Futóblog póló a távolban

2010.12.05. 11:56 angelday

A Futóblog póló eljutott már igazoltan New Yorkba is, de valószínűleg a legtávolabbi pont, ahol felbukkant Devonport (Új-Zéland), ahol éppen az aucklandi üzleti negyedre tekint át.

Pappitonak pedig sok jó futást kívánunk abban a szép környezetben!

18 komment

Címkék: nagyvilág póló új zéland pappito

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr1002494253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.12.05. 17:12:08

Ha lehetne még valahogy csináltatni 2 db-ot, tovább népszerűsíteném a nagyvilágban. Van két brazil futó barátnőm, akiket nemsokára meglátogatok. Már látták képen a pólót, és nagyon tetszik nekik. Nagyon sajnálom, hogy nem gondoltam rájuk a rendeléskor. Nem lehetne még valahogy utánrendelni?

GhostPunk 2010.12.05. 18:28:29

Engem pedig az érdekelne, hogy a téli szettel mi a helyzet? Elvitték már az összes pólót?

Nagyrészt az tart vissza a futástól mostanság, hogy nincs megfelelő ruházatom így télre, habár tegnap kitaláltam egy jó kombót, ki is mentem körözni a szigetre, de nem tökéletes.
"Sima" cuccokba meg nem ruháznék be, miután felmerült a lehetősége annak, hogy lesz Futóblogos szett is, az mindenképp jobb lenne:) Csak már elég aktuális a dolog.

Mylady 2010.12.05. 19:04:45

Hú, ez tök jó hely lehet. Irigykedem.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2010.12.05. 19:06:23

Én is csatlakozom mindkét kérdéshez: lehet a pólóból esetleg utánrendelni? Illetve várható, hogy téli cucc is lesz majd idén télen?
Tudom, hogy nagyon sok munka megszervezni egy ilyet, meg nem biztos, hogy karácsony előtt pont erre jut energiátok, úgyhogy nem vagyok türelmetlen, csak infót szeretnék :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.12.05. 19:55:50

A térkép bal alsó részén, Grey Lynnből hirtelen azt hittem, G'n'R utca nyílik. Ha Guns'n'Roses utca lett volna, holnap már disszidáltam is volna oda, vazze!

pappito · http://pappito.com 2010.12.06. 06:04:38

@Mylady: tényleg tök jó, de ne irigykedj, gyere! :)
Egyébként pedig Új-Zélandnak is megvannak a maga hátrányai, mint mindennek.
Speciel a fasza futóterületek nem tartoznak a hátrányok közé.

pappito · http://pappito.com 2010.12.06. 06:05:17

@BGy: nincs G'n'R utca :) de azért Grey Lynn se rossz...

pappito · http://pappito.com 2010.12.06. 06:06:29

és akkor itt is, nagy tapsot angeldaynak, aki lehetővé tette, hogy ebben fotózkodjak Devonportban. (meg nagy hurrá Tamás barátomnak, aki elpostázta nekem.)

Mylady 2010.12.06. 07:11:42

@pappito: Hát, hallod, most úgy állunk, hogy ha valaki felajánlana ott egy állást, gondolkodás nélkül mennék.

weakest link 2010.12.06. 07:16:58

Nem tudom hallottátok-e, de Szőnyi Ferenc nyerte meg a mexikói ultratriatlon-világbajnokságot!
mti.hu/cikk/2010/12/05/szonyi_ferenc_nyerte_meg_a_mexikoi_ultratriatlon-vilagbajnoksagot-517672

angelday 2010.12.06. 17:31:18

@csiripiszli12: ebből a mostaniból nem, de jövőre biztos lesz megint valami akciónk. Figyeld a blogot.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2010.12.06. 20:16:13

@angelday: Köszi a választ! Akkor majd jövőre résen leszek :)

doncii · http://doncii.blogspot.com 2010.12.07. 01:24:05

Oh ha tudtam volna...

mult heten voltam Buenos Airesben es persze nem birtam ki futas nelkul. Naplemente utan, mert decemberben ott ugye nyar van es meleg es szaraz es poros, szoval este kimentem az ottani nagyparkba es nagy orommel lattam, hogy legalabb 1500-2000 futo roja a koroket szorgalmasan, munka utan, egy sima hetkoznap. Tok jo volt picit belecsoppenni a community-be. Es jopar futon "Nike - Human Race" polo volt :) persze nem volt nalam a Futoblog polo es fotot sem csinaltam.

De mikozben futottam ott a deli felteken pont ez jutott eszembe, hogy ha valaki utazik valamilyen egzotikus helyre, fusson ott valamit Futoblog poloban, toltse fel valahova es ossza meg a linket itt a kommentek kozott. Nem csak vagizni akarok, mas fotojat is szivesen neznem (en most egy evig nem utazok uccse, leegtem :)

Hajra tehat neki a vilagnak! Es tessek futni szabadsag alatt is, mar csak a foto kedveert :)

PS: Uj Zeland igy is siman nyert voltna BA ellen, kb. 1.5x olyan messze van, hehe. Azert ha futnek mondjuk Alaszkaban valami gleccseren, kitennetek? :)

angelday 2010.12.07. 07:46:59

@doncii: persze. Várjuk a fotót. :P

2010.12.07. 09:20:58

tényleg kellene egy új kör blogos póló rendelés tavasszal, mert póló hiányában esélyem sincs extrém az extrém helyen történő futásaimmal bekerülni a blogba. (kizárólag ezért nem futok egyelőre extrém helyeken, mert hiába fotózkodnék a déli sark ultrán, ha nincs rajtam póló nem? :P)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.12.07. 11:03:07

@doncii: Ilyen jellegű fotót én is tudok küldeni a közel jövőben. :-)

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.12.08. 23:30:47

@doncii: Hádekár, hogy nem szóltál, hogy jössz! Nyomulhattunk volna egyet Puerto Maderoban!

Én ezen a versenyen futottam, csak, hogy irígykedjetek :-)
www.energizernightrace.com/fotos.html

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása