Szolgálati közlemény, futóknak

2009.09.29. 08:14 angelday

Új rovatunkban, az Indexen oly népszerű blogok mintájára, megindítjuk sporttársainknak szóló szolgálati közlemény rovatunkat, ahol futással kapcsolatos közérdekű információkat adunk közre. Bárkinek van hasonló információja, az emailben (futoblog kukkancs googlegroups.com) publikálja, adott esetben rakunk belőle posztot is. Első levelet Zoli írja:

nem tőzsgyökeresként, csak próbálom felidézni, hogy "merege" vagy ilyesminek hívják itt az idősebbek. gyakorlatilag a Daubner magasságában van két-három utcára déli irányban. Olyan mint egy római színház lenne belevágva a hegybe:

szóval úgy van mától - gondolom előbb utóbb aki ide a pályára kidugja az orrát reggel (ált. 7-kor nyitott, de voltam előbb is már ott...), az majd csalódottan elsomfordál mint mi ma. Valahogy meg kéne osztani a közösséggel, hogy a nyitvatartás 9-től van. Ott álldogált két osztályra való gyereköc is, hogy majd kilenctől mozogjanak, előtte a focipálya melletti vas lelátón tudtak gyülekezni. A történet persze úgy teljes, hogy egy éve nagyságrendben széttúrát a focipályát, majd a futópályát (mindenféle tájékoztatást mellőzve), majd valamikor elkészült a műfüves foci ill műanyag futó pálya (tényleg nagy jó). Aztán alkalmi focizós uri közönség csak a futópályán forgatta az autóját (fel is szakadt és folyamatosan saras). Az önkörmányzat meg mint jó gazda, úgye említenem se kell hogy nem kaszál a környéken és a pályán túl buzgón. Futni egyébként jó kevesen szoktak, de annak a pár embernek, biztosan jó érzés volt, hogy volt valami. Most szerintem végig nézzük amint valaki önkormányzati pénzől privát sportcentrumot épített... - ez a zamat valahogy mindig megjön a végén.

45 komment

Címkék: szolgálati nyitvatartás futópálya merege

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr241414751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M.Islander 2009.09.29. 09:35:58

mindenképpen javasolnék egy helyesírásellenőrzést publikálás előtt, illetve a tartalmat is érdemes lenne csekkolni - esküszöm nem értem, hogy Zoli sorstárs mit kuruttyol!
ide érdemes menni edzeni? vagy inkább ne menjen senki? záróra is van, vagy reggel 6-ig lehet futkosni és 9-kor megint kinyitnak?
átépítik és zárva lesz? jó a pálya talaja, vagy sáros, mert ezen forgolódnak az autók?

Wadorzo 2009.09.29. 10:01:00

Én sem értem teljes mértékben.. De mindegy mert Tatán az Öreg-tó körül minden rendben van.. :)

.com 2009.09.29. 10:04:51

Tulajdonkeppen mirol van szo?? Pedig istenuccse figyelek...

angelday 2009.09.29. 10:26:12

Van egy pálya, a nyitvatartást pedig áttették 7-ről 9-re. Röviden ennyi.

Valóban nehezebb az értelmezés, de ez most egy szerkesztetlen levél.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.09.29. 12:24:18

@Wadorzo: tatai vagy? mostanában elég sokat szaladgálok a Gerecsében

Mylady 2009.09.29. 12:32:46

jujj!
olyat nem lehet, hogy mielőtt kiteszitek, valaki elolvassa, javítja, átfogalmazza és esetleg értelmet visz bele?
csak kérdem.

Wadorzo 2009.09.29. 12:53:56

@szasza75: Tatabánya, de Tatán szoktam tó köröket futkosni.. :) Én még nem merészkedtem a Gerecsébe, hogy fussak... Ahhoz én még kezdő vagyok. :) Jövőre viszont már jó lenne azzal is megpróbálkozni.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.09.29. 13:01:34

@Wadorzo: szerintem merészkedj csak bátran...:-)

Jane 2009.09.29. 13:07:29

Mától a nyitvatartás 9-től van! Ott van az feketén-fehéren, kiemelve, a poszt többi részét még nekem is át kell olvasnom párszor, hogy összerakjam a mondanivalóját.
Lényeg: ha szoktál futni ezen a pályán, mától ne menj oda 9 előtt, csak 9 után, gyerekcsoportokat meg pláne ne vigyél oda korábban!! :))

Wadorzo 2009.09.29. 13:16:51

@szasza75: Túrázni voltam már sokat arrafelé, de futni még nem.
Egyenlőre eddigi legtöbb km-t a hétvégén sikerült megtennem 15,5 volt.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.09.29. 13:49:26

@Jane: illetve a kép üzenete, hogy 9 előtt is be tudsz jutni a pályára és a képen látható szögből... (akár gyerekcsoporttal is)

angelday 2009.09.29. 14:09:23

@Mylady: de lehet, csak ez most direkt nem ilyen lett. Tudom, hogy fogalmazhatna jobban is, de ez a poszt amolyan FORRÓ DRÓT nevű futó-közérdekű megoldás akart lenni. Hm?

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.09.29. 14:51:23

A "tőzsgyökeres" a legszebb, mert az nem helyesírási hiba és nem elírás, hanem egyéb. :))))

lehetetlenember 2009.09.29. 15:46:29

@csi: Hallelúja !
Éljenek a kocogó nők.
Kulccsomó vs. Túlélőkés?

drsunyilo 2009.09.29. 16:01:40

Bár én sem vagyok a kímért, minden szabályt betartó újságírás híve, de ez akkor is zavaros...

Jane 2009.09.29. 16:13:10

@szasza75: Nanemár!
Nekem ez a kép nem üzen semmit. Szasza, Neked hogyan üzente ezt??

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.09.29. 17:28:38

Én ezen a térképen nem ismerem fel, hogy hol van ez a pálya. Persze, kattintgathatok, és rájövök, hogy valahol Budapesten. Én ott még sosem futottam, nem is nagyon járok arra, így nem érdekel, hogy mikor van zárva.

Ezekután várhatók posztok a Bivajbaznádi sporttelepről, meg a Sóvári focipályáról is?

boibo 2009.09.29. 17:44:56

@Sekiwake:
Pont most akartam mondani, h Fűzfő és Almádi között ne menjetek a dűlőútra, mert iszonyat szúnyograjok vannak - de egész elbizonytalanítottál. Lehet, h ez csak engem érdekel?!

angelday 2009.09.29. 17:49:49

@Sekiwake: "Én ott még sosem futottam, nem is nagyon járok arra, így nem érdekel, hogy mikor van zárva."

Akkor inkább ne is tegyük ki, ugye?

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.09.29. 18:46:46

@Sekiwake: Azt gondolom, hogy tök jó hogy vannak ezen az oldalon vicces és kevésbé vicces olvasmányok, ami viszont fontos, hogy legyen ezeknek az írásoknak információ tartalma. Szerintem elég sok új infót olvashat egy kezdő futó. Legyen szó a pulzusmérésről vagy az étkezési szokásokról vagy éppen hova mehet futni ősszel kivilágított pályára Budapesten egy mozogni vágyó. (pl. régóta tervezek egy ilyen összeállítást csak még nem nagyon volt rá időm). Amúgy a pálya II. kerületben van, a Kolosy tértől pár perc sétára.

RoadRunner 2009.09.29. 19:51:18

És azt meg tudja valaki mondani, hogy este meddig van nyitva ez a II ker-i pálya? Ki van világítva, kell fizetni érte, stb?
Előre is köszi!

Mylady 2009.09.29. 20:01:31

@angelday: értettem!
csak kicsit szíven ütött, hogy belefutottam egy ilyen írásba itt, ahol egyébként érdekes és megfelelő színvonalú posztok vannak és nem utolsósorban a kommentelők is egészen értelmes embereknek tűnnek...

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.09.29. 23:11:35

@angelday: Ez az én véleményem. Azt special nem írtam, hogy ne tegyétek ki a kőbányahátsói sporttelep nyitvatartását, de ha már így rákérdeztél.. :-)

@szasza75: szerintem egyetértünk. Én is azért járok ide vissza, mert érdekes dolgokat olvasok, hasznos tanácsokat kapok. De a futást valahol csinálni kell, és a blog olvasói szerte a világban szétszórva találhatók. A posztok írójának tehát nem szabad megfeledkezni arról, hogy nem az iroda folyosójára tűzi ki az aznapi focira a felhívást, hanem egy helyileg szétszórt közösséget próbál megszólítani.
Pulzusa, táplálkozása, futócipője, futóélményei mindenkinek vannak, Kolosy-téri futóigényei sokkal kevesebbeknek.

@RoadRunner: csak egy telefon.. buda.oxygenwellness.hu/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=53

hexxa 2009.09.30. 10:05:54

@szasza75: "...hova mehet futni ősszel kivilágított pályára Budapesten egy mozogni vágyó. (pl. régóta tervezek egy ilyen összeállítást csak még nem nagyon volt rá időm)."

Igény az volna rá!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.30. 15:57:47

szerintem inkább verekedjünk össze...

M.Islander 2009.09.30. 16:35:31

szasza75 · szasz-a.blog.hu 2009.09.29. 18:46:46

Drága Szasza74 Úr,
egyetértek a törekvéssel, de kérek olvasd el a fenti förmedvényt - éppen a kontent teljes hiányán rugózik a kommentelők zöme!

boibo 2009.09.30. 20:40:37

@rrroka: Jó! Ez tetszik. De vigyázzatok, én rettenetesen jól verexem!

csendesbob 2009.09.30. 21:24:29

a szöveget nyelvvizsgán fordítási feladatként bedobnám egy kiadós rostáláshoz:)

lasportiva 2009.09.30. 22:00:54

zagyva a szöveg, de azért minimál erőfeszítéssel és szövegértési készséggel sztem érthető... igaz, az is lehet, h azért értem, mert jártam a pályán felújítás előtt, s után is, és még a térképet is értem. futoblog kezdeményezésnek meg örülök.

a hely (bp. 2. ker. kolozsvári tamás utva teteje, hegyoldalba vájt sportpályákkal) a munka után ideszabaduló focis közönség és ált isis lurkók edzései miatt jó sokáig ki van világítva ősszel-télen is. a futópálya külön nem kap fényt. aki itt fut, a hegyoldalról letekintve láthatja szinte egész budapestet, szóval jó hely. sőt, van viszonylag korrekt ffi-női külön öltöző és zuhanyzó is. amikor utoljára ott jártam, mindezért nem kellett fizetni, parkolni is lehet egész normálisan.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.10.01. 05:37:10

@boibo: az jó, mert én úgy ütök, mint egy lány. :D

@zizilány: ffi-női külön öltöző? az egész el is vesztette az érdekességét. :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.10.01. 05:39:27

@angelday: egyébként ha eltekintünk a zagyva hírtől, akkor a lényeg az, hogy gugligruppos mailre lehet írni nektek olyan infót, ami mindenkit érdekelhet, és ha tényleg körérdek akkor kikerül a futoblogra?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.10.02. 15:20:26

JA, remélem egy futóblogos kismókus sem felejti el:

Budapest maraton lesz vasárnap!!!!
Nincs kifogás!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.10.02. 18:23:30

@WITCH: witchbácsi, mi a kisbarátaimmal váltóba futunk ugyis éééér? :D

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.10.02. 18:38:57

@WITCH: Én Kassán futok, gondolok majd rátok! Nekem ez közelebb van, mint Budapest. :))))

Mylady 2009.10.03. 12:21:43

@WITCH: én tanulok... szerdán vizsga... az azért jó kifogás, ugye? :D

HecseDLI 2009.10.03. 21:53:03

@rrroka: vajh mire gondolsz kis hamis?@WITCH: túrázok az Alpokban kötelező jelleggel, egyébként
Kína ezévi termése mindenkinek aki indul!!!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.10.05. 07:34:57

@WITCH: lefutottuk, witchbácsi! 3:25 körül voltunka pajtikákkal!
egy futóblogos bringás kísérő mellettem elgurulva hajrá futóblogot szurkolt nekem, köszönöm! bevállt a szülinapi rrroka póló (nem a blogos, sima piros kalenji) :) ki volt az?

drsunyilo 2009.10.05. 12:38:17

@rrroka: Én voltam az, gratula a teljesítéshez. Természetesen a nickneved alapján azonosítottalak....

xhege 2009.10.10. 15:43:01

Igazi szolgálati közlemény!!!!!
Motiváció a Balaton Maratonhoz Siófokon:
Azon a hétvégén lesz a városban az első Márton napi pálinkafesztivál!!! Szóval futás után lehet melegíteni, hogy meg ne fázzunk :)))

zsolababe 2009.10.10. 15:54:20

@xhege: uuuuhhh... szinte sajnalom, hogy Miamiban leszek akkor :) ..de tenyleg ..tavaly is nagyon jo volt a Balaton MAraton pedig akkor jottem haza a melegbol es ennek ellenere jol ereztem magam.... sajnos iden kihagyom ...de majd jovore..

monerd2 2010.04.08. 05:58:46

köszönöm köszönöm! ingyenes 400m-es pálya a közelben, ez nagyon tetszik, meg is fogom nézni a pályát hamarosan!!!

Sekiwake: íme itt egy emberke, akinek igenis hasznos volt a poszt!
10 percre lakom és fogalmam se volt h ez a hely létezik...!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása