Eltakarják a napot, eltakarják előlem, mert egy fejjel kisebb vagyok

2009.07.29. 09:47 angelday

Winklert felhívtam tegnap, éppen gyúrni volt. Winkler ugyanis fut és gyúr. Megkért, hogy tekintsek végig az elmúlt egy esztendőn, mert megint lapos vagyok, mint a gumilabda.

Ez így igaz.

Az anonim alkoholisták megtérése is a beismeréssel kezdődik. Lapos vagyok. Monspart Saroltát, az első magyar nőt, aki három órán belül futotta a maratont idézném (bocsánat: írnám át) ezen a ponton, mely szerint Winkler Róbert a "csokicerka", Sasvári József pedig a "duplaradír".

Igen, ebben az értelemben a fejlécben levő hatalmas lángok és egymásnak csapó gigászi küzdelem meglehetősen viccesnek tűnik. Dehát nyár van. Télen meg tél volt. Most kezdhetnék mindenféle okfejtésbe, meg elemzésbe, hogy akkor a hidegtől fájt a fogam, aztán elmentem fogorvoshoz, aki "megrögönyözte" (öreganyám hívja így) a fogamat, de nem derült ki semmi, csak az, hogy érzéstelenítés nélküli gyökérkezelés, ettől beijedtem, aztán hirtelen nyár lett, meleg, viharos meleg, nyaralás, munka és hát ugye duplaradír.

Voltunk nyaralni görögbe is (nem, nem tettem ki az IWIW oldalamra), de ott sem vitt rá a lélek. Eleve meleg volt, az ember szeret kilencig, tízig (!) horpasztani, olvasgatni, aztán meg kirándulni kell, illetve meleg van. Este később már jó az idő, de akkor meg jobban esik sörözni, meg horiatikit enni (azaz χωριάτικη σαλάτα -- valamiért az a meggyőződésem, hogy az igazi horiatiki nem azonos a görög saláta nevű gasztro-exporttal).

Súlyom egyébként 92 kilóról 87-ig csökkent munkahelyi és egyéb stresszeknek köszönhetően, pszichózisomat az alábbi fényképsorozat dokumentálja:

És így jutottunk el július 28-ig, amikor Winkler éppen hasazott a konditeremben, én meg a CBA-ban vásároltam kolbászt.

A történetünket majd innen folytatjuk. Vajon lesz-e királyfi a rút békából? Hamarosan kiderül.

18 komment

Címkék: béka józsi kételyek duplaradír csokicerka

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr871275057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bellone 2009.07.29. 10:00:07

Döglött lóval ez nemigen indul el...:) Azért, a tükörben ne nézd le magad!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.07.29. 10:58:21

Mi is a görögöknél nyaraltunk és direkt délután 2-3 körül mentem futni, hogy szokjam a meleget a Nike félmaratonra. Nem lehet megszokni, csak azt lehet kitapasztalni, hogy ilyen melegben milyen gyorsan fogy az ember ereje.
A stressz tényleg jól fogyaszt. Amikor az ember szakít a csajával és éppen ismerkedik a leendő excsajával (!), akkor is magától szálkásodik a testem. :))) Biztos a hormonok indítanak be valamit, hogy a legjobb formámban legyek. Utána persze gyors dagadás, ami az elégedettség jele.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.07.29. 15:16:31

@BGy: :o)
én is melegben futok,de nem "görögbe",hanem a Cserhátba,néha kombájnokkal kergetőzöm!!!!!
Ja,és azt álmodtam valamelyik nap,hogy állok a Nyugati felüljárón és nem tudom merre kell futnom....mindeni elszalad mellettem én meg csak bámulok....
Mindenkinek jó edzést!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.07.29. 19:48:10

@Domesticdragon: Mire lesz a Nike félmaraton, addigra lehet, hogy a Nyugati felüljáró szétporlad. :))) Már emberes darabok potyognak róla.

HelloJozsi 2009.07.30. 08:33:20

Valószínűleg az a típus vagy akit nem hoz lázba a futás.
Szerintem keress valami sportot ami érdekel és szívesen csinálod.
Küzdősportok, tenisz mittomén...
Egyik ismerős hasonló szenvedések után 2x évesen kezdett el vívni.

angelday 2009.07.30. 09:30:07

Teniszezni tegnap is voltam, btw.

DaMartian 2009.07.30. 09:54:35

Embörök! Hatalmas kérdés, hátha valami expört tudna segíteni! Az elmúlt egy hónapot pihenéssel töltöttem, de konkrétan teljesen. Ilyen még talán sosem volt velem! Azt gondolom ez jót tett mind lelkileg (magamhoz képest rengeteget futottam az elmúlt másfél évben és a motivációm már nem volt a régi) mind fizikailag (ízületek pihentetése). Viszont a Nike-n és a Plus Maratonon is egyéni csúcsot tervezek. A tavaszi-nyári hosszúk miatt a kondim úgy érzem rendben van, "csak" gyorsulnom kéne! 1 hónapom van a félmaratonig, ki vagyok éhezve a futásra és tele vagyok energiával! Kinek van ötlete? Cél az 1:30!!! Kösziiii

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.07.30. 10:12:40

szerintem az ha holnap nekiindulsz akkor is meglesz. :-)

Nylonman 2009.07.30. 11:57:31

@DaMartian: Ha máshoz nem, de ehhez asszem értek! Egy a jelszó: ALL-IN!
;)

DaMartian 2009.07.30. 13:04:23

Hát Szasza nem hiszem... Eddig a leggyorsabb félmaratonom 1:34:34.. Igaz azt nagy melegben futottam. A Nike-k eddig sosem jöttek össze! Más kérdés, hogy nehéz meló mellett futni, hiszen előtte ott vagyok a standon, nem tudok pihenni, normálisan enni, ráhangolódni, melegíteni stb... Meg általában meleg is van.. Eddig a legjobb Nike-m 1:37 volt!!! Mondjuk az 3 éve, amikor még közel sem voltam ennyire edzett. Tavalyelőtt lázas betegen, tavaly pedig sérülten futottam, csakhogy ne maradjon ki az "ÉV VERSENE" de valahogy ez évek óta ilyen mumus nekem... Pedig ennél szerintem is gyorsabb vagyok! Én már 1:32-nek is örülnék, de 1:30 a cél! Most a Délibábon vacak talajon, gusztustalan időben mentem egy laza izzadtságmentes 1:40-et!

DaMartian 2009.07.30. 13:08:23

Szasza! Köszi az ötleteket. Konkrétabb tervre gondoltam, hogy komolyan vegyem, de végülis ez a fajta nem annyira szigorú, napra lebontott edzésterv jobban is fekszik az én szabályokat és korlátokat gyűlölő stílusomnak.. : ) Előtte még lesz egy Tó-kör, meg a 20-i hosszúhétvégén megyek edzőtáborozni 4 napra, ott lesz pályás edzés, ott majd nyomathatom a résztávokat, meg a HIIT-et : ) Reméljük ez elég lesz, mert most nagyon lekvár vagyok! : )

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.07.30. 15:09:51

Ha indulnék felajánlanám, hogy fussunk együtt, de így marad a pályaszéli szurkolás, bár én sem tudnék szerintem nagyon 1:30 on belül futni. Fene tudja.

Nylonman 2009.07.30. 16:32:37

@szasza75: jujj.. nem kell a kamuuuuuu. Láttalak én nemrégiben futni. (amúgy én 1 túrórudiért bevállalom a nyulazást 1:30-ra)

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.07.30. 16:56:27

ja mondjuk Nylonmanre lehet 1:30 ra számítani. Egyszer akartunk 3:30-as maratont futni a felénél otthagyott :-)

Nylonman 2009.07.30. 21:10:16

@szasza75: nos ez igaz, de egy kicsit árnyalni kell, mert ígyfélrevezető lehe. Várj, színezek rajta egy picit: Otthagytalak, mert leálltál brunyálni a Dávid szobor tövébe'... ;) .. és szerintem meg ahhoz nem illett a sárga szín így kerestem egy másik műemléket :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása