2009 nyár -- apró helyzetjelentés

2009.05.12. 14:36 angelday

Ez év január 20-án hirdettem meg az azóta "Rambó" programként elhíresült projektet, melynek keretében felkészülök, leadok és végeredményben jól nézek ki a strandon, mint Sly. Ez ugye a klasszikus dolog, márpedig 30-on túl oda kell figyelnünk a kinézetünkre, mert hízunk, mint a dög.

Winkler vehette legkomolyabban a dolgot, mert szerintem én leginkább satnyultam az eltelt idő alatt, ő pedig, nemcsak, hogy majdnem 20 kilit besztelt, de még ledobott magáról 8 kilit is! (Na, ezt a mondatot csak az igazán odafigyelők tudnak értelmezni!)

Winkler twitteren adta hírül mindezt:

És itt van a kép is:

Ami pedig engem illet? Nos, én is készülök!

28 komment

Címkék: program winkler rambo kilók

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr121117177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zime 2009.05.12. 16:35:34

Szegény Robit nagyon elverték a Fight Club-ban... :)

boibo 2009.05.12. 18:39:41

OFF (elnézést!)

Az edzésonline-on van egy jópofa teszt arról, hogy milyen futószemélyiségek vagyunk. Itt ni:
www.edzesonline.hu/cikk/231/a_futoszemelyiseg_tesztje#mess

boibo 2009.05.12. 18:40:58

ON

...és akkor most mi van a "béllel", ami ugye, jó ha van egy férfin?!

zsolababe 2009.05.12. 19:19:17

ki mondta, hogy jo ha van bel? :) biztos olyan, akinek van :)) ..te mint no tudhatnad, hogy a "nem a meret szamit" dumat is a kisfarku pasik kezdtek terjeszteni :)))

boibo 2009.05.12. 19:26:28

@zsolababe:
:) a Winkl-air mondta...

ïslāndęr 2009.05.12. 20:47:42

Winklair kolléga valami komolyabb szado-mazó partin alulmaradt vagy KISS emlékzenekarral készül a nyárra?
jópofa ez a cicás arcfestés

hcpeter1 2009.05.12. 21:22:24

Nagyon metál a KISS arcfestés! :)

angelday 2009.05.12. 23:36:13

Itt vannak további képek:

cvikli.tumblr.com/post/106459161/index-v-llalati-himnusz-klipforgat-s-els-nap

Esemény: Index vállalati himnusz klipforgatás

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.05.13. 08:52:09

Én most készülök fogyni 3-4 kilót, mert a bal térdem (térgyem) egy kicsit rendetlenkedik és ezt az úszógumim jelenléte okozhatja. :)) Meg egyébként is, 1 hónap múlva már strandszezon! Rambó mérföldekre tőlem, fizikailag és szellemileg is. Vááá!

Steve51 2009.05.13. 09:40:34

Szigeti futóknak.
Holnap 14-en 1/2 6 kor zenes bemelegites utan közös futas a Margitszigeti sportcentrum marathoni kapujanal.
Futobaratok, jo hangulat, zene.
Steve

Wadorzo 2009.05.13. 11:04:52

Én még új vagyok itt, bár régi olvasó.. :) Na mind1.. Nekem eddig 30 ment le (7 hónap alatt), amit javarészt a futásnak köszönhetek. A betervezett 40 idén nyárig már nem fog összejönni sajnos, mert közben bokaszalag szakadás hátráltat a futásban.. Van valakinek olyan tapasztalata hogy hogyan kezdjek neki ismét futni egy ilyen sérülés után?

boibo 2009.05.13. 16:16:34

@Wadorzo:
Szép munka volt, grt a 30-hoz!
Mondanám, hogy ússz előbb, de
1. én se szeretek
2. nemrég mesélte valaki, hogy ő pont ezt próbálta (mármint az úszást), de a fordulók utáni elrugaszkodásnál csillagokat látott.
Ugyanő azt tapasztalta, hogy a bicajozás viszont ment neki.
Ha mindenképp futni akarsz, olyan útvonalat válassz, ami rugalmas, de nem kemény - pl a földút ideális, ha nem buckás-gödrös, azokat jó, ha kerülöd! De a futópad is jó megoldás lehet.
És: CSAK ÓVATOSAN!!!

Ras · http://futo.blog.hu 2009.05.13. 19:18:18

@Wadorzo: lassan :)

amúgy most hogy végig gondoltma ezt a fogyás dolgot: karácsonykor 72kg voltam, most meg 68kg vagyok (versenysúly)... Szóval én is leadtam 4-5 kg-t.
Persze Robin jobban látszik, én meg ha vége a szezonnak úgyis visszaszedem :).

manor 2009.05.13. 22:19:03

Futással fogyni mindenki tud. Hízni - na, ez már szebb feladat. Én inkább ilyen jellegű sikersztorikat olvasnék:)

Wadorzo 2009.05.13. 23:16:28

@boibo: Én is a biciklire gondoltam első körben.. Talán az a legszimpatikusabb de még addig is várnom kell 2 hetet legalább. Úgy gondolom hogy utána a futópadon fogom felhozni magam.. Megint.. :)
@Ras: :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.05.14. 06:40:01

@manor: akkor én jó példa vagyok, +15 kiló tavaly augusztus óta. :) najó, igazából ebből most lement 3, szóval most 75kilós pontjóban vagyok.

manor 2009.05.14. 08:07:28

@rrroka:
Esetleg nősülés volt vagy párkapcsolat tartósabb szakaszba érkezett? Megfigyelésem szerint ez szokott ilyen hatással lenni:) Ezzel annyi a gond, hogy ennek a nagy része - feltételezem - nem izom...:)

zsolababe 2009.05.14. 08:14:22

@rrroka: gondolom azert nem keveset ettel.. egesz nap az irodaban ultel.. es azert nem futsz olyan sokat.. emlekszem a telen azert nem nagyon futogattal :) de mindjart jol megnezem az edzesnaplodat :) en pl tavaly nyaron amikor elkezdtem vizisielni a futas melle elkezdtem ujra hatalmas adagokat enni de nemhogy hiztam volna inkabb meg ment is le azota nem tudtam visszavenni az adagokat de mivel heti 100-110felett futok azert tavaly nyar ota meg majdnem egy 10es lekuszott pedig azt hittem mar nincs rajtam semmi... szerintem ha kicsit rendszeresebben futsz hosszabb tavokat es szigoruan az aerob II es zonadban maximum akkor inkabb lefele megy majd...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.05.14. 08:51:29

@manor: jó megérzés, nősülés volt. ;)

@zsolababe: nem akarom lefogyni. :)

a 180 magasághoz a 62-63 kiló kicsit kevés volt. ez volt kb az esküvőig (június). aztán az történt,h abbahagytam a cigizést, bent melóban rendeltünk kaját, otthon is ettem rendesen és még futottam is, amik után piszok nagyokat tudtam kajálni. volt, h naponta 3x ettem kiadósat (szeretek reggelizni). így aztán karácsony táján meglepődve láttam, h majdnem 80ra mutat a mutató, meg h lett egy kis háj a hasamon. :) mostmár melóban nem rendelek kaját, beosztom az otthonról hozott uzsit amíg hazaérek. így ment le ez a 3kg, de azt mondja a feleségem ne merjek fogyni többet. :) hát én nem akarok, majd ahogy alakul.
a kicsi hashájat meg majd átgyúrom hasizommá, 100fekvotamasz.hu rulez! :)
de láthattad a tópartin, h nincs gondom. :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.05.14. 08:52:03

@zsolababe: mikor megyünk a hegyre Szilárddal?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.05.14. 09:29:22

kékes csúcsfutás, júni 13..?

zsolababe 2009.05.14. 09:29:26

@rrroka: en nem nagyon szeretem a hegyet de azert mehetunk.. a velencei to kor eleg zsenialis edzesutvonal mert van benne emelkedo lejto sik terep minden.. pont annyi amennyit en szeretek... a hegy nem jon be nekem.. most mar ugy szoktuk, hogy mindig tulfutunk par km-t es igy szep lassan hetrol hetre felvittuk 36km-re ma szerintem csak egy atmozgato egy kor lesz(28km) mert jovoheten Kinizsi100 es a Szilard valami hulye oknal fogva pihenni akar:) de utana nyomunk szerintem 42-t es utana ket kor!! az mar tisztesseges 56km... ha lesz idod barmikor akkor azert csatlakozz legalabb 1korre... en azt tobbszor akarom hetente mert sokkal jobb ugy hosszut futni, hogy az egy kor.. mint mondjuk korozni a szigeten vagy a megszokott futoutvonaladon.. es azert hetente egyszer kell egy hosszabb futas a sok 10-15kili koze :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.05.14. 10:14:03

@zsolababe: bakker nagyon durván toljátok. :) de azért a velencei domb az nem igazi domb, csak olyan dobocskácska. :)

zsolababe 2009.05.14. 13:24:39

@rrroka: az rendben van, hogy csak kis domb.. kivancsi vagyok akkor mit mondasz, amikor a 32. km-nel bejon a kis dombocska... szerintem rakerdeznel, hogy a Himalaja maratonra edzunk-e :)))

entomi 2009.05.14. 22:16:47

Chuck Norris KISS sminkben a Sárkány Útja-ból...:-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.05.15. 20:00:47

@zsolababe: ne hidd, én nagyon jól bírom a dombokat. :) majd a kékesen megmutizom! :D

Ras · http://futo.blog.hu 2009.05.15. 22:18:07

@zsolababe: veszprémi koncert előtt/után egy kis kóstoló a helyi dombokból? :)

zsolababe 2009.05.16. 18:14:05

@Ras: keson lattam az uzenetet egyreszt masreszt pedig lemondtam a veszpremi bulit mert volt meg pesten is tegnp es elotte is rengeteg dolgom volt..szoval nem ment volna. de legkozelebb ha arra jarok ...:)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása