DaMartian WTF?

2009.09.03. 09:51 angelday

Tegnap futottam 10,5-öt kellemetlen 7-es tempóban, de most így nyomom, cél ugyanis a 13,8 kili vasárnap. Az a nagy stratégiám, hogy 150-160-as pulzussal végigtekerem. Tegnapi útvonalunk egyébként a Tabán - Vérmező oda-vissza - Erzsébet-híd - Gellért-tér - Móricz - BAH reláció volt. Ezt a Nike+ chip 10,5 kilinek mérte (utána séta hazáig).

Ami viszont jobban meglepett, hogy DaMartian az elpusztíthatatlan mennyire mögöttem van a kilométer versenyben. Csak nem lehet, hogy lopakodó módban van, azaz majd egyszerre tölt föl nagyon sokat? Vagy nem fut? Az elképzelhetetlen!

Vasárnapig mindenki fusson még kedve szerint, én már csak péntekre terveztem egyet, aztán ugrik a MAJOM a vízbe.

Már mondtam, de most újra ismétlem: a Futóblogos arcokkal közös csapatkép a Nike VIP sátorban 9 és 10 óra között. Gyertek oda mondjuk 9-re.

51 komment

Címkék: eredmények edzésnapló futóblog damartian

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr811356983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.03. 10:34:44

jobb esetben csak betojt a futókitje, rosszabban vmi baj van. remélem nincs!
5%esély, h a VIPnél leszek, de majd küldök fotót zöld háttér előtt és ráretusáltok. :)

svrider AKA stig · http://riderblog.hu/ 2009.09.03. 10:40:38

múlt héten láttam a szigeten futni, nézd meg van -e akkora feltöltött adata :)

zsolababe 2009.09.03. 11:17:25

szerintem csak nem toltotte fel... miutan az edzotaboros kilijei sincsenek feltoltve... gondolhatjatok, hogy ha PB-t akar futni, akkor biztosan fut egy keveset edzesnek :))
@angelday: szerintem penteken ne fuss hanem pihenj es inkabb szombaton egy rovid atmozgatot..jobban jarsz...

leilana 2009.09.03. 13:11:13

Most már kezd előjönni bennem a para a vasárnapi félmarcsától.... Remélem beesek a célba :-)

xhege 2009.09.03. 13:12:45

@leilana: Könnyebben megy majd, mint gondolnád. Hajrá!

dpspeti 2009.09.03. 13:27:30

De legalább látszódik az én 35ik helyem is :) Volt ez jobb is, de utobbi idoben kicsit ellustultam, de most ujra kell kezdeni, mert másképp hamar visszahizom :) Én vasárnap csak a 3,5 kmes Ligetkort vállaltam be...

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.09.03. 14:03:47

no para! Jó lesz! majd tapsolok szorgosan és bontok az egészségetekre egy sört...

leilana 2009.09.03. 14:44:48

Kösziii és egészségedre! :-D
Igyekszem majd a fotózásra is odaérni. Elvégre ezt meg kell örökíteni!
Amúgy egy másfajta kérdés: mit lehet csinálni, ha tegnap feltöltöttem a futásom a nike+ oldalára, meg is jelent, de nem adta hozzá a többihez, se nem számolta bele a kitűzött célokhoz? (Pedig az eddigi legjobb 5ezrem lenne:P)

MrCain 2009.09.03. 15:32:50

Remélem az új netszolgáltatóm is méltóztatik végre valahára behúzni hozzám is a netet és akkor én is tudok feltölteni pár kilómétert. Munkahelyi net sajna nem engedi, meg sztem a céges gépre se tehetnék iTunes-t :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.09.03. 15:57:03

Basszus, azt hittem én nagyon lassú vagyok a 10 kilin a kényelmes 1 órás sebességgel és 135-ös pulzussal... De jó tudni hogy nem mindenkihez képest :)

angelday 2009.09.03. 16:00:38

@WITCH: Na jó, látom nem annyit futsz, mint amennyit én szoktam. :P

manor 2009.09.03. 16:17:00

@WITCH:
Azt a 135-ös pulzust hol szerezted? Érdekelne!:))

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.09.03. 17:30:01

1. Duplaradir:
errol lemaradtam, ezmiez? Vmi Nike+ csapat? Es kik vannak/lehetnek benne es mi a celja?

2. Nike+ uj szenzor:
tegnap annak ellenere, hogy informatikus vagyok 2 orat szenvedtem az uj szenzorom behergelesevel, megosztom veletek a trukkot, hatha vkinek meg jol jon. A futas resze siman ment, linkeles, iPoddal, semmi gond. Amikor rakotod az iPodot USB-n a PC-re, inditasz iTunes-t, akkor _elvileg_ igy kene mennie mindennek: a NikePlus fulon megjelenik az uj szensopr mint "Sensor 2" es automatikusan feltolti az eredmenyeid amit most eppen futottal ezzel az uj szenzorral, de... neked kell a "Visit Nikeplus.com" gombot ugyanezen a fulon megnyomni ezutan. Ekkor a nikeplus.com weboldal mutatni fog egyetlen futast, a mostanit es arra ker, hogy lepj be a rendszerbe, mert nem tudja, hogy kihez tartozik ez a szenzor. Belepsz es ezzel tarsitottad az uj szenzort a meglevo accountoddal es innentol latod az uj szenzoros futasaid a regiek mellett, minden baba.
Szivas akkor van, ha vmi miatt az iTunes nem jeleniti meg neked a "Visit nikeplus.com" gombot ezen a fulon, az uj szenzornal. A reginel igen, de az ujnal nem. Reboot, restart, reattach, semmi nem segit. Raadasul az ujrafeltoltest nem tudod kezdemenyezni, ezt a futasod mar feltoltotte a kis mocsok, de mivel nincs gomb, nem tudtad tarsitani az accountodhoz. A lenyeg, hogy kapcsold be a legelso fulon az Enable disk use-t az iPod-on ha meg nem lenne es sima Windows Explorerben vagy Windows Commander vagy amit szeretsz keresd meg az iPod meghajton (talan E: vagy G:) az iPodControl/Trainer konyvtarat, ez egy hidden directory. Menj lefele a strakturaban es talalni fogsz egy kulon konyvtarat minden szenzorodhoz es alatta egy workout konyvtarat, benne egy XML fajl minden egyes futasra, a neveben benne a datuma. Ha az utolso futasod XML fajljat atmozgatod a SyncdWorkouts alol a Last Workout konyvtarba, akkor a kovetkezo iTunes inditaskor ujra fel fogja tolteni a nikeplus.com-ra. Ezt nekem 2-3x meg kellett csinalnom, mire az iTunes-ban megjelent vegre a Visit nikeplus.com gomb. Hallelujah.

Nylonman 2009.09.03. 23:06:13

Tervezem, hogy kimegyek szurkolni "A VERSENY"-re. Kinek mi lesz az egyedi azonosító jegye?

Ras · http://futo.blog.hu 2009.09.04. 08:01:54

jelentem felébredtem a nyári kómából, 876 os rajtszámmal jelent leszek egy szolid kísérő szaladásra...

cakukatka · http://aktakukac.net 2009.09.04. 08:40:18

@doncii: nekem nincs ilyen kütyüm, de logikusan ez nem azt jelenti, hogy ugyanazt a futást az XML file mozgatásával többször is feltöltheted magadnak?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.04. 08:46:31

@Nylonman: 2230, hosszú hajú fickó.
eszembe jut a tavalyi balaton félmaraton, éppen mondom magamban, h bakker senkivel sem futottam össze, erre felnézek és ott áll két méterre zsola. :D

zsolababe 2009.09.04. 09:52:27

@rrroka: szabad szemmel is jol lathato voltam..mert addigra mar megalltam..elotte csak egy csik latszott belolem :)))

DaMartian 2009.09.04. 11:33:44

@cakukatka: De azt jelenti... De mégis kit akarnál becsapni??? : P

Félmaratonon: 3546 és ha ilyen marad az idő, FUTÓBLOG PÓLÓ!!! : )

Aki kitalálja mit jelent a 3546-os rajtszámom, Nike ajándékcsomagot kap! : )

Ras · http://futo.blog.hu 2009.09.04. 11:53:18

@DaMartian: a célidőd másodpercben? :-)

zsolababe 2009.09.04. 12:00:39

@DaMartian: ennyi az idei terv km-ben? :) nekem siman meg lesz :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.04. 12:09:52

egyébként itt BPn most ragyogó napsütés van, hol van a lehűlés viharral?

DaMartian 2009.09.04. 12:26:39

@Ras: Rossz irányban gondolkodtok, már közel 10 éve mindig ezzel a számmal futok!!! Tehát nem idei célok, idők meg ilyesmik... A mobiltelefonokon érdemes körülnézni!

decibells (törölt) 2009.09.04. 12:47:07

@DaMartian: NIKE visszafelé, azaz EKIN?

cakukatka · http://aktakukac.net 2009.09.04. 13:07:08

@DaMartian: tudod, a jó magyar ügyeskedés...

Végül is a gps-t is rá lehet erősíteni a villamosra, ha kilométert akar valaki futás nélkül gyűjteni. De ha már ti ott a Nike-nál mindenféle versenyekre/challengekre használjátok, akkor lehet, hogy más viszont visszaélhet vele.

cakukatka · http://aktakukac.net 2009.09.04. 13:18:26

héééé, hová tűnt a kommentem??? elég egy bejegyzés az ügyeskedésről...

helemburgis 2009.09.04. 13:26:39

@rrroka: 200 kilivel nyugatabbra mar lehült es esik is tegnap ota...tuti odaer vasarnapig. ;)

zsolababe 2009.09.04. 13:29:15

@decibells: en is erre gondoltam, de akkor mier visszafele? lehetett volna siman 6453 is a rajtszama :) vagy azert, hogy a tukorbol is jol olvashato legyen? :))))

leilana 2009.09.04. 13:45:40

Itt már szépen beborult! Remélem nem ázok sz*rrá, mire hazaérek :-(

DaMartian 2009.09.04. 14:19:38

@decibells: Ott a pont! ; ) A sátorban majd átveheted nálam az ajándékcsomagot! Mekkora a pólóméreted?

bodhiszattva 2009.09.04. 14:34:50

@zsolababe: huuu, meglesz a 3500? en 2000-2500 at tuztem ki igy az elso komoly evemben, de ezt is nehez tartani ido hianyaban, meg erre is mindenki azt mondja hogy sok, a profik azt mondjak hogy evi 10-15% emeles a realis.
szoval kemeny vagy nagyon, kezdek elgondolkodni hogy mire keszulhetsz? ebbol nagy dolgok lesznek, mar elore latom...

decibells (törölt) 2009.09.04. 14:35:14

@zsolababe: A miértet nem tudom, csak tippeltem.

@DaMartian: Köszi! Blogos pólóból M-est vettem. Eggyébként most nem fogok futni.
Ha emlékeztek még rám - jó régen írtam, mostanában csak olvasok - a télen megfájdult a térdem, fél év pihenő volt és az utóbbi két hónapban csak óvatosan, sokat nyújtva, rövid távokat futok. Majd jövőre jövök én is. :)

zsolababe 2009.09.04. 15:28:26

@bodhiszattva: a 2500 már rég meg van:) a ,maradék 1000 csak meg lesz évvégéig:) semmi kulonosre nem keszulok csak 1óránál kevesebbet nem érdemes futni tehát a 6-8km-es tavok kimaradnak az eletembol:) a heti 40 szerintem meg volt tavaly is sőt néha sokkal tobb szóval azért nem emeltem idén hatalmasat:)

bodhiszattva 2009.09.04. 16:57:51

@zsolababe: ertem, igazad van, es kozben neztem az edzeseidet, tenyleg kemeny!
grat, es sok tovabbi boldog kilometert!

HecseDLI 2009.09.04. 17:36:35

@DaMartian: korod , lábméreted? :-))

zsolababe 2009.09.04. 17:44:09

@DaMartian: konkretan jo, hogy a Livestrong Pega +26-osbol nem 10-est hanem 10,5-ost rendeltem mert ez pont jo ram...kenyelmes meg minden..valoszinu ebbol nagyobb kell mar a Pega 2007-esnel is irtak, hogy mintha mas lenne a kaptafa... de mindegy a lenyeg, hogy ez jo:) ...mondjuk az ID-s Pegasus+26-osbol mar 10-eset csinaltatok remelem az nem lesz kicsi:))))

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.09.04. 17:52:24

@cakukatka: a fajl mozgatasaval ujbol feltoltod, de mivel a futas datuma tok ugyanaz, mint az elozo feltoltesede, ezert bar az iTunes szempontjabol ez egy uj upload muvelet, a nikeplus.com az latja, hogy ez ugyanaz a futas es nem duplazza meg. Az XML fajl komplett tartalma szerkesztheto... de ez nem volna etikus.

zsolababe 2009.09.04. 17:59:37

@doncii: IT blog lesz lassan a futoblogbol :))))))) ..tenyleg te milyen idot tervezel a Philadelphia Marathonon? Jo neked is a 4oras maraton? mert akkor vegig futhatnank egyutt...

zsolababe 2009.09.04. 18:01:56

@bodhiszattva: az a fura, hogy en nem erzem kemenynek az edzeseimet... soot igazabol az esetek tobbsegeben csak ugy a kedvem szerinti tmpoban futok... es max hetente egyszer fordul elo, hogy epp nincs kedvem menni futni es ugy kell ravegyem magam... szoval nekem ez a kellemes mennyisegu es minosegu edzes...

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.09.04. 21:22:48

@zsolababe: Negy ora a cel, meg mindig, felek, hogy kipurcanok a vegere es tobb lesz, de addig meg 2 honap, megprobalok kis onbizalmat futni magamba az elkov. hetvegeken (Sep 20 - Queens Half Marathon, Sep 27 - NYC Marathon Tune-Up (18mi))

zsolababe 2009.09.05. 04:37:15

@doncii: hajra :)mostantol probalj meg a tervezett maratoni tempodnal(az 4orasnal 5'40") kicsit gyorsabban futni mindig...szerintem ha 5'30" -5'35"-os ezrekkel futsz akkor be fog allni a tempo... egyre hosszabbakat fuss ezzel a tempoval a 18mi -t is ezzel fusd ha lehet es legyen jopar ilyen 18miles-os edzes..szerintem addig siman menni fog..mondjuk en is aggodom kicsit:) milyen ido lesz kb? nem tudod? Mert a tavalyi videokat neztem a youtube-on es bizony mindenki sapka sal hosszuujju es/vagy jacket comboban futott :).. es meg mindig nem tudom, hogy nagy szintkulonbsegek vannak-e ott.mert a terkepen nem igazodom ki... tudsz valamit errol..orulnek ha sik terep lenne ha mar hideg van.. mert hidegben azert eleve nem tudsz olyat futni es ha meg neheziti egy ket komoly emelkedo akkor azert fogunk szenvedni:)))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.05. 07:02:54

@helenburgis: jaja, este ránk is lecsapott a vihar, negyed órával az után, h hazaértem az átmozgatásból. :)
most akkor azt szeretném, h ez az idő kicsit enyhüljön, nem is csak magunk, futók miatt, hanem h a kísérőink ne fagyjanak meg... :)

helemburgis 2009.09.05. 10:59:38

@rrroka: erre kiderült, kicsit szeles, de süt a nap, igazi venasszonyok nyara felallas, remelem ez az idö eljut holnapig hozzatok. :) Meg azert franko lenne, ha ebböl egy kicsi itt is maradna, ma is futoverseny a szül.napomra, holnap meg jotekonysagi 1km=1EUR futas a bohocdoktoroknak, ugyhogy szep idö, maradj! ;)

zsolababe 2009.09.05. 11:30:06

@helenburgis: Boldog Szulinapot.. ezek szerint :)))

helemburgis 2009.09.05. 11:48:52

@zsolababe: Köszi Zsola! ;-) Es azt is köszönöm, hogy nem irtad, hogy nagyon bolond vagyok, hogy palinkazas helyett inkabb futoversenyre megyek. :)) De asszem, ez a melto befejezese az elmult, es melto kezdese az uj evnek. :)

szaszit 2009.09.05. 18:56:53

@helenburgis: Boldog Szülinapot csapattárs!
Nem tudom, hogy hallottál-e arról a futószokásról, hogy szülinapot az aktuális kornak megfelelő kilométerrel illik ünnepelni:))

helemburgis 2009.09.05. 22:26:37

@szaszit: köfi! :)
Ujjujj, ma csak gyerektav verseny volt, de a holnapival együtt remelhetöleg meglesz a megfelelö kmszam....Ugye ugy is er? :D

bodlac 2009.09.06. 00:53:27

Én is boldog B-dayt kívánok! - igaz ma már holnap van.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása