Alles Walzer!

2014.01.31. 11:59 SeSam

Mivel mindig jöttek a panaszok kommentben, hogy mi értelme szenvedős maraton beszámolókat írni, minek felkészületlenül elindulni. Úgyhogy gondoltam, elébe megyek a kritikának, és a bécsi maratonra edzéstervet fogok követni. Most, hogy ezt le is írom, abba sem hagyhatom majd félúton. A projekthez Szuflavédertől kapok segítséget.

Még célidő is van, bizony, 3:30’-on belüli befutás. Ilyet szerettem volna már tavaly is, de ahogy az édesapám polcán álló matematikatörténet könyv címe leszögezi: Nincs királyi út!

Egyelőre futottam egy szintfelmérő 10k-t, ami 46’47” lett, magamat is kicsit meglepve, hogy majdhogynem vidáman, gyorsulni is tudtam a második felében. Az idő szorításában a pihenőnap kimaradt: vasárnap a Yours Truly 25-ös távját mentem végig, nem szervezetten, csak úgy a városban futkározva, 2:07’ alatt. 

Az alap terv, amit az első héten igyekszem végigcsinálni, a következő:

Hétfő, szerda, péntek 6-8 kilométer könnyű futás. Ezek a pihenők. Kedden és csütörtökön jönnek a hosszabb futások, minimum 15 kilométer. Ha lehet hegyen, vagy a második felében variálva a kocogást-gyorsat egyperces intervallumokban, vagy például a végén 2x2000m erősen, ilyesmik. Hétvégén az egyik nap pihenő, a másik hosszú futás (20-30 km) vagy verseny, ha van. A napi szintű teherbírás függvényében heti 50-60 kilométerről később 80-100-ig is el lehet tolni.

Aztán ilyen lesz majd:

starter01-2.jpg

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy fog menni.

13 komment

Címkék: maraton edzésterv felkészülés Bécs

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr595786274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ulrik · http://ulrik.blog.hu 2014.01.31. 12:17:04

Mi értelme van szenvedős maratoni beszámolókat ÍRNI vagy mi értelme van így rajthoz állni? :)

ulrik · http://ulrik.blog.hu 2014.01.31. 12:23:48

Csak arra vonatkozott a kérdésem, hogy a poszt felütésében min van inkább a hangsúly? Azon, hogy ne induljunk el (fizikálisan) felkészületlenül. Vagy ha már így alakult és szenvedős lett, akkor inkább ne írjunk róla.

angelday 2014.01.31. 13:25:31

@ulrik: de ha továbbmegyek ezen a gondolatmeneten, akkor kiderül, hogy csak a Szekeres retrospektív posztoknak van értelme – de annak meg mi értelme van?

SeSam · http://sesam.hu 2014.01.31. 14:42:51

@ulrik: A hangsúly a kommenteken van. Én így is, úgy is elindulok és írok. ;]

ulrik · http://ulrik.blog.hu 2014.01.31. 14:47:54

@angelday: nem tudom, mi a "Szekeres retrospektív poszt". És én csak kérdeztem egyet, de nincs jelentősége :)

angelday 2014.01.31. 15:44:12

@ulrik: igen, de Szuflavéderrel ketten sem sikerült megfejtenünk, mire irányul a kérdés :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2014.01.31. 17:51:33

Már ezért a matekkönyvért érdemes volt megírni a bejegyzést, köszi!
Én sem értem Ulrik kérdését. Már hárman vagyunk.

nagykrisz_2 2014.01.31. 19:11:09

ilyen nehéz érdekes blogot írni? :(

angelday 2014.01.31. 20:15:22

@nagykrisz_2: próbáld ki. Általad választott, futással kapcsolatos témában várjuk a szerk kukac futoblog.hu címre az anyagot.

Szuflavéder · http://szuflaveder.hu 2014.01.31. 20:55:57

Hajrá Sesam, csak szorgalmasan! :)

hidegchaco 2014.02.01. 13:55:29

@angelday: Ha nem tévedek, csak azt kívánta megtudni, mi volt a posztíró szándéka a kissé félreérthető első mondattal...

myronman 2014.02.05. 22:57:33

Engem egy szenvedős maratoni poszt jobban motivál, mint el sem kezdtem készülni és így is meglett 3 órán belül poszt ;-)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása