A nagy visszatérés a téli szünetben

2009.01.09. 12:50 angelday

Megpróbálkoztam egy visszatéréssel a mínuszokban. Először nézzük meg az erről készült nem túl hosszú videót (16 év alatt szülői felügyelettel ajánlott a megtekintése az esetenként elhangzó "baszd meg" szitokszszavak miatt -- nem sok, talán kettő van benne, sry):

Tehát hazaértkeztem egészségben, vidámságban. Alig fújtuk ki magunkat és ültünk le a DVD-kandalló tüze mellé, pokoli fogfájás kezdődött jobb hátul a felsőknél. Felismertem, hogy egy lyukas őrlő okozza a problémát, ami túlságosan sok és hosszan tartó hideg szellőt kapott az 5 kiri alatt. Átkozottul fájt egész este, amiből fejfájás is lett, hovatovább két-három napon keresztül rosszul éreztem magam fejben, ami el is vette a kísérletező kedvem a mínuszok hátralevő idejére.

Winklair szerint az orromon kellene vennem a levegőt, de én erre felvetettem, hogy úgy nem jut elég oxigén a vízbül szívja ki, tehát nekem valamiért mindenféleképpen a számon is lélegeznem kell. (A jövő emberrablóinak üzenem, hogy én inkább nem kiabálok, de ha leragasztják a számat, tuti elhalálozom.)

Lehet, hogy megpróbálok egyet orron át végigcsinálni. Francba. Hidegben még soha nem futottam. Vagy menjek el fogorvosomhoz, ifj. Makausz Gyulához a Tátra utcába, és csináltassam meg végre? Para-Kovács Imre óta tudjuk, hogy a fogfájás önmagától meggyógyuló természetes folyamat, és csak a gyengék mennek el vele végül a szakemberhez.

90 komment

Címkék: fogfájás hideg comeback mínusz fikidí

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr38855379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolababe 2009.01.09. 12:59:11

az hogy lehet, hogy mar az elejen a seta kozben lihegsz? :)

angelday 2009.01.09. 13:01:30

Szeretem megjátszani a szenvedést.

CsabaÚr 2009.01.09. 13:13:24

Az elmúlt években mindkét fogproblémám a futás utáni fájdalommal kezdődött. Magyarázatot soha nem kaptam rá, de érdemes lehet meglátogatni Gyula doktort.

dyan 2009.01.09. 13:25:14

Nekem is a hideg tett be 3.-án a futásnál, de nagyobb igénybevételnél egyszerűen képtelen vagyok csak orron venni a levegőt - futás közben. Ugyanez kerékpáron simán megy. Ki mihez szokott ...

zsolababe 2009.01.09. 13:32:00

pedig erdemes ilyen hidegben orron at lelegezni. valassz olyan tempot, minel meg eleg az orrodon vett levego!

BAKPSTA · http://bakponyva.hu 2009.01.09. 13:39:53

Hát ez mocsok jó :)
További kitartást hozzá!!!!! :)

2009.01.09. 13:40:38

Parakovácsnak ez az elmélet azért meg is látszik a szájában :)

almee 2009.01.09. 13:41:52

Én orron és szájon (fogak között szűrve) együttesen veszem a levegőt, majd szájon át fújom ki.
Eddig működik:-)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.01.09. 13:49:10

Nekem csak szájon megy a levegővétel. Az orromban ilyenkor teltház van, bár néha oszlatást rendelek el egy fuvallattal a jobb-, majd baloldalra.

potyesz 2009.01.09. 13:56:39

Nekem is kell nemi segitseg szajon at, de alapvetoen probalok csak orron at lelegezni. A kesztyu meg azert is jo a hidegben, mert miutan kikuldod a fixit az orrodbol, van mivel szarazra torolni :).
A fogorvoshoz meg menj el minel hamarabb. Ne szegje kedved ez a futas, belejossz hamar. Respect!

Blamazs 2009.01.09. 14:14:59

Azthiszem akkor en tul gyorsan futok, mivel a szajon at torteno legzessel is lihegek.De keptelen vagyok lassabban futni. Mekkora lenne az idealis tempo? Vigyek magammal gps-t es merjem be magam?:)
Lehet a napokban kapok egy pulzusmeros orat, megnezzuk mi a helyzet,milyen tartomanyban futok. Bar nem vagyok a meres hive,de egy probat meger talan.

ateszking (törölt) 2009.01.09. 14:16:52

Az orron levegővétel tényleg problémás lehet. Nekem csak hidegben, de akkor túrán , futás közben, sielés közben is kétpercenként kell orrot fújnom.
Miközben nem vagyok megfázva.
Ettől függetlenül én amennyire lehet orron keresztül be, szájon ki, aztán néha szájon keresztül is be...

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.01.09. 14:19:39

Azt mondják az a kényelmes tempó ami mellett beszélgetni is tudsz, igaz nem folyamatosan, de párbeszédre képesen...
mérheted a pulzusodat is, de amíg nincsennek meg a határértékeid nem nagyon tudod mihez hasonlítani, illetve a tarományokat beállítani.

.Adrián. 2009.01.09. 14:20:38

Egy nem tul suru szovesu, es nem nagyon bojhos salat javasolnek az Uriembernek.

.Adrián. 2009.01.09. 14:22:15

@Hullámos papagáj:

marmint szaj ele tekerve (egyik futoportalon olvastam ezt a trukkot)

zsolababe 2009.01.09. 14:45:12

@Hullámos papagáj:
az a baj ezzel, hogy a para amit kifujsz megul a salon kivul kicsit meg is fagy majd azon keresztul hdegebb es paradusabb levegot szivsz be, ami minimum hurut de a tudonek sem jo...

boibo 2009.01.09. 15:19:13

Nem bizony! Ez a módszer nekem se jött be.

adam182 2009.01.09. 15:22:59

@Blamazs: egyszerübb, ha futás előtt kiméred magadnak a távot és csak simán időt mérsz. utána meg tudsz sebességet számolni.

mérni tudsz itt: www.gmap-pedometer.com/ vagy a www.gmap-pedometer.com/ Distance Measurement Tool-jával

adam182 2009.01.09. 15:41:50

hopp a második link maps.google.com/ akart lenni

DaMartian 2009.01.09. 15:47:39

Én régen ninjaszerkóban futottam, fej körbetekerve sállal, arc előtt, orrba beakasztva, betörősapit ráhúzva rögzítve. Így csak a szemem látszott ki, de nekem bejött, így a lehelletem melege még az arcomat is melegítette.
Mostanában már nem kell ennyire hardcore megoldás. A sálat nem szeretem, mert folyton elmozdul, és egész úton buzerálom, igazgatom, idegesít.
Nekem a Balaton Maratonra kapott cuccok jönnek be nagyon. A tavalyi brutál magas nyakú Champion (ajándék lónak ne nézd a márkáját) polár pulcsi mindent visz hidegben, de ha nincs annyira hideg, vagy az épp koszos vagy még nem száradt meg, vagy csupán a szokásos Nike cuccaimat akarom hordani, akkor a mostani Balaton Maratonra kapott polár fülvédőt módosítottam nyakméretre, az tart melegen. Az nem csúszik el,mint egy sál max forog körbe-körbe, de nagyon jól melegen tart, és nem kell megkötni sem, csak felhúzom a fejemen át.. : )

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.01.09. 15:56:20

Ez jó volt!
A fogakra bizony vigyázni kell,mert a végén elég lesz betenni a pohárba,míg elmegyünk futni....hazaérve meg leisszuk róla a vizet,hidrálásképp.:DDDDD
A ninjaszerkó valóban jó megoldás ilyenkor....lehet szentségtörés amit írok,de extrém hidegben-most nekem az van-,nem futok,csak kutyát sétáltatok.Ott a futópad,közben meg lehet meccset nézni.....
Miután jól kiszörnyűlködtétek magatokat,mindenkinek jó edzéseket kívánok!

Németh Laci 2009.01.09. 16:32:38

Tiszta Blair Witch project...

Allat.

.Adrián. 2009.01.09. 17:44:27

Nike+-t használók, megy mar iphone 3G-vel a szenzor?

Most neztem, iTouchon megy:

www.apple.com/ipod/nike/

DaMartian 2009.01.09. 19:14:52

Touch-on megy Phone-on hivatalosan nem, de lehet, hogy meghekkelhető..

Ha már a pohárba tett fogsornál tartunk, egy régi gyönygyszem:

www.youtube.com/watch?v=xiDvW3EUJIA

bodlac 2009.01.09. 19:29:01

Király ez a videó! :)
De nem adhatod fel ilyen könnyen, hogy lenyomd Winklert.

@Hp: iPone-hoz van a saját GPS-ét használó alkalmazás futáshoz:
www.imapmy.com/

2009.01.09. 19:49:04

Tetszett a videó, különösen az, hogy ilyen szuper vidéken tudtál futni. Sehol egy autó, egy cigiző járókelő, kerítést szaggató kutya. Para Kovács mondását pedig úgy módosítanám, hogy csak a gyengék adják fel a futást egy kis fogfájás miatt. :-)

Nekem tuti, hogy megfájdulna a torkom, ha szájon át szívnám be a hideg levegőt. Emlékszem fiatalabb koromban nekem is gond volt orron át venni, de nem hagytam magam, és addig erőltettem, gyakoroltam, míg most már simán megy. Csak orron át be, szájon ki. Takony szempontjából pedig azért előnyös, mert a beáramló levegővel mindig benntartom, ami ki akarna menni.

Blamazs 2009.01.09. 21:31:29

Sziasztok!
5.4km/perc lett a sebessegem. Probalom orron at venni a levegot de eleg kimerito ugy, es liheges a vege.
Nagyon tapos lennek meg? Igaz kezdo vagyok, es csak par kilometert futok le egyszerre. Addig nem akarnam emelni a tavot mig nincs meg a megfelelo technika hozza. De ez a par km megallas nelkul megvan es buszke vagyok ra:)

zsolababe 2009.01.09. 22:07:02

@Blamazs:
szerintem inkabb emeld a tavot es csak 7perc/km legyen a tempo jobban jarsz... egyebkent az "5.4km/perc" igen gyors lenne :) de gondolom csak elirtad :)

Németh Laci 2009.01.09. 22:18:08

Menjek Futni - 16 C -ban?

IGEN VAGY NEM?

boibo 2009.01.09. 23:20:31

@LAZO:
Igen. Csak jól (vagy inkább: okosan) öltözz fel, és normális tempót válassz, hogy ne kelljen az összes levegőt a szádon venned!

Nimandi 2009.01.10. 00:12:27

Nem tudtam, hogy a szájra tekert sál nem jó. Odáig nem jutottam el, hogy kipróbáljam, mert sajnos bármilyen rongydarab a szám előtt folyamatos páralecsapódást idéz elő a szemüvegemen. ,( Van erre valami jó kenyőcs?

A símaszk meg azért zavar, mert félek, a hidegtől folyó orrom telibepakolja. Most egy motors maszkot póbálgatok, de az meg műszálas, ami jó lenne, de tartok tőle, ha össze is kenem belülről, amikor folyik az orrom, a belélegzésnél gyakorlatilag maradéktalanul vissza is veheti azt a szervezetem, oly kevéssé ragaszkodik bármi nedvességhez az a finom anyag. ,)

Akkor végül tényleg az orron át lélegzés a megoldás?

bodlac 2009.01.10. 08:10:56

Vagy inkább mégse menjetek -16C-ban futni. Nem a megfázás miatt, hanem mert nem tudom vannak-e / milyen maradandó következményei vannak annak, ha valaki rendszeresen elfagyasztja a légutait/tüdejét. Én mind esetre sokkal jobban tartanék ettől mint a max szívritmus mérése közben beálló szívleállástól, ami szinte egyöntetű rettegésre készteti az olvasók java részét.

manor 2009.01.10. 09:47:09

Az arc védelmét meg lehet oldani bármilyen zsíros kenőccsel. Én egy ajakápoló kencéből szoktam felkenni az államra, orromra - szerintem működik.
Kedves Budapesten futók, titeket ez nem rémít meg? Bár az ország többi része se jobb.
www.idokep.hu/?oldal=legszenny
Napok óta ilyen a helyzet...

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.01.10. 10:06:52

Ma reggel elmentem dombot mászogatni,mit ad isten,futottam egy kicsit: -12 fok volt...sütött a nap tök jó volt!!!!!!!!!!!!!!
Mindenkinek jó edzést!

adam182 2009.01.10. 10:26:25

@manor: nol.hu/belfold/kozel_a_szmogriado_budapesten

"Az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat (ÁNTSZ) honlapján olvasható elemzés szerint a levegőben a nitrogén-dioxid mennyisége is meghaladta az egészségügyi határértéket a város több pontján. A leginkább érintettek a gyermekek, idősek, asztmában és egyéb légzőszervi, illetve keringési betegségben szenvedők. Az érzékeny személyeknél légzőszervi tünetek jelentkezhetnek, a betegek panaszai súlyosbodhatnak. Az asztmásoknak szükséges lehet az egyéni védőeszköz használata.

Az ÁNTSZ azt tanácsolja, hogy a leginkább érintettek kerüljék a szabadban történő tartózkodást, az aktív testmozgást."

CsabaÚr 2009.01.10. 11:31:52

Reggel fél nyolckor futottam a szigeten, a levegőn nem éreztem, hogy gond lenne, az idő is szép volt....csak persze hideg.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.01.10. 12:00:57

Sikerült ma -6 Celsius fokban 16 km-t lefutni, megvolt ebben az évben az 52. kilométerem is. Az erdőben futok vidéken, ezért nem aggódok a szálló por miatt. Ráadásul itt nálunk egy helyen mérik, egy forgalmas csomópontban.

potyesz 2009.01.10. 12:53:13

Na, most először otthon hidegebb van, mint itt, Kijevben. Ma -1 fokban futottam 15.6 km-t. Nagyon szépen-lassan, orron be, szájon ki. Nagyon figyeltem, koncentráltam. 7:26-os kilométer lett az átlagtempó.

zsolababe 2009.01.10. 13:01:28

@potyesz:
az remek.. telen nem is kell ennel gyorsabban inkabb hosszabakat(mondjuk ez annak fuggvenye, kinek mennyi ideje an erre) nekem is sikerult ma kb 1km-t setalnom..de lehet picit kevesebb volt :) a vegere mar majdnem teljesen kiegyenesedtem:)... mondjuk a kutyasetaltatok kicsit furan neztek ram, hoy mik azok a csovek amik lognak belolem es miert eloznek le a jarokeretes nenik de hat.... :) szerintem en sem mentem gyorsabban :)))))))

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.01.10. 14:40:08

@zsolababe: ezeknél a rehabilitációs edzéseknél is tedd fel a Garmint, évvégén jól jön ez a pár kilóméter az összesítésnél! :))) Jobbulást!

Dora The Explorer · http://doratheexplorer.blog.hu 2009.01.10. 14:48:56

Juhé, ideért a Chinnok (meleg szél a Sziklás-hegységből), már két napja plusz 2 van. Hónapok óta nem voltunk a 0 ezen oldalán. Egyébként én itt (sajnos?) állandóan a miniszokban szaladgálok és szerintem, ha jól beöltözöl, elkerülhetőek a maradandó nyalyák (ízület). Az arc elé tett izék nekem csak akkor nem jöttek be, ha nem teljesen patent fedik az arcom. Ha rá tud fagyni a ruhára a leheletem, az még hűti is az arcom, olyan, mintha jéggel borogatnák, veszélyes. Viszont ha maszkot hordok, az meleg marad max egy kicsit dzsúzos lesz a végére :-)
Én megfogadtam anno boibo tanácsát és vettem egy ilyen hidegelen védő krémet a túraboltban, az is nagyon jó volt.

zsolababe 2009.01.10. 14:54:46

@BGy:
jo otlet. ma is felrakhattam volna legalabb tudom mennyit mentem... bar ugy szoktem ki mert elvileg meg nem szabadna de ha fekudnek egesz nap abba elobb halnek bele :) persze azert nem eroltetem csak annyit megyek amennyi jol esik... szerintem naprol napra tobb lesz es ha jovohet szerdan kiveszi a csoveket akkor elvileg ha nincs nagyon hideg mar aznap korbesetalom a Szigetet.... ha nagyon hideg lesz akkpr futopad 6km... es egyszer csak ismet futok :) bar en bevallaltam 24re mar egy koncertet is szoval addigra illik helyrejonnom :)

potyesz 2009.01.10. 17:43:15

@zsolababe: Hajrá zsola, csak szépen lassan. Sétálni csak nyugodtan és szépen, ahogy a csiga megy a réten. Örülj, hogy a kutyák nem nézték valami játéknak a csöveidet :) akkor lettél volna bajban :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.10. 18:21:20

én meg még csak most jövök ki a megfázásból, eddig kemény 0, zéró, semennyi kiri. nem lesz meg a 100. cimbim is beteg. ilyen gyengék vagyunk. azt hittem 5 hónap edzés után kicsit jobb az immunrendszerem, de nem. vagy vki leköhögött vmi szuper mikroorgabizmussal.

@zsolababe: csak óvatosan! ezek a csövek rohadt rosszul hangzanak...

zsolababe 2009.01.10. 22:55:17

@rrroka: @potyesz:
vigyazok a csovekkel ne aggodjatok:) holnap felrakom a Garmint is akkor legalabb beszamolhatok a tempomrol is, ami kb 14perc/km lehet :)

boibo 2009.01.11. 18:11:10

@rrroka:
Bi-bi-bííí!!! Nekem ma meglett az idei első 100.
:-)P

2009.01.11. 21:03:22

@boibo: Gratula!
Valószínűleg nekem sem lesz meg ebben a hónapban a 100-as. Még csak 26-nál tartok.

boibo 2009.01.11. 21:33:09

@decibells:
Hosszú még ez a hónap... :-)
(Különben meg: egyáltalán nem mindig esik jó, ma pl igen, de tegnap valahogy egészen magam alatt teljesítettem, de ha a nem akarom félúton feladni a Margitát is, muszáj kicsit bekeményítenem.)
Ja! És köszi!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.12. 09:37:18

@boibo: gratula! :) te se naplózol online seholse?

potyesz 2009.01.12. 10:48:53

@boibo: gratulalok. En 50-nel tartok, de tegnap beallt a derekam, ugyhogy most par nap kimarad, ha akarom, ha nem. :-(

DaMartian 2009.01.12. 11:11:41

Én egyelőre most a kosárra vagyok jobban ráállva, így kevesebbet futok (labda nélkül) de majd nyáron bőven behozom.. : ) Azért így is megvan minden nap az 1 - 1.5 óra intenzív mozgás.. : )

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.12. 15:27:28

most néztem, h szaszának 7 futásból majdnem megvolt a 100 kiri (97).
boibo neked mennyi edzésből volt? te minden nap futsz?

boibo 2009.01.12. 15:36:31

@rrroka:
2X9.5 + 3X10 + 4X14. Akkor kilenc.
Kösz a gratukat! :-)
És jelen pillanatban ugyan nem online-naplózom, mert nem tudom, mire is lenne az jó nekem. Mire is lenne az jó nekem? (Mert semmi jónak nem vagyok az elrontója.)

zsolababe 2009.01.12. 16:01:19

@boibo:
en sem tudom de azert felregisztraltam az edzesonline.hu ra most hogy itt olvasgattam :)

zsolababe 2009.01.12. 18:25:52

@rrroka: ahogy nezem te meg le vagy maradva iden meg hozzam kepest is :) edzesonline.hu

zsolababe 2009.01.12. 18:31:00

egyebkent a "rocky feelinget" ma ereztem eddig eletemben a legkomolyabban... pedig nem voltak mostoha korlulmenyek nem volt hegy nem volt semmi... egyszeruen setaltam de ugy ereztem komoly tettet hajtok vegre :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.13. 06:03:16

@boibo: csak annyira h meg tudjuk egymás edzéseit nézni, már ha érdekel vkit. :) én szoktam kis sztorit is biggyeszteni hozzájuk néha. :)

@zsolababe: hát igen eddig 0 kiri. szilveszterkor éreztem, h meg leszek fázva, de elmentünk buliba, mondanom sem kell másnaposan hajnalba haza... ebből lett egy jó kis takonykór általános rossz közérzettel, ami múlóban volt, de ma megint érzem, h a nem lesz jó, pedig a szmog ellenére mentünk volna fél órát. hát ez most is kimarad. :(
lehet h csinálok egy havi nulla kiris kihívást...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.13. 07:49:10

@boibo: most esik le, 9ből megcsinálni is tök jó!

boibo 2009.01.13. 09:05:27

@rrroka:
Végül is, ha elég sokszor vagy kint, nem kellenek hozzá nagy távok. Ebben nekem inkább az volt a húzós, hogy az év első 11 napjából 9x futottam. Pedig nem volt kimondottan jó idő :-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.13. 11:09:31

@boibo: igen én is azt számoltam, hogy _elméletileg_ még meglehetne nekem is a száz, ha gyorsan meggyógyulnék (megint..., mostmár a feleségem is beteg), és futnék napi 10 kiriket. :)
de te nagyon szorgalmas vagy.
eldöntöttem az leszek majd én is.

zsolababe 2009.01.13. 11:20:34

@rrroka:
Ne is mondjatok...:( alig varom, hogy a napi 11kiriket vegre ujra futhassam....

potyesz 2009.01.13. 11:38:13

@zsolababe: eljon az hamar, ne aggodj... En most azt varom, hogy ne fajjon a derekam :)

zsolababe 2009.01.13. 12:03:27

@potyesz: en is tudom, hogy eljon.. csak ilyenkor az ember nem tudja vegiggondolni, hogy jo esetben mar egy honap mulva nem fog emlekezni arra, hogy mennyire gaz volt most...csak hat most van a most :)))

potyesz 2009.01.13. 14:36:35

@zsolababe: irhatsz majd egy postot a Nagy mutet utani comeback cimmel :)

zsolababe 2009.01.13. 15:17:18

@potyesz: ha jol sikerul :) majd kiderul a toparti futopartyn :) ..ja es a Bahamakon fogok felkeszulni.. pedig ott eleg nehez tartani magam az edzestervhez mikozben koktelozom ezerrel :)

boibo 2009.01.13. 15:52:14

Nos akkor beregeltem az edzésonlájnra. De még nem tudom, mire és hogyan fogom használni, majd áttanulmányozom :-)))

zsolababe 2009.01.13. 16:39:15

@boibo: be is raktalak a kedvencekhez :)

2009.01.13. 19:21:28

Én is felvettem kedvencbe mindenkit az Edzésonlájnon. Ha esetleg rám is kíváncsiak vagytok, ott IPali a nevem.

Kitartás Zsola! Egyébként azon morfondíroztam, hogy a helyedben én mennyire "erőltetném" a sétát és a futást, és arra jutottam, hogy lehet inkább várnék egy hetet még, minthogy bármi bajom legyen tőle. De persze én nem ismerem a körülményeket, és igazából csak óvni szeretnélek, szóval vigyázz magadra! :)

A 100km-rel kapcsolatban sajnos az a helyzet, hogy nekem potyesszal ellentétben nem a derekam fáj, hanem mindkét térdem, ráadásul a jobb jobban, a bal kevésbé. Szóval a futócipőket egy ideig pihentetem. :)

zsolababe 2009.01.13. 21:45:55

@decibells: eroltetni nem eroltetem csak amennyit tudok annyit megyek.. de elobb halnek bele a semmittevesbe ugy erzem... gondolj bele az elmult masfel evben nekem a napjaim ugy teltek, hogy nem volt olyan nap amikor legalabb masfel ket orat ne a sporttal foglalkoztam volna.. szoval.... de koszonom az aggodalmat.. vigyazok azert :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.14. 05:26:07

@zsolababe: bahamák? na menj a francba! :D nekem meg a seggem befagy...

zsolababe 2009.01.14. 08:25:16

@rrroka:
nyaralni megyunk a kedvesemmel... o viszont egesz nyaron nem tud szabira menni...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.14. 08:29:14

@zsolababe: hát az már nem annyira jó. persze nyáron is jó lehet a kontinentális nyárból egy trópusi nyárba elutazni, de télen ebből a k... télből (kontinentáls...) még jobb.

zsolababe 2009.01.14. 09:14:39

nekem mondod? ..en altalaban Floridaban vagyok telen... ill november vege fele hazajovok es itthon vagyok februarig mert akkor vannak a ceges partyk es egyebek ahol ugye koncertezunk eleg sokat... es hat valamibol elni is kell... a nyarat viszont szeretem itthon tolteni.. eleve olyankor Gardonyban lakom... es hat a legtobb baratom Balatonon, amit szinten szeretek.. nyaron minek menjek barhova is... bar szoktunk azert st. Tropez fele elmotorozgatni paran minden evben... de az a motorozas miatt jo... a franciakat ugyis utalom :)

zsolababe 2009.01.14. 15:29:53

@rrroka:
mondanam hogy ne irigykedj mert cserebe ezt meg ezt teszem de sajnos nem lenne igaz .... en tenyleg nem cserelnek senkivel :) vegul is azt csinalom amit szeretek es ha nem is vagyok gazdag de ha eletem vegeig igy tudok elni mint most ill mar evek ota akkor en azzal elegedett leszek nem is akarok tobbet... szerintem ez eleg... ja es ezzel a fogyassal nyertem meg vagy 25 evet :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.14. 20:51:04

@zsolababe: rosszul mondtam, nem irigylem ám tőled, hanem én _is_ többet csinálnám azt amit szeretek. mindig mondom, hogy nem szeretem, ha a tanulás, vagy a munka a szórakozás rovására megy...
jelenleg elégedett vagyok, bár egy kis pénz hozzánkvághatnának... :D kihez nem, nemigaz?

zsolababe 2009.01.14. 21:26:18

@rrroka:
de igaz.. legalabb annyit, hogy hatradolhessek es biztonsagan tudjammagam es a csaladom ugy 40-50 evig... attol meg mindent csinalnek ugyanigy tovabb csak meglenne a biztonsagerzet :)

janoka 2009.01.15. 11:37:36

Józsi, mi lett a fogaddal?
Ha gondolod szivesen megnézem, aztán majd kapsz vmi futoblog kedvezményt...
üdv

angelday 2009.01.15. 11:40:52

Egyelőre még nem mentem el vele. :) Köszi a felajánlást, de nekem szerződésem van Makausz Gyulával.

(Merre van az irodád?)

boibo 2009.01.15. 13:44:20

@janoka:

...khm...
ez most minden futóblogosra érvényes?
:-)

janoka 2009.01.16. 12:15:07

tulajdonképpen mindenkit szretettel várok, akit a kompromisszumok nélküli minőség érdekel. A rendelő a Kossuth téren van, biztos tudunk találni olyan koncepciót ami mindkét fél számára előnyös.
Üdv

angelday 2009.01.16. 14:20:17

janoka, mi a honlapod, vagy mailed címe?

zsolababe 2009.01.17. 13:15:24

nna ha igy tudom folytatni es nem esem vissza mondjuk valami hulyeseg miatt, akkor meg nekem is meg lesz ebben a honapban a 100km :) pedig nem gondoltam volna meg egy hettel ezelott :)
www.edzesonline.hu/edzes/133560

zsolababe 2009.01.20. 10:13:21

@rrroka: sajnos nem, csak futopad... de majd szepen lassan outdoor running :)))))))

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása