Éles harc, dráma

2009.04.16. 19:59 angelday

Gondoltam elmegyek futok este egy lazát, nagykört, lehet vagy -- és ezen a ponton merjünk nagyot gondolni -- 10-12 kili, ezzel beállítom a visszavehetetlen férfiúi vezetést. A nagykör megvolt, de kiderült, hogy csak 7,29 kilométer, mondom ilyen nincs.

Izgatottan töltöm föl az értékeimet, közben nevetgélek, hogy hülye futócsajok, haha, sose fogtok nyerni, még akkor se nem fogtok nyerni (sem), ha Pkrisztike szőrös lábbal fut (erről majd később részletesen).

Nos, ennek ellenére mit látok? Örök vetélytársam, Kicsi, 11-et pakolt alá a számaiba, így köztünk még nagyobb lett a differencia, annak ellenére, hogy én is toltam ma értéket. Úgy vélem, hogy nagyon loser voltam a húsvéti nem futás tekintetében, dühös vagyok magamra. Öcsi vagy, Józsi.

Ma egyébként találkoztam Winklerrel, valami szakállt (bocs: bajuszt) növeszt magának, ezáltal ő lesz az első szőke hajú, fekete bajuszú szörfös rokker. Ekkora stíluskeveredés közben egyáltalán nem csodálom, hogy bogyót szed, ha futni indul. Nézzetek meg engem, a természetesség csimborasszóját: én még nem is ittam ma egy kortyot sem, úgy indultam neki. Persze ez is csak akkor jutott eszembe, amikor feszes cicanadrágomban útnak indultam, ahol pontosan úgy dudorodott, mint Kropkóé a könyvének borítóján.

Egyszóval Winkler meglepő módon visszatér a rock szakmához, úgy hallottam, hogy tegnap stúdióba vonultak, hogy felvegyenek metált. Én már hallottam, és köz-igény esetén hajlandó vagyok linkelni az MP3 állományra, ha meg nem bánjátok.

Tudnotok kell, hogy én rockból csak az érzelmes ocean beach-i szörf vonalat tudom elképzelni.

22 komment

Címkék: metál winkler futás loser men vs women bikiniszezon

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr901069383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.16. 20:33:42

vicces bajusz! a metál link jöhet.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.16. 20:35:57

ja és nyomjad AD! vasárnap vivicitta?

angelday 2009.04.16. 20:36:24

Kivételesen megyek családilag. :)

angelday 2009.04.16. 20:37:06

Winklernek még egy napszemüveg kéne, meg rendőrsapka és akkor máris készen van a ... na mi? Kék osztriga!!

Vegyi Ali 2009.04.16. 20:49:42

Basszus, ilyen szőrzet nincs is.

Pali 2009.04.16. 23:48:35

meg igy szoke hajjal is Uj Peteres lett kisse :D

Dani_ 2009.04.17. 05:05:58

akkor most már jöhet az írás Pkrisztike szőrös lábbal való futásáról:)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.17. 05:19:39

@angelday: jó muri lesz, csak legyen szép időnk is.

xhege 2009.04.17. 08:07:41

Winkler a fotó tanúsága szerint jelentős fogyáson ment keresztül. Tiszta sukár csávó lett :)))

xhege 2009.04.17. 08:10:13

@angelday: már rég meg akartam kérdezni. Fiúk vs. lányok fotón a csajok pizsiben vannak az ok, de Te miért nem futóblogos szerelésben vagy? Miért Frédi-Bénisben? :)

angelday 2009.04.17. 09:44:19

@xhege: azért, mert én kilógok a sorból, hiszen utolsó vagyok a versenyben. Ezt én már akkor tudtam!!

HelloJozsi 2009.04.17. 10:30:43

Halljuk azt a muzsikát. A bajusz alapján valami motörhead feldolgozás :D

xhege 2009.04.17. 10:43:21

@angelday: ez egy nyomós érv :) Egyébként az utolsó hely, abszolút semmit nem jelent. Ha az ember ilyen Szasza, Damartian félékkel keveredik egy társaságba fel kell készülni arra, hogy a dobogós helyek foglaltak lesznek :) A kérdés, hogy Te saját magad hogyan értékeled a teljesítményed.

Kicsi27 2009.04.17. 10:49:39

@angelday: Ha jól megnézzük a csajok között én is az utolsó vagyok, de szerintem ez nem számít, egyikünk sem utolsó csak vannak a profik és vagyunk mi, akik a kezdők táborát képviseljük. Szerintem már csak azért is győztesek vagyunk mert bele vágtunk, ilyen kilóméter guruk csapatába ez is szép teljesítmény! :-)

potyesz 2009.04.17. 10:57:12

AD, szerintem Te is fogytal.... Ez resze a Rambo-treningnek, vagy inkabb a hozadeka? :) Winklair is fogyott, ez teny.

ïslāndęr 2009.04.17. 13:45:19

winklair meg van szépülve, gondolom igazi pussy magnet-té kiván konvertálódni és valszeg a a CD borítóra készülő fotóra gyúr (bár erre még mindig ott van a photoshop) :o)

vmi 'ace of spades' feldolgozásra tippelnék az image alapján.

ha a helyes válasszal lehet féléves futo.blog.hu előfizetést nyerni, akkor kérném megadni a kontakt adatokat kommentek között, jelentkezem.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.17. 14:08:05

Az ötvenes rendőröknél (ha még vannak...) a harcsabajusz nagy divat, persze egy kis pocakkal. Nagyon bunkón néznek úgy ki, én rendeletben tiltanám katonáknál és rendőröknél a harcsabajuszt.
Winklernek tényleg a Kék Osztriga és Lemmy határán egyensúlyoz. :))) Két nagy bibircsókkal (Lemmy) dűlőre vihetné az ügyet. Már növeszti?

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.17. 14:09:25

Egy picit elírtam az utolsó mondtatot, Robi vezetéknevére nem kell a toldalék. :)

Ras · http://futo.blog.hu 2009.04.17. 19:28:55

@Kicsi27: már ne haragudj de kb földbedöngölöd vasárnapra AD-t tessék büszke lenni :)

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.04.17. 23:44:50

A képről nekem a Szelíd motorosok c film ugrott be :-)

HecseDLI 2009.04.18. 18:29:36

@Kicsi27:

Hajrá csajszi!

Mindenki elkezdte valamikor, 13 éve futok kisebb megszakításokkal. Először fogyás céljából , majd a közérzet, azután meg versenyek. Most megszokásból plussz az előzőek együtt, a fogyás nélkül.

Ras · http://futo.blog.hu 2009.04.19. 11:49:40

@HecseDLI: pénteken Márkóig futottam a lőtéren... :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása