Edzésnapló: Rubber Biscuit

2008.09.07. 20:55 angelday

Moontól kaptam az alábbi szöveges üzenetet, mielőtt nekilódultam volna:

fatter, az megvan, h a csorsz utcai sporttelepen a futopalya szelen bo 100 meter hosszan viragzik a parlagfu?

 

remelem holnap/utan bejelentik az uj nikeplust is es lesz benne pulzusmero

Valóban nem lenne rossz egy pulzusmérő alkalmatosság, mert még vacillálok a poláron (ez pénz kérdés nálam). Winkler GPS-es modellt fog venni, ami azt is leköveti, hogy milyen szögben lövünk a wc-n, de nekem elég lenne egy sima mérős is. Na jó, talán azt, hogy mutassa meg grafikonon, hol lőttem túl a célon. (Mindezt grafikonon!)

A parlagfű miatt inkább az urbán szemetet választottam, róttam az utcákat, ügyesen kihúztam magam a buszmegállókban, és jóízűket roppantottam, amikor olyan kedvem volt, vagy úgy jött ki a lépés (azért van ebben valami vicces, hogy lépésre kell szinkronizálni az eresztéket, hiszen ugrálunk).

Ma 45 perces kanyart tápláltam be a nanómanóba, érdekes módon ez pontosan a D2D távolság lett végül. Majdnem lépésre kijött, nagyon büszke is voltam egy rövid ideig magamra. Kiriben 7.1 lett belőle, ami azt is jelenti, hogy 63 perc alatt lenne meg a 10k! (tada.wav)

Igazából inkább kellemes volt a mai kanyar, mint kellemetlen. Estefelé, így vasárnap, kicsit rávillogtam még a holnapi melóra, megírtam a leckét, felkészültem lélekben arra, hogy mi lesz, aztán lementem futni, most pedig elkezdem nézni a "Mari - Bika" US Open semifinal-t végét.

Futás közben elhatároztam, hogy ha egyszer megsokasodom, akkor a gyerekeimmel együtt fogom hallgatni a Blues Brothers dalokat, és közösen nevetünk majd a Rubber Biscuit című számon. Meggyőződésem, hogy a RB Aykroydéknak egy gyerekmese száma (illetve: coverje, bocs), ami a legkorrektebb valami politikailag, amit valaha hallottam, és "doesn't suck".

What do you want for nothing? :)

1 komment

Címkék: itthon edzésnapló blues brothers

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr14652871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boibo 2008.09.08. 18:21:55

-parlagfű apropóján-

Attól tartok, semmiféle orvosilag megalapozott magyarázat nincs arra, ami velem történik szénanátha ügyben. Ugyanis én is allergiás vagyok. Nagyon. De futás közben egyáltalán nem bánt, soha. A saját külön bejáratú teljesen tudománytalan magyarázatom az, hogy ilyenkor egész egyszerűen mással van elfoglalva a szervezetem, nem ér rá fölösleges, hülye álbetegségeket gerjeszteni önmaga ellen.
Lehetséges ez?

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása