Futóblog hivatalos megmérettetés: Nike 24. félmaraton

2009.08.02. 18:48 angelday

Nagy az izgalom, kicsit több, mint egy hónap van már csak hátra a 24. Nike félmaratonig, ahova szeretettel várunk minden futóbloggert és sport-barátot. Egy szolgálati közlemény jelleggel összefoglaljuk a tudnivalókat.

Az alábbi távokon lehet indulni:

  1. teljes táv (21 km)
  2. váltó (13,8 illetve partnerednek 7,8 km)
  3. ligetkör (3,5 km -- alapvetően a kísérőknek, szimpatizánsoknak kitalálva)

A hivatalos, Dri FIT anyagú póló is vásárolható, limitált szériában megtalálható a Nike üzletekben, ahol egyébként a versenyre is lehet jelentkezni:

Budapest (Váci u. 28., Váci u. 7., Eurocenter, Europark, Árkád - Örs vezér tere, Duna Plaza)

Nem-Budapest (Szeged Plaza, Nyiregyhaza Korzó, Debrecen Fórum, Pécs Árkád, Győr Árkád)

A nevezési díj ennél sokkal bonyolultabb, mégpedig annyira, hogy egy táblázatban foglalták össze a szervezők. Ezt most információképpen szeretnénk veletek is megosztani.

Akit ennél is bővebben érdekel minez, megnézheti még a hivatalos honlapot is, bár szeretém jelezni, hogy ez is a hivatalos honlap része!

Kérünk minden "Futóbolondot", hogy itt a kommentek közt jelezze részvételi szándékát! Meg a rajt előtt majd egy csoportképre is jöjjünk már össze BÁZ! Winkler kékbe hajló fejszerkezetét (én csak "boglyának" hívom) könnyű megismerni, legyen az az idegenvezetők által magasba tartott esernyő, ami köré gyűlünk! SZÓLÍTSD LE WINKLERT!! LÉGY BÁTOR!! :D

186 komment

Címkék: póló találkozó nike nevezés félmaraton megmérettetés szeptember 6 futóbloggerek nevezési díj

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr701283560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Perillustris 2009.08.05. 12:22:29

@wannabeskinny: Nem, úgy intelligens, ha érveket írsz személyeskedés helyett, mert ez a "majdnem mondtam valamit" és az "olyan jó, hogy vagy nekünk" stílus inkább erőltetettnek tűnik.

Steve01 2009.08.05. 12:42:16

@Perillustris: Először is a következetességről: A Nike félmaraton egy magáncég által szponzorált rendezvény, amiről mindenki eltudja dönteni, hogy megéri-e neki a nevezés vagy sem.Nekem egyelőre megéri, ezért neveztem.
Viszont a bkv-t az én adómból tartják fent, és cserébe 300ft-os jegyet kérnek a retkes, ócska, balesetveszélyes, kiszámíthatatlan szolgáltatásaikért, miközben 100000000ft-os "végkielégítéseket fizetnek.Hagy ne vágjak már ehhez jó képet!
Megnyugtatásodul közlöm, hogy én is minden nap biciklivel járok dolgozni, ami kb.30km oda-vissza, de ettől még nem vagyok elvakult bicikli-fetisiszta, aki szerint az egész földről ki kéne tiltani minden járművet, csak a bicikli maradhat.Legszívesebben a szigetre is azzal mennék ki, de szerintem akkor hetente vehetnék újat.És ha már kifizetem a nem kevés teljesítményadót, és az éves zöldkártyának nevezett adót, a benzinben lévő sarcról már nem is beszélve, akkor engedtessék már meg, hogy használjam is egyszer-egyszer.
Miért is úgy lehetne támogatni az amatőr sportot, hogyha 6-22-ig kitiltanák az autókat a szigetről?Én pl. este 7-ig dolgozom, hazatekerek, leviszem az ebet, átöltözöm, és fél9-9 mire leérek a szigetre.Ott vagyok kb.10 f11-ig örülök, hogy utána csak beülök a kocsiba, és hulla fáradtan hazavánszorgok.Miért lenne jobb, ha haza kéne gyalogolnom, tekernem, bkv-znom?Lehet, hogy le sem mennék, és ezzel szerintem sokan így vannak.
Bocs az off-olásért!
@zsolababe: Szerintem a Te edzettségi állapotodban ez nem jelenthet problémát, de azért vigyázz, hogy nehogy elkapjon a versenyláz.Csak lazán!
@wannabeskinny: Egy kolléganőm hasonlóképpen járt, csak azzal a különbséggel, hogy ő konkrétan az összehugyozott ülésbe ült!Azonnal felugrott, de már átázott a nadrágja.Órák múlva hívot fel, de még akkor is zokogott!

2009.08.05. 13:01:32

@Perillustris: hagy személyeskedjek már, veled olyan jól lehet. Harapsz rá. Amúgy meg minek pazarolnám az időmet neked érvelni? Értelmetlenség, a kákán is csomót keresel. Akihez csak szólsz, kritizálod, cselendzseled. Menj, bringázz egyet, vezesd le úgy a feszkót!

_ev_ 2009.08.05. 14:04:55

no, szóval ott tartottunk, hogy kap egy szelet tibicsokit, aki először nyom barackot a Winkler fejére
csendet, rendet!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.08.05. 15:26:24

@_ev_: a tibicsoki jó, az egyetlen, amit még Magyarországon gyártanak.
Ha már ilyen "politikus" itt a légkör, akkor én meg aszondom: monnyon le... mindenki egy Nike pólóról az én javamra. :)))
Nagyon páradús a levegő, sikerült munkába menet, biciklizés közben az ingem hátuljára egy Nagy-Magyarországot izzadni, a hasamra a görög szigetvilágot. Világos kék ingen nagyon jól látszik egy csepp izzadtság is. Ha gyurmázott felsőtestem lenne, akkor este tuti, hogy félmeztelenül (felül) futnék.

Ted Striker 2009.08.05. 16:36:37

@DaMartian: Követelem, hogy minden induló kapjon egy Air Jordan V-t :-)))

1ébként tegnap este győzelmet arattam az előzzük meg a zivatarcellát nevezetű társasjátékban :-)

zsolababe 2009.08.05. 17:03:28

szerintem jo neha szetoffolni a blogot :) ..en pl minden bejegyzeshez minimum egy off-ot irok :)... egyebkent engem nem erdekel a nike polo sem.. ugyis ha egy mod van ra, akkor a nike livestrong-ot veszem es hordom:) nyaron meg eleve felmeztelenul futok:) ..az igaz, hogy csak alul :)))))) ... egyebkent meg ne szemelyeskedjunk mert az mar tul megy az offolason es azert ha lehet maradjon meg a jo hangulat itt a blogon ha mar tob mint egy evet kibirtunk :))) a vita az rendben van..sot a kulonbozo allaspontok is... de a szemelyeskedest azt olvasni sem olyan jo erzes :) plane olyanoktol, akik nem csak beneztek ide, hanem rendszeresen irnak-olvasnak :)

DaMartian 2009.08.05. 17:14:11

@von_baro: Hát vagy korábban volt, mint 2003, vagy tévedsz valamiben! Én 2001 óta vagyok a cégnél és azóta egy versenyen sem adtunk Baseball sapkát! Egyszerűen lehetetlen, nem tehetjük meg hogy gagyit adunk ez fix! Ha 2000 előtt volt, akkor nem elképzelhetetlen, mert amikor még importőr hozta be a Nike-t akkor még voltak érdekes dolgok, 2000-től van bent nálunk közbetlenül a márka. A másik amit el tudok képzelni, hogy a ligetkörhöz kapott sapkához a fő szponzornak nem volt köze, hanem azt a BSI adta, ahogy pl. a reggeli futásnál is más a támogató (asszem most a Metropol újság) az a bizonyos sárga pamutpóló (ha egyre gondolunk) az bizony eredeti Nike volt, az enyém még mindig megvan, az volt az első félmaratonom : )

DaMartian 2009.08.05. 17:24:13

@Ted Striker: majd szólok pár szót ennek érdekében! De én inkább VI-ot vagy XI-et kérnék, ha már választani lehet!
De akkor követeljük azt is, hogy az Adidas streetballon meg mindenki kapjon egy pár ForMotion futócipőt!
A Nike Junior Tour tenisztornán egy focilabdát, a Move-ya aerobic napon meg teniszruhát! Így aztán mindenkivel meg lehetne szerettetni még egy sportot azon kívül, amit épp csinál : )

szaszit 2009.08.05. 20:35:31

Egy kis összehasonlítás:
2008:
Alapdíj:3500-8500Ft
Külön Dri-fit póló: 3290 Ft

2009:
Alapdíj:10000-15000Ft
külföldieknek 35-50EUR (minden évben kb.1000 külföldi is indul ők nem is tudnak más tarifával nevezni)
Indultál már BSI versenyen díj: 4500-9500Ft (a 2008-as alaphoz képest 28-11%-os drágulás)
Külön Dri-fit póló: 4990 Ft v. 18EUR (51%-os drágulás)
Érdekes hogy az UB-n ugyanilyen pólót kapott minden induló, ott 2400Ft-ért kaphattak a stafétások is (a poló nélküli díjhoz képest), viszont a legkedvezőbb díj ugyanannyi volt pólóval és póló nélkül.

Közben az infláció kb.5% volt.
A legnagyobb létszámban lévő magyar férfi futók eközben, elég méltatlan körülmények között a városligeti sörsátorban öltözhetnek, ahol egymás hegyén-hátán vannak az emberek.
Ennek ellenére jó kis futás, csak kezdenek nagyon elszállni az árak.

HecseDLI 2009.08.05. 20:59:20

@BGy: azé a Boci se kutya tezsvérem

DaMartian 2009.08.05. 21:11:22

@szaszit: Tény, hogy az UB életem eddigi egyik legjobb versenye volt! Minden szempontból!!! Az is tény, hogy akik azt szervezik úgy tűnik inkább a sport, mint a profit oldalát nézik a dolognak és ez jó! De az is tény, hogy bár mindkettőt a Nike szponzorálta, azért valószínű az UB-n kevesebb volt a logisztikai költség, nem voltak lezárások, meg sokezer induló, így több maradhatott a pólóra : ) De az, hogy az UB létszáma évről-évre duplázódik, azért beszédes! Mondjuk a staféta az évtized ötlete volt!!! Ennél feelingesebbet, mint hajnal 4-kor napfelkeltére befutni! : )

metszo_ollo · http://hozamkorlat.blog.hu/ 2009.08.05. 21:37:34

Én is megyek, remélem sikerül lenyomni Winklert, ha máskor nem, a fotózáskor :)

von_baro 2009.08.05. 22:13:17

@DaMartian:

2003-ban volt az pedig. még valahol a szekrény alján meg is van az a sapka. majd küldök róla képet...

természetesen nem volt nike minőségű sapka, hanem valami filléres darabra nyomtak rá 3 oldalról nike logót. persze lehet hogy a nike tudta nélkül

a futanet honlapján van pár kép is:
www.futanet.hu/galeria/667?img=nike312

egyébként ugynarra a pólóra gondoltunk

manor 2009.08.05. 22:30:47

@bodlac:
ez is bizonyítja, hogy 2002 után kellett lennie:)

bodlac 2009.08.05. 22:31:56

Én különben teljesen megértem hogy DM-nek védenie illik a mundér becsületét, és azt is, hogy amíg így is el tudják adni a versenyt, hülyék lennének olcsóban.
Ettől ez még egy kirívóan rossz ár/érték arányú rendezvény; és nem hiszem, hogy én magyarázom félre a dolgokat: amit kínában gyártanak, az kínai, a dolgok nagy tételben olcsóbbak, és nem zárják le egész Budapestet. Na, ez után nem bolygatom ezt a dolgot többet. Inkább ahhoz kérek tippeket, hová menjek összel maratonira (BSI Bp és kassai barátainkat leszámítva).

2009.08.06. 09:17:51

@zsolababe: ok, vettem :) Majd görcsöt kötök a kezemre, hogy megálljam, hogy ne "írjak be" valakinek, aki viszont nyilvánvalóan kekeckedni jön ide szökőévben egyszer. Mert én meg azt nem bírom. Ha valaki azt élvezi, hogy rendet bont...

xhege 2009.08.06. 09:45:25

1-2 hétig nem járok erre, és milyen paprikás a hangulat :)
Szerintem nem kell ezt annyira felfújni. Adott egy ár aztán akinek van rá pénze és megéri neki nevez, akinek meg nincs vagy nem éri meg az nem nevez. Egyszerű dolog ez :)

Más: kaptam egy pulzusmérős órát (Hervis saját márkás olcsóság, de nekem ez az első ilyenem). Érdekes vele futni, és időnként fura dolgokat tapasztalok. Van amikor alacsonyabb átlagpulzussal futok jobb időket és van amikor magasabbal rosszabbakat. Ez önmagában tudom hogy még nem x-akta, de van mikor úgy érzem tempósabb futásnál, hogy ez biz fárasztó, de a pulzusom szerint még nem az :)
Egyébként milyen pulzustartományban jó futkározni (hobbifutó vagyok az olimpiai aranyról már lemondtam). Tudom, hogy van erről sok tudományos cikk a neten, de 3 mondatban biztos van itt olyan, aki össze tudja foglalni a lényeget.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.08.06. 10:37:34

@DaMartian:
szerintem , - de ez csak feltételezés - félmaraton logisztikai költségei azért jóval kisebbek, mint akár a BSI Szupermaraton vagy az UB logisztikai költségei.

manor 2009.08.06. 10:48:17

@xhege:
ha semmi különösebb célod nincs, csak jól akarod érezni magad, akkor szerintem jobban jársz a "natural" futással. Fuss annyit és olyan tempóval, hogy a végén jól érezd magad. A pulzusingadozás nálam is rendszeresen bejátszik. Lelkiállapot, meleg, túl sok kaja - nálam ezek befolyásolják.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.08.06. 11:01:23

@xhege: nekem is ilyen órám van. A pulzust nagymértékben befolyásolja a meleg, a páratartalom, mennyire vagy fáradt, mit ettél. Én legalábbis ezt tapasztaltam. Jó kis óra, nekem tetszik. Három hónapja tolom vele, panaszom nincs rá.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.06. 12:49:07

@DaMartian: az a 2003as sárga póló marha jó cucc, még mindig jó állapotban megvan nekem is, mondjuk ez azért is lehet, mert nincs mivel mosni, így viszonylag ritkán veszem fel... az éjszakai futáson előző évben szereztem hozzá egy hasonló színű pólót, így ha a kalenji sárga cuccok is koszosak már majdnem van egy fél mosás. :)

DaMartian 2009.08.06. 13:06:17

@bodlac: nem a mundér becsületét védem, nem hiszem, hogy rá lenne szorulva...csak nem szeretem a szardobálást meg a fikázást.. Amúgy a versenyt nem mi adjuk el, mi csak támogatjuk, vagyis költünk rá : ) Azt szerintem nem mondta senki, hogy az egész várost lezárják, hiszen jó része a rakparton megoldható, de azért a Westend környékén, meg a hidakon szokott menni az anyázás a dugóban álló autósok részéről rendesen : ) A kínai termékekkel kapcsolatban én fogalmaztam rosszul! Akkor maradjunk annyiban, hogy minden "kínai" szót amit írtam, javítsunk gagyira! Ugyanis a legkomolyabb termékeink (pl. az összes futócipő Pega, Vomero stb. kínában gyártódik, és ettől még nem vacak, sőt!!! : )

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2009.08.06. 14:28:45

@xhege: Ahogy egyre jobban fejlődik az aerob képességed, ez az ingadozás egyre kisebb lesz, de valamennyire mindig megmarad.
Egyébként, ősszel, mikor már kezd érezhetően lehűlni a levegő, baromi nagy élvezet, mikor a nyári cammogós tempó helyett elkezd az ember hasítani ugyanazon pulzuson.
Sima edzésnél, ha 70%-80% HRmax között, esetleg 5-10 perces tempófutásoknál 80-85% HRmax körül tartod a pulzust nagy bajt nem csinálsz, 2-3 hónap alatt jelentősen fogsz fejlődni. Ez statisztika alapú, a pulzuszónák személyre szabott megállapítására különböző tesztek vannak több-kevesebb megbízhatóssággal és árral.

Ted Striker 2009.08.06. 14:48:53

@DaMartian: Balaton átúszásra meg cáparuhát mindenkinek, úgyis jövőre lesz egy pár felesleg :-))))

Ja egyébként én is tervezem az indulást, nevezni még nem neveztem de folyamatban van az ügy

xhege 2009.08.06. 14:50:43

Köszi a javaslatokat.

@BGy: én mindössze 3 hete használom, de meg vagyok vele elégedve. Igaz vannak pillanatok mikor 2-3 másodpercre megzavarodik. 145-ös pulzusról nem hiszem, hogy felugrik a pulzusom hirtelen 215-re aztán leesik 105-re :) Igaz mikor megigazítottam a mellkasi jeladót vissza is állt rögtön 146-ra :). Amire nekem kell, arra tökéletesen megfelelő.

@Jozsef: akkor nagyjából jól nyomom az edzéseket, mert az átlagpulzusom általában 72-78 HRmax között szokott lenni.

HecseDLI 2009.08.06. 18:50:39

@DaMartian: Van a NIKE-nak beleszólása vmilyen szinten a verseny szervezésbe, vagy kizárólag a szervező dönt mindenben ?

HecseDLI 2009.08.06. 18:51:38

@wannabeskinny: Azért a tiéd se kis miska, szép o

2009.08.06. 19:41:27

@HecseDLI: jaja, én választottam magamnak, miután azt, amit valóban szerettem volna, egy sajátchipes versenyző már lefoglalta. Na majd jövőre! (Öhm... ha az ideit sikerül lefutnom :D)

DaMartian 2009.08.06. 19:54:07

@HecseDLI: nem tudom, valószínűleg van. Legalább megtárgyalás szinten... Meg nyilván vannak szabályok, elvárások hogy minden megfeleljen a főszponzor nívójának. Ne legyen mondjuk olyan galiba, mint a hírhedt Mars Maratonon : )

HecseDLI 2009.08.06. 21:06:29

@DaMartian: A tavalyival elégedettek voltatok? Milyen galiba volt és csaknem a 96-oson?

HecseDLI 2009.08.06. 21:10:00

@BGy: A többi Magyarban gyártott táblás csoki ( nem tejtábla ) nevében kikérjük magunknak! :-))))

manor 2009.08.06. 21:22:01

@wannabeskinny: @HecseDLI:
milyen számokról is van szó?:)

DaMartian 2009.08.07. 09:46:07

@wannabeskinny: Az enyém minden évben: 3546!!! : )

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.08.07. 10:32:06

@HecseDLI: melyik csokit gyártják még itthon?

Az én rajtszámom 1260. Más olvasatban: 1:26.0 He-he-he...

zsolababe 2009.08.07. 12:13:51

en nem tudom mi a rajtszamom :( ..de ha a varhato idom lesz rajta, akkor 215 ;) :DDd

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.08.07. 15:19:10

Vettem hivatalos pólót! Remélem, a versenyen nem lesz ciki! Hogy né' má', az a hülye pénzért vett pólót! Tényleg, ez most jutott eszembe...

_ev_ 2009.08.07. 17:22:49

no, elkezdtek csordogálni a számok, lehet lesni a levelesládákat

_ev_ 2009.08.07. 17:30:17

Azt sosem értettem, hogy miért jó a verseny hivatalos pólójában futni? mindenkin az van, a család meg nem ismer fel a nagy tömegben

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.08.07. 17:39:30

@_ev_: na, akkor te már cikizni fogsz. Már csak 5498 embernek kell megerősítenie a hitemben, hogy nagy baromságot nem csináltam. :)))

HecseDLI 2009.08.07. 19:02:20

@BGy: Lehidalok, mert neked van igazad!
:-)) Csak :-((((( a Bonbonetti gyárt táblás csokit Magyarországon a Tibi családot.. Döbbenet, hogy már itt is ez a helyzet. A Bocit Szlovákban a Szerencsi szerecsent talán a csehek, a piros mogyoróst is a szlovákok gyártják. Lemaradtam az őskorban. A konkurrens húsipari termékek palettáját mindenhol mindig megnézem...., hiába a csokikban nem vagyok érdekelt, nem is voltam képben.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.08.07. 21:02:45

@HecseDLI: futócipőt sem gyártanak már Magyarországon! Pedig milyen jó lenne futni egy Tisza Levegő Szárnyaslóban (Air Pegasus ).

HecseDLI 2009.08.07. 21:18:03

@BGy: gyártott futócipőt Martfű ? Jól emlékszem ...Martfű? Tisza cipőben vívtam annó

manor 2009.08.07. 21:55:58

Azért vannak még magyar (táblás) csokik, a Stühmer például (nem a Tibi gyártója), meg csomó kézműves csokitéria.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.08. 12:35:57

@BGy: remélem a rajtszám nem predesztinálja az időt, mert akkor én 2 óra 23 percet tolok... :D (2230)

HecseDLI 2009.08.08. 19:56:41

@manor: Speciel a nagyiparilag gyártott ,mindenki által elérhető márkákra gondoltam. A Stühmer nem csak bonbont és darab árut gyárt? Lehet bővített? Jó lenne!
A Bocit márciustól gyártja a szlovák Nestlé, úgy hogy leszokok róla.

DaMartian 2009.08.08. 21:18:57

@_ev_: egyetértek! Én igyekszem mindig valami feltűnőben futni, hogy utána könnyebben tudjam keresni magam a képeken : )

Ted Striker 2009.08.10. 13:31:37

Na én meg szombat este kerültem közelebbi kapcsolatba egy Szigetes-kordonpanellal: biriglivel csorogtam a Mozaik utcán a HÉV megálló felé kábé 10-zel a járdán, amikor egyszer csak egy fémrácsban találtam magam: jobb vállal-térddel előre...
Nem értem az egész kihelyezést sem: két kapunyi területet kordonoztak el bármiféle jelzés nélkül (előtte utána szabad az út) - és épp a sötét fakorona alatt kezdődik az a része ahova becsapódtam
Szóval a vállam szép véraláfutásos lett, azt hittem ennyivel megúszom, de vasárnap elmentem futni és egy szigetkörbe majd belehaltam: kiderült hogy a nyakam és hátam is megrántottam (kobak volt rajtam ezért fejsérülésem nem lett)...
Most 2-3 nap pihire fogom magam :-(
És mindenki vigyázzon aki a Filatori gát környékén a szokásos bicikliutakra merészkedik!

Vegyi Ali 2009.08.12. 12:00:51

5ezres "akciós" póló??? Azért azt megtehetné a Nike, hogy önköltségen adja a versenypólót. Oké, szponzorálják a versenyt, ne legyen nekik extra költség, de egy ilyen műanyagpólónak nem 5000 az önköltsége. Nem vitáznék azon, hogy 500 forint-e a póló, meg hány forint a logisztika, és az emblémanyomás, mekkora szortiment, de biztos nem 5000 jön ki. Ez szimpla lehúzás.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.12. 12:46:55

@Vegyi Ali: épp most fejtettem ki a másik posztban, hogy azért ilyen magas pl. ez az ár is, mert így értékelik csak az emberek. lefogadom, hogy kétezer forintért alig adnának el többet, mint az 5Kért, egyszerűen azért, mert úgy olcsó és bárkinek lehet. :)

zsolababe 2009.08.12. 14:14:38

Nem kell megvenni ha valaki draganak talalja... szerintem minden cegnek szive joga, hogy eldontse hova pozicionalja a termeket. Pl nem ugyanannak a celkozonsegnek gyart csokit a Godiva es a Milka... megsem hallottam senkit fujjogni, hogy a Godiva draga es miert nem annyiert adja a csokit mint a Milka:) A Nike cuccai es a Decathlonos cuccok kozott elsosorban nem a minoseg a kulonbseg... viszont a szabas, a design az igenis jobb a nike cuccokban.. es hat arrol ne is beszeljunk, hogy a nike pipa jobban nez ki mint a Kalenji markajele :))) ha mindezek nem szamitananak, akkor lehet, hogy Hona Legend-el jarnek nem Mercedes S class -al.. vegul is a Honda is tudja ugyanazt... szoval nem lehet igy gondolkodni:) .. a Nike az egyik legismertebb sportszergyarto ceg es tobb is annal... divatot teremtett es mint ilyet ki is kell fizetni.!! az 5000Ft-os ar meg ugy gondolom nem is olyan magas, ha hozzavesszuk, hogy az "olcso" decathlonos technikai is belekerul 3000-be ...szoval....

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.12. 16:06:18

@zsolababe: a decathlonos technikai felső 1290 volt "akciósan" multkor, amugy is csak 1490. az azért elég baráti ár.

Ted Striker 2009.08.12. 16:22:24

@zsolababe: ezért is van Acura, Infiniti meg nem utolsó sorban Lexus :-)

bodlac 2009.08.12. 18:09:04

@zsolababe: alapvetően nem az a problémája itt az embereknek, hogy a nike önmagában drága (mivel más hasonló presztizsű céghez képest nem drága), hanem hogy ők a szponzor, de ez az idióta módon terített pólók árában nem látszik. A bohózatba illő helyzetet az idézi elő, hogy kiskereskedelmi forgalomban terítik a pólókat, azaz ahelyett hogy levinnének 5000 pólót (vagy amennyit előrendelnek) olcsón szatyorban a célhoz, teríteni kell, nagyker árrés, kisker árrés, boltbérlet meg szőke maca fizetése a pult mögöt, meg garancia és megmaradó készletek. Aki ezt a rendszert így kiagyalta, tényleg megérett egy továbbképzésre. Attól hogy lehetővé akarták tenni a pólóval/póló nélkül opciót (ami támogatandó ötlet), ezt az infót a BSI bekérhette volna a nevezési lapon és kioszthatták volna a versenyen szatyorban félpénzért.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.08.12. 18:42:22

A Nike egy életérzést is elad a reklámaival, a Kalenji meg nem. A blog támogatója biztos megharagszik, de utánanéztem a Kalenjinek. Van nekik is futó oldala, ahonnan az alábbiakat idemásolom:
At an altitude of 2000m on the high plateaux of West Kenya, a place called Eldoret is the home of the Kalenjins. The name ‘Kalenji’ is a reference to this tribe. They represent barely 3 million people, or ten percent of the Kenyan population.
As an ancient nomadic tribe; running has been part of their lives throughout their history. At one time it was a mean of survival by escaping rival tribes. Their children run 15km each day: the kilometers mount up running to and from school, without noticing it they start running soon after taking their first steps. Now considered as a sport, running was also important to the youth of the tribe as an important stage in their life: by catching an antelope they attained / obtained the status of an adult.
Milyen megható! Nem gofrisütő, meg ilyenek. :))))

DaMartian 2009.08.12. 19:50:08

@bodlac: Ezt megint laikusként jegyzem meg: megtehetné a Nike hogy úgy tesz ahogy leírtad, de akkor azoknak, akik pólót szeretnének, nem kellene bemenniük a Nike boltokba...szóval lehet aki ezt kitalálta, az nem is volt annyira béna, csak más volt vele a célja, ezért más a gondolatmenete is... Amúgy a szponzor azzal ha 5000 pólót akár önköltségi áron piacra dob, majdnem 10000 póló árát bukja, hiszen aki nagyon olcsón hozzájut, az egy jó darabig nem fog másikat venni, tehát ez kannibalizálja a piacot! És tekintve, hogy egy félmaratonon épp az a közönség indul, aki ennek a terméknek a potenciális fogyasztója, ez jó eséllyel így is van... Arról nem beszélve, hogy ha egyszer egy terméket jóval a kisker ár alatt meg lehet szerezni, azt megszokják, és utána lesheted, mikor tudod teljes áron újra eladni! Tehát egy ilyen akciót nagyon át kell gondolni, mert sokkal többet bukhatsz rajta a kiadott pólók árrésénél! A szponzorációs forintoknak pedig meg kell térülnie, hogy jövőre is legyen verseny! És bár Zsolával nem értek egyet ebben a divatteremtés és cool meg menő dologban, de valóban, ha mindenki ebben járna, elvesztené a "varázsát" a dolog. Az ár prémiumra van pozicionálva, nincs mese. Aki sokallja, az nem veszi meg. Zsola hasonlatán elindulva: én Sony TV-t akartam venni. Philipsből kaptam volna 2/3 áron ugyanakkorát, vagy ugyanannyiért nagyobbat. Mégsem azt vettem. Jobb a Sony, mint a Philips vagy akár a Panasonic? Nem vagyok róla meggyőződve! Mégis azt választottam, ez van : ) Ez a BRAND ereje. Nevezd életérzésnek, marketing hatalmának, mindegy. A BLOG pólóval pl. más volt a heéyzet, magunk között hoztuk össze, kifejezte a hovatartozásunkat, ott nem kellett félni attól, hogy kannibalizálja a futópóló bizniszt. De retail szintre vinni egy ilyen akciót veszélyes! Konkrétan két olyan (amúgy fantasztikus) termékről is tudok, amiknek a magyarországi forgalmazása azért halt hamvába, mert egyszer nagyon le lettek akciózva... Szóval mindennek megvan a racionális magyarázata, csak sokszor ez a kívülálló számára nem annyira egyértelmű. Egyszerű okoskodni úgy, hogy az ember nem látja át az okokat és nem tudja mik állnak a háttérben és azt mondani: Miért nem ad a szponzor pólót stb. Én megértem a futók oldalát is, hiszen "köztetek élek" de nálatok kicsit többet tudok arról, mi hogy zajlik, így itt állok a két oldal között villámhárítóként! Nem könnyű! : ) Megyek is és inkább futok... : )))

bodlac 2009.08.12. 20:37:57

Na de mégis, mi akkor a nike szponzori szerepe? Hogy megakadályozza, hogy pamut pólót adjanak, mert az derogáló lenne a brand-nek? Vagy ők veszik az ásványvizet?

Bővebben:
Én azt nem is mondtam, hogy a Nike ne tegye rá a hasznát, hanem csak annyit, hogy ha behozatal utáni kerskedelmi költségeket nem teszik rá, valószínűleg 50%-al olcsóbban kijön, úgy hogy a Nikénél a haszon is megmarad (a boltok nem a nike tulajdonában vannak ha jól tudom, ha igen, akkor lehet tényleg más a helyzet). De azért a szponzortól elvárható az is, hogy a haszon egy részéről lemondjon, 5000 tételes gyakorlatilag (árukapcsolásos) kényszervásárlásnál azért megéri, elég sokat kell a próbafülkék körül pörögni, hogy ez sima forgalomban elmenjen.
5000 póló eladásával nyilván nem fognak 10000 vételétől elesni, max pár száztól. Max. Egyrészt nem mindenki vesz tech pólót, másrészt nem csak nikét lehet venni. Nekem pl bár több van, hosszú meg rövid is stb (és nem csak diszkontok), nike egy kanyi darab nem volt az Ultrabalatonig. Világtól elrugaszkodott dolog, hogy ahelyett hogy kihasználnák a tök célzott marketing lehetőséget (futók tömött sorokban), azon gazolnak, hogy jajj, akkor lehet hogy kevesebbet lehet majd eladni. Hát persze hogy kevsebbet lehet eladni valamennyivel, ez a kampány "költsége". A nyeresége meg az, hogy lehet hogy ez után majd évekig ilyet vesz akit sikerül beetetni. Szal én elhiszem hogy működhet egy ilyen fajta, általad leírt logika is, de érdemes rajta elgondolkodni, hogy senki más a világon miért nem ezt a megközelítést alkalmazza.

A Nike mint brand pedig, hát, sztem nem igazán prémium, a "rendes" futó felszerelések nagyjából mind ennyibe kerülnek. Nem is nagyon hiszem hogy futásban van olyan hogy prémium, leszámítva ha egyedi készítésű cuccokra, vagy 250 dolláros adidas one-ra gondolunk. Szal tényleg vagy megfizeti valaki ezeket, vagy vesz Kalenji és társait, amelyek sok esetben tök jók (textilekben legalábbis, cipőben nem próbáltam). Nekem a Nikével kapcsolatban pont a divatruházat imidzs volt a bajom, emlékszem mikor először volt Nike futócipőm, olyan furcsán éreztem magam benne, hogy milyen gáz hogy divatcipőben vitetek a bitumenen.

bodlac 2009.08.12. 20:38:43

De aztán után megszoktam. :)

zsolababe 2009.08.12. 20:39:56

@DaMartian: Hal' Istennek azert a futotarsadalom nem tukrozi tokeletesen a valos tarsadalmat ..epp ezert meg senkit nem nevettek ki, mert nem nike-ban futott vagy nem a legujabb ASICS volt a laban vagy esetleg nem Polar vagy Garmin vagy Sportband viritott a csuklojan... aki kimegy a Szigetre pl futni az lehet egy egyszeru futocipoben, pamutpoloban rovidnadragban is..nem szamit.. a lenyeg, hogy fut es nem otthon zabalja a chipset a tv elott Baratok koztot nezve:) tehat aggodalomra semmi ok..mindenki olyan cuccot vesz,amilyen tetsik neki ill amilyet megengedhet maganak es boldogan fog vele futni:) ..en ugye maradhatok a nike-nal? :) ..sooot tovabb megyek en nem egyszruen Nike-t szeretek hordani hanem Livestrong-ot :)) de hat en egy majom vagyok :)))

zsolababe 2009.08.12. 20:48:53

@bodlac: nagyon helyesen fogalmaztal, hogy a nike nem az ara miatt premium kategoria, hanem a BRAND miatt...szoval divat :))) nem ciki am az ne aggodj... egyebkent meg a torveny tiltja az arukapcsolast elvileg iden mar nem lehet semmilyen termeket hozzaadni valamihez..nem tudom, hogy van pontosan megfogalmazva a torveny de iden mar volt egy ket cegnek ezzel baja szoval lehet, hogy azert kellett nike-nak is ezt a modszert valasztani.. egyebkent meg a szponzoracio nem feltetlenul azt jelenti, hogy akkor neki kell adni a polot.. valoszinuleg nem keves penzbe kerul nevado szponzornak lenni es gondolom abboll a penzbol finansziroznak nagyon sok dolgot a szervezok(na meg keresnie is kell a BSInek:D) gondolom a NIke-nak a nevadason kivul jar meg egy csomo dolog a penzeert..pl az, hogy a hivatalos polo az Nike legyen..tehat ha valakinek kell a hivatalos polo, akkor az Nike-t kell vegyen a Nike boltban es ezen az aron... nezzetek meg a NY marathonon... a hivatalos polo az ASICS es rajta van az ING is.. es bizony nem olcso megvenni.. nekem elhiheted:))))

bodlac 2009.08.12. 21:10:51

@zsolababe: Wow, ott is úgy kell venni a cuccot? Lehet a válság tényleg megszorongatta a cégek tökét kicsit. :) Mikor én legutóbb voltam az usaban marathonon, kiosztottak 11000 tech pólót, meg a marathon finishereknek még 1000 trail cipőt. Mert reklám. Bár lehet az ezt követő forgalomvisszasés idézte elő a krachot. :)
Nyilván való persze nekem is, hogy a Nike biztos egy csomó pénzt beadott a versenykasszába, hála legyen nekik érte (azok nevében akik indulnak, szal a sajátomban nem). Csak tényleg zsola, szerinted nem abszurd, hogy annak hogy egy sport(os)ruházat gyártó a szponzor, az lesz a következménye, hogy nem adnak pólót (ami bár tényleg lehet hogy hülyeség, általánosan elterjedt gyakorlat, és ekkora árban benne szokott lenni). És nem is értem mi lenne a baj a pamutpólóval, pamut nike pólókkal van tele a hervis.

bodlac 2009.08.12. 21:23:21

@zsolababe: A NYC-n benne van a póló az árban. Bár az ár maga tényleg durva, törekedj inkább Bostonra zsola, az a kihívás.

zsolababe 2009.08.12. 21:43:41

@bodlac: iden Philadelphia lesz nov 22-en.. majd jovore meglatjuk :) ..mindenesetre barki is lesz a szponzor en NY-ban is Nike-ban fogok futni :)))

zsolababe 2009.08.13. 09:16:42

@DaMartian: Mar mindket Pegamban kezd 1000km korul lenni...szoval mar most megrendelnem magamnak az uj cipot mert mar a Lunarban is van 300km pedig most vettem:)) es erdeklodnek, hogy vegyek-e mondjuk zoom victoryt? mert tetszeni tetszik de nem tudom jo lenne e nekem? ugyanez a helyzet a vomeroval is nem tudom jo lenne e nekem.. ja es s tructure triax? vagy maradjak a Peganal? :)))

xhege 2009.08.13. 10:55:46

Ha már a cipőknél tartunk. Nézelődtem, mert 1200 km körül jár a cipőm (Asics) ideje lenni cserélni. A Spuri honlapján láttam, hogy a Nike Free cipő 27.990 helyett most 9.990. Lehetséges ez? Milyen ez a cipő? Miért ilyen olcsó?

DaMartian 2009.08.13. 11:33:04

@zsolababe: Járt utat járatlanért... Ha bejött a Pega maradhatsz annál, illetve már kapható az új 26-os! Vomerot szerintem imádnád. Victory nekem személy szerint nem jött be, de Vozár Attila pl. szereti, és ő azért nálam nyilván tapasztaltabb, tehát az sem lehet rossz (max. nekem épp nem begyere) de ezért nehéz tanácsot adni, lábforma futóstílus és minden egyéb függő... Viszont ha jól nézem zsola nagyjából hasonló modellek jöttek be nekünk, így személyes tapasztalat alapján azt mondanám: Pega vagy Vomero, ne kísérletezz a Victory-val!

DaMartian 2009.08.13. 11:36:53

@xhege: a Free NEM futócipő, hanem egy láberősítő eszköz (kb. mint az MBT) ezért NE cseréld le rá a cipődet, illetve NE ez legyen az új futócipőd! Nyilván azért van leárazva, mert már régen ott áll a polcon és Csabi el szeretné adni. Sajnos nálunk kevesen engedhetnek meg egy plusz cipőt lábat erősíteni. Ezt kb. heti 1x kell felvenni rövidet futni, de nem jó állandóra használni, mert nincs benne elég csillapítás. Viszont ha úgy érzed, hogy szeretnél dinamikusabb lenni, megelőzni a sérüléseket és erősíteni a szalagjaidat, akkor itt a lehetőség, hogy akkor most 9ezerért relatív olcsón hozzájuthatsz, mert a termék amúgy NAGYON JÓ!!! Csak az amúgy magas ára mellett ez a másik gond, hogy az emberek nem tudják mire való.. : (

zsolababe 2009.08.13. 13:04:58

felhivtam a Spurit gyorsan :):)) ..az az egy darb piros feher van learazva, ami noi es 6.5-es :) szoval semmikepp nem nekem valo... ez kb 37es lehet noiben ...szoval ha van olyan holgy itt a futoblogon akinek ekkora a lba, akkor rohanjon a spuriba es vegye meg maganak mert ennyiert nagyon megeri :))

manor 2009.08.13. 13:55:47

@DaMartian:
Nem csoda, hogy a Nike nem nagyon akarja elmagyarázni, hogy miért is jó a Free, mert még kiderülne, hogy leginkább azért van szükségünk futócipőre, mert lusták vagyunk rendesen megtanulni futni:)

xhege 2009.08.13. 14:10:48

@DaMartian: Köszönöm az információt. Valóban nem tudtam mire való a Free, és miután az edzőcipők között van feltüntetve az oldalon gondoltam, akár jó is lehet.

Egyébként nagyon nehéz megfizethető (számomra) áron normális cipőt kapni sajna. 15 alatt nem nagyon lehet találni. Ha abból indulok ki, hogy 1000-1200 km között illik cipőt cserélni (Sajna a lábam jelzi. Az Asicsben most 1200 km körül van és kezdődik a fájdalmas sípcsont szindróma), akkor nekem évi 2 párra szükségem van, és sajna 25-30 ezrem nincs egy párra évente kétszer.

zsolababe 2009.08.13. 14:40:51

@xhege: en is durvanak talalom, hogy evente 3-4par cipo elfogy es hiaba amerikaban veszem a cipoimet azert bizony ott is 25-26ezret fizetek egy jo cipoert....

manor 2009.08.13. 14:54:19

@zsolababe:
pont ezért érdekes a Free, mert az a mezítláb futást próbálja szimulálni, ahol pedig a lábfej végzi a csillapítást, így az "1000km-s szabályt" el lehet felejteni. De ehhez kell egy más futóstílus.
Itt egy videó erről:
www.youtube.com/watch?v=XrOgDCZ4GUo

zsolababe 2009.08.13. 16:46:15

@manor: mondjuk azert egy pegazus siman elmegy 1500-1800km-t is.. a Lunar viszont csak kb 100-1200at... a saucony is kb 800-1000kozott az asics is elmegy kb 1200-1500at szoval az 1000km az szerintem eleg keves egy ciponek..de hat jobb a bekesseg :) en szoktam mezitlab is futni ennek ellenere nem kockaztatnam, hogy tulhordjam a futocipoimet

bodlac 2009.08.13. 17:02:19

@zsolababe: Te ezeket az számadatokat honnan veszed? Már hogy a Saucony ennyi, az Asics meg annyi? Kérdés az, hogy melyik Asics, hány kilós futón, aki milyen terepen fut milyen sebességgel. Mostanában egyre lejjebb szoktak menni ezekkel a predikált, élettartamokkal, max 600-800 km köré; ami nem azt jelenti hogy ekkor láthatóan tönkremegy a cipő, hanem hogy elveszti kb a felét a csillapításának. (Mondjuk lehet hogy ennek is köze van a recesszióhoz.)

@xhege: akciókat kell nézni, a Hervisben pl nemrég volt 15 ezerért párnázott (nike pega), stabil (asics gel-1130) és trail (salomon trail comp) cipő is. Én pár hete vettem gel cumulust az intersportban 18400-ért. Szal akció.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.13. 17:25:32

@xhege: ha szereted az adidast a boráros téren van egy kb féláras outlet a duna házban (hév megálló), keddenként meg még van vmi engedmény. persze nincs teljes skála mindenből, de 15 alatt lehet venni. én sem tudok többet szánni csukára KPből, de szerencsére a feleségemnek adnak egészségpénztárt és abból tudtunk venni sauconyt 20 fölötti áron is.

viszont elsírom mindenkinek, hogy nem oldódott meg az 1óra10perc után előjövő jobb nagylábujj megfájdulás ettől a cipőtől sem, meg a kötési mód variálásától sem. húzhatom erősre, köthetem lazára, mindig megfájdul. még a tempótól sem függ! frankó lesz a félmaratonon... :/

zsolababe 2009.08.13. 18:55:32

@rrroka: ket megoldas van.... az egyik, hogy 1ora 10perc alatti felmaratont fuss:))) ez a konnyebb :).. a masik, hogy nagyobb cipot veszel :)))
@bodlac: a spuriban mondtak a szamokat :)))

bodlac 2009.08.13. 19:57:43

@zsolababe: OK, csak mert ahhoz képest hogy az egyik pegámnak 800-nál szétszakadt a talpa, a másik meg 600-tól fájdította a lában az 1500-1800 elég merésznek tűnik. De más gyártó (asics ill. adidas) estében sem éreztem úgy hogy kb 800 után erőltetnem kellene a hordásukat. Lehet a hihetetlen intenzitás miatt? ;)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.08.13. 20:37:37

@rrroka: 1 óra négy percnél (64 perc) jön nálad elő, mert a 6 bites számláló túlcsordul és ez nagylábujj fájást okoz. :))))

Egyébként megfigyeltem, hogy a hervises pulzusmérőmben tényleg van valami ilyesmi hiba, mert mindig ugyanakkor zakkan meg néhány másodperc erejéig és ez ciklikus.

zsolababe 2009.08.13. 21:23:51

@bodlac: nekem most neztem, hogy az egyik pegamban 1000km van a masikban 780 es meg nem erzem, hogy baj lenne veluk sajnos mar a lunarban is 250 pedig mot vettem nemreg es csak rovidebb(10-15km) futashoz hasznalom...hmmm remelem kihuzzak meg oszig...de ezek szerint a philadelphia marathonra kellene egy uj cipot vegyek... 3es fel hetem lesz bejaratni... remelem az eleg lesz

bodlac 2009.08.13. 21:56:19

@zsolababe: Hát lehet hogy nincs is baj velük, ha nem érzed hogy van. Én a helyedben azért vennék egy új párat, hátha mégis becsődölnek és az szívás lenne. Két hét alatt bejáratod.
Azt tudod hogy maraton előtt taperelni szoktak, igaz?

zsolababe 2009.08.13. 22:20:29

@bodlac: azt sem tudom mi az :))))

bodlac 2009.08.13. 22:38:49

Hát hogy a verseny előtti 2-3 hétben már vegyél vissza, hogy kipihenten érkezz, ne lestrapálva.

xhege 2009.08.14. 08:21:18

@bodlac: folyamatosan akcióra vadászok én is :) Hervisben szerdán jártam és nem találtam cipőt sajna. Két féle Reebok volt 10 eFT alatt meg egy 15 ezerért (25-ről leárazva), de mikor felpróbáltam egyik sem volt kényelmes. Lehet a Reebok nem az én lábamra gyárt cipőt :)

@rrroka: nem volt még soha Adidas cipőm, így nem ismerem őket, de nem vagyok márkafüggő, szóval megvenném én az Adidast is ha kényelmesnek érezném és normális áron mérnék. A baj csak az, hogy vidéki vagyok itt meg aztán nincs túl nagy kínálat semmiből. Csak egy pár cipőért felutazni Pestre meg nem kifizetődő, de ha arra járok, akkor meg fogom nézni. Köszi.

zsolababe 2009.08.14. 08:32:24

@bodlac: :) vissza fogok venni ne aggodj..mondjuk nekem nem jon be, amit mindenhol irnak, hogy az utolso heten mar egyaltalan ne fuss meg stb stb... az a baj, hogy ha tulzottan kipihenem magam belassulok es kell par nap mire visszaallok.... a 29-i verseny utan pihenek egy hetet max futok egy laza 10km-t mondjuk szerdan es utana vasarnap a nike-n szaladok egyet edzes gyanant... de utana elkezdek ujra ugy edzeni, hogy 2nap egymas utan 28km gyorsan futva utana egy nap piheno ezt csinalom oktober vegeig es utana a versenyig lesz meg 3hetem akkor mar csak 12km-eket futok a tengerparton lazan piheneskeppen..szerintem az jo lesz..bar meg az is lehet, hogy a maraton elotti heten megiscsak futok egy felmaratont Floridaban :))

zsolababe 2009.08.14. 08:34:32

egy kicsit faj a bokam..mondjuk nem mindig hanem akkor igazabol ha hozzaerek es most elgondolkodtam, hogy lehet, hogy amiatt mert mar 1000km van a cipomben.. vagy amiatt mert a heten mar 3szor futottam velencei to kort ...hmmm.nem tudom

Zime 2009.08.14. 09:42:50

Ha néha kicsit fájdogál az Archillesem a Vomeroban, az mit jelent? 420 km van csak benne (de mondjuk 114 kg vagyok... :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.14. 10:06:21

@zsolababe: ennél nagyobb cipőt nem hiszem h kéne venni, van vagy másfél centi hely előre, és egy számmal nagyobb, mint az előző csukám. de az 1:10 félmaraton az jó ötlet! :DDD
@BGy: a látod ezt a bites túlcsordulást jobban el tudom képzelni, mint h kicsi a cipőm... :D

zsolababe 2009.08.14. 13:31:21

@Zime: sem a Vomero nem tehet rola sem a 420km... a 114kg viszont igen.... jol nyujts le mindig es menj lejjebb kicsit sulyban mert ez igy megterhelo az izuleteidnek... fuggetlenul attol, hogy a 114kg az zsir vagy izom...

zsolababe 2009.08.14. 13:34:32

azert bokafajas ide- vagy oda, sikerut egy 2.30-as Velencei to kort fussak ma is... ez eddig a legjobb korom... a heten eddig futottam egy 2.53at, 2.38at, 2.33at es ma a 2.30at...ja es vegig zuhogott az eso es a 6. kilometernel beszart az iPodom szoval meg zene sem volt :)))

xhege 2009.08.14. 14:01:34

@zsolababe: saját tapasztalat: én zene nélkül jobb időket futok, mert a futásra koncentrálok és nem a zenére. Lehet neked is ez javított az időn. Meg az is lehet, hogy nem...

DaMartian 2009.08.14. 16:20:13

@xhege: Én meg zenével szoktam sokkal jobb időket futni! : )

xhege 2009.08.15. 11:10:42

@DaMartian: valószínűleg egy ilyen amatőrnek mint nekem, jobban kell figyelnem a futásra, hogy ne essek szét közben, mint egy olyan tapasztalt harcosnak mint Te. Szóval engem a zene inkább kizökkent, de majdcsak fejlődök még én is :)))

manor 2009.08.15. 14:01:17

@xhege:
A futással eltöltött idő is bejátszhat. Nálam a 10-12 km a lélektani határ, az alatt még elvagyok zene nélkül, de hosszabb távnak nem nagyon merek nekimenni:)

leilana 2009.08.18. 09:26:17

1494-es rajtszámmal én is ott leszek:)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása