Új Sportband

2009.08.28. 15:56 angelday

Szerkesztőségünkbe is megérkezett végre valahára a Nike+ Sportband idei változata. Nyomban be is fotóztuk:

Először azt hittem, hogy ez a "vitrin" csomagolás valójában egy bemutató példányt tartalmaz, de ez nem igaz, mert minden darabot így értékesítenek.

A képen nem látszik, de a piros részből kipattintható a Nike+ chip is.

Meló után kipróbáljuk.

62 komment

Címkék: nike csomagolás nikeplus sportband

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr401344412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RexpecT 2009.08.28. 16:17:53

Én is ma vettem meg.Jelenleg töltődik a "kicsike" :).

zsolababe 2009.08.28. 16:40:30

en is ilyet vettem...azotam mondjuk csak 2szer hasznaltam:)

dpspeti 2009.08.28. 20:45:08

A korábbi változatot is ilyen vitrinben árulták... tehát ez nem változott... remélhetoleg az viszont igen, h nem hal meg a kijelzo az izzadtságtol stb ...

Ketszeri 2009.08.29. 14:42:21

Kérdés: valaki tud helyet, ahol más színben is lehet kapni? Barátnőmet meglepném vele, de jó lenne nem összekeverni.

zsolababe 2009.08.29. 16:06:43

5'48" !!! Meg van labam! :))))

RexpecT 2009.08.29. 17:27:47

@Ketszeri:
Van rózsaszinben is.Ahol én vettem ott is csak ebben a színben volt.

torontál 2009.08.29. 17:32:58

@zsolababe: Gartulálok Zsola! Tervben volt, hogy megyek én is, mondjuk csak a 27 km-re, de aztán az időjárástól beijedtem... Elkapott benneteket az eső?

kakasos nyalóka · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2009.08.29. 18:54:12

Sziasztok!

Nyilván béna vagyok, és ezért nem találok infót, de hol lehet vásárolni, mibe fáj, és muszáj hozzá Nike futócipő meg Windows? Tudom, egyszerre egyet kérdezzek, de így egyszerűbb, és külön megköszönném, ha valaki válaszokkal segítene.
Külön köszönöm.

dpspeti 2009.08.29. 20:02:47

@Kakasos: Nike boltokban lehet vásárolni, azt hiszem 17 ezer koruli az ara...a compatibilitás azt hiszem nemcsak Wines de ezt a nikerunning.com-on vagy a regi nikeplus.com-on elolvashatod. A nike futocipo annyiban "kell" hozzá, hogy a chipnek a nike cipokben ki van alakitva egy kis hely a talpbetét részben

dpspeti 2009.08.29. 20:04:19

Hmm nem látom, amit irtam :(

RexpecT 2009.08.29. 21:07:00

@kakasos nyalóka:
1: Hervis,Nike szaküzletek,Webáruházak
2. 16990
3. Nem muszáj hozzá
Bővebben:
podophile.com/2006/11/30/nike-ipod-shoe-hack-and-sensor-accessory-round-up/
3. Windows vagy Mac kell

jugeen 2009.08.30. 08:50:27

@Ketszeri:

Csütörtökön láttam a Westendben lévő Nike boltban.

jugeen 2009.08.30. 08:51:58

@Ketszeri:

Fekete-rózsaszín kombóban IIRC

dpspeti 2009.08.30. 10:41:03

RexpecT: én is tudtam errol a hackrol, csak gondoltam egy nike által szponzorált honlapon nem fogom hirdetni, mert furcsa lenne.... :D:D

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.30. 10:58:28

@zsolababe: ÁLLAT VAGY!!! :DDD ha holnap lesz időd, mert ma biztos csak alszol és eszel, írj róla hosszabbat!

HecseDLI 2009.08.30. 11:49:13

@zsolababe: GGGGRRRRRAAAAAAAAAATUUUULAAAAAAAA ! :-))))
Hol volt(ak) a holtpont(ok) engem az érdekelne főleg. Mit kajáltál előtte?

azazello 2009.08.30. 13:22:14

Milyen környezetbarát csomagolás.

zsolababe 2009.08.30. 15:52:29

@rrroka: @HecseDLI: koszonom :))) nem aludtam ...ugyanis a verseny utan felmentem Pestre es meg lenyomtam egy 2es feloras koncertet az Alcatrazban :))))) az edzesonline-on valaszoltam hosszabban a hozzaszolasok kozott egy rovid osszefoglalo formajaban.... nem voltak holtpontok..legalabbis nem abban az ertelemben, hogy eleheztem volna vagy ne lett volna energiam vagy tudovel vagy keringessel ne birtam volna..igazabol a bokam volt a gaz, ami meg elotte is be volt dagadva, ugy vagtam neki, hogy fajdalomcsillapitot vettem be elore... es mivel folyton arra figyeltem, hogy a jobb labammal nehogy rosszul lepjek egesz extremen terheltem a tobbi izmomat ezert az utolso 4kilometeren igazabol mar csak vonszoltam magam mert az izmaim mar nem nagyon akartak engedelmeskedni..de belegyalogolni nem akartam... vegul is meglett 6ora alatt 5'48" lett a vege... bar en titkon egy 5ora korulibe remenykedtem...de hat meg soha nem futottam 30nal tobbet egyszerre tehat el voltam tevedve egy kisse :))))

helemburgis 2009.08.30. 17:22:18

@zsolababe: amikor par lepessel lassabbra vettem a figurat töletek, mert mar nem birtam szusszal a beszelgetest (megjegyzem sracok, Zsola futas közben meg kivaloan enekel es koncertezik is! :)), akkor azert figyeltem a praclidat, s szepen latszott, hogy a jobb labad faj, remenykedtem is, hogy komolyabb baj nelkül kibirod a vegeig. Btw, hunrun.com-on mar fenn vannak kepek, eredmeny meg meg mindig nincs.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.30. 19:00:42

@zsolababe: megnéztem, és ott is egekbe magasztaltalak! ;)

zsolababe 2009.08.30. 19:11:23

@rrroka: mar valaszoltam is :)))) ...most igy utolag belegondolva tenyleg nem semmi ... mar csak amiatt, hogy azert 5'48" at futni egyfolytaban megallas, belegyaloglas nelkul mar eleve brutal dolog..szerintem ennyit setalni is durva vegul is vezetni nem tudsz egyfolytaban 6orat mert meg kell allj pihenni valahol :))

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.08.30. 20:16:58

Gratulálok Zsola! Le a kalappal!
Én egy héttel a Nike előtt jól benyomtam, "igazi" sportemberhez méltóan. Így estefelé már jobban is vagyok, nem nyom annyira a fejem. :))) Ennek vagy meglesz a böjtje, vagy előnyömre válik. :)

DKrunner 2009.08.30. 22:03:54

Sziasztok, én használok iylet 2 hete, minden jó, de egy dolgot nem tudok benne működésre bírni az a kalória, mindig 0-át ad. Hiába adom meg a testsúlyomat .... Valaki tudna segiteni.

nikerunning.nike.com/nikeplus/?l=runners,runs,1947481835

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.31. 08:40:56

@DKrunner: ez tulajdonképpen nem hiba, hanem beismerés a szerkezet részéről, mert kalóriafelhasználást számolni teljesen humbug, mert mindenképpen csak egy közelítő adatot kap az ember. pl milyen adat már az, h egy óra futás eléget 600 kalóriát? és ha vki 180 kiló? és ha csak 50? és ha 3 perces ezrekkel fut, és ha 7 perces ezrekkel fut, és ha dombon fut, és ha fartlekket fut...?

zsolababe 2009.08.31. 08:52:47

@rrroka: a sulyod alapjan tud szamolni kozelitoen pontos adatot... az, hogy mennyi ideig tart a testmozgas nem szamit ebben az esetben csak az, hogy az adott testsulyt mekkora tavra vonszolod el:))) kb ugyanannyi kaloriat hasznalsz 1km megtetelehez gyalogolva is es futva is.. a futas sebbessege nem a kaloriafelhasznalas merteket valtoztatja csak a minoseget, hogy tobbseget zsirbol avagy szenhidratbol nyered:)

manor 2009.08.31. 11:03:57

@zsolababe:
már másodjára álítod ezt, úgyhogy kénytelen vagyok hozzászólni:)
Az izomműködésnek is vannak különböző fokozatai, az intenzitástól függően több-kevesebb izomrost kapcsolódik be a munkába, ami nyilván az energia (kalória) felhasználásra is hatással van. Nem vagyok egy nagy fizika guru, de azt hiszem, nem is lenne teljesen evilági, ha változatlan körülmények között nem lenne szükség több energiára egy adott test nagyobb sebességgel való mozgatásához:)

sztibi25. 2009.08.31. 11:07:59

@zsolababe: A súly az csak egy információ a szükséges sok közül. Mint ahogy az is, hogy mennyi ideig tart a testmozgás. De az egyik leglényegesebb pontja a dolognak ezek mellett a pulzus, no meg természetesen az egyéni különbségeket mutató anyagcsere. De ez utóbbit ugye nem lehet "általános", mindenkire jellemző értékkel letudni. Szóval nem mindegy, hogy valaki 2és fél órán át küzd egy távval 170es pulzussal, vagy valaki letudja ugyanezt egy órával gyorsabban, ráadásul mondjuk alacsonyabb pulzussal. A táv ugyanakkora, viszont az, aki tovább küzdött, természetesen több kalóriát égetett el (mégis csak plusz egy órát mozgott, ráadásul magasabb intenzitáson). A futás sebessége a kalóriamennyiséget is változtatja, mert gondolj bele, minél intenzívebben mozogsz, annál több energia kell a mozgáshoz. Ezért lehetséges sok esetben az "eléhezés" is, akár egy félmaratonon is. Elfogy a tápanyag(szénhidrát), amit mondjuk nem biztos hogy elérsz egy ugyanakkora táv legyaloglásával. Nyilván ehhez a minőség is hozzájárul, amit írtál, vagyis hogy séta közben inkább zsírt égetsz, és nem szénhidrátot, és a szénhidrát magas intenzitáson hamar elfogy. Szóval komoly méréshez a pulzus és az időtartam is elengedhetetlen. Mert ugye hiába futsz 10-20kmert, x.-idő alatt, nem mindegy milyen pulzussal teszed. Ha ülsz, kevesebb kalóriát égetsz el, mint ha kocogsz. Ha pedig gyorsan futsz, ugyanúgy többet égetsz, mint a kocogásnál.

zsolababe 2009.08.31. 11:47:34

@sztibi25.: az elehezes az pont azert van mert magasabb intenzitassal mozogsz, mint ami mellett a szervezeted a zsirbol tudna szerezni az energiat es ezert leuriti a szenhidratraktaraidat de ez nem azt jelenti, hogy tobb kaloriat egettel el csak annyit, hogy mashonnan szerezte az energiat..ezert irtam, hogy tok mindegy, hogy gyalogolva vagy futva teszel meg egy kilometert ugyanannyi kaloriat egetsz el... termeszetesen ennek van tudomanyosabb es egzaktabb magyarazata is es bele lehet kotni az en magyarazatomba de a lenyeg akkor is ez leegyszerustve :)))

sztibi25. 2009.08.31. 11:58:09

@zsolababe: Hát részben én is ezt próbáltam leírni, csak lehet belezavarodtam:) (mármint az eléhezéssel kapcsolatban)
"Ezért lehetséges sok esetben az "eléhezés" is, akár egy félmaratonon is. Elfogy a tápanyag(szénhidrát), amit mondjuk nem biztos hogy elérsz egy ugyanakkora táv legyaloglásával. Nyilván ehhez a minőség is hozzájárul, amit írtál, vagyis hogy séta közben inkább zsírt égetsz, és nem szénhidrátot, és a szénhidrát magas intenzitáson hamar elfogy"- Tehát tudom, hogy a magas intenzitás miatt fogy el a szénhidrát, de magas intenzitáson egyúttal több kalóriát is égetsz. Még ha ennek kisebb hányada is a zsír. Évek óta Polar órákkal edzek, amik az edzettségi szintet (előre beállítható), az edzés időtartamát és a pulzust, az életkort valamint a testsúlyt veszik alapul (és a megadott max pulzus alapján azt is, mekkora intenzitásnak felel meg az általad elért pulzus edzésen). Ezek alapján is 2-300 kalóriával többet égetek el ugyan akkora távon egy fartlek vagy tempóedzésen, mint egy kocogáson. Ez olyan, mint a kocsi fogyasztása. Minél gyorsabban mész, anál többet fogyasztasz. Nagyobb sebesség, nagyobb izommunka, több kalória

manor 2009.08.31. 12:01:41

@zsolababe:
én szivesen venném az egzaktabb és tudományosabb magyarázatot akár link formájában is:)

bodhiszattva 2009.08.31. 12:16:33

@zsolababe: grat zsola kemeny vagy!
be tudnad linkelni az edzesonline-os beszamolodat, sajnos nem talalom, nem vagyok meg nagyon otthon azon a site-on.
tenleg szep eredmeny, ultras lettel, annak pedig nincs vege...

zsolababe 2009.08.31. 12:19:55

gondolom hogy nem pont ugyanannyi a kaloriafelhasznalas de nagysagrendileg biztos.. nemveletlenul szamolnak igy a kulonbozo kalkulatorok... biztos, hogy pontosabb kepet ad, amikor ismerjuk a pontos intenzitasat az edzesnek es nem altalanositunk.. de ez a vilagon mindennel igy van... amennyiben ez nem all rendelkezesunkre, akkor fogadjuk el az altalanositast es szamolj nyugodtan ugy hogy egy x sulyu ember egy kilometer futassal ennyit es ennyit eget el.. es valoszinuleg nem elhanyagolhato kulonbseg lesz ... ennyi... gondolhatjatok, hogy nem vagyok orvos csak probalo leegyszerusiteni a dolgokat :)

sztibi25. 2009.08.31. 12:39:58

Hát a kalkulátorokra ne sokat adj:)
Azért, mert valaki azt mondta, hogy jó, nem biztos hogy az is. Van egy sebességkalkulátorom, amibe ha beírod a lefutott kilométert, meg az időt, számol egy átlagot, meg kiszámolja a Vo2maxot, meg minden versenytávra ad eredményt 2km-től maratonig. Csupán 12 percet téved a félmaratoni időmben. Szóval ha ez igaz lenne, elég szomorú lennék:))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.31. 12:51:22

@bodhiszattva: csak regisztráltak tudják megnézni az edzésnaplókat, ha jól látom, uh azért nem találod zsola futását.

bodhiszattva 2009.08.31. 13:39:21

@rrroka: koszi, akkor valszeg regelek

zsolababe 2009.08.31. 13:45:55

@bodhiszattva: belinkeltem :) egyebkent meg tudja nezni az is aki nem regisztralt.. de azert regisztralj mert jo dolog.. teljesen egyszeruen tudod naplozni az edzeseidet es barmikor vissza tudod nezni.. en pl meg azt is mindig beirom, hogy melyik cipomben futottam igy egy gombnyomassal meg tudom nezni, hogy melyik cipomben hany kilometer van...

bodhiszattva 2009.08.31. 13:48:21

@zsolababe: koszi, elolvastam, hat ja...
valamikor meg a nyari, Szasza fele Balcsi...stb,
igyvanez

bodhiszattva 2009.08.31. 13:52:33

@zsolababe: naplokent a garminnak a cuccait hasznalom, nem kell irni semmit egyszeruen csak kuldi az ora automatikusan, mondjuk a cipot nem menti el, megjegyzesben szoktram irni ha nem az altalanos cipo, csak akkor nehezebb esszegezni melyikbe mennyi van. de azert regelek, ugylatom sokan hasznaljak biztos jo, megnezem

helemburgis 2009.08.31. 15:07:30

@manor: a Velence - Tofutas befutocsomagjaba ajandekkent mellekelt igazan mertekado Ezo magazin juniusi szamat felütve szembe jött velem eme rem egyszerü cikkecske:
"Testre szabott futotempo: A legtöbb kocogo ösztönösen tudja melyik szamara a kenyelmes tempo, amelyben a labak lazak es a sziv is egyenletesen ver. A Wisconsin-Madison Egyetem kutatoi szerint a dolog mögött evolucios tenyezök allnak. Eszerint van egy metabolikus energiaigenyünk, azaz ugyanannyi energiat egetünk el egy kilometeren, függetlenül attol, hogy mennyi idö alatt tesszük meg a tavot. Mindenki rendelkezik egy optimalis futotempoval, amivel a lehetö legkevesebb oxigent hasznalja fel. Az idealis sebesseg ferfiaknal 13-14km/h, nöknel 10-11km/h."

Nos.. Ugy tünik, a Wisconsin-Madison egyetemi bibliotekben talan talalhat az ember tudomanyos magyarazatokat. :) En nem vallalkozok a kutakodasra. :D

bodlac 2009.08.31. 16:03:19

De a befutócsomag legfőbb poénja az volt, hogy (legalábbis az enyémben) volt egy alma és egy csomag csipsz is. Na, gondoltam, valami energiaszelett jobb lett volna, de azért feltépem a csipszet, ami elég újszerű, granulátum formát mutatott. Aztán mikor beleszagoltam, akkor már kifejezetten gyanússá vált a dolog, és alaposabban végignézve a csomagolást, ki is derült, hogy kutyatáp termékminta. :D Kíváncsi lennáék, volt-e aki megette.

manor 2009.08.31. 16:04:50

@helenburgis:
Jah, hát ha már az Ezo magazin is megírta, akkor nincs mese, ezt tényként kell elfogadni:)

helemburgis 2009.08.31. 16:48:47

@bodlac: Te aztan nagyon jol jartal!A mai napig nem ertem, en miert nem erdemeltem kutyatapot, esetleg almat. Ellenben kaptam ezt az Ezo magazint, egy Velencei Hirvarot, 2 db egyforma oregano olaj hirdetest, es 7 db - azaz het darab - egyforma Lazar Lovaspark hirdetest, mindezeket 5 db tiszito törlökendö tarsasagaban. Slussz. Hogy hogy dobta ezt a gep, nem vagom.

@manor: Na, csak nem ketelkedsz meg mindig? A forras megvan, hazi feladat, tessek szepen utananezni, hogy is van ez ugy istenigazabol, nem igy, Ezo bulvarositott formaban! ;)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.08.31. 17:16:06

A mozgási energia 1/2(m*v2). A tömeg lineárisan, a sebesség négyzetesen(!) befolyásolja a pillanatnyi energiánkat. Ha gyorsabban futunk, akkor magasabbra ugrunk, a helyzeti energiánk is nő, több az energiafelhasználás. Az nem igaz, hogy 1 km alatt gyalog ugyanannyi "üzemanyagot" használunk, mint futva. Akkor mi a faszért fáradok el a gyorsabb futásnál? Van olyan orvosi vizsgálat, amikor egy kabinban pontosan mérik az ember anyagcseréjét (nem a szarást), hőmérsékletet mérnek, pulzust, felhasznált oxigént. Elég elmenni egy ilyenre és rögtön fény derül a dologra.

sztibi25. 2009.08.31. 17:37:03

@BGy: "Az nem igaz, hogy 1 km alatt gyalog ugyanannyi "üzemanyagot" használunk, mint futva. Akkor mi a faszért fáradok el a gyorsabb futásnál?" Valahogy én is ezt akartam megfogalmazni, de nem sikerült ilyen frappánsan:))

zsolababe 2009.08.31. 17:40:47

orulok, hogy ilyen lavinat inditottam el:)))) mar kezdtem unatkozni itt a futoblogon :))) hajra hajra :)))

manor 2009.08.31. 20:15:03

Talán ez lehetett az eredeti:
www.bio-medicine.org/biology-news-1/Optimum-running-speed-is-stride-toward-understanding-human-body-form-7603-1/

Ebből az derül ki, hogy a kutatások éppen hogy megcáfolják az "1 km gyaloglás=1 km futás" elméletet.

helemburgis 2009.08.31. 21:28:03

@manor: eleg sanszos, valoban...
azert az Ezo jol összefoglalta a lenyeget, nem? :DD

szupergyors kutatomunka, manor!

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2009.09.01. 08:55:31

Az alacsony intenzítás-magas intenzítás energiafelhasználás témához érdemes elolvasni a www.ironman.hu/hu/tudomany preziket és Muhari Gábor írását www.futas.net/cikkek/maratonmg.pdf
Alacsony pulzuson kétségtelenül lényegesen kevesebb energia szükséges, de ettől sokkal fontosabb, hogy más (testzsír) energiaforrást használ, ráadásul gyakorlatilag korlátlanul elérhető, még a sovány embereknél is aminek ráadásul lényegesen kevesebb a káros mellékterméke (tejsav).

almee 2009.09.07. 13:06:29

A hackelt, cipőfűzőre illesztett chip nem mér korántsem olyan pontosan.

manor 2009.09.07. 13:09:56

@almee:
gondolom, ez a hivatalos Nike álláspont:)

DaMartian 2009.09.07. 13:47:48

@manor: azért ezt elég egyszerű "hivatalos álláspont" nélkül is belátni. A cipőben a chipnek egy rögzített, talajjal párhuzamos rekesze van, ami egyrészt pont a megfelelő helyre van pozicionálva, másrészt a chip futás közben is a helyén marad, nem mocorog. A cipőfűzőre rögzített tasakban a chip nem a talppal párhuzamosan van pozicionálva, ráadásul a kis bigyó rázkódik meg mocorog abban a kis neoprén vagy milyen zsebecskében. Én is próbáltam egyszer, amikor kíváncsi voltam, mennyit futok egy kosármeccs alatt. Hát mérni mér... : )

kókusz2 2009.09.07. 15:53:31

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, ha tudna valaki segíteni. Ismertek olyan üzletet ahonnan postai uv-val meglehetne rendelni az új Nike Sportband-et? Sajnos 180km-re lakom Budapestől és elég sok pénz lenn ezért plusszba felutazni. Van egy előző modellem, csak sajnos picit összefolyt a kijelzője minden ok nélkül. Most szeretnék vásárolni egy újat helyette.
Segítséget lőre is köszi

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.08. 07:01:30

@kókusz2: mintha arról lett volna szó, h az ilyen összefolyt bandeket cserélik, és nem kell újat venni, nem?

DaMartian 2009.09.08. 11:26:21

@kókusz2: nem tudom merre laksz, de nem csak Budapesten kapható a SportBand, hanem az egész országban. A Hozzád legközelebb lévő nagyvárosban ahol van Hervis, Intersport vagy márkabolt, biztosan találsz! De ha a régi tönkrement és megvan a blokkja, érdemes visszavinni a vásárlás helyére, és akkor ahogy rrroka is mondta kapsz egy javított változatot.

nakedbike 2009.09.08. 12:43:49

@almee:
Nagyon is pontosan mér. Méterre pontos szinte, futópályán mértem le és jó.

nakedbike 2009.09.08. 12:44:43

@kókusz2: Közelben semmilyen nagyon pláza nincs?? Nagyváros sincs közel??? ott kapni.

nakedbike 2009.09.08. 12:46:20

@kókusz2: garis még, ha igen szó nélkül cserélik, nekem is cserélték a legelsőt. A második már jó azt egy éve használom.

nakedbike 2009.09.08. 13:11:42

Az új béta felület a neten mikor lesz elérhető több nyelven? Tudja valaki?

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása