Ha már a Free-nél tartunk...

2011.04.07. 11:30 angelday

Kaliforniában megnyílt a világ első, kifejezetten freerun és parkour sportra specializálódott gym-je, a Tempest Academy. Néhány nappal ezelőtt volt a megnyitójuk, egy promóciós klipet mutatnánk:

Inspiratív!

5 komment

Címkék: videó parkour freerun inspiratív

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr482806814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LaszloLaszlo 2011.04.07. 13:38:58

Bár sose értettem ezt a sportot, ez a videó nagyon látványos!

Zime 2011.04.07. 13:54:02

Ejj tökjó! Én is szívesen csinálnám, ha tudnám! Főleg azt a hátrafelészaltózáskézenlábon (nem tudom hogy hívják) szerettem volna megtanulni... :)

2011.04.07. 14:21:04

priceless a Super Mario játékra hajazó ?-es téglafal :)

DaMartian 2011.04.07. 15:58:56

@Zime: Én nemrég próbáltam egy hasonló pályát! Brutál! Szerintem sokkal látványosabb mint sok olimpiai sport de sajnos a hétköznapi emberek szemében ezek a srácok (és hölgyek) csak ugrabugráló huligánok, pedig a teljesítményük tornászokéval vetekszik.

xhege 2011.04.08. 08:54:34

Jackie Chan perelni fog, hogy lenyúlták az edzőtermét :)
Egyébként ez elképesztő sportteljesítmény le a kalappal előttük.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása