Livestrong - te milyen zenére futsz?

2009.01.03. 15:50 angelday

Lance Armstrong in da hausz!

Most mutatta be nekem nrg öccse (!), hogy minden kerékpározók legnagyobbika 2007-ben kiadott egy 41 perc hosszú zenés válogatást futáshoz. A dolog érdekessége az, hogy Lance végig szakkommentálja is a dolgokat, tehát pontosan úgy van elkészítve a zene, hogy egyben végig lehet hallgatni egy hobbifutás session alatt (vagyis pontosan nekünk készült).

Nem tudok különösebben hihetetlenül nyilatkozni a válogatásról, mert a kommersz slágerek félkommersz válogatásáról van szó, ettől függetlenül viszont teljesen hallgatható az anyag, futáshoz különösen, a texasi Lance szakkommentációjával pedig még inkább.

Ha megvásároljuk a korongot, kapunk hozzá egy apró bookletet is, ahol egyéb információk vannak leírva a hobbistának, mint például néhány nyújtási technikák, meg egyéb finomságok. Sajnos nem tudok segíteni a beszerzésben, az iTunes amerikai boltjából lehet legkönnyebben beszerezni (már amennyiben van oda regisztrációnk).

Végül a tracklist:

Island In The Sun - Weezer
Dance Inside - The All-American Rejects 
Love It When You Call - The Feeling 
Woman - Wolfmother 
3’s & 7’s - Queens of the Stone Age 
Yesterday to Tomorrow - Audioslave 
Move Along - The All-American Rejects 
155 - + 44 
Is It Any Wonder - Keane 
Say It Aint So - Weezer 
Everybody’s Changing - Keane 
Loser - Beck 
Sewn - The Feeling

Aki ennél mélyebbre merülne a cut-ok világában, ajánljuk a Justice Fabric mixet, amit letölthettek innen, az is 40 perces anyag, illetve aki igazi partimuzsikára ROBBANNA, az a Justice novemberi mixét, de azonnal.

 

60 komment

Címkék: futás mix hobbi armstrong livestrong szakkommentár

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr4821513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolababe 2009.01.03. 17:00:41

szep szep, hogy kiadott egy mixet de 41perc????????!!!?!!!!! :) minimum 1 es 1/4 orat futok az a pihenonap.. szoval ketszer kell vegighallgatnom a szarjait azt tanacsolja? :) inkabb fuleimbe forro olmot ontsenek :)))).. minthogy ezeket hallgassam futas kozben :)

angelday 2009.01.03. 17:12:39

Az olyan loserek a célcsoportja ennek a mixnek, mint én. :P

bodlac 2009.01.03. 18:18:31

Nem akarok ünneprontó lenni, de nem inkább kerékpározáshoz kellene válogatást kiadnia? Már csak marketing okokból.

boibo 2009.01.03. 19:24:35

@bodlac:
Lehet, hogy úgy gondolja, a bicajról már "lehúzott annyi bőrt", amennyit lehetett. Ez meg szűz terület a számára. Szegénynek biztos szorul a torkán a gazdasági válság. (majd ha kisírtam magamat, hogy milyen rossz neki, akkor szervezünk a számára egy jótékonysági futást)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.01.03. 19:25:11

A leírt track listában az a szép, hogy nem tudom, melyik az előadó neve és melyik a szám címe. Egyet sem ismerek. Villanygitáros zene nincsen rajta?

boibo 2009.01.03. 19:26:33

@BGy:
na ne már!!!
ezeket azért még én is, pedig...

bodlac 2009.01.03. 19:56:08

Bal oldalon a szám, jobbon a szerő.
Én is keveset ismerek, de pl. a Beck - Loser valahogy nem épp olyan mozgalmas, hogy futáshoz ajánlanám, hacsak nem arra gondolt a válogatást végző szakember, hogy a kései befutóban együtt énekelheti a futó Beck-kel, hogy 'I'm a LOSER baby why don't you kill me'

grafitember 2009.01.03. 19:56:21

Jaj, ne legyetek már ilyen cinikus-pikírtek. Az amerikai ember lelkileg - lelkesedésileg - motivációilag teljesen másképp van összerakva. Egy gyermeklelkû, egyszerû népcsoport, mégis jó dolgokat is tudnak csinálni, amilyen az ürrepülôgép, meg az Air Alaris. Az amcsik TÉNYLEG büszkék Armstrongra, ezért veszik majd meg a cd-t. A merchandise-ról meg annyit, hogy szerintem inkább a LIVESTRONG, mint az Update parizer. Ha értitek, mire gondolok.

bodlac 2009.01.03. 19:58:13

Különben jó futó zenét nagyon könnyű találni, olyat kell keresni, aminek a tempóta 180 bpm.
Egyébként meg hülyeség zenét hallgatni futás közben, el fognak csapni.

Bau76 2009.01.03. 20:10:32

@bodlac: a dunaparton ki csap el engem, vmi részeg vontatóhajó? :) én ma John Digweed - Transitions -re futottam, és nagyon jól esett.

bodlac 2009.01.03. 20:15:34

Hát bárki aki arra jár. Az egyetlen halálos kimenetelű balesetben amit láttam biciklis ütött el gyalogost.

snailfromhu 2009.01.03. 21:03:24

Bau76: Transitions nagyon jó a futásokra, különösen amikor az öreg live mixe megy két órában :)
A futás közbeni zenehallgatás témához pedig annyit, hogy egyszer próbáljatok olyan zenékkel a fületekben futni, amiktől egyébként is könnyesre röhögitek magatokat... Garantált a jó tempó futás közben, nameg persze egy kis rekeszizom átmozgatás is ;)

kx 2009.01.03. 21:58:58

Lance bá' a szutykos 7 tour-győzelme után futással próbálta magát fitten tartani, meg azért lefutott egy-két maratont, úgyhogy nem teljesen laikus. Nomeg ez a cucc nem is egy komoly edzésmix teljesítményorientált futóknak, hanem egy jó kis motiváló anyag lelkes ámátőröknek. Kezeljük helyén a dolgokat.

Dora The Explorer · http://doratheexplorer.blog.hu 2009.01.03. 22:10:17

annyira örülök, hogy egyesek úgy születtek, hogy már tudtak helyesen futni, nyújtani, ismerték az amerikai testet és lelket és tisztában voltak vele, milyen zenére kell (?) futni.

1) Futás/birigli
Sztem édesmindegy. Ha ismered az élsport világát, tudod, a futás minden előszobája. Én kb 5 különböző sportot űztem eddig egyesületi szinten. Minden edzés azzal kezdődött, hogy kizavartak futni...

2) Futás/birigli+zenehallgatás
Ha autómentes környezetben vagy, sztem segít. Bár az idegbeteg Bp-en sztem semmi. Engem Magyarországon bringázva milliószor akartak Bp-n elütni, többször úgy, h zöldben mentem és az autós ment át a full pirosban. Azóta érzem magam biztonságban, mióta elhagytam az országot.

3) Futás/birigli+zeneválogatás
ízlések és pofonok. Ha jó, akkor köszönjük, hogy adott egy ötletet. Ha szar, akkor meg mindegy, Lúi vagy Angelday van-e a borítón. Az egész hót relatív. Én anno a munkahely-otthon távon S.O.A.D-ra állítottam be a csúcsom. Aztán megdöntöttem a Buddha Bar VIII hallgatása közben. A legutóbbi futóflashem pedig dec 31-én Robert Milesra volt,

4) Futás/birigli+amerikai birkák
Észak-amerikai filemeken nem azért látsz állandóan futókat, mert ócsó a statiszta. Itt tényleg majd mindenki fut. Többek között azért, mert "birkák" és vki egyszer megmondta nekik, hogy az jó. Egyébként sztem csak mások, mint az európaiak és néha szeretném, ha egy-két dologban olyan "birkák"lennénk, mint ők. Pölö motiváció, normakövetés.

5) Futás/bringa Amstrong
Vmit azért mégis letett az asztalra- rák, sport(koksz ide vagy oda) - és sok embernek hős. Inkább az ő cd-je, mint egy-két a mindiákokbanszeretekdolgozni kisfiú és kislány (szakács)könyve.
Ha a búgó hangjával és a zenéjével meg tud győzni embereket a mozgás és a nyújtás (ez baromi fontos és sokan nem csinálják) előnyeiről, én már boldog vagyok. Ha meg szar az egész cd úgy, ahogy van és egy csomóan mégis megveszik. Na, azok meg megérdemlik.

Hangsúlyozom, ezek az én gondolataim a posztról, amik épp a mai futás közben jutottal eszembe, mert nem szeretem, ha egyesek másokat címkéznek. Ja, és közben Korpikliaani hallgattam, mert nekem most az jó a mínuszokhoz és a hóhoz.

boibo 2009.01.03. 22:58:00

Veszélyes dolog a futás, mindig is mondtam. Dorához hasonlóan nekem is megindult ma az agyam eme poszt kapcsán úgy 5 és fél km környékén. Nekem meg ez jutott az eszembe:
Ha egyszer azt mondanám én is, hogy hererákom van - mondjuk meglehetősen furcsa lenne, de mondani akármit lehet - , és ennek "fedezékében" mindenféle legpöpöcebb doppingcuccokat nyomnék magamba, akkor futnék egy olyan 2:10 környéki maratont, hogy csak úgy csilingelne. Aztán kiadnék egy kétlemezes válogatás cédét azokból a számokból, amiket legszívesebben hallgatok edzés közben, direkt Zsola kedvéért úgy 2x80 perc terjedelemben. És akinek van futóblogos pólója, az ingyen kaphatna tőlem egy dedikált példányt. Meg ilyenek...
Azt hiszem, meghűlt az agyvelőm. Bocs.

bodlac 2009.01.03. 23:01:19

Példákkal megvilágítva:
Jurij Gagarin - szakácskönyve
Steven Hawking - új illata
Akira Kurosawa - tanácsai molekuláris klónozáshoz
Lance Armstrong - zeneösszeállítása

A közös ezekben az, hogy bár legyen valaki hős, zseni, stb amennyiben kimozdul saját szakterületéből, nagyjából pont annyit ér, mint Átlagember Lajos. Aki ilyen miatt nekiáll bevásárolnni, azt áldozatnak tekinthető.

zsolababe 2009.01.03. 23:28:42

Azert tenyleg ne fikazzuk mert Lance szerintem a legkomolyabb sportolo nekem legalabbis peldakep... es azert a Livestrong egy eleg komoly kezdemenyezes es a Nike is eleg jo arc ahhoz, hogy nagyon sokszor a teljes bevetel oda megy peldaul szoval.... ja arrol nem is beszelve, hogy nem veletlenul sarga-fekete szinte az osszes futocuccom... aLivestrong termekek jok is jol is neznek ki es meg donation is van szoval 3in 1 :) a dalokbol viszont csak a Beck-et ismerem de az meg nem loser hanem looser :) a tobbi szamomra ismeretlen :)

Dora The Explorer · http://doratheexplorer.blog.hu 2009.01.03. 23:30:25

Én sem azt mondtam, hogy meg kell venni. Csak nem értem, miért kell fikázni hallgatatlanban, csak azért mert az amerikai amstrong papa neve alatt jött ki . Bájdövéj, akkor mindannyian, akik ezt a blogot olvassák egy nagy áldozatkupacot alkotunk, hiszen angelday, Winklair és UP, majd szasza blogját kezdtük el olvasni, akik mind kimozdultak saját szakterületükről és amatőrként kezdtek írni a futásról. Én egyébként pont azért is szeretem ezt az oldalt, mert átlag(???) emberek írnak benne.

boibo 2009.01.03. 23:40:17

Nem tudom, emlékeztek-e, de valahol a blog indulása után nem sokkal már egyszer valami kapcsán előkerült Armstrong neve. Akkor is egy csomó komment jött. Ellentmondásos a pasi, de figyelünk rá, az biztos. Tehát ha egy cégnek (pl nike, de lehetne más is) az a célja, hogy felhívja a figyelmet magára, és így a termékeire, akkor főnyeremény Armstrongot megvenni a kampányhoz. Az egy teljesen más kérdés, hogy ember nincs, aki elhinné, hogy nem doppingolt. De ha ez is belefér a nike-nak...

Dora The Explorer · http://doratheexplorer.blog.hu 2009.01.03. 23:57:11

boibo. az a baj ezzel, hogy az élsport és főleg az éremtáblázatok tetejéről nehéz lenne olyat leakasztani, aki tiszta. Most nem menjünk bele, mennyire vannak benne az egész doppingcuccban a nagy sportszergyártó cégek. Ha már az átlagembereknél tartunk, nekem egyébként joban bejönnek az Álaglajosra épített kampányok. Hátha egyszer kijön egy nike szponzorált cd az átlag futóblogolók zenéiből is...

boibo 2009.01.04. 00:12:51

@Dora The Explorer:
"az élsport és főleg az éremtáblázatok tetejéről nehéz lenne olyat leakasztani, aki tiszta"
Hát ez az. Pontosan így gondolom én is, és ez engem nagyon elszomorít. Mert más irányból megközelítve ez azt is jelenti, hogy tisztán esélytelen vagy. Nem az egyének versenyeznek a képességeikkel, tehetségükkel, szorgalmukkal, stb, hanem a doppingban érdekelt multitőke.
Odaállíthatok a csillogószemű gyerekeim elé etalonként egy Armstrongot? Ben Johnsont? vagy bármelyik profi amerikaifocist? ... Hát inkább nem, kösz.
De aki sportol, az előbb-utóbb óhatatlanul EREDMÉNYEKET szeretne látni. Mi az az ár, amit még érdemes megfizetni?

.../...

Lőjük be magunkat inkább vmi jó kis zenével a filozofálás helyett! :-)
@bodlac:
Mondanál pár konkrétumot? Minek 180 bpm (???) a tempója? Mondjuk ötöt, csak úgy a kedvenceid közül.

Dora The Explorer · http://doratheexplorer.blog.hu 2009.01.04. 01:18:43

Ááá, kemény dió ez a hősködés. Mert mi van, ha nem mindeki Amstrong akar lenni, csak egy kicsit olyan és azért kezd el futni vagy bringázni? Én spec azért békéltem maradtam meg végül az uszodában, mert Egerszegi Krisztina akartam lenni. Gyerekként a sízésben is az vozott, hogy olyan gyorsan és szépen akartam lemenni, mint a nénik és a bácsik a tévében. Most meg, már felnőtt fejjel azért kezdtem el megint futni, mert motivált a sok hétköznapi hős, akiket a parkokban látok és ugye itt volt ez a blog is.
Persze, a legjobb az lenne, ha a csillogó szemű gyerekeid azért futnának, mert anya is fut és tök cool, hogy 180 bpm-el lövi magát :-)

bodlac 2009.01.04. 08:36:33

Hát Armstrongal olyan szinten semmi baj, hogy ugyan minden valószínűség szerint doppingolt, de mindenki más is, így mégis ő volt a legjobb. Bár azért elismerhetnék a többi szereplő teljesítményét is és kioszthatnák az érmeket sportoló - vegyész - sportorvos teameknek (hasonlóan a F1-hez, ahol ez sofőr - konstruktőr viszonylatban valósul meg).

@Dora The Explorer: igen, aki azért jár ide, mert azt hiszi, hogy pl. UP-tól fog valamit megtudni a futásról, az szintén áldozat. A többiek rájöttek hogy ez gyakorlatilag közösségi oldalként működik.

@boibo: 180bpm onnan jön, hogy állítólag (legalábbis több futásos-edzéses helyen olvastam ezt) ennyi lenne az ideális lépésfrekvencia hosszútáv futáshoz. Egyszer le is mértük egy barátommal, és meglepően mindkettőnknek ennyi is lett 1-2 eltéréssel. Szóval szerintem ha már futáshoz való zenéről beszélünk, akkor szerintem olyannak kellene lennie, hogy az a futás ritmusához passzoljon; egyébként csak olyan zene amit szeretsz, de semmi egyéb. Ettől persze én még nem tudok ilyet mondani fejből. :) Vagy meg kell nézni a kottát, vagy metronómmal a kézben végighallgatni. Persze én nem hallgatok zenét futás közben, mert majd biztos azt madárcsivitelés helyett, de ha neadjisten ilyet akarnék venni biztosan jobban megbíznék abban ha egy DJ-vel kevertetnek egy lemezt ilyen ütemre, mint hogy azt mondják: - "Nézd Lance van itt egy kis válogatáslemez, rárakhatjuk a képedet a borítóra?" - "Hát persze, 50%-ot kérek."

bodlac 2009.01.04. 09:14:08

Na, egy oldalon csak találtam párat, bpm a végén. :)

Price of Gasoline -Bloc Party -Silent Alarm 4:19 170
One Too Many Mornings -The Chemical Brothers -Exit Planet Dust 4:13 170
The Outsider -A Perfect Circle -Thirteenth Step 5:28 170
November Has Come -Gorillaz -Demon Days 2:45 170
Motivation -Sum 41 -All Killer No Filler 2:50 170
I Love You -Under the Influence of Giants -Under the Influence of Giants (Bonus Track) 3:25 170
The New Transmission -Lostprophets -Liberation Transmission 3:32 170
Totem On the Timeline -Klaxons -Myths of the Near Future 2:41 170
Loser -Beck -Mellow Gold 3:56 171
Who Let You Go (iTunes Version) -The Killers Who Let You Go - Single 3:58 171
Beautiful -Moby -Hotel 3:35 171
Rushing -Moby -Play 3:00 171
Summer Shudder -AFI -DECEMBERUNDERGROUND 3:07 171
When Your Heart Stops Beating -+44 -When Your Heart Stops Beating 3:12 171
Bottles to the Ground -NOFX -Pump Up the Valuum 2:20 171
Paper Planes -M.I.A. -Kala (Bonus Track Version) 3:23 171
Helicopter -Bloc Party -Silent Alarm 3:40 172
Judith -A Perfect Circle -Mer de noms 4:07 172
Meaningless Love -Under the Influence of Giants -Under the Influence of Giants (Bonus Track) 5:19 172
Sunday -Sia -Colour the Small One 4:17 172
Disorder -Joy Division -Unknown Pleasures 3:31 172
Next Year -Foo Fighters -Skin and Bones (Bonus Track Version) 4:34 173
A Martyr for My Love for You -The White Stripes -Icky Thump 4:18 173
Lonely Nation -Switchfoot -Nothing is Sound 3:46 174
Call It a Day (Live) -The Raconteurs Zane Lowe BBC Session - EP 1:56 174
Stars -Dubstar -Dubstar Stars - The Best of Dubstar 4:14 174
Down in Flames -Relient K -Double Take 4:08 174
You're Only Young Once -Amber -Pacific Truth in Sincerity 3:30 174
Attack -30 Seconds To Mars -A Beautiful Lie 3:09 174
Hotwax -Beck -Odelay 3:50 175
Ocean Avenue -Yellowcard -Ocean Avenue 3:18 175
Nothing In My Way -Keane -Keane Live from London 4:31 175
The Clincher -Chevelle -This Type of Thinking (Could Do Us In) 3:43 175
Beautiful Way -Beck -Midnite Vultures 5:37 176
Going Under -Evanescence -Fallen 3:34 176
Monkey Wrench -Foo Fighters -The Colour and the Shape 3:51 176
Home -Great Northern Trading -Twilight for Daylight 3:49 176
2 Females -Freq Nasty -Bring Me the Head of Freq Nasty 3:58 177
Don't Push -Sublime -40oz. to Freedom 4:18 177
My Last Breath -Evanescence -Fallen 4:07 177
The Answer -Bloc Party -Bloc Party - EP 4:04 178
Anthem for the Year 2000 -Silverchair -Neon Ballroom 4:07 178
Beverly Hills -Weezer -Make Believe 3:18 178
Bob -NOFX -White Trash, Two Heebs and a Bean 2:02 178
Going Under -Evanescence -Fallen 3:35 178
Show Me How to Live -Audioslave -Audioslave 4:37 179
Oh My God -Kaiser Chiefs -Employment 3:34 179
Way Away -Yellowcard -Ocean Avenue 3:22 179
Something to Believe In -The Ramones -Weird Tales of the Ramones 4:18 179
Bad Stone -The Crystal Method -Vegas 5:09 180
The Stomp -The Hives -Barely Legal 1:54 180
Inside of Love -Nada Surf -Let Go 4:58 180
Matrix -Edguy -Rocket ride 3:47 180
Comfortable Liar -Chevelle -Wonder What's Next 3:43 180
Name of the Game -The Crystal Method -Tweekend 4:15 181
Storm the Studio (DJ Swamp Mix) -Meat Beat Manifesto -Storm the Studio 5:01 181
Shut Your Mouth -Garbage -Beautiful Garbage 3:25 181
I'm Not Okay (I Promise) -My Chemical Romance -Three Cheers for Sweet Revenge 3:08 181
Santeria -Sublime -Sublime 3:03 182
Distraction -Angels & Airwaves -We Don't Need to Whisper (Digital Version) 5:36 182
How to Be Dead -Snow Patrol -Final Straw 3:24 182
Cutt Off -Kasabian -Kasabian 4:38 182
Badfish -Sublime -20th Cent. Masters: The Best of Sublime 3:08 183
Killing Time -P.E. -Broke 3:53 183
Miles Apart -Yellowcard -Ocean Avenue 3:32 183
No No No -Yeah Yeah Yeahs -Fever to Tell 5:14 185
The War -Angels & Airwaves -We Don't Need to Whisper (Digital Version) 5:08 190
No Way -Back Foo Fighters -In Your Honor 3:16 190

bodlac 2009.01.04. 09:46:10

@zsolababe:

Main entry: loser
1: a person or thing that loses especially consistently
2: a person who is incompetent or unable to succeed ; also : something doomed to fail or disappoint

Mellesleg ez a szám címe; és a looser tök más jelentéssel bír.

wundt 2009.01.04. 11:42:41

Lance-nek nincs pozitív dopping tesztje. Majd ha lesz, akkor lehet mondani, hogy az adott időszakban doppingolt. Ezt még a WADA sem gondolja másként.

boibo 2009.01.04. 11:51:15

@bodlac:
Hahhh! :-)))
Három heti munkám lesz, míg ezeket összevadászom és kiszórom közüle, ami nekem nem jön be. De kösz! :-)***

zsolababe 2009.01.04. 13:41:14

@bodlac: igaz:):) de az is sajnos, hogy ezek szerint egesz eletemben rosszul hasznaltam irasban :)))) ezek szerint ram is vonatkozik a "loser" es eleg lett volna a szotovet nezni.... :)) nna gyorsan elenekelem ezt a Beck dalt :)

bodlac 2009.01.04. 13:49:52

De zsola, ilyennel egyébként sem illik másokat írásban illetni, valószínűleg nem a helyesíráson akadtak fent akkor már. :DD

bodlac 2009.01.04. 13:59:13

@wundt: Mellesleg megjegyzem, Fazekas Róbertnek sincs pozitív dopping tesztje, aztán látjuk mit gondolt a WADA. Mondani mindent szabad, csak nem tényként, hanem véleményként kell tálalni. :) Nekem pl. az a VÉLEMÉNYEM, hogy doppingolt, mert ha jól emlékszem (bár lehet hogy nem) az utolsó éve utáni évben az utolsó évének 2-7 helyezettjeit kizárták doppingolás miatt, és ekkora király azért mégsem lehetett, hogy egyedül ő nem kokszol a mezőnyben, aztán mégis elveri őket. De persze ez tényleg csak spekuláció. Erra is szükség van néha hogy az ember ítéletet tudjon alkotni olyan dolgokról, amelyek esetében a valós tények nem ismertek. Persze az is lehet, hogy a hererák vadította meg úgy a szteroid háztartását, hogy beturbósult mint Peter Park a pókcsípéstől. :)
De a jelenlegi topikhoz ennek egyébként semmi köze.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.04. 17:04:38

@bodlac: amit wund mondott, az vmi olyasmi takarózás, mint hogy senki sem bűnös, amíg a bíróság el nem ítéli... :D muhahahaha

a zenékhez egyébként nem tudok hozzászólni, a zenéket így cím-előadóról nem tudtam azonosítani. én legutóbb mátyás attila eme albumára futottam: www.reverb.hu/matyasattila/
jó kis dark wave-rock.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.01.04. 18:52:15

Záray-Vámosit már nem is hallgat senki? Megnézem az ő lemezeikre mennyi bpm van írva. Mindjárt jövök. :))

zsolababe 2009.01.04. 19:27:58

egyebkent nekem a 140BPM es Ibiza funk-, latin- es jazzy- house-ok jonnek be legjobban futashoz... es mivel ezek mixek igy allando tempot is tudok tartani siman... de most amikor szigoruan lassan futok szinte csak reges regi funk es soul zeneket hallgatok es kellemesen elszaladgalok :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.05. 05:17:41

ilyen mixekkel én nem mernék a szigeten futni, félő, h belevetem magam a jeges árba... :D

zsolababe 2009.01.05. 10:51:13

@rrroka: gondolhatod, hogy nekem sem a house zene a kedvencem :) de futni eleg jol lehet rajuk... amiket en szeretek azokra nem lehet lassan futni alacsony pulzusszammal :)

DaMartian 2009.01.05. 16:28:04

Én maximálisan egyetértek Dorával, és számomra furcsa az, hogy ennyire negatívan álltok legtöbben a dologhoz (akár Lance-ről akár a válogatásról legyen szó) Hogy ki doppingol, ki nem, és hogy mennyire tiszta a versenysport, ezen millió helyen vitatkoznak és sajnos sok tekintetben igazak a vádak. Már én sem hiszek a tisztán elért világrekordok és érmek mikulásában. Ettől függetlenül belém nyomhatnának bármennyi szteroidot, sosem tudnék úgy teljesíteni, mint Lance (vagy Ben Johnson vagy Fazekas Robi) nem felmentve őket ezzel, de azért embertelen mennyiségű munka és szenvedés is kell az eredményekhez, ezen egy hajszálnyit tol a dopping, pont annyit, hogy az illető picit jobb legyen. Aki fröcsög ezekre a sportolókra, az általában erről megfeledkezik! Azt hiszi bepumpálják a cuccot mint Popeye a spenótot és máris szuperember lesz. Ráadásul ez sajnos öngerjesztő folyamat, mivel valószínűsíthetően az élmezőnyből mindenki csinálja, aki nem, az lemarad! Nem védeni akarom őket, de sajnos ez a helyzet. De attól a kitartásukat és munkájukat el kell ismerni! Hogy közben tönkreteszik magukat a cél érdekében, ez az ő (nem követendő) döntésük. Hogy Armstrong betegségével fedezték-e a doppingot vagy esetleg amiatt lett rákos nem tudni, de ha van összefüggés, akkor kis híján az életével fizetett érte! (mint ahogy sokan valóban)
Amúgy annak aki azt hiszi, hogy a nevét csak Marketingből tették a válogatás mellé, és köze nincs a futáshoz azért elmondanám, hogy szeretnék olyan maratont futni, mint ő! (3 óra alatt ért be New Yorkban) szóval ne tekintsük azért hobbifutónak! Nem véletlenül választotta 2006-ban a Nike Paula Radcliffe mellett az akkor megjelenő Nike+ férfi arcának (egyébként a válogatás is akkor készült, nem egy friss darab) Ettől függetlenül én is csak a Beck-et ismerem róla, akár Loser, akár Looser : ) Jó ötlet az amatőr válogatás, a Bécs maratonon pl. a neten lehet szavazni, hogy milyen zenék szóljanak a befutó alatt. Nem tudom a U2 - Vertigoja hány bpm, de nekem most az a Powersongom, az idei Plus maratonon a 36. kilométeren egy durva holtponton a 6 percre lassuló tempómat felrántotta 4:30-ra, és utána a célig már nem is ment 5:00 alá! : ) Nekem ennél több tudományos magyarázat nem kell!

bodlac 2009.01.05. 18:42:14

Radcliffe meg Armstrong futásban azért szezon a fazonnal. Armstrong 2:46-ot is futott 2007-ben, aminek én persze örülnék, de hogy Radcliffe szintjén legyen ahhoz 2:05 körül kéne nyomnia. Ebben persze semmi meglepő sincs, hiszen kerékpáros. De reklámarc nem a hihetetlen futóteljesítménye miatt lett szvsz.

daikini 2009.01.05. 19:55:57

Belehallgattam pár számba, hát ezt hallgassa csak Amstrong, én maradok a jó kis rockzenénél. Ha esetleg valakinek van valami jó válogatása azt szívesen venném.
köszi előre is.

boibo 2009.01.05. 21:46:37

Ma kb 20 perc futás után lemerült a lejátszómban az elem. Nem baj, van a zsebemben tartalék, pont az ilyen esetekre. Na az már a második számnál kimúlt. De lássatok csodát: még egy harmadikat is találtam! Valószínűleg vmikor régebben már teljesen lemeríthettem, csak felelős gondolkodású, környezettudatos állampolgárként nem dobtam ott helyben el a fenébe, hanem csak zsebrevágtam, mert ezzel már eleve meg se nyikkant szegény mp3.
Hát ennyit a mai zenére futásról. :-(

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.06. 08:55:34

powersongnak használtam az első félmaratonon ezt a három zenét, próbáljátok ki:
prodigy - voodoo people pendelum remix
hiperkarma: dob+basszus
heaven street seven: mozdulj!

youtubeon mind megvan, tessék meghallgatni.

DaMartian 2009.01.06. 11:35:12

Hát igen rrroka zenéi sokkal jobban bejönnek nekem is mint Armstrong válogatása..

És nem is azt mondtam, hogy futásban Radcliffe és Armstrong egy kategória. Én azt mondtam, hogy bőven 3 óra alatti maratont futni olyannak, aki amúgy nem futó, azért nem kis teljesítmény! Kosaras létemre én már egy 3:20-nak is örülnék!
Az meg nyilvánvaló miért választották reklámarcnak ehhez a projecthez! Radcliffe angol, a Nikeplussal megcélzott legtöbb felhasználó pedig az USA-ban, tehát kellett egy amerikai hős ikon. Mivel ilyen népszerű hosszútávfutójuk nincs, jobb ötlet volt behozni valakit, akit istenítenek, és azért fel tud mutatni valami kapcsolatot a futással. Biztosan találtak volna ezer futót aki 2:45-nél jobb maratont fut, de a hardcore futókon kívül senki nem ismeri a nevét, a Nikeplus viszont döntően a hobbistákhoz szól, tehát Armstrong kitűnő választás volt! És azt gondolom a legtöbb hobbifutó (ÉN IS) felnézek egy olyan eredményre is, amit Lance ért el! Én Ras-t is embertelennek tartom azzal amit Firenzében futott, nekem elérhetetlen, de mág az is 20 perccel több! Ezek után addig ne fikázza nekem senki ezt az embert, amíg nem tol nála gyorsabbat!!!

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.01.06. 11:57:20

Én nem nagyon szoktam futás közben zenét hallgatni, azaz szinte egyáltalán nem. Egyszer mégis meghallgattam a rádióban egy HBB duplaalbumot meg egyszer 2004-ben egy női kézilabda közvetítést. :-)
Tegnap olyan kedvem volt és a rádiót hallgattam, nemsokat ismerősökkel futottam össze és inkább dumálgattunk. Ha meg erdőbe megyek nem roncsolom magam zenével... szóval nálam ez a zenehallgatás eléggé elvérzik. Amit nem értek miért bpm hez illesztik a számok ritmusát, inkább a lépéssszámhoz kellene illeszteni, mint mondjuk spinningen. A Beck loser tipikusan kemény hegyi spinning üteme.

2009.01.06. 13:41:35

A BPM (Beats Per Minute – percenkénti leütésszám) az egy perc alatt végbemenő leütések száma egy adott műben. /wikip/ A leütésre pedig azt csinálsz, amihez kedved van, például léphetsz egyet. :)

mickeyknox 2009.01.06. 14:15:44

keane-re meg beck-re futni... végülis igaz, engem is ki lehet a világból kergetni velük. :)
valaki írta a soad-ot. a nu-metal irányzat összes eggyüttese megfelel ennek a célnak, szerintem. komolyabbal nem is érdemes próbálkozni.

DaMartian 2009.01.06. 15:46:31

Nekem bejöttek az alábbiak:

Simple Plan - I'm Just a Kid
The Hives - Tic Tic Boom
Killers - All the Things I've done
30Y - Dadog
Sum 41 - In Too Deep
Snow Patrol - Chasing Cars
The Offspring - Pretty Fly (for a White Guy)
Moby - Jam for the Ladies
Moby - Extreme Ways
Meck & Dino - Feels like Home
Matchbox 20 - How far we've Come
Lil Louis - French Kiss
The Prodigy - Smack my Bitch Up
The Prodigy - Firestarter
Leona Lewis - Bleeding Love
Kylie Minogue - Slow (vicces, de tényleg jó a BPM)
Katy Perry - I Kissed a Girl
Jurga - 5th Season
U2 - Where the Streets Have No Name
JoJo - Leave (get out)
Johny Cash - Hurt
James Blunt - 1973
Hyperkarma - Mindenki függ
Guns and Roses - You Could Be Mine
Guns and Roses - Shotgun Blues
Green Day - Basket Case
Fort Minor - Remember the Name
Eminem - Loose Yourself
EMF - Unbelievable
DMX - Where Da Hood At
Will Smith - Boom! Shake the Room
Delinquent Habits - Return of the Tres
Copy Con - Mondd ki a szót
Bloodhound Gang - The Bad Touch
Bloodhound Gang - Ballad of Chasey Lain
Black Eyed Peas - Pump It
B2K - Uh Huh
Amber pacific - Take Me From This Place
Aerosmith - Livin' On The Edge

Fogalmam sincs ezek hány BPM-esek, van köztük mindenféle stílusú a tüc-tüctől a rockon át a hip hop-ig minden régi és új. Na én akkor vissza kettő padlógáz, ha ezek szólnak!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.06. 17:22:31

@DaMartian: ez egy jó tracklista nagyon! kicsit talán gyors, pár zene ezek közül egy emelkedővel kombinálva gyilkos, pl. a EMF - Unbelievable , ami szintén powersong lett volna az adott versenyen, csak nem találtam sehol akkor. embertelen jó szám. copycon :DDDD az vicces!
ezek szerint mr2 petőfivel te is elvagy.

Dora The Explorer · http://doratheexplorer.blog.hu 2009.01.06. 17:45:24

No, valami hasonlóról beszéltem az első kommentemnél. Tökmindegy, mi van azon az istenverte CD-n, a lényeg, hogy beindul tőle az agymunka. Hála Amstrong bácsinak, adtatok egy csomó zeneötletet. Másnak meg lehet, futó/nyújtóötletet. Vagy csak sikeült felhívni a figyelmet a mozgásra.
Ment ez volna valszeg nélküle is, de így könnyebb a Nike-nak (vagy másnak) átnyomnia a cuccot. Lehet, jobb lenne Átlaglajost látni a borítón, de arra kevesebb ember figyelne fel. A Dove próbálkozik ugye ilynnel, de ők is vmivel szemben értelmezik a kampányukat, sztem azért hat jobban. (a tisztítószereket hagyjuk, a franc se hinné el madonnának, hogy egyáltalán takarít, nemhogy közben Domestost használ)
Én sem azt mondom, nem kellenek a szakemberek. Nem UP-től/Winklairtől/Angeldaytől tanulok futni, ahnem velük. És sztem az ilyen közösségi dolgoknak van nagy motiváló és húzóereje. Néha viszont kell egy indikátor, most pölö Amstrong.
Visszatérve a zenére. Nekem néha nem is a bpm miatt tetszik valami, hanem, mert egy jó emlékem kapcsolódik hozzá és így feldob. A futó/bringa zenéim nagy részétől ülve meg valszeg befalcolnék.

Dora The Explorer · http://doratheexplorer.blog.hu 2009.01.06. 20:08:02

Na, végül eszembe jutott vmi, ami nekem bmikor jöhet. Figyelem, mindegyik Faithless.
Erre futottam életem első 15 km-ének legnagyobb transzextázisát, dombokon fel-le. www.youtube.com/watch?v=2NXgqFbfrd8
Erre mindig Rockynak érzem magam és 2 mp után átizzadom a kapucnispulcsit www.youtube.com/watch?v=kNaOItnvvjM
Erről mindig az jut eszembe, mikor először átléptem a kanadai Sziklás-hegység határát. www.youtube.com/watch?v=GAdhe9Ux-J4
Ezen pedig bevallom, elpityeredtem az Adrássy-Bajcsi sarkán a bicikliúton, zöldre várva, kb két nappal azelőtt, h lehagytam Mo.t. Aztán még egyszer, már itt, Kanadában az egyik első itteni futásomon. www.youtube.com/watch?v=iPAPbrBC-qQ

adam182 2009.01.06. 21:09:51

kedvenc powersong-os esetem, mikor a randomra állított mp3lejátszómon felcsendült a Road - Jó hely c. szám a Plus maraton egyik frissítőállomása előtt. amúgy is pörgős szám, de itt duplán jól jött ki. épp, mikor az asztalokhoz értem, s tolták a kezembe az iso-t, ez a rész ment jó hangosan a fülemben:
"Mert ez jó hely én mondtam
Máris jobban pezseg a vérem
Szomjam kell, hogy oltsam,
Csak önts ha nem is kérem"

S ezekre a sorokra hagytam el a frissítőt:
"És ha eleget ittunk már
Táncolunk az asztalon, a széken"

hát én utánna fél óráig a muslincákat köpdöstem, mert a köv. 3 kilómétert standard végigvigyorogtam.

www.radioblogclub.com/open/126556/road_jo_hely/Road_-_Jo_Hely
www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/11592/road/jo-hely-zeneszoveg.html

boibo 2009.01.06. 23:57:58

@DaMartian:
Ezt a számot: Jurga - 5th Season, hogy én mennyire szeretem!!! Csak sose tudtam, kitől és mi ez. Köszi!

DaMartian 2009.01.07. 10:01:41

rrroka tudom, hogy ez a tracklist így durva lenne futáshoz, nem is így szoktam hallgatni. Ezek vannak több száz szám közé bekavarva, és randomra állítva szoktam hallgatni. És amikor ezek közül valamelyikre vált, akkor durr bele! : ) De örülök, hogy tetszik!
Egy ezer éves páverszongos sztori (akkor még nem is tudtam mi az) A második félmaratonomra készültem, és kripli lévén vacak időben futópadon toltam 20 kilit. A végefelé már pusztultam az unalomtól. Szerencsére elég sok embert ismertem a teremben, mert gyakran jártam oda, így beszélgettem az edzőkkel, a többi vendéggel stb. de csak nem akart telni az idő. Már 18-19. kilinél tarthattam, és azt hittem elalszom, amikor megszólalt a fülesemben egy szám, és úgy kezdtek járni a lábaim, mintha akkor indulnék. Nem írtam be a tracklistbe, mert azt hittem úgysem ismeri senki, de youtube-on megtaláltam:
www.youtube.com/watch?v=mcSwhA1S2Nc
Évekig ez volt utána a powersongom, mindig bejött!
A másik amitől akár 20 kili után is elkezdek sprintelni a mátrix zenéje. Nem tudom az előadót, de biztos ismeritek! Na ez durvaaaa..
www.youtube.com/watch?v=pFS4zYWxzNA&feature=PlayList&p=DAF3176F9CB0F479&index=0&playnext=1
Na zenékről mára ennyit!
DJ DaMartian

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.07. 10:41:12

@DaMartian: hogy ez a tank girl mekkora fos film volt! ha jól emlékszem Ice-T mutáns emberkenguru volt benne...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.07. 10:46:57

de a zene az jó!
a clubbed to death DJ zene, vmi japó srác az előadó.
ez volt a vőlegény bevonuló az esküvőnkön...
menyasszonyé: Depeche Mode - freelove
aláírás: Nessun Dorma
szülőköszöntés: Tavaszi szél
gratulációk: apocalyptica - Nothing Else Matters, One (a zúzás a végén lekeverve), The Unforgiven
jó buli volt...

DaMartian 2009.01.07. 12:26:19

rrroka! Nem bántani a kedvencemet! Nagyon jó kis megfilmesítése volt az egy kultképregénynek (egy Comic Freak-nek mint én) és Lori Petty Istennő volt benne Rebeca (alias Tank Girl) ként!
Na jó Ice-T inkább maradjon a BodyCount-nál!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.08. 10:43:37

@DaMartian: be kell vallani nekem is tetszett, szeretem a gagyisztikus képregény adaptációkat, csak azok a kenguruk... :)))

HelloJozsi 2009.01.09. 20:14:56

Ami nekem mindig bejön: Tokyo Ska Paradise Orchestra. Gyakorlatilag szinte mindegy melyik album :)
Tavaly télen ezt kicsit bővebben is kifejtettem:
www.bebielefantok.hu/archives/2008/02/17/Futas_es_zene/

szeverini 2009.01.16. 22:06:46

Futni jó, zenére a legjobb. Felpörget, átmos. Ráadásul gyorsabb leszek tőle. Zenét én innen töltök (profi, többféle sporthoz, lépésszám szerint, fizetős, de nem vészes, a 45 perces "Marine" (tengerészgyalogos) techno válogatásuk gyilkosan jó): www.technosweat.com/index.html
Itt pedig gyakran frissülő mixek, ingyen, egy "futóbolond" dj-től: www.djsteveboy.com/podrunner.html
Jó nyargalászást mindenkinek!

Dora The Explorer · http://doratheexplorer.blog.hu 2009.01.17. 16:00:43

@szeverini: ez a sportzene link nagyon király, bár még csak szörfölgettem rajta. Köszi. Kár, hogy úszáshoz nincs :P

BlackAngelByB 2009.01.19. 11:53:56

Sziasztok!
Én még csak elméleti futó vagyok, várom a tavaszt a starthoz, de nagyon szeretem olvasgatni a blogotokat. :) Alternatívaként feldobnám ezt, zene helyett:
www.brainsync.com/product.asp?specific=135
:))
Mit gondoltok, érdemes kipróbálni?

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása