Foka öbölben jártunk

2011.01.16. 19:12 szasza75

Bizonyára AD is előrukkol valamilyen riportos videóval, eseménybeszámolóval. Én a magam módján kicsit kamerázgattam, beszélgettem és ittam egy korty forralt bort, egykét pohár teát. Reggel a hegyen volt már egy 3 órás nem éppen mosolygós futásom, így délutánra felmentést adtam magamnak. A szombat délután összegyűltek tényleg "crazy"-k voltak. Igen erős szél fújt, a futók ennek ellenére lelkesen körözgettek.

Vasárnap reggel elmentem a rendezvény színhelyét szemből is lefotózni.

Ilyen lett:

Itt pedig a pár másodperces videót tekinthetitek meg:

3 komment

Címkék: videó beszámoló szél futóklub

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr732588483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almare 2011.01.17. 00:15:15

sziasztok, nagyon jó hangulatú videó, és a zene is nagyon illik hozzá. tegnap délután én is voltam futni, és azt hittem, belehalok. lehet, hogy csak a szél volt, de egy akkora távról is azt hittem, hogy soha nem lesz vége, amit máskor meg se érzek. igaz, a végére eléheznem is sikerült. azért lefutottam azzal, hogy ma újra megyek. mentem, és tökjó volt, igaz, mára gyógyfutás volt csak előirányozva.

egyébként a blog nagyon jó a magamfajta nagyon kezdő futónak is, sokat lehet tőletek tanulni :)

M.Islander 2011.01.17. 08:59:10

Szasza, gratulálok, az utolsó 30 mp mindent visz, igazi gladiátor-feeling ezzel a zenével :o)

watergate71 2011.01.17. 10:04:02

Hajóvontatók a Volgán...

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása