Papp Kriszta élménybeszámolója (FUTÓBLOG EXKLUZÍV!)

2010.03.28. 21:14 angelday

"A verseny után, még mindig felpörögve, próbálom összeszedni a gondolataimat, de eléggé csapongok. Még mindig futás hatása alatt vagyok. 

Rengeteg munka volt mögötte, 2,5 hónap, volt mélypont, volt nehézség, de mind-mind csak megerősített. Persze imádtam meghalni a pályán, ez valami perverzió lehet vajon? :D

Szeretném kiemelni egyébként azt a segítséget, amit az itteni magyaroktól, és az amerikai edzőtől is kaptam, mert ezek nélkül nem ment volna. Természetesen az edzőm edzésterve alapján készültem, illetve készültünk Erdélyi Zsófival, aki Los Angelesben tanul és még csak 22 éves. 

Most átlépek sok-sok unalmas részt, hogyan készültem, meg hogyan izzadtam nap mint nap, rátérek a végeredményre, a sportban úgyis csak az számít.

A verseny napján repültünk, soha nem volt még ilyen ezelőtt, de nem aggódtam annyira, mert este kilenckor volt a futam. Stanford atmoszférája leírhatatlan. Los Angeles levegője után pláne, ugyanis végre tiszta levegőt szívhattam. Komolyan, döbbenet a különbség a két hely közt. Kiértünk a pályára, jó volt szétnézni, jó volt ott lenni.

Annyira nincs meg a verseny előtti hangulat, mert már nagyon magamba voltam elzárva, bemelegítés, koncentráció, rajt — utána csak a körök, teljesen kikapcsoltam. Egyszer csak megállt az óra ennyinél, örömködés, és persze egész este nem alvás az adrenalintól. Ilyenkor mindig pörögnek a képek, mit hogy csináltam, próbálom felidézni az érzést, és utána azon gondolkodom, hogy lesz tovább. Ez lelkesít a többi versenyre, a további munkára. (Azt nem mondanám, hogy így utólag nem zavar az a 6mp, a magyar csúcs ott lebeg a szem előtt, de ez így volt jó, és nem bánom, hogy lecsúsztam, hiszen nem kifejezettem a magyar csúcsért mentem, hanem az EB szintért. Zsófi szintén teljesítette az Eb szintet!)

Csak felsőfokon tudok beszélni a versenyről, a rengeteg emberről, a lelkesedésről. Feltöltött az egész környezet.

Köszi azoknak, akik szorítottak értem, és nagyon meghatódtam a poszton, köszi srácooooooooook! :D Mindenkinek további jó munkát, és hajrá hajrá!!!!!!"

16 komment

Címkék: exkluzív élménybeszámoló stanford papp kriszta

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr121875874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bloom77 2010.03.29. 07:10:43

Vastaps és álló ováció....gratulálok...:)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.29. 11:33:23

@Bloom77:

Grat! :)

Azért érdemes elidőzni azon a tényen, hogy ez a sebesség gyakorlatilag valamivel több mint 3 perces kilométereket jelent tíz kilin.

Nem semmi.... A legtöbb ember 4-4,5-esekkel sem tudná megcsinálni! :)

Bloom77 2010.03.29. 12:14:25

@WITCH: Hát gyakorlatilag én 5km-t futok le annyi idő alatt, mint ami alatt Ő 10 km. Minden tiszteletem. :)...Ő egy leányhős..:)

Mylady 2010.03.29. 12:56:57

egyébként én is kb 5 km-t tudok ennyi idő alatt... belegondolni is rossz...

hatalmas kalaplengetés Krisztának :)

Bloom77 2010.03.29. 13:09:41

@Mylady: Tudtam, hogy azt kellett volna írnom, hogy "Hősnő"...:))))))))) (jó volt átjött.:)..kicsit sírtam is rajta:))))

FutoBolond 2010.03.29. 14:08:57

Grat! Oriasi!
Majd kerjuk az unalmas reszleteket is! Pölö hogy néz ki egy ilyen fél óra belülről? Kinek a hátát bámulod, kit előzgetsz, ki próbál előzni, hogy osztod be az erődet, mikor jutsz át mélyponton, meg ilyenek. Aztán jöhetnek az edzés részletek is. Mikor, mennyit, mikor élvezed, mikor utálod... Aztán meg a vége: hogyan ünnepled, mi van ha nem jön össze. SZóval kiváncsiak vagyunk ezerrel. Hátha egyszer én is fél órán belül futom majd a 10k-t (not:), tudni akarom, érdemes -e :)

doncii · http://doncii.blogspot.com 2010.03.29. 17:38:19

Gratulalunk ezerrel! Es koszi a posztot, meg meg meg.

vijjjola 2010.03.29. 22:09:33

Gratulálok, nagyon! :)

Én ehhez képest száni teljesítményt nyújtottam a hétvégén, DE a saját határaimat megint kijjebb toltam!

vijjjola 2010.03.29. 22:27:16

@angelday: ...szánalmas, na: szombaton egyszer, vasárnap kétszer futottam körbe Nemesbikket. 1 kör kb. 5 km.
És az 1 kör sikerült ennyi idő alatt...
De lesz ez jobb is! :))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.30. 05:42:26

@angelday: napos, mi baj vele? sütött, nem? :D

@FutoBolond: egy ilyen nagy nemzetközi pályaverseny rohadt jó lehet. még a mai magyar nézettségi szinten is felemelő, amikor a népstadionban ülnek párszázan, és nézik a futásod az arénában, de ez sokkal-sokkal királyabb lehet.

FutoBolond 2010.03.30. 19:06:25

@angelday: hianyolom mostanaban a te futoelmenyeidet :)

oszama 2010.04.03. 10:42:11

Gratulálok innen a pakisztáni határvidékröl is:-))))

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása