A verseny állása

2008.08.21. 21:22 angelday

2008. augusztus 21, 21 óra 20 perc:

És akkor most mindenki egyszerre: HAJ-RÁ-JÓ-ZSI-HAJ-RÁ-JÓ-ZSI-HAJ-RÁ-JÓ-ZSI!!

5 komment

Címkék: challenge peking vs futoblog

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr21626725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

onedin kenedi 2008.08.22. 08:34:15

Uj Péterrről lemondhatunk, nem gyógyul a sérülése?

FutoBolond 2008.08.22. 12:37:16

hajra Jozsi! :) nehogy miattatok ne tudjon Agi futni :)

Svenike 2008.08.22. 18:20:14

hello! olyan kérdésem lenne én az ipod + nike megoldást használom, és kiirta az ipod h. a sensor merül és hogy cseréljem ki. namár most én nem akarok ujra venni egy egész "kit"et csak egy sensort. hol lehetne? mert itt az intersportba nem tudtak segíteni. kössz a választ! (lécci az emailomra ha lehetne!!!) télleg kössz előre is a segítséget!

Jay Phix 2008.08.23. 01:01:03

Fijjug,
most akkor mi a helyzet ezzel a challenge-dzsel? A mi Ágink tényleg elkutyult valamit, vagy én egy másik challenge-t találtam meg, és az eredeti is megvan még?
Én erre bukkantam:
kepfeltoltes.hu/080823/nikechallenge_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A résztvevők elvileg Ti vagytok... :)

angelday 2008.08.23. 12:31:52

Ági sajnos elrontotta a gombnyomást (ahogy olvasható is a képernyőn), nekünk is épp most jelezte emailen.

A versenyt tehát Winkl AIR nyerte, én második, Ági pedig harmadik lett. A speciális úszóedzést is megtartjuk szeptemb AIR ben.

(A komment bizonyos szavait a Niké és az Apple egyes marketing budgetjei szponzorálták.)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása