VÁLTOZÁS! A Futóblog találkozó a Margit-szigeten lesz

2009.02.24. 21:47 angelday

Fontos szolgálati közlemény: hétvégén vasárnap nem tudunk felmenni a Normafára, mert a hó miatt csak korlátozott számban engedik fel az autókat a hegyre, így a Margit-szigeten, az Atlétikai Centrumnál találkozunk.

Hányan jöttök egyébként? Tizen? Huszan? SZÁZAN?!

Ja igen, az újonnan érkezőknek: lesz tea - forralt bor - rétes és futás. Bemelegítés Kropkó Péterrel és Papp Krisztával. Akiknek már megvan a Futóblog felsője, jöjjön abban, mert RAPREZENT.

Még valami: a jelenlevők között kisorsolunk egy nevezési díjat a június 20-21-én megrendezésre kerülő Ultrabalaton versenyre.

31 komment

Címkék: szolgálati közlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr1964019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

svrider AKA stig · http://riderblog.hu/ 2009.02.24. 23:05:43

btw hol az atlétikai centrum? :) illetve melyik részén? a futószőnyeg felőli budai oldalon, vagy a "főút" felőli oldalon?

Ras · http://futo.blog.hu 2009.02.24. 23:18:04

@svrider: Hajós Alfréd uszoda megvan? Atlétika pálya utána. Helyileg konkrétabban budai oldal, déli csücsök.

2009.02.24. 23:24:25

Én is jövök.
Jó lenne valami egyszerű öltözési lehetőség ruhatárral. :-)
Atlétikai Centrum a Margit-hídról lefelé jövet bal oldalon van. Az útról látszik is a pálya, egyébként www.margitsziget.com .

maratonom 2009.02.24. 23:42:18

ajjaj, szasza, így hosszú lesz a túra, mire Fenyőgyöngyétől odaérsz a Jánoshegyen át... ;-)
egyébként én is tervezem, már ha a szombati kirándulás (ttt.tr.hu/naptar/tura.php?id=2148) után bírom még...

manor 2009.02.25. 06:47:21

Hm, UB nevezés... Ez jutalom vagy büntetés?:) Én most bizonytalanodtam el komolyan a részvételt illetően:)

Ras · http://futo.blog.hu 2009.02.25. 07:21:36

@decibells: hát ha máshogy nem, akkor a MAC-ban ez megoldható némi pénzmagért.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.02.25. 07:52:59

annak,hogy nem a Normafán lesz örülök is meg nem....
Utoljára bakfis koromban jártam arra,ami igen rég volt.A Margitszigetet viszont jobban elérem...
Remélem sikerűl a Zuramat is magammal vinnem!Akkor +2 fő!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.02.25. 09:04:19

Én örülök, mert a Margitszigetre szoktam járni. Kocsit csak az északi csücsöknél lehet hagyni, ugye? Mert akkor én úgy érkezek, hogy már 2,5 km lesz a lábamban. :)) Egyébként mit kell majd ott csinálni? Két szigetkört futunk?

.com 2009.02.25. 09:14:44

@Domesticdragon:
Ugyanaz meg mindig
az elmult ket evben nem sok mindent epitettek at :o)

rodriguez 2009.02.25. 09:55:07

Én mennék szívesen, de lesz olyan is ott, aki nagyon amatőr futó? (értsd: 6-7 perceseket fut...)

evita 2009.02.25. 10:10:10

@rodriguez: Gyere nyugodtan, nálam biztos nem vagy nagyobb amatőr!!! :-)) Így legalább Én sem leszek egyedül!!

svrider AKA stig · http://riderblog.hu/ 2009.02.25. 10:50:06

kocsival parkolást óvatosan azért, mert szerintem 20 autónál több nem nagyon fér az északi csücsökbe

DaMartian 2009.02.25. 11:52:18

Kedves AD! Lévén kedvenc futóhelyem, nem hagyhatom szó nélkül: Margitsziget: közigazgatási értelemben (mint városrészt) egybeírják, természetföldrajzi értelemben (mint szigetet) pedig kötőjellel. Ha nem lehet eldönteni, hogy melyik értelmezésről van szó, hagyományosan az egyszerűbb megoldást, az egybeírást javasolják.
Csak hogy megint (és ezúttal nem szakmábavágóan) kötözködjek : )))

/laki Gy." 2009.02.25. 13:17:17

Sziasztok!
A polokat mikor kapjuk meg?
Köszi
Gy."

/laki Gy." 2009.02.25. 13:18:19

@rodriguez: Te vagy az én emberem! Én ott leszek... mi legalább futunk!!!

colika 2009.02.25. 13:27:06

@rodriguez: :) nem vagy egyedül. Én is megyek sőt, valószínű még egy kollégámat is elrángatom. Az a lényeg, hogy jól érezzük magunkat, nem? ;)

rodriguez 2009.02.25. 14:12:32

@colika:
Köszi a válaszokat, akkor ott találkozunk....

zsolababe 2009.02.25. 14:14:12

@DaMartian: milyen poo, amit kuldettel ide? Mert visszajotem NY-ba es nincs itt ugy tunik.. a track order mit ir? Hogy megjott mar? Mert egy masik csomag volt az ajto elott de a tiedrol meg csak egy door tag sem volt tehat at meg nem hoztak meg... en ma este hazarepulok szoval ha delig nem jon meg nem tudom elvinni.. ket het mulva jovok ujra maximum akkor...

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.02.25. 14:23:47

@svrider: kénytelen vagyok kocsival menni, mert Nyíregyháza felé nem járnak a Combinok. :))) Én a fizetős parkolóba szoktam állni a Valamilyen Szálloda mellett. Nem két forint, de hátha nem viszik el a kocsimat (Pesten már kétszer nyomták fel).
A futásról írjon már egy bennfentes! Szigetkör lesz? Verseny, vagy társasági kocogás?

zsolababe 2009.02.25. 14:48:00

@BGy: Az Arpad- hidnal levo parkoloban jo ha hagyod a kocsit, mi is mindig ott hagyjuk..ott biztonsagban van sokszor be sem zarom mert figyelik es az orankent 360Ft azt hiszem az annyi mint barhol a varosban az utcan parkolas, ahol keresgelsz helyeket es meghuzzak a kocsidt siman... a belvarosban meg ennel is dragabb... mondjuk en is szivom mindig a fogam, hogy naponta kifizetek 600ft ot parkolasra neha meg tobb mint egy 1000est ha 4kort futok.. de hat ez van ha valaki kenyelmes es kocsival jar..es vegul is jobb mintha cigire koltenem mint masok :)

DaMartian 2009.02.25. 16:03:10

@zsolababe: Írtam priviben!
Viszont hétvégén a parkolás Budapesten ingyenes, így aki nem akar fizetni, annak javaslom a Margit-híd budai oldalánál lévő parkolót (bár annak a mérete az építkezések miatt most nagyon leredukálódott) vagy a Margit-híd bármelyik oldalán lévő kis utcákat, de a pesti rakpart is tök üres szokott lenni hétvégén én mindig ott parkolok, ha megyek futni, onnan 500m gyalog a MAC. Az Árpád-híd felöli oldalon Pesten a Duna Towers irodaházak tövében lehet ingyen megállni, hétvégén az a parkoló is töküres. Igaz, ott nem őrzik az autót, és az már 3Km-re van a találkozóhelytől, de aki nem akar egy ezrest kicsengetni a Sziget parkolójában, annak jó megoldás lehet!
BGy: ez örömfutás, nem verseny, bár azért ez sem teljesen igaz, lesz benne egy kis csavar, de ez legyen meglepetés! ; )

Ras · http://futo.blog.hu 2009.02.25. 16:46:17

@rodriguez: most 6 vagy 7? :)
nem hinném hogy mindenki 25 percben akarja majd tolni a Szigetkört (én sem, bőven jó lesz 30p körül az 5,35 km)

Nannycsuri 2009.02.25. 20:32:57

Sziasztok, nem vagyok nagy kommentelő, de azért próbálok naprakész futóblogos lenni...kicsit örülök, hogy most nem Normafa, mert én meg a hóban futás, hát?! Így viszont azt hiszem én is ott leszek a Margitszigeten, kb. 35perces körömmel, majd hajtom a sereget! És blogos pólóm sincs, mert a pénzt most a síelésmebe invesztáltam, megérte, azt hiszem :)
Na szép estét mindenkinek!

tomee142857 2009.02.26. 07:02:57

Sziasztok!
Én is tervezem, hogy megyek, Sopronból.

rodriguez 2009.02.26. 09:42:17

@Ras:
Legyen 6 és fél... A pontosság kedvéért :-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.02.26. 09:58:42

@Nannycsuri: blogfelső házilag is készíthető! fehért póló sáros lábnyommal, + filccel a név. :D

angelday 2009.02.27. 00:41:12

@DaMartian: bocs, de én még a helyesírási szótárat is átnéztem és nem találtam meggyőző utasítást. Abból azt olvastam ki, hogy külön. De akkor most átjavítottam kötőjelesre. (Hogy örüljél!)

Ras · http://futo.blog.hu 2009.02.27. 08:14:17

Józsi: majd nézd meg a táblát a szigeti lejárónál ;)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása