CCC

2009.09.07. 10:00 angelday

Szasza megcsinálta a 98 kilis CCC résztávot, már íródik az összefoglalója. Amíg elkészül, érdemes, sőt, kötelező végignézni hanggal ezt a videót:

Hétfő van, meg minden, de ez inspirálni fog bárkit.

23 komment

Címkék: videó ccc trail

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr931365349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolababe 2009.09.07. 10:07:28

komoly..bar en mar megneztem egy parat meg akor amikor Szasza mondta mire keszul.... meg el is olvastam par dolgot rola.. kivancsi leszek a beszamolora bar mar olvastam egy jo par beszamolot mashol..hatha ide valami uj kerul :)))

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.09.07. 13:06:04

Ó Teremtőm!!!!Na,itt lehet igazán meghalni!!!
Ez igen!!!!

Jane 2009.09.07. 13:48:09

Hétfő van, meg minden...... nagyon minden..... köszi a videót Józsi, soha jobbkor.... :)
Szép futóőszt mindenkinek!!!! :)))

leilana 2009.09.07. 14:04:40

Na ez aztán a kemény! Legnagyobb elismerésem azoknak, akik végigcsinálták!!

Ver Sacrum 2009.09.07. 20:50:51

Kész vagyok, kollégák.

tvjudit 2009.09.08. 14:37:52

Az a jó ebben a blogban, hogy a futótársadalom mindegyik rétegének van egy-egy képviseltje.
Kriszti, a profi, Szasza, az elvetemült, Winkler, a feltörekvő, Józsi, a kezdő futók motivációs nehézségein átjutni képtelen…

Ted Striker 2009.09.08. 14:48:40

Gyönyörű az egész, különösen az éccakai felvételek letaglózóak...

angelday 2009.09.08. 14:53:45

"Józsi, a kezdő futók motivációs nehézségein átjutni képtelen…"

Hüpp, hüpp.

tvjudit 2009.09.08. 15:09:33

@angelday: akkor így: ...nehézségein átjutni vágyó/, túljutni igyekvő...

hm?

xhege 2009.09.08. 15:56:01

@Birdie76: és az a sok emberke (mint én), akinek ez a blog adott lendületet, hogy futkározzon, és elinduljon pl. egy félmaratonon, ami egyébként soha eszébe sem jutott volna.

Érdekes, mert én mindig azt hittem, hogy ekkora "nagy" távokat csak komoly sportolók tudnak lefutni, holott tudtam, hogy az utcai versenyeken rengeteg hobbifutó indul. Aztán a blogot olvasgatva felmerült, hogy talán egyszer én is... és lőn.

DaMartian 2009.09.08. 16:00:05

@xhege: Én néhány éve ugyanezt gondoltam, és egy éve még azt is, hogy sosem tudnám egyedül körbefutni a Balatont... De párszáz éve az emberek még szentül hitték azt is, hogy a Föld lapos..nem? : )

tvjudit 2009.09.08. 16:02:09

A szerzőkre vonatkoztatva kategorizáltam. Merthogy annyira másképp közelítik meg mindannyian a futást. És ez jó, mert a témák, amelyek itt felmerülnek a futás kapcsán, nagyon sokszínűek, nagyon sokféle embert megérinthetnek, foglalkoztathatnak, vagy akár megmozgathatnak.
Gratu a félmaratonhoz!

xhege 2009.09.08. 16:04:59

@DaMartian: Az ultra távok engem mondjuk már nem vonzanak (még?), de mondjuk egy maraton teljesítése talán beleférhet az 5 éves tervembe :) Igaz ettől még nagyon messze vagyok. Jelenleg a félmaraton is elég nagy kihívás.

tvjudit 2009.09.08. 16:05:59

...jó, hogy megmutatkozik mindenkinek a (futó)világa és ezáltal olyan helyszínekről, eseményekről is kaphatunk infót, amelykre eszünkbe sem jutna még csak rákeresni sem a neten.

pkrisztike 2009.09.08. 18:43:47

@Birdie76: ezt osztom en is! Ma kepzeljetek Tatan egy picit futottam egy ultras bacsival, es kb annyira kikeszultek a labaim a felmaratontol h csoszogtam o meg elviharzott, csupan 4 nagy tokort es némi resztavot nyomott ma :D teljesen megsemmisultem :D viszont, tanuja lehettem egy magat kielegito oregurnak a to partjan,....el sem hittem hogy ilyen letezhet...es letezik ...:D

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.09.08. 19:11:17

@pkrisztike: az öregúr biztos azt hitte, ez a Szopa-tó. :)))

pkrisztike 2009.09.08. 19:14:10

@BGy: :D ez jo volt na.....te nyerted ennel a postnal a legviccesebb kommentelo dijat..gartulalok :D (remelem nem csak en nevettem rajta :D)

zsolababe 2009.09.08. 19:49:00

@pkrisztike: lehet, hogy nem szoktak hozza a labaid a hosszabb tavokhoz... vegul is ennel rovidebb tavokon versenyzel :))) en biztos, ami biztos futottam hetfon is meg ma is egy tizest atmozgatonak:)))) mondjuk en nem is hajtottam ki magam a felmaratonon....es nem is nyertem meg..talan pont ezert :)))

kg_kilo 2009.09.10. 09:59:25

@pkrisztike: Én meg tegnap (Szeged) város egyik legforgalmasabb útja mellett ballagtam a kishercegnőért oviba, erre láttam egy 50-es nőt, minden letolva és csurgat egy ház mellett :o
Mondtam neki, hogy "Gilingalang", hátha észreveszi magát, vagy legfeljebb beszar az ijedtségtől...
De BGy komment ütött :D:D

bellone 2009.09.10. 10:51:15

A bácsi horgászféle lehetett és belógatta a csalit, vagy éppen beetetett. Gyakran előfordul az ilyesmi, az erdőben láttam már érdekes alakzatokat én is.

Ez nem fogható persze a tubifexes bácsihoz, de tegnap például két kankutya hatvankilencezett.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása