Papp Kriszta csúcsot döntött

2010.03.27. 18:22 angelday

Sport Géza:

Idei első versenyén majdnem megdöntötte a 10 ezer méteres síkfutás magyar csúcsát az Egyesült Államokban edzőtáborozó Papp Krisztina - adta hírül szombaton az all-athletics.com. A futónő pénteken, a Stanford University Invitational elnevezésű viadalon 31:46.47 perccel a második helyen ért célba, jócskán megjavítva eddigi, 32:16.50 perces egyéni legjobbját, amit 2008-ban, Ostravában ért el. Mostani eredménye minden idők második legjobb magyar női 10 ezer m-es teljesítménye. Az országos rekordot 2003 óta Kálovics Anikó tartja 31:40.31 perccel. A pénteki futamot egyébként az amerikai Lisa Koll nyerte 31:18.07 perccel, s nagyszerűen futott Erdélyi Zsófia is, aki a hetedik helyen célba érve szintén egyéni csúcsot ért el. Eredménye: 33:18.75 perc.

A hírért thanks Bloom77!

Sportfórum.hu:

Kiugró eredményére még edzője, Csoma Ferenc sem számított.

A Futóblog egyik korábbi (és visszatérő!) szerzőjének, PKittikének gratulálunk a szerkesztőségből. A gratulációt később személyesen fogjuk átadni, Winkler Róbert többek közt ünneplő futószerelésben melegít majd be.

A hír szerint szerdán érkezik haza, kérdés, hogy a tavaszköszöntő versenyre eljön-e, mint tavaly! :P

15 komment

Címkék: hírek magyar rekord papp kriszta

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr471873352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mylady 2010.03.27. 18:45:57

Nem kötözködés (tényleg!) de a magyar csúcstól lehhhheletnyit elmaradt, a hatalmas egyéni csúcs dacára.
A gratuláció viszont így is jár, mert ez óriási teljesítmény volt.

szaszit 2010.03.27. 18:52:59

Gratulálok, órásit javított az egyéni csúcsán, így szezon elején ez elég biztató!
Szintén nem kötözködés, de a poszt címe félrevezető, mivel "csak" egyéni csúcs és nem magyar, de így is nagyon szép eredmény.
Gratula Zsófinak is!

angelday 2010.03.27. 19:41:08

Kivettem a "magyar csúcsot döntött" részből a magyart. Én kérek elnézést de a szemem átugrotta a "majdnem megdöntöttéből" a "majdnem"-et. *doh*

A hibáért elnézést kérek, vállalom, hogy Winkler mellett én is ünneplő futószerelésbe öltözöm.

Leslie Iron 2010.03.27. 19:55:47

@angelday: Még annyit,h nekem inkább pkrisztikének tűnik, de itt már tényleg befejeztük a nyafogást.

DaMartian 2010.03.27. 20:16:23

@Leslie Iron: ez most itten téves megállapitás AD kivételesen jól irta! Tényleg PKittike! De nem a Kitti névből hanem a Krisztikét kisbabásan kiejtve. Lehetett volna akár Kjittike is ha igy érthetőbb... Az idejéhez viszont tényleg gratula! Elképesztő! Én eddigre jó ha 8K-nál tartanék : )

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.03.27. 21:01:51

@DaMartian: Én a megadott linket követtem a profilhoz, ott ez áll:
"Futóblog név: pkrisztike", és ilyen néven válaszol a kommentekre.
Tényleg, régen kommentelt már. Biztos fut netezés helyett :-))

Az időről meg annyit, hogy én ennyi idő alatt tolom az 5km-t.....

angelday 2010.03.27. 21:42:36

Azt elmondanám, hogy Papp Kriszta roppant aktív a neten és mindig valamiféle becenéven fut. PKittike nekem twitterről rémlik, bár a franc tudja pontosan. Lényeg az, hogy őt értjük alatta, és ez neki sem problémás.

manor 2010.03.27. 22:56:47

Síjj, fél percet javítani nem gyenge!
Én mostanában a 10k-t egy óra alatt futom...

Miri_ 2010.03.28. 07:43:45

Oh hát én nagyon meghatódtam :D Köszi srácok.. :D És zúzás tovább yeaaaaaaaaah!!!!!! wáwáwáwáwáwáwá :D

Miri_ 2010.03.28. 07:44:56

Oh most vettem észre hogy ezzel a nick-el vagyok belépra...upszi hupszi :D pkitti álnéven....az álnév álneve :D hahahaha

zsolababe 2010.03.28. 10:44:25

Krisztinek gratula!!! Angelday te pedig ha mar beoltozol unneplo futoszerkoba, akkor futhatnal is benne egy keveset :)))

angelday 2010.03.28. 10:53:27

Miri_-t megkértem, hogy írjon pár sort az élményről (futóblog exkluzív!), illetve küldjön valami képet is.

Zsola, not to worry.

zsolababe 2010.03.28. 15:45:34

@angelday: ok :) i'm not that kind ... :))))

greenbamboo 2010.03.29. 10:41:46

Aztamindenit... gratulálok!!! Nekem öt kilométeren ennyi a PB-m :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása