Futóblog póló rendelés

2008.12.03. 16:45 angelday

Kedves emberek, sporttársak, futók!

A hivatalos Futóblog pólóra lehet rendeléseket leadni az alábbi űrlap segítségével. A póló Nike Dri-FIT, hosszú újjú, fehér. Férfi / női, többféle méretben, egyedi névvel, 3990.- Forint.

A pólók szállításáról emailben értesítjük a megrendelőket, átvétel Budapesten a Nike boltban a Váci utcában lesz (HA SZÓLUNK!), illetve lehet, hogy itt majd ki is lehet próbálni egy mintadarabot. Arról egyelőre nincsenek információk, hogy csomagküldéssel mi lesz, amint van új adat, szólunk.

 

update: a pólórendelést 2009. január 6-án 15 órakor levettük, egy későbbi időpontban fogjuk újra rendelhetővé tenni a pólókat. Aki a rendelését fel tudta adni, az meg is fogja kapni azokat. No para.

114 komment · 1 trackback

Címkék: póló rendelés futóblog

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr84801807

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: kvazifoldon pont hu 2009.03.11. 18:05:28

Pozitív élményekMostanában egyre több pozitív élmény ér különböző cégek felől. Írtam korábban már a Netpincéres történetről, amikor egy észrevételt étkezési csekkel jutalmaztak, mert megtetszett nekik az ötlet (ne aggódjatok, van még néhány...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2008.12.03. 22:17:45

Már egyetlen ékezetet sem írtam be, mégis hibát jelez az L méretre.

Pit 2008.12.03. 22:28:07

valami gond van nálam is az L-es mérettel!

Méret *
L
A mező kitöltése kötelező. Kérem, adjon meg egy értéket.

érdekesss. HELP :)

zsolababe 2008.12.03. 22:38:27

rrroka@
az Mes az mindegyikbol egyforma(marmint Kalenji, Nike, New Balance, Asics...ezeket probaltam) en is Mest rendeltem bar en USA Mest hordok de allitolag nagy meret szoval gondoltam az M jo lesz:) 182magas vagyok 81kg es hihetetlenul jol nezek ki..... nem segit ez semmit tudom csak dicsekedtem :))

angelday 2008.12.03. 22:45:07

Próbáljátok meg újra az "L"-es méretet, szerintem már jó lesz.

boibo 2008.12.03. 23:33:36

ez se segít semmit, csak nekem is jólesik leírnom: én S-est rendeltem, arra megy :-)P

Babarum · http://babarum.hu 2008.12.04. 01:14:07

Egy kérdés: Lesz még ilyen lehetőség, vagy csak most és utoljára lehet ilyen pólót rendelni?
Ha nem, akkor valahogyan megoldom és érte küldök valakit. Postán én már szívtam eleget, azzal nem kísérleteznék, főleg ilyen messzire nem.
Egyébként is több lenne ide a posta mint a póló ára! :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.04. 05:23:01

@zsola, köszi! érdekes, nekem a kalenji deefuz 1000 hosszú felsöm EU L méret és pont jó rám, pedig 178/75 vagyok.

@DaMartian, mennyire vagy szénné gyúrva? hajlok az L méret felé, de a te paramétereid rám is illenek nagyjából és ha neked M volt, akkor most tanácstalan vagyok. majd te meg zsola meg én szó szerint feszítünk a mezben :D

hogy én mennyit tudok problémázni... :D

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2008.12.04. 08:23:03

Én 180/75 kg vagyok és az M es méret tökéletes. Az L-es lóg rajtam.

bright 2008.12.04. 09:10:16

Sziasztok!

Nem akarok az élő fába is belekötni, de szerintem a rövid ujjú jobb lett volna. A technikai pólót legalulra szoktuk venni, és hosszú ujjút általában akkor veszünk, ha még jön rá valami, mert már hűvösebb van. Persze, nem mindig, de azért a rövid ujjú többet látszik egy év során. Azért én is rendelnék, és nekem is az lenne a kérdésem, hogy lehet-e majd később is, mert mostanában nem tervezek pesti utat.

bright 2008.12.04. 09:13:27

Esetleg a Nike az egyéb cuccokkal együtt nem tudja el(bocs:le)küldeni a vidéki boltjaiba?

Amúgy méret ügyben tényleg az a megoldás, hogy felpróbálsz egy pólót a szaküzletben.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.04. 09:22:44

@bright, amikor felvetettük, h kéne blogcucc és DaMartian közbenjárt, kisütöttük, h most télre a hosszú lenne a leghasznosabb, még ha nem feltétlenül az látszik is a legtöbbet. benne van a pakliban, h tavasszal, a nyári szezon előtt lesz rövid.

@DaMartian, ugye jól emlékszem? :)

zsolababe 2008.12.04. 09:23:26

rrroka@
attol is fugg, hogy te mennyitre szeretsz bo polokban futni. Mert en pl azt szeretem, ha a futofelso szukebb. Mondjuk a vallam miatt az Mesnek kicsit rovid az ujja a KAlenjiben de egyebkent meg jo ram... mondjuk az is igaz, hogy a Nike-bol en a Nike Pro magasitottnyakut hordom ilyenkor telen mert akkor az az egy reteg eleg, nem kell fole semmit vegyek... ez nem tudom milyen lesz bar van egy asicsem ilyesmi mint ez ny marathonos, az pl meg sok is volt a Balaton Maratonon szoval szerintem ezt a hosszuujjut nyugodtan tudod majd hasznalni pl a toparti futopartyn a velencei tonal aprilisban :)

potyesz 2008.12.04. 09:54:03

sziasztok, egy apro eszrevetel: esetleg egy megjegyzes rovatot beilleszthettetek volna, amiben pl. normalisan leirhattam volna, hogy van magyar mobilom, de Kijevben az ukrant hasznalom :)... De sms-t kuldhettek a magyarra. De a lenyeg, hogy meglesz hamarosan, szoval koszonom elore is. :)

csite 2008.12.04. 10:22:24

200cm/140kg-mal (de már egy hete sétálok, kocogok!!!!) bevállalható az XL-es?
Vagy csak a falra tudom kitenni?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.04. 11:14:06

@zsola, én is úgy gondoltam, h versenyre nem öltözik be az ember annyira, így pl a prágai félmaratonon márciusban majd jól feszíthetek a futóblogos cuccban. :) (ha eljutunk oda)
jövő télre csinálunk futókabátot...
érdekes rajtam az Les kalenji vállban kicsit szűknek tűnik. mondjuk a kalenjiknek speckó szabása van, kicsit szorosnak tűnik állva, de futás közben kényelmesek.

@csite: ahogy tanácsolták, ha van a környékeden nike bolt, akkor érdemes felpróbálni egy felsőt előbb a pontos mérethez.
én hittem zsolának és damarnak, Mest kértem.

.com 2008.12.04. 11:30:08

csite, vallad be, es ha belefersz annelkul, hogy ropogna elertel vmit! Szem elott a cel!
amugy rendesen nyulnak ezek az anyagok
A Nike meretei gyakorlatilag megegyeznek a kurrens markak mereteivel > ua a celcsoport.

es koszonet az otletert, szervezesert!

Killy74 2008.12.04. 13:03:19

nekem is az lenne a kérdésem, hogy ez mennyire egyszeri alkalom? Jelenleg szerintem az XL a minimum, de ha sokat hordom, és remélem fogom, akkor a hozzá szólások alapján lehet, hogy később L-es kell majd. :-)
Egyébként ha kicsi lesz az XL, akkor van még egy cél, ami közelebb van, mint az L. :-)

csite 2008.12.04. 13:25:46

belevágtam, csak azért is beleférek (előbb-utóbb)!

BGy · http://babosi.blog.hu 2008.12.04. 13:38:07

Én meg azt hittem, hogy csak én futok Kalenji cuccokban. :)) Nem is mertem előhozakodni vele. Nekem nagyon tetszenek, bár némelyikük gyárilag büdös. És a mosás sem szünteti meg. Mármint a szagot. A prágai félmaratonon én is ott leszek! Akkor fussunk blogos pólóba. Én ráirattam azt is, hogy HUN. Direkt a külföldi versenyek miatt.

adam182 2008.12.04. 13:51:01

ma azon a környéken jártam, s benéztem a váci utcai boltba. még nem tudnak a projektről, de megpróbáltuk kinyomozni, hogy kb. melyik model lehet a nyersanyag. sajnos olyan most nincs, csak rövidek vannak, de az elmondásuk szerint a napokban kapnak árut.

lehetetlenember 2008.12.04. 16:04:13

No most jól megszívtam a 16 betűs nick nevemmel. Esetleg hagyjam ki a magánhangzókat :D

FutoBolond 2008.12.04. 17:18:13

lehetlenember, javaslom egyszeruen az "ehetetlen" roviditest :)

Jucifer 2008.12.04. 22:50:51

rrroka vékony vagyok, dont vörri! Zsolán feszülni fog az M-es, mert van köztünk 10 kiló, de ö azt mondta a passzosat szereti, én meg azt, ha laza.. Amúgy a hosszú ujjú jól használható télen-nyáron!!! Jó-jó technikai, de télen fel lehet venni akár polár fölé, összel tavasszal különállóan, de amúgy a hosszú de jól szellözö fehér felsö nagy melegben is jó. Nem véletlen, hogy az Ultrabalatonon 40 fokban az ultrások is ebben voltak, ugyanis nagy melegben hosszú távhoz néha jobb a hosszú, mert nem kapsz napszúrást! Az eladók még azért nem tudtak a projectröl, mert amint eldölt a dolog, azonnal kitettük a netre, hogy minél hamarabb megvalósuljon. Holnap majd felhomályosítom öket. És egyelöre fix határidövel és egyszeri dolognak tervezzük ezt. Erre készüljetek. Aztán megnézzük mennyire müködik, mekkora az igény és meglátjuk az esetleges folytatást. Mindenre válaszoltam? csite:140 kilóra necces az XL, de legalább az lesz az etalon felsöd : ) Neked is felajánlom a vigaszdíj pólót, ha valamelyik versenyen majd össze tudunk futni!
BGY jó ötlet a HUN!!! Prágáról beszéljünk, lehet én is mennék!!! Még a végén összejön a külföldi blogfutás is! : )

zsolababe 2008.12.05. 03:16:42

jucifer@
nekem Nike bol minden felsom Mes es minden nadragom Ses... mondjuk az igaz, hogy amerikai meretezes...de mivel azt mondtak ez egy bovebb fazon gondoltam jo lesz ram :) remelem nem tevedtem:) ...lassan mar tobb nike cuccom van mint rendes utcai ruham :)))))))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.05. 05:37:33

@jucifer, a kérdés eldőlt, M lesz a méret. francba h nem jutott eszembe nekem is a HUN. mondjuk nem sűrűn szándékozom külföldre menni, de ki tudja még mi lesz.
prágában lesz maraton is májusban, de mi a prágai hervis félmaratont terveztük, mert papírkutyák vagyunk a teljeshez, előtte városnézéssel, utána meg sörözéssel... csak ki tudja hogy alakul az anyagi helyzete az embernek addig. szilveszterig 35€ a nevezés, azt ki kéne köhögni.
de adnak adidas technikai felsőt, tudjátok, én csak ezekért indulok a versenyeken. :DDD

potyesz 2008.12.05. 08:34:28

@rroka, ez a pragai hervis felmaraton mikor lesz? Csak azert, mert egyreszt meg sosem voltam Pragaban, masreszt meg lehetne ez az elso felmaratonom (elso komoly verseny-cel). Koszi az infot elore is.

zsolababe 2008.12.05. 09:22:16

marcius 28 az szombat... biztos, hogy aznap lesz???? Sajnos nekem aznap koncertem van es nem olyan, amit lemondanek :( ...remelem azert a velencei-to koron aprilisban mindenki ott lesz :)

Pris 2008.12.05. 09:23:23

szerintetek a prágai félmaratonra fel lehet normálisan készülni, ha szeptember óta futok és most kb. heti 30 km-nél tartok?

potyesz 2008.12.05. 10:00:38

@rroka, megneztem a linket... basszus, mar "versenydrukkom" lett, hogy elkezdtem olvasni, hogy miket tartalmaz a nevezesi dij... :) Par dolgot a felsorolasbol meg abszolut nem is ertek... (nyilvan azert, mert meg sosem jartam futoversenyen)... De olyan alap-alap dolgokat sem tudok, hogy pl. a frissito pontokon mit "vegyek magamhoz" es mennyit... lehet hogy nem is tudok inni futas kozben (igaz, nem is probaltam)... csak erzem, hogy jonnek az ujabb es ujabb "hulye" kerdesek, es teljesen benanak erzem magam...

zsolababe 2008.12.05. 10:28:40

pris@
siman!!!! szerintem szep egyenletes tempoban mar most le tudnad futni! Fussal minel tobbet kenyelmes tempoban inkabb a mennyisegre menj mint a sebessegre, ahogy jol esik es szerintem eleg a verseny elott egy olyan 3hettel kb 10kmeket tisztesseges futotempoban futni. Biztos valaki megcafol majd... de nekem ez bejott. En pl inkabb olyan napi 5-8km ert futottam es a Balaton Felmaraton elott 3hettel emeltem 10km re az adagot... eleg volt boven :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.05. 11:54:45

@pris: persze, mi sem futunk többet.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.05. 11:56:42

mármint a mi az én meg az edzéstársam.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.05. 11:58:49

@potyesz, nem hülye kérdések, a balaton félmaraton előtt zsolának összeszedtük a tanácsainkat vmelyik cikk kommentjeiben. pl iváshoz inkább állj meg. én nem tartottam be a saját tanácsomat, és km múlva is banános isoital jött az orromból... :)

FutoBolond 2008.12.05. 12:13:00

Pris: szerintem mar kozel jarsz a felmaraton lefutasahoz.

Erdemes lenne az edzesterveket megnezned, valahol feluton bekapcsolodnod.

Egyszer szep lassu es kenyelmes tempoban fuss le 15 km-t. Ha ugy erzed, nagyobb problema nelkul birtad, akkor rapihenes utan egy ovatos 21-el sem lesz majd gondod. Korabbi kommentekben rengeteg tanacs van, pl. hogy alld meg az elejen, hogy a profik es az elsobalozo futokkal felgyorsulj, az emlitett alva ivas, stb., ezeket a neten is fel lehet lelni...

Pris 2008.12.05. 12:57:34

Köszönöm a válaszokat, utánanézek a korábbi tanácsoknak :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.05. 13:43:42

ha konkrét kérdés van válaszolunk szerintem, nem baj ha már volt.

Lockna 2008.12.05. 13:44:19

Sziasztok.

Azt legalább lehet tudni, hogy karácsony előtt meglesznek-e a pólók? Lévén, hogy nem Magyarországon élek kicsit komplikált, hogy eljusson hozzám. Viszont karácsonyra jön "haza" egy barátom, akivel el tudnám hozatni.

ildottore 2008.12.05. 15:57:08

kedves angelday,
valószínűleg akkor rendelhettem amikr nem volt L-es, így XL-est választottam. Van arra mós hogy ezt L-esre cseréljük? Amennyiben igen mondom a nevet amire kértem. Köszönöm!

BGy · http://babosi.blog.hu 2008.12.05. 16:30:22

Én már át is utaltam a prágai félmaratonra a pénzt, nehogy meggondoljam magam. :))) Adidas pólót adnak, mi meg Nike-ban fogunk futni. Majd szívlapáttal fogadnak bennünket a célban. Átléped a vonalat, aztán puff...anyádat nájkizol itt!

angelday 2008.12.05. 16:36:57

ildottore, áruld el, milyen névvel, vagy nick névvel regisztráltad, mert az ildottore nem adott találatot, gondolatot olvasni meg, hát mi tagadás, nem tudok.

zsolababe 2008.12.05. 17:02:45

Nem is mennek ha Adidas polot adnak :))) NIKE rulez!!! :)))

DaMartian 2008.12.05. 17:27:23

Bocsi mindenki, Jucifer gépéről kommenteltem tegnap.. Az összes Jucifer DaMartian volt!

DaMartian 2008.12.05. 17:32:16

Prágába pedig aki tud menjen! Én ott futottam anno maraton egyéni csúcsot, és GYÖNYÖRŰ! Nem tul drága verseny, és nincs is messze, mindenkinek csak ajánlani tudom. De én most tavasszal másik maratont szeretnék, egy felesre viszont bármikor visszamennék! Még közös út is belefér, ha jönne valaki. Olcsóbb is, hangulatosabb is!

Lockna 2008.12.05. 18:16:03

angelday! A pólók megjelenéséről lehet tudni valamit, mert ha karácsony előtt meglennének, akkor megoldható lenne hogy hozzám is könnyen eljusson. Azért kellene tudjam, hogy hogy rendeljek vagy esetleg nézzek valami más opció után, hogy elérjen hozzám.

Előre is köszi.

naked runner 2008.12.06. 02:31:15

kicsit most off leszek, de lenne egy kérdésem. Helyzet a következő: napi kb 10-12 kilométert futok, kivéve szombat-vasárnap. Nem éreztem ezt soha megterhelőnek, nem volt semmi problémám futás közben sem, meg utána sem. Néha mikor érzem, hogy az erő velem van futok 20-25 kilométert is, kb egy hónapba egyszer. Ezzel sem volt semmi gáz. Viszont most kb két hete ahogy futok, fáj mindkét vádlim alsó része. Mi lehet ennek az oka? Cipőm már elég régi, tavasz óta ezzel nyomom lehet, hogy elhasználódott és nem csillapít annyira? ha valakinek van valami ötlete írjon. Addig is pihentetem a lábaim, bár utálom a futás nélkül töltött napokat:)

manor 2008.12.06. 09:21:50

nr:
ja, a cipőd már elég régi... napi 10->heti 50->havi 200-> 5 hónap alatt megvan a "bűvös" 1000km. Ha a tavaszt csak májustól számolom, ez már akkor is több, mint 5 hónapos csuka. Nem tudom, hol futsz, ha esetleg kipróbálasz valami puhább felületet és ott nem jelentkezik (vagy csak jóval később), akkor ez egy újabb érv a cipőcsere mellett.
De persze más is lehet az oka, mindenesetre a cipődről ki lehet jelenteni, hogy valószínűleg elhasználódott:)

grafitember 2008.12.06. 10:00:16

Sziasztok,

Ha egy IP címen futunk ketten, és a páromnak rendeltünk pólót először, akkor nincs tovább? Nekem már nem lehet rendelni, más e-mail címmel, és névvel? Elbasztam, vége? Béna vagy McFly? Majd jövőre? Fussak S-es pólóban, hétfőn ő, kedden én? Nincs megoldás? Ennyi? Pánik.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2008.12.06. 17:53:15

grafit! szerintem írj egy mailt angeldaynak az adataiddal kiegészítve (ami a kérdőíven található)

DaMartian 2008.12.06. 22:36:44

Naked Runner!
manornak igaza van! Cipőcsere!
Januárban biztos lesznek nagy leárazások! : )

manor 2008.12.06. 23:52:50

Tényleg, DaMartian, a futócipőnek mikor van szezonja?:) Az évnek melyik szakában szoktak kijönni az új modellek?

boibo 2008.12.07. 00:06:20

... és hol a legjobb outlet???! :-DDD

angelday 2008.12.07. 10:00:32

Megoldottam, most már több IP címről is elfogad regisztrációt a form.

A póló szállítását illetően nem tudok nyilatkozni.

Ras · http://futo.blog.hu 2008.12.07. 11:00:00

nyári cuccnak nyár végén van szezonja (mármint olcsón), bárminek meg karácsony után :)
legalábbis okos ember így vásárol... a cégek úgyis a hülyéken keresik halálra magukat

Lockna 2008.12.07. 11:05:48

Na akkor megrendelem, aztán ha nem jön karácsonyig utána valahogy csak megoldom.

zsolababe 2008.12.07. 12:21:58

ras@
Nem mindig van am igy... a Nike-nak pl oktober kozepetol november kozepeig volt eleg komoly akcioja teli futocuccokra de, ahogy megindult a karacsonyi vasarlasi laz(halaadas utan) visszatertek a sitera a regi arak... en meg a teli 50$ Nike Pro magasitottnyakuakat 35$ert rendeltem meg es 49$ volt a Nike ID hosszuuju futofelso is... szerintem folyamatosan erdemes nezegetni mikor hol mi az olcsobb es akkor megvenni... de tapasztalatom, hogy ha valamire szuksegem van akkor azt megveszem azonnal mert egy-ket ezer forintert nem fogok varni heteket... igy voltam a teli Thermo futonadraggal is... bementem es megvettem itthon a Nike-nal pedig nem volt olcso... de akkor kellett...
..mondjuk biztos nagyin sokan vannak akiknek ezer forint is szamit... nekik a folyamatos arbongeszest javaslom, mindegy milyen szezon van mindig lehet olcson vasarolni jo cuccokat

manor 2008.12.07. 12:53:41

Persze, a ruházatnál egyértelmű, hogy nyár és tél végén szabadulnak a készlettől, de a cípők többsége "négyévszakos", ott már nem ennyire nyilvánvaló, hogy mikor is van szezon.
Na, akkor majd januártól elkezdek nézelődni, kezd "betelni" az asicsom:)

Ras · http://futo.blog.hu 2008.12.07. 13:14:50

nálam mindig van minimum egy pár tartalékcipő (mondjuk én eleve ha valami jóáras és tudom hogy jó cucc akkor minimum kettőt veszek), így sosem kell rohannom az új vételével és ki tudom várni a jó kis árleszállításokat.
Én az Asics-okat eddig a Hervisben vettem, általában listaár feléért kb, hol télen hol tavasszal. Nincs mindig egyértelmű időszak mikor lehet jól kifogni, egész évben érdemes résen lenni. De Január-februárban mindig árleszállítások vannak, az újévre kisöprik a karácsonyból visszamaradt cuccokat, plusz Karácsonykor az embere kkiköltekeznek, ergo a következő hetekben mindig kisebb a forgalom, ezért is akcióznak az üzletek. Ha nincs bevétel nehéz fizetni a rezsit és egyebeket. De nem vagyok kiskereskedő, csak (wannabe) szemfüles vásárló.
Jahh és visszajöttem futásból (zsola fájdítom a szived látod (: ), állatul esett végre maraton után csak egy órácskát szaladni a veszprémi szélben és a téli napsütésben...

boibo 2008.12.07. 13:28:10

És a hörghurutod?!
(Vagy azt nem is Te mondtad? Akkor bocs! Mindeni beteg itt mostanában... :-((( )

zsolababe 2008.12.07. 15:58:41

ras@
fajditod a szivem bizony :) mondjuk en is jol erzem magam ket napja csak fekszem ucsorgok forralt bort iszogatok es kajalok meg karacsonyi filmeket nezek a kedvesemmel aki szinten beteg.. :) ..pontosan 3,5kg-al vagyok tobb ezalatt a ket nap alatt... de most mar ha belehalok is kibirom, hogy szerdaig nem futok. Csak azt tudjam majd megallni, hogy utana ne eszetlenul fussak rengeteget hanem egy hetig csak napi 11km-t... remelem majd csak kibirom valahogy es utana megigerem, hogy csak fokozatosan emelem a tavot :)..bar januarban ugyis le kell allnom a mutet miatt...szoval... :))))

ildottore 2008.12.07. 22:10:38

Köszönöm a válszod angelday, kónya miki névre kértem a pólót, légy szíves L-es méretre változtatni.
Köszi

potyesz 2008.12.08. 08:39:20

@zsola, en is szeretnek venni egy teli-futonadragot. Oszim van, de felek, hogy hamarosan mar nem lesz eleg... tudod, a kijevi telek :)... A kerdesem, hogy hol vetted? Legutobb, mikor otthon jartam, a Camponas Nike boltban nem volt teli cucc. Koszi elore is.

Bau76 2008.12.08. 09:12:48

potyesz: Camponás Nike bolt nem jó, ha már ott vagy inkább nézd meg a földszinti Hervisben. Egyébként én javaslom a www.premieroutlets.hu -t, Nike és Adidas outlet jóárasított cuccokkal, nagy választékban. Vagy ha nem vagy annyira sznob mint én, akkor Decathlon :)

potyesz 2008.12.08. 09:42:24

Bau, koszi, akkor majd outlet lesz legkozelebb... mert annyira azert en is sznob vagyok :).

zsolababe 2008.12.08. 10:26:05

potyesz@
azert biztos, ami biztos nezz be a decathlonba is mert van sokfele teli futocucc... a kijevi nagyon nagy hidegekre meg ajanlom a nadragbol is a ket reteget... a nike-nak van nagyon jo also retege, ami cicanadrag es arra ajanlok egy thermo felso reteget...tuti, hogy minusz 20ig nyugodtan futhatsz benne. Szerintem futashoz minimum az also retegnek szuknek kell lennie, bar vannak, akik sima macko nadragban is tudnak futni, azoknak valoszinuleg meg soha nem dorzsolodott ki semmijuk azert ilyen batrak :))... az outletet en is jo otletnek tartom... bar szerintem ha megnezed az interneten a nike storeba biztos van Ukrajnaban is... de Moszkvaban ezer szazalek...bar az most mar egy total mas orszag :).... kar volt feloszlatni a jo kis Szovjetuniot :)))))))

potyesz 2008.12.08. 10:34:20

@zsola, koszi-koszi :).
Ami teny, hogy a kijevi Nike bolt (eloszor is nem sok van, de abbol a kevesbol is a legtobb "divat-nike"-bolt), ahol futo cuccok vannak, min. 20-30%-al dragabbak a magyar araknal. Nemnormalisandraga :). A neten vasarlas muszaki cikkeknel kivalo (itt vettem a futo oramat is), de nike cuccot meg nem probaltam, de utananezek.
Weather upgarde: ma reggeltol megint havazik.
Ja, a legfontosabb: pihengess es gyogyulj meg hamar.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.08. 11:11:23

felhívja telefonon haverját szibériába:
- szerjózsa, azt mondják nálatok -60 fok van!
- nem nem dehogyis, -20nál nincs hidegebb.
- dede, bemondták a rádióban is!
- á, túloznak, -30nál sehogy sem lehet hidegebb.
- de mutatják a TVben is, hogy kint megfagy egy pillanat alatta forró víz!
- ja, kint? kint lehet...

DaMartian 2008.12.08. 11:41:47

Csak a Nike-val kapcsolatban tudok nyilatkozni. Nálunk 4 szezon van: tavasz, nyár, ősz, tél (micsoda meglepetés : ) Mind a 4 tartalmaz futótermékeket! A legnagyobb újítások általában tavasszal jönnek ki (február, március) hiszen a "tömegek" akik nem olyan hardcore futók, mint mi : )))) csak akkor dugják ki az orrukat, ha már nagy meleg van.. Nyárra általában csak új szinek jelennek meg ugyanazokból a termékekből (hiszen ilyenkor mindenki szabadságon sütteti a hasát : )))) A másik erős szezon az ősz, amikor a nyaralásból visszatérve a kánikula elmúltával a hobbisták (ne felejtsük ők nagy létszámú célcsoport) újra futni kezdenek. Ekkor már megjelennek a melegebb holmik is. Télen pedig az extrameleg cuccok, plusz olyan extra dolgok, mint a Pega 25SE amikkel a karácsonyt támadják be. Ennek megfelelően leárazások a két nagy szezon előtt szoktak lenni (július, január) de a kereskedők saját szakállukra máskor is akciózhatnak, így érdemes résen lenni. Na meg akinek fontos az alacsony ár és van ideje/energiája/lehetősége outletbe menni, az tegye meg. Némileg lutri, mert oda csak azok a termékek kerülnek, amik nem fogytak el, így mérethiányos stb. és van hogy egyáltalán nincs pl. minőségi futócucc, de ha az embernek szerencséje van, jókat is ki lehet fogni olcsón. zsolát meg engem kivéve az meg egy futónak nem számít, hogy épp egy korábbi szezonbéli modellt vagy színt visel, ha ugyanolyan jól működik, mint az aktuális..

zsolababe 2008.12.08. 11:48:05

rrroka@
:)))))))))))))))))))))
potyesz@
igyekszem!!!! :) az achillesem mar 3napja tunetmentes teljesen de szerdaig kibirom, hogy nem futok, nem gyaloglok....remelem soha tobbet elo sem jon :) a net-et probald meg bar nem tudom ez hogy mukodik mashol nekem az USAban tok termeszetes, hogy mindent neten rendelek es kihozzak hazhoz..ha nem vagyok otthon, akkor otthagyjak az ajtoban es kepzeljetek, amikor hazamegyek ott talalom nem vitte el senki!!! meg a computeremet is igy rendeltem ....

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.08. 12:41:32

nem viszik el az ajtó elől? micsoda balek banda. :D itt már a postán elcsórnak mindent tervszerűen.

zsolababe 2008.12.08. 13:00:01

rrroka@
ja ja az amerikaiak amatorok ebben :) fura mi? nem is vittek semmire, bezzeg a Magyarok! :) Gondolj bele miutan a honfoglalasnal kiuztuk innen Szvatoplukot es nepet nem voltunk olyan hulyek, hogy letelepedjunk es foldet muveljunk meg dolgozzunk, hanem inkabb eljartunk rabolni portyazni a kornyezo orszagokba (a magyarok nyilaitol ments meg uram minket) szoval nekunk ebben a lopas dologban mar van gyakorlatunk errol szol a tortenelmunk :))))

zsolababe 2008.12.08. 13:00:44

az amerikaiak vegul is csak egy kontinensnyi teruletet loptak az oslakosoktol :)))))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.08. 14:56:01

én úgy tudtam, h elcserélték viszkire... :)
mi is próbálkoztunk a hátrafelé nyilazós rablás előtt a kumiszra cseréléssel, csak minden európai laposat szart tőle, így ez nem jött be. :P

zsolababe 2008.12.08. 14:58:45

nem... eloszor a feher loval a vizzel es a folddel bebizonyitottuk, hogy a szelhamossagban es az atveresben is jok vagyunk majd csak utana kezdtunk rabolni :)... na vegre abszolut szetoffoltuk :))

potyesz 2008.12.08. 15:08:15

szet :) hol van ez mar a blog-polo rendelestol...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.09. 10:11:20

ha megnézitek a blog kommentjei magától a poszt tartalmától kétféleképpen tartanak:
- össze, mert mindig kilukadunk a cipő/frissítés/futótechnika/maga futás témánál
- szerteszéjjel, és akkor lesz belőle az, h kéne egy sárga hummer, meg h hátrafele nyilazunk lóról

ezeket pedig újra egyesíti egy-egy olyan beszólás, hogy ne vegyél fel szőrmesapkát futáshoz, mert megesz egy gyermek medve.

Bau76 2008.12.09. 12:10:58

Adidas outlet -ben 25% kedvezmény van a futóruhákra a mai napon. 17 -én meg a futócipőkre lesz kedvezmény.

www.premieroutlets.hu/index.php?pid=3&sid=16&hid=127

potyesz 2008.12.11. 10:21:42

Nincs valami uj informacio polo-rendelessel kapcsoltban? Hogy all a dolog, milyen stadiumban, lesz-e belole vmi karacsonyig, stb... Koszi elore is.

angelday 2008.12.11. 10:31:07

A gyártás szakaszosan történik, tehát nem regisztrációnként. Az első gyártása valamikor jövő héten várható.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.11. 10:57:23

egyébként a rendelésnek van vmi végső határideje?

potyesz 2008.12.11. 10:59:18

Esetleg nem lehetne "priorizalni" a kulfoldon elo futoblogosokat? Mar csak azert, mert szerintem karacsonyra mindenki hazater. En spec. orulnek, ha kesz lenne :) es mar ugy tudnek visszajonni, hogy megvannak a futos poloim.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.12.11. 11:14:38

nekem meg nem sürgős, szóval kerülhetek hátra akár.
AD te adod át személyesen? :D

zsolababe 2008.12.11. 11:20:12

szerintem, akinek surgos az kuldjon uzenetet angeldaynek(indoklassal:D) hogy tenyleg meglegyen neki, amikor itthon van... biztos van olyan is, aki karacsonyra ajandeknak szanta valakinek gondolom annak is surgos... en pl raerek szoval vehetitek elore a tobbieket ...rrokaval hatul kullogunk :)

2008.12.11. 12:22:30

Nekem sem sürgős, így innen üzenem, hogy akár utolsó is lehetek, vagy legyárthatják mindenkiét az enyém előtt. :-)

islanđer 2008.12.11. 12:39:30

halló, halló,
leadtam egy rendelést, de módosítanám a feltüntetendő nevet, kinek írjak és hova?

üdv, Miklós

Edward Nygma 2008.12.15. 09:28:01

Csomagküldésről van valami hír?
Budapest agglomerációján kívül élőként (vö. "vidéki") csak eképp juthatok blog-pólóhoz...

tomee142857 2008.12.15. 09:28:56

hello,
én is módosítanék a pólóra írt néven.
kit keressek?
Üdv: Tomee

angelday 2008.12.15. 17:36:07

2008. 12. 15. 17:31-kor adtuk át gyártásra az első adag pólót. Aki tehát most adna le rendelést, az már csak a második körben, TUTIRA januárban fog pólóhoz jutni.

BGy · http://babosi.blog.hu 2008.12.15. 18:13:02

Most, hogy mindenki hátra kéredzkedett, hátul mi lesz a sorrend? :)))

potyesz 2008.12.15. 18:29:58

angelday@, azt lehet tudni, hogy mikor lesznek kész, illetve, hogy kik kerültek be az első körbe? Köszi előre is.

DaMartian 2008.12.15. 19:16:51

Az első körbe azok kerültek, akik AD kommentje előtt (2008. 12. 15. 17:36:07) elküldték a rendelésüket : ) Remélhetőleg pár napon belül el is készülnek.

zsolababe 2008.12.15. 20:39:34

ezek szerint par napon belul keresgelhetek parkolohelyet a Vaci utcanal? Hmmm... lehet, hogy bemegyek taxival es akkor jol bepalinkazok meg forraltborozok a Worosmarty teren suuuttkooooobasszzzzz is lesz hozza meg kurtos kalacs :))) es kozben jol felveszem a polot, hogy azert lassak, hogy egyebkent szabadidomben(amikor nem foallasu dorbezolo vagyok) mellesleg sportemberkent is kozremukodok :)

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2008.12.15. 20:44:28

@zdolsbabe!
...És akkor fel is ugorhatsz a DVD-ért :)

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2008.12.15. 20:45:15

@zsolababe!
...És akkor fel is ugorhatsz a DVD-ért :)

zsolababe 2008.12.15. 23:15:03

jo otlet mar ugyis meg akarom nezni egy ideje :) ...mellesleg elnezest kerek a Worosmarty terert minden Vorosmarty neveben :)

.com 2008.12.16. 13:16:08

Jo!
Megis lesz polom a szilveszteri futasra!?

manor 2008.12.16. 21:17:05

.com:
a győri hídfutásból lett valami?

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása