Heti Futóesemények

2009.10.19. 10:54 szasza75

Julcsi írja mailen:

Sok szeretettel és csupa jó tapasztalattal szeretném mindenkinek a figyelmébe ajánlani az október 25-én (vasárnap) megrendezésre kerülő Esztergomi Dunaparti Futópartit! Évek óta rendezik a lelkes esztergomi futók, és egyre népszerűbb: legutóbbi, szeptember végi futópartin már összesen több mint 100-an indultak.

A Duna mellett egy biciklis úton vezet a pálya( a táj gyönyörű, és szinte végig lehet mellőzni az aszfaltot és jó a levegő), most 4 km-es és 10 km-es verseny lesz, sőt ha valaki családostul jönne, az ovisoknak is van külön verseny (500 m). Évente 5-6 verseny van, minden futamon díjazzák nemenként illetve távonként az első három helyezettet (és összetett verseny is van, ahol már a különböző korosztályok is külön számítanak, és az évben futott 3 legjobb eredményt veszik alapul).

Nevezni lehet a helyszínen vagy az Esztergomi Futóművek honlapján.

Kellemes hétvégi program, a fővárosiaknak illetve az Esztergom környékieknek mindenképpen ajánlom!

Köszi, ha kiteszitek az blogra!

Julcsi

Foglaljuk össze, milyen futóesemények lesznek a héten!

Terveink szerint a jövőben is fogunk még hírt adni közérdekű eseményekről, persze ti is írhattok tippeket! futoblog kukacmatyi googlegroups.com

20 komment

Címkék: program események olvasói levelek

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr401459942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.10.19. 18:12:01

@raszt@: elég pofátlan vagy! Bár úgysem olvasod már, mert a megbízást teljesítetted.

Jó ötlet, hogy heti esemény ajánlót csináltok! Támogatom.

zsolababe 2009.10.19. 18:16:33

tenyleg jo otlet ...jo lenne idorol idore futoesemenyekrol hirt kapni mondjuk honap elejen az abban a honapban megrendezendokrol ..

zsolababe 2009.10.19. 18:18:35

if you wanna be a star... :))))

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.10.19. 21:09:09

De jó ötlet!!!!
Kéretik még ilyen bejegyzést készíteni!!!!
Mindenkinek jó edzéseket!

pappito · http://pappito.com 2009.10.20. 00:53:37

November 1. Auckland maraton :)

www.aucklandmarathon.co.nz/

(5km séta, negyed és félmaraton is egyben)

Zime 2009.10.20. 10:11:23

Basszus, úgy néz ki nem tudok indulni a Balaton félmaratonon... :(

Egyrészt nem futottam túl sokat az elmúlt időszakban (heti 16-20 km-eket csak), de ez lenne a kisebb gond. Jól megfáztam a minap, ami valószínűleg kizárja az eheti és a következő heti futásokat is (mert ugye nem szabad rögtön futni felépülés után...).

Szóval most nem kockáztatok. Tavasszal lesz még félmaraton városon kívül?

zsolababe 2009.10.20. 10:20:56

@Zime: szerintem ne aggodj emiatt..ha mostantol nem futsz semmit csak pihensz, akkor is le tudod futni ..nem lesz gond..emiatt ne hagyd ki mert jo buli!!

Zime 2009.10.20. 11:14:46

@zsolababe: Hát nem tudom... Tizenegynéhány km után nem érzem mostanában magam úgy, hogy még egy tízest rá tudnék húzni... :(

csétomi 2009.10.20. 11:27:23

@Zime: Nehogy feladd!!! Balaton félmaratonig még van 4 hét! Megfázás után pár nap pihenő bőven elég, jövő héten már simán futhatsz, ha nem viszed túlzásba, még segít is a felépülésben. Én speciál csak ha lázam van, és utána 1-2 napig nem futok. És hidd el, rá fogsz tudni húzni egy tízest a versenyen!

Zime 2009.10.20. 11:31:44

@zsolababe: @csétomi: Köszi a bíztatást! Máris jobban érzem magam! :)

zsolababe 2009.10.20. 11:40:11

@Zime: szerintem meg jot is fog tenni ez a piheno..ne is fuss mar nagyon hosszabbakat.. inkabb probalj meg a valasztott tempodban(amiben a versenyt szeretned) naprol napra tobbet futni ..siman menni fog a felmaraton..ne viccelj :)

GBetti 2009.10.20. 14:22:05

@Zime: Hasonló az én helyzetem is.A múlt héten vagy elkaptam valakitől,vagy megfáztam valahol,de levegőt nem kapok,fáj a fejem,gyengeség..és hasonló szépségek.Mivel nevezve voltam vasárnap 10km-re,elmentem,nem is volt rossz(igaz előtte egy napot csak feküdtem itthon),egész jól sikerült,de én sem érzem,hogy sokkal több lenne bennem ebben az állapotban mostanában,pedig futni kellene a félmaratonra készülve,de már a vasárnapi futás miatt is több soron megkaptam a magamét..:(((Pedig rosszabbul nem lettem,igaz jobban sem.
Egy szó mint száz,messze még a november 15,nem adhatjuk fel!Utólag nagyon bánnánk!

Zime 2009.10.20. 14:28:51

@Kate23: Jó akkor együtt ne adjuk fel! :)

Zime 2009.10.20. 14:36:21

Az a jó ebben a blogban, hogy amikor magam alá szenvedek a futás gondolatától is, csak beleolvasok itt-ott, és máris mennék ki szaladni, akár taknyosan is! :D

zsolababe 2009.10.20. 15:30:50

Futoblog All Stars ..csatlakozz ..just do it :)))))

RexpecT 2009.10.20. 21:59:22

Szerintem szaGGasd lesz az :)....

DaMartian 2009.10.20. 22:02:57

@Zime: Így igaz. Edzettséget kemény munka megszerezni, de nem is megy el egy betegségtől!!! Én a Szuperbalatont is influenza után csináltam meg és most a Bé-Bu-n is úgy futok, hogy múlt héten még az ágyat nyomtam!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.10.21. 08:56:29

@DaMartian: nem az ágyat kell nyomni, hanem a csajokat! Váááá, nem bírtam kihagyni. ;))))

zsolababe 2009.10.21. 09:34:19

Ha szeretnel, a csapathoz tartozni, amelyik 4. lett az Ultrabalatonon, akkor nincs mas dolgod mint:
valaszd a FUTOBLOG ALL STARS csapatat!!! :)))

zsolababe 2009.10.22. 01:15:01

Futoblogosok, csatlakozzatok a Futoblog All Starshoz ..vegul is a nev kotelez :)))

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása