a 2 szigetkör. :-)

angelday 2010.12.12. 19:51:32

Viszont meglett! Otthon már laza lesz!

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.12.12. 19:53:01

@angelday: a teljesítmény hitelesítése körül még vannak kérdőjelek :-)

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.12.12. 22:16:34

@angelday: arra, hogy még nem tudtad feltölteni a futás adatait a Nikerunning-ra :-)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.12.12. 23:27:23

@angelday: Nagyon király vagy, nyár óta várok a két szigetkörödre. :-)

angelday 2010.12.12. 23:50:41

Nincs wifi itt a hotelben, blah.

laciii79 2010.12.13. 07:47:11

@angelday: Egyébként gratulálok. Valóban nagy pillanat.
Gondolom, most átszakadt egy gát nálad, úgyhogy kezdődhet a félmarcsi felkészülés! :-)
Hajrá!

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.12.13. 10:05:13

@angelday: nekem rémlik valami 1 óra alatti 2 szigetkör jelegű cél, úgyhogy van még mit csinálni idén :)

angelday 2010.12.13. 17:05:42

@laciii79: hát azért belegyalogoltam itt-ott. :) Főleg a parkban.

laciii79 2010.12.13. 20:23:15

@angelday: Az nem baj. Viszont tudod, aki tud 11 kilit, az tud 21-et is! :-)

blory 2010.12.13. 21:26:32

Nikerunning-on milyen nev alatt vagy fent ha szabad ilyet kerdezni ?

weakest link 2010.12.14. 07:11:44

Grat AD! Kis lépés egy embernek... :D

2010.12.14. 07:39:18

@angelday: mivel a szigetet ismered, így otthon pontosan fogod tudni, hogy még milyen sok van hátra, és nem fog annyira vinni az újdonság és a felfedezés, így ha fejben nem sikerül ezen átlendülni, akkor otthon sokkal nehezebbnek fog tűnni ugyanez a 11km.

szvsz, aki hosszabb ideje, stabilan fut 1 sziget kört, annak a duplázás már korábban is 90%-ban fejben nem ment csak.

xhege 2010.12.14. 08:40:49

@viito: Ebben bizony nagy igazság vagyon. Én hét közben 10,5 km-t szoktam futni hétvégén meg egy kicsit hosszabbat 14-16 km-t. Most hétvégén is erre a távra indultam, de úgy voltam vele, hogy egy kicsit tovább futok még "azon" az utcán, aztán még egy kicsit "arra", és 21 km lett belőle. Jól esett. Igaz nem hajtottam szét magam, de futottam 2 órát. Ha úgy indulok otthonról, hogy most futok egy félmaratont, akkor sokkal nehezebben ment volna.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása