Zugspitz Ultratrail 2013

2013.06.27. 14:53 szasza75

Poszt holnap jön a múlt szombati versenyről, addig is a videó:

Mindez Innsbruck fölött. A főbb paraméterek:

Start: 07:15 Uhr (Grainau, Zugspitzbad)
Ziel: Grainau (Zielschluss: Sonntag, 9 Uhr)
Streckenlänge: 100 km
Höhenmeter im Aufstieg: 5.420 Hm
Höhenmeter im Abstieg: 5.420 Hm

5 komment

Címkék: videó Zugspitz ultratrail

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr655374976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyűrött Papír 2013.06.27. 23:10:33

Eh, milyen szép helyek! Még néztem volna tovább. :)
Mi a zsák típusa, amivel futottál?

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2013.06.28. 08:38:36

Hű, nekem ez annyira más világnak tűnik, mint a sík futás. Mindig ámulattal nézem ezeket a videókat, én nem is mernék még edzés jelleggel sem terepfutni, nem tudom miért, biztos eltévednék, meg mindig a lábam elé kell nézni, a bokám meg gyenge, pedig nagyon tetszik így a videók alapján és látom, hogy sokan lesznek elég hamar megszállottjai ennek a dolognak. Hova érdemes menni ha az ember ki szeretné próbálni a terepfutást? Balboa kör? Az a baj, hogy én a meglévő térkép alapján nem tudnám belőni merre kell menni.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2013.06.28. 09:42:11

@Gyűrött Papír: hát nagyon nem tudom... az biztos hogy Salomon. Nem nagy zsák, de bővíthető egy zippzárral, és ami jó benne, hogy elöl mellényes és van rajta két zseb, apró dolgokat lehet bele tenni. Van hozzá tartály is, de én nem használtam, volt rajtam pluszban kulacsöv.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2013.06.28. 09:44:35

@pantomimes: akár arra is, de indításnak minden kedden este 7 től szerveződik a Fenyőgyöngyétől KESZ elnevezésű futás. 1-1.5 óra, elég lassú a tempó, gyakorlatilag bárkinek kényelmes. Ami nagy előnye, hogy egyelőre többnyire lányok vannak. :-)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2013.06.28. 10:34:02

@szasza75: :)) Az a baj, hogy a kisfiam fürdetése nekem mindennél előbbre való, de majd valamikor kipróbálom magam, a KESZ-t már láttam itt-ott felbukkanni, ismerős a dolog, nem tudtam, hogy ez egy nyílt esemény, bárki mehet rá, köszi az infót!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása