Szurkolói humor Dániában

2011.05.26. 18:45 angelday

Azt régóta lehet tudni, hogy a magyar szurkolói kultúra egészen eltér a tőlünk nyugatra levő versenyeken levő szurkolástól (eltér = alul marad). Én persze csíraként nem vagyok autentikus szakértője ennek, hiszen még csak egy versenyen futottam külföldön, viszont azt hiszem a dánok felülmúlnak mindenkit. Ízelítő fotó a néhány nappal ezelőtt rendezett koppenhágai maratonról:

Nem volt esetleg ott valaki? Neten olvastam, hogy állítólag vicces volt a dolog és a fenti söröző ifjak a verseny folyamán végig kinn voltak. A pálya térképét itt lehet megnézni, az eredményeket pedig ezen az oldalon.

A legelső helyet Marten Boström, egy 29 éves fiatalember vitte el 2:21:44-es idővel. Nem rossz, de még van mit javítania Gebre 2:03:59-os rekordjához.

Apropó, Szasza, neked 42,1 km megy SUB 180-ra? Ez lesz a következő kihívás?

5 komment

Címkék: vicc verseny dánia eredmények maraton szurkolók

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr742934841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LaszloLaszlo 2011.05.26. 20:33:59

Hát az túlzás, hogy ott voltam, de belebotlottam vasárnap. És hogy hogynem, ezt a videót lőttem az egyik frissitőpontnál:

dl.dropbox.com/u/3781407/VID_20110522_104441.3gp

vicces ahogy az eldobált műanyagpoharakon lépdelnek.. élőben még hangosabb volt :)
Egyébként este itt is fújta a szél a poharakat...

Mindenesetre jókedvet csinált mikor megláttam őket, no meg egy kis bűntudatot, miszerint egy félmaratint nekem is le kéne már futni..

LaszloLaszlo 2011.05.26. 20:35:25

BTW, ez a 13,1 kmes frissitőpont volt..

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.05.27. 05:35:57

Pont nemrég gondolkodtam, hogy posztban össze lehetne szedni ezeket a szurkolói ökörségeket, egy másikban a jelmezben futókat és üzenetet közvetítő pólókban. Bár ez utóbbi talán már volt.

VéBé 2011.05.27. 11:31:52

Egy mexikói futóversenyen volt szerencsém részt venni, és a hangulat a korai rajt (reggel 8) ellenére fantasztikus volt. A 10 km-es verseny útvonalán rengeteg zenész, táncos, sőt még akrobata is volt. A rajt előtt a közös bemelegítésen túl a himnuszt is elénekelték, a célban konfetti-eső fogadott mindenkit, és kisorsoltak 50 iPod-ot a résztvevők között! És ez csak egy szimpla városi verseny volt, amiből majd' minden hétvégére jutott egy. Nekem nagy meglepetés volt, hogy mennyi mexikói sportol, ezt valahogy nem néztem ki belőlük. Ahogy ezt írom, csak egyet érzek: VISSZA AKAROK MENNI!!!! MOST!!!!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása