A visszaszámlálás elkezdődött..

2009.06.15. 12:01 szasza75

Még 5 nap és szombaton elkezdődik a nyár legnagyobb futóeseménye a Balaton körül. Mintegy 140 egyéni, több mint 120 váltócsapat és több mint 40 staféta vág neki a 212 km-es távnak.

Összeállt a Futóblog stafétacsapata is! A múlt héten egy közös csapatépítő vacsorán vettünk részt, így volt alkalmunk megbeszélni, hogy ki hogyan készült a megmérettetésre és ki milyen távot vállal a stafétafutása során. Egyedül én voltam a gyenge láncszem, egyrészt mert nem futok az Ultrabalatonon, másrészt mert béna módon sikerült otthon felejtenem a felajánlott Petzl fejlámpát amit vacsora közben szándékoztam kisorsolni. Bocsánat, hibámat pótolom. Szerintem a csapatnak szüksége lesz rá. Úgy kalkulálom, hogy valamikor a reggeli órákra fognak célba érni, így bizonyára hasznát veszik a nyereménynek.

Aki nem fut, az frissít! A Futóblog frissítőcsapata Siófokon, szombaton 20:45-től vasárnap 11:45-ig fog segítséget nyújtani az egyéni és váltótársaknak.

Remélem kellemes futóidő lesz, hasonlóan, mint az elmúlt hétvégén. Hogy valami élmény nekem is jusson a balatoni mókából, két barátommal lebicikliztük a Tihany-Keszthely-Szántód útvonalat. Jelentem a nyár eljött, a sörök hűvösek és a balatoni nyarlótulajdonosok jellegzetes fűnyírózúgásaikkal éreztették jelenlétüket. Természetesen nem maradhatott ki az év első balatoni fürdőzése sem. Pont kellemes volt a víz hőfoka.

Várunk Benneteket június 19-én a tihanyi Belső-tó partján felállított óriási sátorban, mely az Ultrabalaton expo helyszíne, majd pedig június 20-án 10 órakor a tihanyi rajtnál. Ha pedig nem futsz és nem is frissítesz, gyere és szurkolj a futóknak bárhol az útvonal mentén!

21 komment

Címkék: balaton nyár futás fürdés ultrabalaton staféta

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr721185665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolababe 2009.06.15. 12:25:41

Multheten Harley fesztival volt Alsoorson..nekem mar csak hivatalbol is ott kellett legyek es azzal riogattam a tobbi motorost, hogy az atbulizott ejszaka utan reggel mar futocuccban futottam keresztul a taboron el Furedig meg vissza.. minden nap.... megmondom oszinten felelemmel vegyes tisztelettel neztek ram :) ..de tanusithatom, hogy Megnyitott a Balatoni Nyar :)

angelday 2009.06.15. 12:31:21

Megnyitni megnyitott, csak ne volna ilyen felhős. Hétvégénk jó volt.

almee 2009.06.15. 14:10:26

Jó lesz ez az UB. Már megvan a staféta, holnap csináljuk a beosztást.

almee 2009.06.15. 14:21:20

Kik a futóblog staféta tagjai?

tvjudit 2009.06.15. 15:51:03

@almee:
FUTÓBLOG ALLSTARS
2270 Kapitány Helga HUN
2271 Dr. Bodai László HUN
2272 Erdélyi Zoltán HUN
2273 Szászi Tamás HUN
2274 Vass Réka HUN
2275 Sőregi Zoltán HUN
2276 Csörgő Szilárd HUN
2277 Székelyföldi Zoltán AUT
2278 Richard Bosse AUT

A legautentikusabb helyről: ultrabalaton.hu/st_143.php

zsolababe 2009.06.15. 17:33:40

@Birdie76: elvleg meg Czigany Andras, azaz Ras is a csapat tagja de en sem latom az oldalon a nevezettek kozott...

Ras · http://futo.blog.hu 2009.06.15. 19:40:58

jelentem nem kell aggódni, nemrég jöttem meg a masszőrtől, nevezési bonyodalmak is kibogozódnak (én voltam a hunyó :)), úgyhogy szombaton már ott leszek a többiekkel és disznómódra tolom a km-eket majd remélhetőleg.

HelloJozsi 2009.06.15. 20:27:08

Egyrészt várom, mert jó buli lesz, másrészt be vagyok kicsit tojva, hogy csinálom meg az első két szakaszt ezzel a minimál edzéssel amit produkálni sikerült. Nagyrészt emlékezetből fogom tolni, meg majd gyalogolok sokat, ha muszáj...

Nimandi 2009.06.20. 14:13:21

Nagyon szorítok, itt a fővárosban futósabb idő lett, remélem, odalent is, mert tegnap még 60 fok volt árnyékban. Majd mutassatok fotókat.

(Csak irigykedem, 5 hete nem futhatok, csonthártyagyulladásom lett a túlerőltetéstől, jó lenne egy részletes futósérüléses poszt is, mert ha tudom, hogy van olyan fájdalom, ami elmúlik, ha az ember mozog, de mégsem lehet semmibe venni, akkor nem futok így heteken át. Szóval az ilyen idiótáknak elkél mások tapasztalata. ,)

Szasza, mi is arra bicajoztunk a héten szinte minden nap (ott nyaraltunk és biciklitúráztunk), ha összefutunk, én biztos felismerlek, és egy újabb momentum erősítette volna azt a legendát, hogy téged mindenhol ismer és köszönt valaki. ,)

zsolababe 2009.06.21. 00:37:32

szoval csak most jutottam internethez es nem tudom a tobbiekkel mi van a futoblog allstars csapatbol de mi a sziszivel lenyomtuk az elso 40et es 35percet hoztunk a tervhez kepest :) ...pl a Sziszi az elso szakaszban megelozte Bogar Janost en pedig Vozar Attilat.. mondjuk o annyira megijedt ettol, hogy utana jol visszaelozott:) ..mondtam is magamban, hogy "fut a gyava" :)))) en most mar csak tavolrol szurkolok a tobbieknek mar tul vagyok egy koncerten es lassan indulok a repterre... :)

Jane 2009.06.21. 01:29:29

@zsolababe: Szép volt Zsola!!!!
Gratulálok!!! :))))

manor 2009.06.22. 11:28:52

FB Allstars, Gratulálok a 4. helyhez! Ki volt az az elvetemült, aki 3:36-os tempóval döngetett?:) Demoralizálja itt a többieket...:)

bodlac 2009.06.22. 12:32:45

@manor: Senki, valószínűleg nem azon a ponton mértek, mint ahol eredetileg tervezték, ezért ez a szakasz a valóságban rövidebb volt mint papíron (az előtte vagy utána levő meg hosszabb). Legalábbis én erre következtettem abból, hogy ezen a szakaszon minden csapat bámulatosan gyors volt.

zsolababe 2009.06.22. 13:55:24

lehet, hogy vegig lejtett? :) muszaj volt valahol mert en sznte vegig emelkedon mentem :))))))))

boibo 2009.06.22. 20:57:52

Jelentem: a Balaton körül végig emelkedő van, csiga vonalban felfelé lehet futni (cél a csillagos ég :D). Ezt én is mindig így érzem. De azok az UB futók, akikkel szombatról vasárnapra virradólag találkoztam, ők is mind úgy néztek ki, mint akik ezt érzik.

De Ti nagyon-nagyon ügyesek voltatok, GRATULÁLOK én is!

@bodlac: igen, mások is mondták ezt.

bodlac 2009.06.22. 21:32:31

Azóta korrigálták is ezt az anomáliát, a megelőző szakasz volt hosszabb.

www.sportido.hu/timing/result.nsf/0/4AC689249234F22FC12575DA005677F8?OpenDocument

borsod · http://magyarhonved.blogspot.hu/ 2009.06.22. 23:20:17

Nekem a helyezésekkel van kis gondom:
Fűzfűtől első kézből vannak infoim (én kísértem az aktuális verenyzőt), és állítom: Alsóörs és a cél között nem buktunk két helyezést.
A honlap szerint viszont Alsőörsnél második volt a csapat, a célban negyedik.

No, végül is nem fontos, spongyát rá. A lényeg megvan.

bodlac 2009.06.23. 07:13:35

@borsod: Ennek pedig az lehetett az oka, hogy az első két csapat olyan korán ért az ellenőrzőponthoz, hogy még nem volt összerakva a mérő berendezés, ezért ott őket megvárakoztatták és nem is regisztrálták. Legalábbis a verseny egyetlen WC-jét felügyelő bácsitól szerzett infó szerint ilyen okból kapott az első két csapat 30 perc időjóváírást.

DaMartian 2009.06.23. 09:48:48

@borsod: Meg lehetett sorompó jóváírás is! Bogláron mi pl. egy több, mint 10 perces "fizetett pihenőbe" futottunk bele!

DaMartian 2009.06.23. 09:57:06

Gratulálok nagyon a Futoblog csapatnak a csodálatos teljesítményhez, jól állva hagytatok minket! : ) Mondjuk én megtettem, amit megkövetelt a haza! Vagy 50 kilit nyomtam 4:30-ban "csak" az utolsó 25-re pukkadtam ki! Persze elég komoly motivációt jelentett, hogy Ossó Zolit kellett volna tartanom : )
A Futoblog frissítőnél segítőktől sűrű elnézéseket kérek! Direkt úgy osztottam be magam, hogy tőletek rajtoljak, de a csapattársam egy sorral elnézte a táblázatot, így eggyel hátrébb csúsztam... : ( Ráadásul olyan rohanásban voltunk (mivel éjszaka a sötétben többször elkavartunk és csak utolsó pillanatban leltük meg a váltóhelyet) hogy még köszönni sem tudtam megállni, pedig direkt a BLOG pólót vettem fel.. Sajnálom! És minden futótársam nevében köszönöm a segítségeteket!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása