Őrületes év végi hajrá a Futóblog szerkesztőségében

2013.12.21. 22:51 angelday

evvegi_hajra.jpg

Szuflavéder szerintem hackelte a számait (vett egy új kütyüt és duplán számoltat!), Markocsán úgy tűnik, hogy elhagyta az óráját, Ardait viszont nagyon keményen beközelítettem és csak utólag vettem észre, hogy 500 méter híjján dobogós lehetek. Legközelebb nem állok meg!

FB2 nem okozott nehézséget, ma 7 km-t futottam, de csak azért, mert el kellett mennem kínai kajáért és a nő azt mondta, hogy negyed óra múlva lesz kész – mentem egy km-t egy irányba, aztán vissza, végül hazatrappoltam a kínaival (mármint az étellel). Zeusz (Gabor B.) szerintem leállt, SeSam pedig igazoltan beteg, azt hiszem. (Próbálom Szaszát is rávenni, hogy regisztráljon be a Nike+ rendszerbe.)

A decembernek nincs vége, nagyon szigorú karácsony várható. Ardait azért megkajálom még, mindegy, mivel próbálkozik.

Apropó: tegnap jött új Nike+ app iPhone-ra, 4.5 a verziószáma és van benne tréning program is, amivel különféle távokra készülhetünk fel a beépített edző segítségével. Én egy félmaratont fogok amatőr szinten elkezdeni.

7 komment

Címkék: verseny rangsor nike+

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr425704031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szuflavéder · http://szuflaveder.hu 2013.12.21. 23:09:00

angelday: a résztávok nincsenek benne! már 200 felett vagyok és ha jól megy, holnapra 230 lesz a vége ;-) Fogalmad sincs mire készülök! nem is mondom meg! ;-)

Norbi04 2013.12.21. 23:19:13

tudom én vagyok a hülye,de nem találom a programon belül ezt a coach dolgot.Segitene vki?:)

Atkoo 2013.12.23. 00:36:20

a Coach kérdésre én is kíváncsi lennék, sehol nem található ez a fánksön :/

Atkoo 2013.12.23. 00:58:36

ahogy az amerikai felhasználók reakcióját is látom, majdnem biztos, hogy kimaradt a funkció az update-ből :D
előbb-utóbb csak észreveszik

chin0_hu · http://www.palotanegyed.hu/h1 2013.12.23. 12:43:00

Gyere-gyere, csakazért se kajálsz meg.

chin0_hu · http://www.palotanegyed.hu/h1 2013.12.23. 12:46:58

@Atkoo @Norbi04 A baloldali menüsorban találjátok meg, alulró a harmadik.

Norbi04 2013.12.25. 19:52:31

@chin0_hu: a baloldali menuben alulrol a 3-ik a challeges,legalábbis nálam:)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása