Finisbe érkezik a férfiak és nők versenye

2009.04.15. 09:46 angelday

Ezzel a héttel záródik a kihívás. Gyorsan tekintsük át, hogyan állunk! Először a nemzetközi mezőnyt vesszük szemügyre:

Ahogy várható volt, világviszonylatban férfi dominancia.

Magyarországon zárult egy kicsit az olló, itt is egyértelmű férfi győzelemmel zárjuk majd a hetet.

A Futóblog olvasói körében ennél is felülreprezentáltabbak a férfiak.

Ennél érdekesebb összefüggésekre lehetünk figyelmesek a szerkesztőségi kihívás vizsgálata során. Itt ugyanis érvényesült a talajvíz effektus! A lányok jönnek fel, jelentősen. Ez a hét sok meglepetést hozhat, amennyiben nem figyelünk oda.

A részleteket vizsgálva kiderül, hogy Szasza üti DaMartiant, illetve engem üt Kicsi!! Sajnos bogyós Winklerrel ellentétben nekem nem sikerült a húsvéti futás (pláne nem annyit, mint ő), mivel elutaztunk, aztán ott annyi mindent kellett folyamatosan csinálni, hogy inkább csak regenerálódtunk.

Viszont most itt az utolsó hét, lesz lehetőség belehúzni. Szerintem ma Legowarriorral kiugrunk egy laposra.

16 komment · 1 trackback

Címkék: kihívás futóblog men vs women

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr151066025

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.04.16. 13:02:47

Mozgás!A most következő vasárnapot nagyon fogják utálni azok, akik autóval szeretnének a belvárosban közlekedni, ugyanis az gyakorlatilag egész nap le lesz zárva két rendezvény miatt. Viszont ez a két rendezvény fontos hagyományok továbbvivője, szóval min…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

decibells (törölt) 2009.04.15. 10:52:44

HAAAJRÁÁÁÁ LÁÁÁNYOOOK!!! :)

DaMartian 2009.04.15. 11:46:26

Én sajnos lebetegedtem (ebben az időben hogy a túróba??? Grrrr...) így napok óta kényszerpihenőn vagyok. Az a kisebbik baj, hogy így Szasza behozott, nem sérti a büszkeségemet, hiszen sokkal jobb futó nálam, csak nehogy az a 30-40 kili döntsön a végén a lányok javára, amit ezen a héten nem tudok megfutni! Bár úgy érzem én már hozzátettem a magamét! Fiúk, most rajtatok a sor! Így legalább több időm lesz írni! : ) Az is valami!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.15. 11:55:46

Kammerer és Kovács Á. a magyar nemeket képviseli, mint gyűjtőnév?
Józsi! Kicsivel a versenyed még nem lefutott! Csak hogy erős metafórával éljek. :))

xhege 2009.04.15. 13:00:46

Kár, hogy nincsenek ilyen kütyüim, mert heti kb 40-et én is hozzá tehettem volna. Igaz az olvasók táborában jól állnak a fiúk :)

Más: Valami okosságot mondjatok nekem. Mire figyeljek oda életem első és utolsó félmaratonja előtt. Június 7 Keszthely lesz a megmérettetés helye és ideje. Mennyit fussak addig, milyen megoszlásban? Közvetlenül a "verseny" (csak saját magammal versenyzek) előtti héten fussak még rendesen, vagy csak regeneráló kocogás? Tudom 21 km-nél nem kell ennyire túldrámázni a dolgot, de nekem ez olyan mint másnak egy ultra :)

DaMartian 2009.04.15. 13:22:03

2-3 héttel előtte fuss mégegy hosszút (15-nél nem kell több) az utolsó héten már többet segítesz a pihenéssel, akkor már csak laza 3-5 kilis kocogások menjenek átmozgatásnak. Utolsó napokban lehetőleg ne próbálkozz új egzotikus ízekkel, aludj sokat, utolsó nap tésztázz be! : )
Versenyen nagyon lassan kezdj, hagyd a tömeget had menjenek, 16-nál széles mosollyal fogod visszaelőzgetni őket, amikor már vörös lesz a fejük! Mivel nyáron lesz, és ez azért vagy 2 óra tűző napon, mindenképp világos szerkó és SAPKA!!! És NAGYON figyelj a folyadékpótlásra! Mivel izzadtan könnyebben dörzsölődsz ki, vazelin a combok közé meg hónaljba, és tapasz a bimbikre! Hű de sok okosat mondtam, mintha értenék hozzá, de ha ezekre figyelsz, nemcsak hogy meglesz, de még jól is fogod érezni magad!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.15. 15:19:20

@xhege: DaMartian jót szólt! Az elején mondogasd magadnak, hogy nem kell sietni, nem kell sietni. Ott lehet elbaltázni az egészet, az elején. Tapasztalatból mondom. :))) Minden frissítőpontnál igyál!

Vegyi Ali 2009.04.15. 15:58:13

@DaMartian: nekem sose volt bajom vele, de mostanság nagyon szívok a bimbitémán. Tényleg elég szar.

DaMartian 2009.04.15. 16:04:45

Folyékony tapasz... Atomkirály!!!

zsolababe 2009.04.15. 16:04:51

En tobb mint ket hettel kesobb csatlakoztam sajnos.. de ugy latom nem is kellett az en segitsegem a fiuknak igy is magasan meg van a gyozelem:) ..azert a 10. vagyok igy is!:) ..ja egyebkent meg van iden az elso 1000!!!! ami ahhoz kepest, hogy januarban volt egy eleg komoly mutetem nem is olyan rossz:)

xhege 2009.04.16. 08:04:10

@DaMartian: Köszönöm a tanácsokat, meg fogom fogadni őket. Bimbi problémám még sosem volt, de szívás lenne, ha pont akkor ismerkednék meg vele :)

@szasza75: és az eltávolításnál nem gáz, hogy a környéket is epilálni kell? :) Mondjuk ez csak az olyan szőrös mellkasúakat érinti, mint pl én.

Vegyi Ali 2009.04.16. 12:47:39

@szasza75: @xhege: Na ez az. Én is be vagyok tojva a leukoplast leszedésétől.

balota 2009.04.16. 14:48:43

A poszt születése óta a fiúk 7.1 km-t haladtak, a lányok 31 km-t. Most vagy nem veszik komolyan a srácok a nyomuló nöi hadat, vagy aljas módon tartalékolnak, és nem töltik fel az iPod-okon halmozódó edzéseket. Bárhogy legyen, le a kalappal a lányok elött, nagyon durván feljöttek, és még bármi is lehet. Csak nehogy a végén holtverseny legyen, az átlátszó volna :)

iDareeo 2009.04.16. 15:38:25

remélem van még a srácok ipodjain pár tartalék kili... nemlenne jó kikapni... hajrá fiúk!!!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.16. 15:58:30

Én megértem a fiúkat, csajok elől én sem futottam el soha. :)))

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.04.16. 16:33:36

én az elmúlt két nap nem futottam, ma, illetve holnap megmozdulok lájtosan...

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása