Vacsora január 27, kedd

2009.01.27. 20:28 angelday

Mindenkinek az idegeire fogok menni, de itt a mai vacsorám:

Egy fél tányér gyümölcsleves, két szelet kenyér a képen látható 4 szelet tojással, kis kaviár, egy pálca újhagyma, egy kefír.

Lenyomok 100 fekvőt (térdből sajna), illetve hasazni is fogok. Oké, Futóblog, meg Nike, de most este van! Értsétek meg!

31 komment

Címkék: vacsora kaviár esti sport

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr79906934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jano84 2009.01.27. 20:34:46

Én is fogyózom már november óta... 107-ről indulva, most már majdnem súrolom a 95-öt :) Ma este két szelet sonkát göngyöltem össze egy-egy kiskanál "home made" mangó chutney-val, és kész. Ja, és megittam 1,5 liter naturaqua-t :)
Abban viszont nem vagyok biztos, hogy ma "meglesz a mai adagom?!". De, egyelőre pozitívan állok a futáshoz :)

By, the way nézegettem a videóid, és láttam, hogy a Krajcsó ikreknél voltál Szilveszterkor :) Milyen eszméletlen kicsi a világ :) Olyan váratlan volt, hogy a videók között két jó barátom fog feltűnni, hogy 2 percig csak hápogtam :)

Ras · http://futo.blog.hu 2009.01.27. 21:29:26

ma is leves... több lé több borsó :), előtte egy narancs egy grapefruit.. utána 10 deka csipsz
kenőanyagnak egy liter almalé
most meg még gondolkodom hogy kekszet egyek vagy inkább puffasztott buzát :)

CsabaÚr 2009.01.27. 21:36:06

A fénykép vonzó, én egy kis ementálit ettem vacsorára, de ma este mégsem küzök az éhséggel, talán kezdek beletörődni a helyzetbe. Zsolababe, érlelem tanácsaid, nem hiszed el, hogy van, akin akár napi fél pizza és két szelet kenyér is lerakódik sok-sok futás mellett, úgyhogy innen már csak a nulla kalória felé tendálás van, de próbálom elhinni, amit írtál, és tudom, elméletben teljesen helyes.

felician 2009.01.27. 22:17:48

csodálatos a fénykép.
Nekem ma céges vacsi volt, indult egy pohár pezsgővel, aztán jött egy igen jóféle szilvapálesz, meg egy korsó Pilsner (4 decis, utálom az ilyet, a korsó az attól korsó, hogy 5 deci, ehhhh), aztán egy úgynevezett Legénycsalogató (csirkemellcsíkok valami lecsószerű mártással, tócsnival), hozzá fetás zöldségsaláta. Ezután egy pihenős cigi, végül a desszert, ami hihetetlenül finom: vaníliás-túrós palacsinta, meggyöntettel. Amikor betettem a számba, rögtön a pöttyöspont2 reklám jutott eszembe. Mmmmmmmmhhhhhhhhhh. Még , hogy kettő.... Aztán még egy sör. Most épp a hasammal harcolok, hogy föl ne robbanjon...:)
joccakát!

xhege 2009.01.28. 08:46:45

Az én vacsim tegnap tejbezab volt. Nagyon szeretem, egészséges és baromira laktat.
Este megvolt a full Rocky feeling is, sz@rrá áztam futás közben, de megvolt a napi adag (mikor elindultam csak csepergett az eső, gondoltam ez még kezelhető, és természetesen féltávnál kezdett el szakadni).
Angel mi lenne ha kevesebb fekvőt nyomnál, de szabályosan nem térdelősen? Aztán ahogy egyre jobban megy úgy emelheted az adagot. Én jelenleg 50 fekvőt nyomok (egybe, szabályosan) futás előtt kb. fél órával.

HelloJozsi 2009.01.28. 09:39:00

Fogyni akarsz? Javaslom azt a jó kis hányós-hasmenős vírust, amit a kisfiam hozott haza az oviból.
Pár nap alatt ledobtam 5 kilót :(
Na meg a végre lassan-lassan regenerálódó kondícíóm újabb csapást szenvedett :(

zsolababe 2009.01.28. 10:42:25

Nekem tegnap az Old Man'sben volt koncertem elote ettem egy kis racporkoltet meg ket toltelek szabolcsi toltottkaposztat es a koncert utan egy Old Man's lepenyt, ami egy nagy daraltmarhahus pogacsa juhturoval ajvarral lilahagymaval, hazi lepenyben :) ja es utan olyan makosgubat, ami ugy volt elkeszitve mint az aranygaluska, csak makkal ..nagyon komoly volt :)))) volt is egy kis lelkiismeretfurdalasom ezert szokasommal ellentetben amikor 1kor hazaertem mar nem ettem.... mar alig varom, hogy vegezzek a mai futassal es egyek vegre( en altalaban delutan 3kor eszem eloszor, amikor mar tul vagyok a "mai adagon")

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.01.28. 11:29:11

@zsolababe: Old Man's? Egyszer ott úgy berúgtam egy Boom-boom koncerten, hogy Jamie Winchester a végén beszólt nekem. :))) Újbort ittam, nem éreztem, mikor kezd ütni. Elég későn, de akkor nagyon. :)))

Salvatore Bonanno 2009.01.28. 11:44:40

Két tortilla marhahússal és csirkével, zöldségekkel. Újra sok volt, lehet, hogy csökkent a standard kajaadagom?

ratrider02 2009.01.28. 12:45:21

Tegnapi vacsora: toros káposzta friss fehérkenyérrel. Igyekeztem óvatos adagot fogyasztani, így nem ülte meg a gyomromat. lecsúszott rá kb 1 liter ásványvíz. Este nekilendültem a fekvőtámaszoknak, 4 részre bontva sikerült összehozni a 100-at: 40;26;19;15. Viszont a hasazás kimaradt.....

mata68 2009.01.28. 19:55:28

Én a vacsora kommenteknél sok-sok kihúzott vonalat vártam, ehhez képest néhányan olyan kajákat nyomnak, amit még életemben nem ettem.

Elmesélem, én hogy csinálom: mint a csecsemők. Reggel 8-tól három óránként eszek. Reggel egy zsemle szalámival (felvágottal), zöldséggel, sajttal. De. 11-kor ugyanez, du. 2-kor ebéd (bármi, de csak kb. 2 öklömnyi mennyiség). Arra mindig ügyelek, hogy ezt egy kis csokival szétcsapassam :-) Délután 5-6-kor futás, majd 1 szelet kenyér vmivel. Napi 1,5-2 liter folyadék. Nassolás, ropi, sózott mogyoró semmi. Alkohol lehetőleg semmi, vagy hosszabb futások után 1 sör. Folyt. köv.

mata68 2009.01.28. 20:14:13

Most, hogy ezt leírtam, már kurva nagy hősnek érzem magam. Ez a kajamennyiség kb. karácsonyt követően játszik. A heti futásadag 70 - 90 km (készülök a veszprémi 6 órásra).

Namost a lényeg: Induláskor 66 kg, most 63-64 kg. Vanamikor hosszú futás után kevesebbet mutat a mérleg, mint előtte van, amikor semmit sem változik. Szóval hiába eszek szerintem keveset, érdemi változás eddig nem történt.

mata68 2009.01.28. 20:30:11

40 éves elmúltam. Azt vettem észre, hogy ebben a korban ha megiszok egy sört, akkor attól két kilót hízok. Nyilván alkattól függő a dolog.

Azért próbálkozok.

A kommenthez hasonló hosszú futásokat !

Ras · http://futo.blog.hu 2009.01.28. 20:47:18

@mata66: a futás közbeni súlyvesztés szinte csak folyadékvesztés...
a veszprémi hatóráson valószínűleg találkozunk... igaz én csak váltóban fogom emelni az esemény fényét :)

kinney 2009.01.29. 00:48:19

hmmm. tényleg klassz fotó.

én kis tűnődés után viszont inkább egy mcdonalds menüt kaptam be. van egy új csirkés szendvicsük, baconnel, sajttal és hagymával. tenisz után jól esett :-))

amúgy a saját szervezetemnél kb. a heti 30-35km futás a határ: az alatt ha sokat kajálok, akkor még tudok hízni, a fölött viszont gyakorlatilag beáll a testsúlyom az ideálisra. mondjuk fogynom szerencsére nem kell :-))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.29. 08:18:42

carnonara kanyartésztával, nem túl sok, pedig nem is ebédeltem. vhogy nem volt étvágyam.
megint nem futottam. ma se fogok. lehet h holnap se... hétvégére kéne vmit szervezkedni.

boibo 2009.01.29. 13:46:33

@rrroka:
Jjjjja!
Morcos is vagyok Miattad. Belerángattál ebbe az online-edzésnaplózásba, aztán azóta egyfolytában holmi vírusokkal takarózol futás helyett! :-)P

Nimandi 2009.01.29. 14:21:13

Abszolút offtopik, de most kaptam a linket, és hirtelen nem tudom, hova tegyem (a blogon sem, meg magamban sem):
www.tesztoszteron.hu/emagazin_01_79_kip_566_miert_nem_szabadna.php

xhege 2009.01.29. 14:52:49

@Nimandi: ha nő lennék, akkor most elkeserednék. Komolyan mondom, hogy érdekes. Szóval lehet, hogy nem is kellene agitálnom a páromat, hogy majd kezdjen el futni...

Nimandi 2009.01.29. 15:11:23

@xhege: Hát igen, én is elszontyolodtam.
Őszintén szólva nem tudom, mi lenne az igazi sport, amit örömmel, egészségesen lehet művelni, nem profiként, csak a mozgás öröméért. Minden sport igénybe veszi a testet, és elég sok sport része a futás. Már csak az, hogy nap mint nap öregszem, igénybe veszi a testem, az ülés, a közlekedés, a rossz cipő, a szar kaja, tehát bármit teszünk, egy kicsit elhasznál, nem? Ahogy mi használjuk az időnket.
Na mindegy, azért jó lenne egyszer egy női futós poszt.

bright 2009.01.29. 15:21:31

Sziasztok!

A súlyfelesleg leadásához használjátok Norbi táblázatát. Ne azt nézzétek, hogy esetleg milyen ellenszenves, vagy úgy gondoljátok, hogy a pénzre megy, stb. Egy a lényeg. Működik. Úgy fogyhatsz, vagy tarthatod a súlyodat, hogy nem koplalsz. Eszel. Akár este borjúpörköltet is. Legfeljebb nem krumplival és kenyérrel, hanem savanyúsággal vagy Hamlettel.

boibo 2009.01.29. 15:31:37

@Nimandi:
és
@xhege:

Azt nem tudom, figyeltétek-e, hogy ez a cikk a profi futókról szól.
Vagyis nem elsősorban rólunk, jelen blog olvasóiról.
Elgondolkodtatok már azon, mennyivel többet fut nálunk egy profi? Sok-sok-sok-sokszorosát. Persze, őt nem "bántja" annyira a futás, mint minket , átlagos nőket, de mi viszont a töredékét futjuk az övéknek.
Amúgy meg mindennek ára van. Az utóbbi negyed században, mióta én nyitott füllel hallgatom az ilyesmit, MINDEN profi sportról beigazolódott már, hogy árt. (Most ezek szerint a futás következik? - Végül is az ellipszistréner-biznisz is kell, hogy virágozhassék valamiből.)
Én nem vagyok sportorvos.
De az biztos, hogy (nő létemre, vagy annak ellenére, hogy nő vagyok) jobban érzem magamat a bőrömben, mióta futok, pedig a cikk szerint erre totálisan alkalmatlan vagyok.

Nimandi 2009.01.29. 16:21:19

@boibo:
Én is így érzem magam, de a cikk a hobbifutóknak is szól, nem úgy tűnt, hogy a profiknak,
legalábbis 5 km nem tűnik nekem profi mennyiségnek. ,)
Egyébként meg kissé amerikaias, figyelemfelkeltően kiabáló, bizonyos pontokon homályosan fogalmazó (mekkora mennyiség egészséges, mekkora káros, mit jelent a széles csípő, mekkora az, ami már keskeny stb.) egy cikk, az biztos.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.01.29. 16:33:30

wow! "Szép kis cikk"! . Persze futóalkatú nők ne menjenek profi dobóatlétának, hanem csak dobáljanak kacsakövet a vízbe. Hisz nem ugyanazok a fizikai adottságaik. De ez nem is volt kérdés. Kérdés, hogy kinek mi a jó? És talán ez itt a lényeg. Nekem az a jó, ami adott szabadidő, életforma, fizikai adottságok és szorgalom figyelembevételével a reális céljaimat el tudok érni. Mint hobbyfutó örömömet lelem benne addig, amíg kedvem van és persze amíg élek. Persze a tánc is terhelheti a lábat. Akkor nem szabad táncolni sem?
Hogy-hogy nem a cikk írója által képviselt crossfit sportág magyar oldalán látható szélesebb csipőjű futóhölgy. Talán ők sem veszik komolyan az intelmeket!

boibo 2009.01.29. 16:57:58

Ja! Arról nem is beszélve, hogy 14 éves koromtól 30 éves koromig fájtak az izületeim (állítólag attól, hogy túl későn vették ki a ramaty mandulámat, de lehet, hogy ez is csak UL). Még ezt követően kezdtem futni, de egyelőre nem jött vissza.
Viszont a nagyanyám életében nem futott, esetleg ha jött a vihar, és nem akart megázni, ennek ellenére idős korára folyamatosan fáj a csípője, térde, válla...

Ras · http://futo.blog.hu 2009.01.29. 19:22:40

@bright: no comment... tudod Norbi feltalálta a spanyolviaszt, egyetlen amit tud, jól eladni...
ettől függetlenül elválasztó diéta rulez :) szóval ha Norbizol akkor kb azt nyomod.. de azért azóta hogy pl a RedBull Update 1, az Update sázmomra vallás és nem táplálkozástudomány...

xhege 2009.01.30. 08:19:58

@boibo: Az ésszerűség határain belül kell egészségesen élni szerintem is. Abban meg teljesen egyetértünk, hogy az élsport sajna ma már szinte egyik sportágban sem egészséges.

xhege 2009.01.30. 08:24:33

@Ras: Én Norbiztam mikor leadtam 20 kg felesleget, de itt is ki kell emelnem azt, hogy az ésszerűség határain belül. Vagyis elolvastam amit írt, eztán pedig az alapelveket és az életszerű dolgokat figyelembe véve kajáltam. Ellenben nem ettem semmilyen norbis terméket (puding, túrórudi, somlói stb.) raklapszám vacsorára sőt igazából sohasem.
Abban pedig max egyetértek, hogy vallásba kezd átmenni (tetszik a megfogalmazás) a dolog. Az egyik kedvenc példám: light kóla 1-es kód, Coca Cola Light 4! kód vagyis tiltott :)))))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.30. 09:42:54

@boibo: jajj, nincs semmi vírus most, csak annyi sok dolog, hogy nem találtam alkalmat futni. én este 7-8 fele már nem szívesen megyek, sötét, hideg, brrr.
délután meg egyszerűen nem jött össze sose.

xhege 2009.01.30. 09:46:55

@rrroka: Érdekes én meg szinte csak sötétben szeretek futni. Van amikor elmehetnék korábban is, de akkor is inkább csak este indulok el mikor már legalábbis szürkülni kezd.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.01.30. 09:51:52

@xhege: nem is sötéttel van a legnagyobb gond, hanem h későn is van már nekem akkor, tudod kurva korán kelek (4:00). el tudnék menni futni este 8kor, de akkor meg nem tudnék elaludni utána és akkor hogy kelek fel?
kicsit sűrű most, de semmi baj, 7végén is remekül lehet futni. világosban! :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása